با بررسی موضوع مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای ازدواج همراه شما هستیم.

مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای ازدواجبسیاری از افراد قصد مهاجرت به کشور آمریکا را دارند. یکی از روش‌های مهاجرت به این کشور ازدواج با یک تبعه آمریکایی می‌باشد. بنابراین، کسانی که قصد مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای ازدواج را دارند، باید آگاه باشند که در صورتی ویزای ازدواج و یا نامزدی از این کشور برای افراد صادر می‌گردد که یکی از طرفین، دارای تابعیت کشور آمریکا باشند.

در گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای ازدواج پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در بررسی موضوع مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای ازدواج:

1. شرایط مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای ازدواج چیست؟
2. فرهنگ ازدواج در آمریکا به چه صورت می‌باشد؟
3. آیا ازدواج غیابی در آمریکا امکان پذیر می‌باشد؟
4. آیا می‌توان از طریق ازدواج صوری نسبت به امر مهاجرت به آمریکا اقدام نمود؟
5. چرا باید از وکیل با تجربه و حاذق در زمینه مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج کمک دریافت نماییم؟

شرایط مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای ازدواج چیست؟

به طور معمول در کشور آمریکا، شرایط به این صورت می‌باشد که اگر یک فرد آمریکایی، قصد ازدواج با یک فرد غیر آمریکایی را داشته باشد، این توانایی را دارد تا با مراجعه به مقامات و اداره مهاجرت کشور آمریکا، درخواست ویزای ازدواج نماید.

  ثبت نام لاتاری امریکا

زمان صدور ویزای ازدواج تقریبا بین 2 سال تا حداکثر 4 سال طول می‌کشد. اخذ ویزای ازدواج کشور آمریکا مانند ویزای نامزدی است، البته با این تفاوت که متقاضی باید بعد از ارسال پرونده خود به NVC مدارک و اسناد درخواست شده را به علاوه هزینه ای که معادل 300 دلار آمریکا است را برای سفارت ارسال نماید.

لازم به ذکر است که جهت دریافت ویزای ازدواج، سپری نمودن یکسری مراحل لازم می‌باشد که به شرح ذیل هستند:

  • تکمیل نمودن فرم درخواست ویزای ازدواج یا نامزدی آمریکا.
  • ارائه اصل و کپی پاسپورت با اعتبار بیش از 1 سال.
  • ارائه اصل و کپی طلاق نامه (در صورت ازدواج قبلی).
  • ارائه گواهی تمکن مالی زوج برای اقامت در آمریکا.
  • ارائه رسید پرداخت هزینه ویزا.
  • ارائه شناسنامه ایرانی و گواهی تولد آمریکایی.
  • ارائه عکس پاسپورتی.
  • ارائه مدارک و مستندات مربوط به اثبات رابطه زوجیت همراه با علاقه دو طرفه، از جمله عکس های مشترک.

فرهنگ ازدواج در آمریکا به چه صورت می‌باشد؟

ازدواج در آلمانازدواج در تمام کشورها دارای شرایط و اصول مربوط به خود می‌باشد، کشور آمریکا نیز مانند کشورهای دیگر قوانین و شرایط خاص خود را دارد. سن ازدواج در این کشور 18 سال است و رضایت والدین متقاضیان الزامی می‌باشد. البته، ازدواج دختران تا سن 17 سالگی با رضایت والدین او نیز امکان پذیر می‌باشد.مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای ازدواج

در میان مردم کشور آمریکا، عشق اولین دلیل ازدواج و پایه گذاری یک زندگی موفق، دومین دلیل ازدواج می‌باشد. ازداوج سفید در بین مردم آمریکا رایج است و همچنین ازداوج همجنسگرایان در این کشور به ثبت رسیده است.

ازدواج با فردی که دارای گرین کارت می‌باشد و همچنین ازدواج با یک مرد آمریکایی، آثار حقوقی متعددی دارد. یکی از آثار اقامت آمریکا از طریق ازدواج، بهره‌مند شدن از حقوق و امکاناتی می‌باشد که دیگر دارندگان گرین کارت و یا شهروندان امریکایی از آن برخوردارند.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

به عنوان مثال، همسر خارجی دارای حق کار، حق تحصیل و همچنین حق استفاده از خدمات درمانی خواهد بود. علاوه بر آن، فرزندان مجرد زیر 21 سال او نیز می‌توانند درخواست اقامت کنند و تا زمانی که درخواست آن‌ها بررسی می‌شود با ویزای k4 در کشور آمریکا حضور داشته باشند.

آیا ازدواج غیابی در آمریکا امکان پذیر می‌باشد؟

کسانی که به دنبال مهاجرت به کشور آمریکا از طریق اخذ ویزای ازدواج می‌باشند، شاید به این فکر بیفتند که به صورت غیابی ازدواج کنند. ولی، سفارت و کنسولگری ایالات متحده آمریکا نمی‌توانند ازدواج در کشورهای خارجی را انجام دهند.

با توجه به قوانین کشور خارجی، به طور معمول مقامات محلی و مذهبی، اجازه ازدواج را صادر می‌نمایند. ازدواج‌هایی که در خارج از کشور صورت می‌گیرند، در کشوری که در صورت وقوع آن‌ها منطبق بر قانون محلی انجام گیرند، معتبر است. باید عنوان نمود که تشخیص اعتبار ازدواج هایی که در خارج از کشور صورت می‌گیرند، به قوانین مکانی بستگی دارد که در آن باید ازدواج به رسمیت شناخته شود.مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای ازدواج

در صورتی که فردی قصد ازدواج در یک کشور خارجی را داشته باشد، باید پیش از سفر به آنجا الزامات آن کشور را در نظر بگیرد و اقدامات لازم را متناسب با آن انجام دهد. برخی از این الزامات به شرح ذیل می‌باشند:

  • پیش از این که ازدواج در آن کشور صورت گیرد، زوجین باید برای مدت معینی مقیم آن کشور باشند.
  • آزمایشات خونی انجام شود.
  • حداقل سن برای ازدواج جهت تایید رسمی باید در کشور ثالث و کشور آمریکا احراز گردد.
  • رضایت والدین باید محرز باشد.
  • اسنادی که تایید کننده پایان هر رابطه قبلی باشد، از جمله گواهی فوت همسر یا طلاق، باید به زبان محلی آن کشور ترجمه و تایید گردد.
  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

آیا می‌توان از طریق ازدواج صوری نسبت به امر مهاجرت به آمریکا اقدام نمود؟

ازدواج کردن با یک شخص آلمانینکته ای که باید به آن توجه نمود این است که در صورتی که فرد متقاضی جهت دریافت ویزای ازدواج خود را مجرد نشان دهد، ولی متاهل باشد، امکان دارد که بعد از 10 تا 20 سوال دستگیر شود و این کار غیرقانونی است. در صورتی که فرد شهروند ایالت متحده آمریکا باشد، شهروندی او باطل خواهد شد.

بنابراین، در صورتی که ازدواج فقط برای گرفتن گرین کارت باشد تقلب به حساب می‌‌‌آید و تا 250 هزار دلار جریمه و علاوه بر آن تا 5 سال مجازات حبس دارد.

همچنین لازم به ذکر است که باید عکس و مدارکی از ازدواج فرد آمریکایی جهت ثابت شدن واقعی بودن ازدواج ارائه شود. به جهت تایید گرین کارت، ارتباط مدوام با همسر باید ثابت گردد. از جمله، ارسال کارت پستال، واریز پول و غیره. ایالت متحده آمریکا، قانون چند همسری را که در بعضی از کشورها برای افرادی با دین خاص وجود دارد را نپذیرفته است.

آیا جهت مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای ازدواج باید از وکیل متخصص کمک دریافت نماییم؟

در جهت پاسخ به این سوال باید عنوان نماییم، بله. برای مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای ازدواج باید از وکیل متخصص کمک دریافت کنیم. علت آن این است که وکیل متخصص می‌تواند اطلاعات دقیق و کامل در این زمینه به فرد متقاضی ارائه نماید و می‌تواند فرد متقاضی را از ابتدا تا انتهای مسیر همراهی و کمک کند.

پس، در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات مورد نیاز و انجام اقدامات لازم در زمینه موضوع مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای ازدواج هستید، می‌توانید از وکلای ماهر و با تجربه در این زمینه کمک دریافت کنید.

  لاتاری آمریکا چیست

به همین دلیل، ما به شما موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در زمینه موضوع مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای ازدواج است.

جهت دریافت نوبت مشاوره در زمینه موضوع مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای ازدواج، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *