امروز با معرفی وکیل مهاجرت فرمانیه و بررسی شرایط مهاجرت به یکی از استانهای کانادا با شما خواهیم بود.

معرفی وکیل مهاجرت فرمانیهدفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مهاجرت به کانادا و استرالیا، هیچ شعبه ای غیر از دفاتر مستقر در میدان ونک تهران ندارد.

یکی از کشورهای مهاجرپذیر که مورد توجه ایرانیان متقاضی مهاجرت قرار گرفته است، کشور کاناداست و ایالت ها و استانهای این کشور نیز با ارائه برنامه های مهاجرتی خاص، امکان مهاجرت را برای افراد بیشتری فراهم نموده اند.

موسسه حقوقی مهر پارسیان، بدون توصیه مهاجرت برای همه اقشار جامعه، و با هدف جلوگیری از به دام افتادن متقاضیان مهاجرت در کلاهبرداری های گسترده مشاورین و وکلای مهاجرت به کانادا و استرالیا، با تشکیل دپارتمان حقوق بین الملل و مهاجرت و با نظارت جدی محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور متخصص قوانین مهاجرتی، آخرین قوانین مهاجرتی را رصد نموده و با نظارت وکلای رسمی دادگستری، مشاور حقوقی ارائه می‌نماید.

نکات مهم

جستجوی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در فرمانیه که تخصص حقوق مهاجرت داشته باشد چگونه است؟
آیا نیاز به وکیل مهاجرت فرمانیه و مشاوره حقوقی با وی دارید؟
بهترین روش مهاجرت به کانادا و استرالیا از نظر وکیل مهاجرت در فرمانیه کدام است؟

برنامه نیروی متخصص و برنامه پزشکان استان نوااسکوشیا کانادا

تحصیل تخصص پزشکی در آلماندولت نواسکوشیا اعلام کرد که در سال جاری قصد پذیرش تعداد بیشتری مهاجر دارد. آنان همچنین به طور دقیق اعلام کردند که در سال 2018 ، 2272 را پذیرفته اند که این عدد در سال 2017 ، 1651 بوده است.

به این صورت در سال 2019 پذیرش ها بیشتر خواهد شد. طبق آمار ها افراد بیشتری این استان را به عنوان خانه خود در سال 2018 برگزیده اند.

در مجموع 1400 پرونده از برنامه استانی نواسکوشیا (NSNP) پذیرفته شده و 872 پرونده باقی مانده از طریق برنامه آزمایشی مهاجرتی این استان انتخاب شده اند.

مزایای برنامه استانی نواسکوشیا کانادا از نظر وکیل مهاجرت فرمانیه چیست؟

برنامه استانی نواسکوشیا این امکان را می‌دهد تا شمار زیادی از کاندیداهای مهاجرت اقتصادی اقامت دائم کانادا هر ساله از طریق برنامه های مختلف خصوصا سه برنامه وابسته به سیستم اکسپرس اینتری فدرال – برنامه نیروی متخصص فدرال The Federal Skilled Worker Program    برنامه نیروی فنی و حرفه ای کانادا  The Federal Skilled Trades Program  و برنامه تجربه کانادایی The Canadian Experience Class Program را انتخاب کنند.

 سیستم اکسپرس اینتری استخر مجازی کاندیداهای سه برنامه نیروی متخصص اقتصادی فدرال کانادا را مدیریت میکند. سه برنامه استان نواسکوشیا که وابسته به اکسپرس اینتری هستند این امکان را به استان می‌دهند که کاندیداهای واجد شرایط را برگزینند و به آنان دعوت نامه استانی دهند تا آنان برای اقامت دائم خود اقدام کنند.

برنامه های استانی نواسکوشیا از این قرارند:

تقاضای نوا اسکوشیا 2. تجربه نوا اسکوشیا 3. اولویتهای بازار کار نواسکوشیا.

برنامه آزمایشی مهاجرتی این استان نیز که از مشارکت دولت فدرال کانادا و دولت های استان نوا اسکوشیا، جزیره پرنس ادوارد، نیوبرانزویک و نیوفاندلند و لابرادور تشکیل شده است به کارفرمایان خاصی این اجازه را می‌دهد تا نیروی کار خارجی واجد شرایط را برای مشاغلی که نیروی کار محلی ندارند برگزینند.

اداره مهاجرت نواسکوشیا همچنین گزارش داد که این استان در سال جاری رکورد جدیدی از مقیمان دائم ساکن این استان را خواهد زد.

دو برنامه جدید مهاجرتی را 1. برنامه اولویت های بازار کار مربوط به برنامه اکسپرس اینتری و 2. برنامه جذب پزشکان به این استان. که توسط دولت استانی در سال 2018 معرفی شد را برجسته کرد.

وکیل مهاجرت به کانادا در سعادت آبادبرنامه اولویت بازار کار به استان این امکان را میدهد که در استخر مجازی جستجو کنند و کاندیداهای داری سابقه کار در مشاغلی که کمبود نیروی کار دارند پیدا کنند.در اولین دوره اولویت با معلم ها و مربیان دبستان بوده است

برنامه جذب پزشکان این استان نیز به استخدام پزشکان و متخصصان مراقبت های اولیه خارجی در این استان اختصاص داده شده است و از ماه فوریه سال گذشته تاکنون 18 دعوت نامه از طریق این برنامه صادر کرده است.

پزشکان و متخصصین آموزش دیده بین المللی با مهارت های لازم امکان دریافت موقعیت های مراقبت های بهداشتی در نواسکوشیا را خواهند داشت و سپس می توانند برای اقامت دائم این استان اقدام کنند.

این برنامه برای حمایت از اداره سلامت و بهداشت نوا اسکوشیا NSHA و مرکز بهداشت IWK راه اندازی شده است. از این رو از پزشکان عمومی، پزشکان خانواده و پزشکان متخصص برای کار در استان و به منظور کم کردن کمبود کار درمانی استقبال میشود.

این برنامه به دو مرکز فوق این امکان را میدهد تا برای پر کردن موقعیت های کاری خود که قادر به پر کردن آن با مقیمان دائم و یا شهروندان کانادا نیستند به بیان دیگر نیروی کار محلی برای آن وجود ندارد، از پزشکان خارجی استفاده کنند.

شرایط لازم برای برنامه پزشکان نواسکوشیا

این برنامه تنها برای پزشکان عمومی و پزشکان خانواده (NOC 3112) و پزشکان متخصص (NOC 3111) است که دارای نامه تایید شده از مرکز بهداشت NSHA یا IWK باشند.

اگر متقاضی در حال حاضر در کانادا زندگی می کند، باید دارای ویزای کار یا ویزای موقت کانادا باشد و اگر متقاضی از خارج از کشور اقدام کند باید مدرکی دال بر وضعیت قانونی در کشور خود را ارائه دهد.

شرایط تحصیلی و دانش زبان

برای اقدام برای این برنامه پزشکان و متخصصان مراقبت های اولیه آموزش دیده بین المللی باید یک کپی از ارزیاب مدرک تحصیلی خود Educational Credential Assessment (ECA) ارائه دهند یا مدارک تحصیلی و آموزش پزشکی که در این استان دیده اند را ارائه دهند.

متقاضی همچنین باید به یکی از زبان های رسمی کانادا ، انگلیسی یا فرانسوی مسلط باشد.

 چه کسانی واجد شرایط این برنامه نیستند:

  1. کسی که در طی 12 ماه گذشته از طریق برنامه استانی نواسکوشیا دعوت نامه دریافت کرده است.
  2. متقاضیان برنامه های بشردوستانه که پرونده آنها رد شده است.
  3. فردی که در کشور فعلی اقامت خود حضور قانونی ندارد.
  4. کسی که به صورت غیر قانونی در کانادا است.
  5. دانشجویان بین المللی که در حال تحصیل در کانادا هستند
  6. فارغ التحصیلان بین المللی که در کانادا تحصیل کرده اند اما از طرف کشور خود برای تحصیل کمک هزینه دریافت کرده اند و ملزم به بازگشت به کشور خود هستند.
  7. فردی که حضانت فرزندی به عهده او است.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (32 امتیاز)
  بهترین وکیل مهاجرت به ونکوور

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *