این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با بررسی موضوع قوانین جدید سیتیزن شیپ کشور پرتغال در خدمت شما همراهان گرامی هستیم.

قوانین جدید سیتیزن شیپ کشور پرتغالآیا از آخرین قوانین اعطای شهروندی در کشور پرتغال اطلاع دارید؟ بهترین وکیل مهاجرت به پرتغال در تهران کیست؟ شرط داوری در قراردادهای سرمایه گذاری بین المللی و خارجی به چه صورت است؟ در صورت بروز اختلاف در قراردادهای سرمایه گذاری خارجی، دادگاه کدام کشور صالح به رسیدگی است؟ قوانین جدید سیتیزن شیپی کشور پرتغال از کدام مرجع قابل استعلام است؟ وکیل مورد تایید سفارت پرتغال در تهران کیست؟ جهت یافتن پاسخ سوالات خود با گروه وکلای مهاجرتی مهر تهران تماس بگیرید.

تغییرات قوانین مهاجرت همواره مهم ترین چالش پیش روی متقاضیان مهاجرت به اروپا و سایر کشورها می باشد. موسسه حقوقی و مهاجرتی محمدرضا مهری، به عنوان تنها موسسه حقوقی دارای نماد برتر اعتماد تجارت الکترونیک در ایران، با بررسی دایمی تغییرات قوانین مهاجرت، قوانین جدید سیتیزن شیپ و شهروندی کشور پرتغال را مورد بررسی قرار داده است.

در تاریخ ۸ جولای ۲۰۱۸ برخی از قوانین سیتیزن شیپی کشور پرتغال تغییر کرد در این مقاله به طور خلاصه این تغییرات را مرور خواهیم کرد.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

تغییر مربوط به سیتیزن شیپی فرزندان خارجی

به موجب تغییرات در قوانین پاسپورت پرتغال فرزندان خارجی که به مدت دو سال در این کشور زندگی کرده باشند پرتقالی محسوب خواهند شد این قانون در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ در مجلس پرتغال تصویب شد و است ماه جولای ۲۰۱۸ به اجرا در آمد .تمامی فرزندان خارجی که در پرتغال به مدت دو سال زندگی کنند پرتغالی محسوب می شوند مگر اینکه با درخواست خود از گرفتن پاسپورت پرتغالی انصراف دهند. البته دقت کنید که منظور فرزندانی هستند که در خاک پرتغال متولد شده اند و دو سال در پرتغال زندگی کرده اند.

تغییر مربوط به مدت زمان اقامت در پرتغال برای اخذ پاسپورت

قبلا کسی که ۶ سال در پرتغال اقامت قانونی داشت می توانست درخواست پاسپورت پرتغالی دهد. به موجب تغییرات اخیر این مدت زمان از ۶ سال به ۵ سال کاهش یافت. تمامی افرادی که به مدت پنج سال در کشور پرتغال اقامت قانونی داشته باشند می توانند درخواست پاسپورت این کشور اروپایی را  بدهند. تمامی دانشجویانی که در کشور پرتغال تحصیل کرده‌اند امکان استفاده از این قانون را دارند.

متقاضیانی که از کشورهای پرتغالی زبان اقدام می کنند نیازی به گذراندن آزمون زبان پرتغالی ندارند. قوانین جدید سیتیزن شیپ کشور پرتغال

بهترین راه مهاجرت به پرتغال

اقامت فرانسه از طریق تمکن مالیبنا به تجربه گروه وکلای مهاجرتی مهر طی 15 سال سابقه مشاوره مهاجرتی در ایران، مهاجرت تحصیلی به پرتغال، بهترین راه مهاجرت برای افرادی است که مایل به پرداخت هزینه های سرمایه گذاری در پرتغال نیستند. اما آسانترین و در دسترس ترین راه مهاجرت به پرتغال به قطع و یقین، سرمایه گذاری در پرتغال و همچنین اخذ ویزای طلایی پرتغال با خرید ملک در این کشور می باشد.

  اقامت یونان مهر پارسیان

اقامت تحصیلی در پرتغال حتی بدون انجام کار و استخدام در این کشور و پرداخت مالیات نیز تحت شرایطی می تواند موجبی برای درخواست پاسپورت کشور پرتغال باشد.

یکی دیگر از راه های مهاجرت به پرتغال، ازدواج با تبعه پرتغال می باشد که در بحث مهاجرت به پرتغال از راه ازدواج به صورت مفصل درباره شرایط آن توضیح داده شده است.

مهاجرت کاری به پرتغال

شرایط استخدام در کشورهای عضو تحادیه اروپا تقریبا یکسان است. در صورتی که کارفرمایی نیاز به نیروی کار داشته باشد، مکلف است ابتدا در کشور خود نسبت به انتشار آگهی استخدام ظرف سه ماه اقدام نماید.

در صورتی که در طول سه ماه متقاضی وجود نداشته باشد به مدت سه ماه در اتحادیه اروپا آگهی می شود. بعد از گذشت مواعد مذکور، کارفرما می تواند برای نیروی کار خارج از اتحادیه اروپا دعوت نامه کاری با شرایط مندرج در قانون صادر نموده و مسئولیت استخدام فرد خارجی را به عهده بگیرد.

در صورت داشتن پیشنهاد شغلی از کارفرما پرتغالی، امکان دریافت ویزای کار پرتغال نیز وجود دارد.

بهترین وکیل مهاجرت به پرتغال در تهران

موسسه حقوقی مهاجرتی محمدرضا مهری با داشتن کادری قوی در مشاوره حقوق بین الملل خصوصی و حقوق مهاجرت با دستیابی به آخرین روش های مهاجرت به کشورهای دیگر و مشاوره دقیق سرمایه گذاری خارجی در پرتغال و سایر کشورهای اروپایی، گامی جهت حفظ حقوق هم وطنان در سایر کشورها برداشته است.

جهت دریافت مشاوره حقوقی و اطلاع از آخرین قوانین شهروندی و سیتیزن شیپ پرتغال با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *