این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با موضوع فرصت های سرمایه‌گذاری در سوئیس در خدمت شما همراهان گرامی هستیم.

فرصت های سرمایه‌گذاری در سوئیسسوئیس یکی از کشورهای پهناور و وسیع در اروپای غربی می‌باشد. این کشور از سه ناحیه‌ی جغرافیایی با کشورهای آلمان، اتریش و لیخشتاین، ایتالیا و فرانسه همسایه است. ارایه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سوییس به طورکلی این کشور را به یکی از قدرتمندترین قطب‌های اقتصادی جهان تبدیل کرده است.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری، با توجه به همکاری با برترین وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی در سوییس و نیز با حضور کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل، همواره موثق‌ترین اطلاعات پیرامون آخرین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سوییس را در اختیار مخاطبان خود در سراسر دنیا قرار می‌دهد.

در حال حاضر موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، یکی از معتبرترین موسسات حقوقی مجاز در زمینه ارایه مشاوره حقوقی در زمینه مهاجرت به سوییس، در ایران می‌باشد که همواره با عنایت به آخرین قوانین و پیگیری امور مهاجرتی از طریق کنسولگری‌های ایران در سوییس، مفتخر به ارایه خدمات مشاوره حقوقی در تمامی زمینه‌های مهاجرت به سوییس بوده است.

معرفی کشور سوییس

این کشورحدود 5/7 میلیون نفر جمعیت دارد که یک پنجم جمعیت موجود در این کشور را مهاجرین از کشورهای مختلف تشکیل می‌دهد؛ عمده‌ی مهاجران از کشورهای ایتالیا و پرتغال می‌باشند. زوریخ و ژنو دو شهر اصلی به لحاظ سیاسی و اقتصادی در این کشور به شمار می آیند. سال تاسیس این کشور پهناور و وسیع به یکم اوت 1291 بر می‌گردد و پایتخت این کشور شهر برن با پیشینه‌ی تاریخی نسبتاً قدیمی و طولانی است.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

کشور سوییس به صورت جمهوری فدرال اداره شده و از سه سطح سیاسی تشکیل می‌گردد: کنفدراسیون سوییس، کانتون و کامون. کنفدراسیون سوییس از 26 کانتون تشکیل می‌شود و هر یک از کانتون‌ها متشکل از یک یا چند کامون می‌باشد.

زبان رسمی مردم این کشور، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومانش است. سوییس اگرچه از کشورهای عضو اتحادیه‌ی اروپا نمی‌باشد، اما در سال 1999 براساس معاهده‌ای که با اتحادیه‌ی اروپا منعقد گردید، عضو انجمن آزاد اروپا ( EFTA) قرارگرفته و براساس این معاهده ارتباط سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا با سوییس بسیار راحت ترگردیده است.

مهاجرت به سوئیسبرترین بانک‌ها که از اعتبار و ارزش جهانی بسیار بالایی برخوردار هستند در این کشور قرار داشته و بانکداری در این کشور از موضوعات و بخش‌های مهم به شمار می‌رود. تعداد بسیار زیادی از بانک‌هایی با اعتبار جهانی در این کشور به ارایه خدمات بانکی به مشتریان خصوصی و دولتی در سراسر جهان می‌پردازند.

از بخش‌های مهم دیگری که در این کشور حائز اهمیت است، شرکت‌های بیمه سوییسی می‌باشد که سهم بسیار بالا و قابل توجهی را در اقتصاد سوییس دارند.

مبحث سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در سوییس از مباحث و موضوعات پرطرفدار برای شرکت‌ها و تجار خارجی می‌باشد. این کشور به سبب ویژگی‌های بسیار عالی و شرایط بسیار مناسبی که برای اشخاص متقاضی سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت فراهم می‌کند، مورد توجه افراد بسیاری که قصد مهاجرت را دارند، قرار گرفته است. به همین سبب ثبت شرکت در سوییس به عنوان یکی از انواع سرمایه‌گذاری، فرصت مناسبی برای مهاجرت فراهم آورده است.

فرصت های سرمایه‌گذاری در سوئیس

ثبت شرکت در سوییس

به طور کلی مهاجرت به سوییس از طریق ثبت شرکت از مسایل بسیار پیچیده، دشوار و حائز اهمیت می‌باشد و برای افراد خارج از اتحادیه اروپا نیز این مسئله از اهمیت بالایی برخوردار است. قوانین موضوعه و مقررات جاریه در سوییس جهت ثبت شرکت شامل اتباع کلیه‌ی کشورها می‌باشد و در این بین هیچ کشوری نسبت به دیگری برتری سیاسی، اقتصادی و… نخواهد داشت.

  دریافت اقامت سوئیس از طریق تمکن مالی

ثبت شرکت در سوییس به سبب امتیازات و شرایط ایده آلی که برای اشخاص فراهم می‌آورد، مورد توجه اشخاص بسیاری قرار گرفته است و هر شخصی که از سرمایه مازاد و توانایی مالی مناسب برخوردار باشد و در نهایت قصد مهاجرت و اخذ اقامت و تابعیت یک کشور اروپایی را داشته باشد، ممکن است سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت را به عنوان هدف نهایی انتخاب نماید.

خدمات موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و حضور گروه وکلای مهر، با همکاری وکلا و موسسات مهاجرتی بین‌المللی در سراسر دنیا، آماده ارایه مشاوره تخصصی و حقوقی در زمینه مهاجرت به سوییس، سرمایه‌گذاری در سوییس، ثبت شرکت در سوییس، تحصیل در سوییس، اقامت دایم سوییس و دیگر امور مهاجرتی به هموطنان عزیز در سراسر ایران و سایر کشورها می‌باشد. برای اخذ مشاوره تخصصی با کارشناسان ارشد در دپارتمان مهاجرت در تماس باشید.

دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *