امروز با موضوع شکایت کلاهبرداری بین المللی در خدمت شما عزیزان هستیم.

شکایت کلاهبرداری بین المللیامروزه با توجه به شرایط نابسامان اقتصادی به خصوص در عرصه تولید و صنعت در کشورمان، اخاذان بسیاری با سفارش­های فریبنده و اغواکننده اقدام به کلاهبرداری از شرکت­های ایرانی می­کنند.

تاجران ایرانی هم که با این پیشنهادهای مالی به ظاهر فوق ­العاده رو به رو می­شوند، برای رفع هزینه­ ها و مشکلات مالی، به راحتی با وعده های دروغین، فریب میخورند.

این کلاهبرداران بسیار حرفه ­ای و بی­ نقص کار می­کنند؛ به علت اینکه اثبات کلاهبرداری امری دشوار است، حتما از طریق وکیل بین الملل اقدام کنید.

نکات مهم شکایت کلاهبرداری بین المللی

  • عمل فریب دادن توسط کلاهبرداران بین المللی چگونه اتفاق می­افتد؟
  • چنانچه کلاهبرداری بعد از تحصیل مال به خارج از کشور فرار کند، چگونه باید او را دستگیر کرد؟
  • مرجع صالح برای پیگیری کلاهبرداری که متواری شده، کدام است؟
  • کلاهبرداران بین المللی از چه طرقی اقدام به تحصیل مال نامشروع می­کنند؟

در یکی از شیوه‌ها کلاهبرداران ابتدا از طریق ایمیل یا تلفن خود را در هیبت کارمندان دولت­ و شرکت­های خارجی با شرکت­های تولید کننده ایرانی تماس می­گیرند و تقاضای کالا یا خدمات را برای کشورشان می­کنند.

کلاهبرداران با مشخص کردن زمانی واهی برای عقد قرارداد، به تولیدکننده می­گویند که باید به کشور مقصد بیایند و چون سفر به آن­جا هزینه و مشکلاتی دارد، پیشنهاد شیادان را که به آن­ها وکیل با هویت جعلی معرفی می­کنند تا وکالت بدهند را می‌پذیرند.

دقیقا در همین بازه زمانی است که برای حق الوکاله مبالغ هنگفتی گرفته می­شود و تحصیل (به دست آوردن) مال نامشروع با امید واهی صورت می­گیرد؛ در واقع کلاهبرداری رخ می­دهد.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

از آنجایی که پیدا کردن این افراد کار بسیار دشواری است و به ندرت پیش می ­آید که فریب خورده به پول خودش برسد، به همین جهت حتما از طریق وکیل بین الملل اقدام به انعقاد قرارداد کنید.

اگر کلاهبردار پس از تحصیل (به دست آوردن) مال، به خارج متواری شود، باید چگونه اقدام کرد؟

گاهی امکان دارد،کلاهبرداری در ایران اتفاق افتاده باشد و سپس کلاهبرداران به خارج ازکشور متواری (فراری) شوند؛ ابتدا شکایت به دادسرای مربوطه ارجاع داده می­شود.

اگر ارتکاب جرم متهم محرز گردد و بازپرس رسیدگی کننده به پرونده متوجه فرار کلاهبردار از کشور شود می‌تواند از طریق اینترپل و مساعدت قضایی کشور‌های مختلف تقاضای استرداد مجرم برای ادامه محاکمه یا تحمل مجازات کند.

ابتدا اطلاعات کاملی از طریق مراجع قضایی از قبیل عکس، اثر‌انگشت، آدرس فرد و جزئیات جرم ارتکابی به پلیس بین‌الملل ایران گزارش می‌شود.

پس از آن، این ماموران اینترپل هستند که کار تعقیب را برعهده می‌گیرند.

بعد از طرح شکایت در دادسرا، چه مراحلی برای دستگیری متهم طی می­شود؟

وکیل کلاهبرداری بین المللیاگرکشوری که فرد به آن فرار کرده مشخص باشد، موضوع از طریق سایت سازمان اینترپل فقط درکشور مورد نظر مطرح می‌شود.

اما اگر مشخص نباشد که متهم به کدام کشور فرار کرده، سازمان این امکان را برای کشور‌ها فراهم کرده تا با صدور بخشنامه‌ای تحت عنوان بخشنامه قرمز در کمترین زمان، موضوع را به همه سازمان‌ها منعکس کند.

 به این ترتیب فرد در همه کشور‌ها به عنوان یک مجرم تحت تعقیب شناخته می‌شود.
در ورودی و خروجی کشور‌هایی که زیر‌نظر سازمان اینترپل هستند، بررسی‌ها برای شناسایی متهم انجام می‌شود.

  آیا نگهداری دلار و یورو جرم است؟

چه اقداماتی برای استرداد کلاهبردار بین المللی صورت می­گیرد؟

 چنان­چه در هر کشوری متهم شناسایی شود، مدارک برای استرداد (بازگرداندن) وی فرستاده می‌شود.

این مدارک توسط مراجع قضایی به صورت کامل فراهم شده و بعد از ترجمه آن، توسط وزارت امور خارجه به کشور مورد نظر ارسال می‌شود.

 سپس با توجه به قوانین داخلی کشوری که متهم در آنجا دستگیر شده و همچنین با توجه به قوانین بین‌المللی و قرارداد‌های استرداد دو‌جانبه بین دو کشور، رأی استرداد متهم صادر می‌شود.

وکیل شکایت کلاهبرداری بین المللی

بررسی موضوع و قبول وکالت در پرونده­های شکایت کلاهبرداری بین المللی، مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، توسط وکلای متخصص امکان پذیر است.

جهت هماهنگی با دفتر وکالت محمدرضا مهری و مسعود تیموری وکلای پایه یک دادگستری و سایر وکلای متخصص موسسه حقوقی مهرپارسیان و دریافت مشاوره حقوقی تماس بگیرید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (62 امتیاز)

101 دیدگاه ها

  • سلام.من يه سوال داشتم.يه نفر حدود ٢ميليارد تومان ازش چك و سفته دارم و دادگاه هم به جرم كلاهبرداري محكومش كرده و الان متاسفانه به كشور هلند فرار كرده.خواستم ببينم ميتونم واقعا كاري كنم يا بي فايدي؟

    • سلام
      من از طریق اینستگرام با چند شرکت بیت کوین سرمایه گذاری انجام دادم و مقدار افزایش سرمایه هم در وب سایت آنها قید شده و مشخص هست.
      حالا که باید پول را بحساب کیف پولم واریز کنند در خواست درصد میکنند مثلا ۱۰ تا ۱۵ درصد، من هم میگم اشکالی نداره آن درصد را از مبلغ طلبی من کسر کنید و باقیمانده حساب را به من پرداخت کنید آنها میگن خیر ما دسترسی نداریم و بهانه های دیگر.
      حالا نه اصل پول بهم میدن و نه سود پول .
      بنظر شما امکان سایت برعلیه اینها هست میشه کاری کرد.لطفا راهنمایی فرمایید. ممنونم

      • مال منم اینجوری کردن وبعد از پرداخت سرمایه بهشون گفتن حق کمیسیون بده تا واریز کنیم حق کمیسیون را هم دادم ولی برام واریز نکردن وبلاک کردن منو والان تمام دارو ندارمو خوردن وبدبختم کردن اصلا به هیچ یک از این شرکت ها اعتماد نکنید کلاهبرداری هست وفقط برامن یک شماره تلفن درواتساپ مونده وادرس ایمیل اون شرکت دروغی

        • سلام ی سایتی به نام coingaincryptofx.trade که سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال رابه قول خودشان انجام میدن. که از طریق تلگرام که منو وسوسه به سرمایه گذاری کردن. که من اول 100 دلار واریز کردم ودوباره برداشت زدم که ببینم واقعیت داره یا نه. اون 100 دلار به کیف پولم اومد. ومن این سری 2000 دلار وارد کردم که سرمایه گذاری کنم. اکانت منو در تلگرام مسدود کردن. اون شخصی که منو این سرمایه گذاری را بهم معرفی کرد nilla fischer بودکه در تلگرام منو مسدود کرده وهمچنین پشتیبانی ادمین شان نیز منو مسدود کرده. وهمچنین ی شماره واتساپ داشتن که به شماره 447516108435+اونام منو مسدود کردن. آیا من میتونم پیگیر این ماجرا باشم؟ وبه حقم برسم یا نه؟

          • سلام دوست عزیز
            دریافت وجوه از طریق رمزارز، با امیدوار نمودن شخص به دادن سود قطعی و ثابت در فضای مجازی و پشتیبانی از طریق تلگرام، یکی از روش های نوین و شایع جهت کلاهبرداری است. شکایت کیفری در این خصوص مستلزم مستندسازی دلایل می باشد. پیشنهاد می شود قبل از هر اقدامی با وکیل متخصص حوزه رمز ارزها مشاوره نمایید، شماره 09120067664 در تعیین وقت مشاوره در خدمت شما عزیزلن است.

      • سلام بله در دادسرای بین الملل تهران به نشانی خ فاطمی روبروی سازمان اب طرح شکایت کنید

  • سلام من از طریق یک مشاور مهاجرتی اقدام کردم که در استانبول دفتر داشتن الان پول یه عده ی زیادی رو برده و متواری شده نمیدونم کدوم کشور فرار کرده یا خوده ترکیه س چیزی نمیدونم میتونم شکایت کنم چون در ترکیه بوده؟از چه طریقی؟

    • سلام اگه آدرسی ازشون ندارین و شخص ایرانی هست میتونین تو دادسرای بین الملل تهران اقدام کنید تا بتونن استعلام بگیرن از طریق اینترپل که به کدو کشور فرار کرده

      • سلام. من از یک سایت خارجی خرید انجام داده ام که در مولداوی هستند.پاسپورت فروشنده و حتی عکس آن را دارم وتمام ایمیل ها پیام هایی که داده شده. اونا وسیله را از طریق movecargo ارسال کردند و من از هرکسی پرسیدم گفتند سایت معتبر هست. بعد از پرداخت کلی هزینه بازم هزینه می‌خواهند برای تحویل. به چه شکل میتونیم تحت پیگرد قانونی قرار بدیم فروشنده را؟

        • سلام باید از طریق دادسرای امور بین الملل شکایت کنید ولی اگر معتبر هستند و مشکلی ندارند برای تحویل نمیتونین اقدامی انجام بدین
          بسته به قراردادی که در ابتدا در سایت به صورت الکترونیکی امضا کردین داره

      • سلام دخترم برای کشور کانادا اپلای کرد پذیرش گرفت در زمان نوشتن استادی پلن با شخصی وارد مذاکره شد که میگفت در تورنتو دفتر داره ایشان کارهای دخترم رو درست کرد ولی گفت برات مینویسم که نامزد داری تا زودتر ویزا بگیری ما هم از همه جا بیخر قبول کردیم چون فکر کردم خوب نامزدی که سند و مدرک نمی خواد . وقتی دختر م از این آقا یوزر و پس ورد خواست نداد تازه فهمیدیم که مشخصات خودش رو بعنوان همسر وارد اکانت دخترم کرده . در حال حاضر مشکل دخترم اینه که اکانتش خالیه و این آقا اکانت جدید ساخته با یورز و پس ورد خودش و با ما نمیده . آیا میتونیم کاری کنیم

        • سلام بله حتما میتونین از طریق شکایت جعل در دادسرای بین الملل تهران و یا انتخاب وکیل در کانادا موضوع رو پیگری و به نتیجه برسین

  • با سلام خدمت شما من یک واحد آپارتمان از شخصی خریده ام در سال ۹۰ و الان بعد از ۱۰ سال یک نفر یک قولنامه آورده و الان ادعا میکنه قبلا خانه رو خریده و الان فروشنده به آلمان رفته آیا میتوان به جرم کلاهبرداری از ان شخص کاری رو انجام بدهیم یا خیر ممنون.

    • سلام من هم همینجوری در اینستاگرام در دام آنه گرفتار شدم و ارز های دیجیتال برای انها فرستادم حال که پول خودم را از انها خاستم چند بار از من کارمزد و هزینه مالیات هم گرفتن و در نهایت نه اصل پولم رو پس دادن و نه سود آن را، فهمیدم انها از من کلاهبرداری کردن و پول من را بردن،

    • اينجانب درانگلیس حساب سرمایه‌گذاری داشتم وبعداز سه‌ماه افزايش سرمایه‌گذاری درسال ۲۰۰۹ باگذشت حدود سه سال مکاتبه متوجه‌ شدم که حساب هک شده لطفا راهنمایی بمایید.

  • سلام من بابت اخذ ویزای کار به کارفرمای سوئد مبلغی واریز کردم و الان چندین ماهی است جواب تماس نمیدهند چطور میتونم علیه ایشان اقدام کنم همه جور مدارک هویتی ا دارم از کارفرما و قرارداد کار و فیش واریزی

  • باسلام مقداری پول توسط یک فرد که خود را صراف منامید خواستم برلی دخترم در ترکیه بریزم وکه توسط دو شماره حساب بانکی در ایران این کار را کردم این فرد در ترکیه هست ولی پول به دست دخترم نرسید ودر دادسرا شکایت کردم ایا راه را درست رفتم

    • درود
      فردی بنام محسن در فرانسه به بهانه اینکه در شرکتی مشغول‌ بکار هست و می‌تواند برای بنده ویزای کار از طریق کارفرما بگیرد، در دو مرحله مبلغی از ما دریافت کرد.ما مبلغ را به دو شماره صراف در ایران واریز کردیم و طرف کلاهبردار از آب درآمد. البته شماره واتس آپ. فایلهای صوتی و آیدی اینستای خودش و والدینش در ایران را داریم و البته چند عکس از خودش. لطفا راهنمایی بفرمایید از چه طریقی باید پيگيری کنیم و با توجه به مدارک موجود، آبا امکان دستگیری ایشان وجود دارد؟
      با سپاس پیشاپیش

      • سلام بله از طریق طرح شکایت کلاهبرداری در دادسرای امور بین الملل تهران. 02188663927

    • سلام خسته نباشید به من از طریق فیسبوک پیام دادند و گفتند که به واتساپ پیام دهید به واتساپ شماره ارسال شده پیام دادم بعد چند روز گفتند من سرباز آمریکایی هستم دو ملیون دلار پول از یمن دارم که برای شما میفرستم بعد زنگ زدند گفتن پول در گمرک دبی هست برای پول گمرک این پول را بپردازید بعد پرداخت حدود هشتاد ملیون تومان در دو مرحله حتی یکی از حساب ها به اسم یک زن ایرانی بود فرستادم حالا فهمیدم کلاهبرداری بوده است بنظر شما میتوانم شکایت کنم و چگونه باید پیگیری کنم؟

  • سلام از یک شرکت خارجی کالا با قرارداد cif قرارداد پروفرما را با ایمیل فرستاد امضا کردیم وبا بیت کویین مبلغ را واریز کردیم مجددا مبلغ 3300 یورو سپرده باربری و بیمه باربری بیمه دریائی به عنوان سپرده 100% قابل استرداد در زمان تحویل کالا در بندر عباس خواستند واریز کردیم اما حمل بار را مشروط به پرداخت 4100یورو خواستند که ما شک کردیم و از سفارت ایران در لهستان (کشور ) مبدا استعلام کردیم و نتیجه اینکه قرار داد ،پروفرما ،بارنامه،پکینگ لیست ،گواهی مبدا رسمی از اطاق بازرگانی وصنایع لهستان جعلی است و شرکت حمل نیز وجود ندارد .اما سایت شرکت فروشنده خارجی باز است کلیه مدارک بالا ،ادرس ،شماره واتساب ،عکس و تمام مکاتبات ایمیل و مبلغ پرداختی موجود هست لطفا راهنمائی بفرمائید برای طرح شکایت چکار باید بکنیم . چه مراحلی دارد و چقدر زمانبر است پایا موسسه شما در موارد مشابه ما تجربه ای ممکن به استرداد مبلغ پرداختی داشت یا خیر ؟ هزینه مشاوره و اعطای وکالت چقدر است؟
    متشکرم

    • سلام موضوع قابل شکایت در دادسرای امور بین الملل تهران است.
      برای سایر موارد باید وقت تعیین بشه و با وکلای بین المللی موسسه صحبت و مشاوره بفرمایید

  • سلام.یه سایت هایپ خارجی پولی رو گرفته که درصدی سود پرداخت کنه اما بعد از دریافت خبری از برداشت نیست. یعنی برداشتی سود نمیشه انجام داد. آیا امکان شکایت و امیدی به رسیدن پول رفته هست؟ ممنون

    • سلام بله امکان طرح شکایت دارین ولی نتیجه گرفتن رو باید طی مشاوره با وکیل تخصصی امور بین الملل و بعد از بررسی مدارکتون پاسخ بدیم

  • سلام یه آقای به ظاهر کانادایی تحت عنوان یه شرکت معتبر بعد از بستن قرارداد کاری و دریافت پول بابت ثبت نام من تو این شرکت قرار شد بسته ای رو برای من ارسال کنن که دیگه خبری ازشون نیست ،خواستم بدونم با داشتن یه شماره واتس اپ میشه پیگیری کرد که این طرف از چه کشوری پیام میفرستاده ؟ و میشه به هویت اصلی اون پی برد و شکایت کرد؟

    • سلام باید ببینیم شماره برای کجاست. شاید بشه از طریق پلیس فتا و اینترپل موضوع رو پیگیری کرد

      • سلام خسته نباشید من در باکو کار صرافی انجام میدادم بخاطر کرونا اومدم ایران و نتونستم برم ولی باز با چند نفر کار صرافی انجام دادم متاسفانه کل پول های مارو خوردن هیچ و از حساب های سایت شرطبندی و کلاه برداری از مردم بحساب ما پول ولریز کردن و از طرف واریز کننده ها شکایت اومده برای ما چیکار میتونیم بکنیم مدارک صرافی و واریزی از طرف شخص اول موجود هست از طریق واتس اپ فرستادن و مدارکی موجود هست که واریز کننده نوشته ای داده که پول بحساب فلان شخص واریز واریز شده هیچ شکلیتی هم ندارم ولی شکایت کرده میشه راهنمایی کنید ممنون

        • سلام
          همین مدارکی که میفرمائید دارین رو به مرجع قضائی رسیدگی کننده ارائه بدین قطعا در رسیدگی لحاظ خواهند کرد.

  • باسلام،برای محکوم به کلاه برداری وتحصیل مال نامشروع که به آذربایجان وترکیه فرارکرده اعلان قرمزشده،ولی آذربایجان بعدازشناسایی محکوم گفته مستردنمیکنیم چون درایران زندانیان روشکنجه میکنن واعمال ضدحقوق بشری انجام میدن .پلیس اینترپل هم میگه کاری نمیشه کرد.چندخانواده تواین قضیه متضررشدن .نمیدونم دیگه چکارمیشه کرد،مدارک روهم باترجمه فرستادم لطفابنده روراهنمایی کنین امیدی هست یانه؟سپاسگذارم

    • سلام تنها راهی که وجود داره دستگیری از طریق اینترپل هست. راه دیگه ای وجود نداره

    • چطور میشه از شخصی که خارجی است و از طریق مجازی از کسی داخل ایران است کلاهبرداری کرده شکایت کرد. شماره واتس آپ کلاهبردار هم موجود است و اهل انگلستان است. لطفا بفرمائید چند درصد احتمال دارد بتوان پول را پس گرفت؟ مراحل شکایت چگونه است؟ آیا خود شخص می تواند از داخل ایران اقدام به شکایت کند؟

      • سلام اینگونه شکایت ها از طریق دادسرای امور بین الملل در تهران قابل طرح و پیگیری هست.
        هیچ تضمینی در اخذ نتیجه و یا استرداد پول وجود نداره و امکان تخمین زدن هم برای وکیل تخصصی کیفری مقدور نیست. هر پرونده ای رو هم خود شخص میتونه دنبال کنه و هم اینکه میتونه به وکیل بسپاره
        مراحل طرح شکایت در متن مقاله مفصل توضیح داده شده است.

    • راهکار این موضوع طرح شکایت در کشور آذربایجان هست که یا زندانی میشه یا از اون کشور ترد میشه

  • باسلام
    من در سایت سرمایه گذاری https://imarketx.comسرمایه گذاری کردم دفتر سایت ظاهرا در مالتا هست .سایت فعال هست و شماره ادمین واتس اپ دارند +37128207856 و الان هم در ارتباط هستیم به بهانه های واهی من را مجبور کرد که در پلن بالاتر ثبت نام کنم بعد از آخرین واریزی که سرمایه گذاری شروع شد خواستم سود پولمو انتقال بدهم این سری هم گفت باید سرمایه تون را بیمه کنید و این مبلغ را به این حساب واریز کنید که من نکردم .البته واریزی ها با بیت کوین هست و در سرمایه گذاری تبدیل به دلار می شود. مبلغ گرفتار هم 15000 دلار بدون سود هست. واقعا می شود کاری کرد یا نه؟شگردشان این هست که مبلغ پایین را انتقال می دهند ولی مبلغ که زیاد میشه بهانه تراشی می کنند که باید فلان کار را بکنید. خیلی ممنون میشوم اگر جواب بدهید.

    • سلام . در هر صورت اگر مدارک و مستندات کافی برای طرح شکایت داشته باشین و امکان تعقیب قانونی وجود داشته باشه، وکلای ما راهنماییتون میکنن.
      اما برای اطلاع از جزییات پرونده حتما لازمه که تماس بگیرین.
      09120067663

  • به اجرای احکام بابت برداشت قسمتی ازحساب محکوم کلاهبردارفراری به خارج ( حدود۴سال)که پلیس اینترپل هم درتعقیب اوهست مراجعه کردم،گفتندچون زن هست طبق قانون امکان برداشت ازحساب نیست،آیامیشودازراه گزینه داراشدن ناعادلانه اقدام کردیاراه دیگری وجوددارد؟خواهشمندم راهنمایی بفرمایید

  • سلام وقت بخیر
    بنده با یک شرکت در ارمنستان قرارداد ویزا امضا کردیم که در گرجستان ثبت شده و در ایروان ارمنستان کار میکنه ولی یک بار ما رو سفارت فرستاد وقت گرفته بود برامون رفتیم و گفتند که مدارک شما ناقصه و باید تکمیل بشه و الان 1.5 سال گذشته و هیچ کاری انجام نداده برای ما تعداد ما 11 نفره ایا میشه از طریق دادگاه ایران بیام وشکایت کنم ؟

    • سلام مدارکتون باید بررسی بشه و اظهار نظر قطعی توسط وکلای موسسه به شما اعلام خواهد شد.
      09120067661

  • سلام
    من و برادرم در یک سایت سرمایه گزاری ثبت نام کردیم و حدود ۴۰۰۰۰ هزار دلار سرمایه گزاری کردیم و بعد از مدتی شرکت به ما پرداختی انجام نداد و سایت خود را از دسترس خارج کرد.
    و شرکت محل ثبت را در لوزامبورگ المان قید کرده بود و بعدا استعلام گرفتیم گفتند چنین شرکتی در این شهر ثبت نشده ولی کلیه کنفرانسها و تصویر مجموعه فوق موجود است.
    ایا می توانیم از طریق شما به پول خود برسیم

    • سلام ما تضمینی جهت رسیدن شما به پول نمیتونیم بدیم.
      اما در صورتی که درخواست استخدام وکیل بین المللی جهت طرح شکایت دارید وکلای متخصص امور بین الملل موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان پرونده رو قبول می کنند.
      در صورت نیاز به مشاوره با تلفن های زیر تماس بگیرید.
      09120067661
      09120067662
      09120067663

  • با سلام
    بنده همسرم ساکن امریکاست و چندین ماه ازش خبری ندارم و در ابتدای آشنایی چند هزار دلار برای پیگیری کارهای بنده از من گرفتند الان حدود ۴سال از ازدواجمان میگذرد ولی متاسفانه چند ماه است ازش خبر ندارم و با توجه به اینکه ایشان قرار بود برای سیتیزنی اقدام کنند آیا میشود از ایشان شکایت کرد و در صورت اعلام شکایت در روال پرونده سیتیزنی ایشان مشکلی پیش خواهد آمد؟

    • سلام بله اگر ازتون کلاهبرداری کردند و به بهانه اخذ شهروندی اخاذی کردند حتما میتونین ازشون شکایت مطرح کنید.
      در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با دفتر وکالت محمدرضا مهری تماس بگیرید.
      09120067663

    • سلام فردی به بهانه گرفتن مدرک تحصیلی و پایان خدمت از بنده ۵۰۰ میلیون گرفت و به ترکیه فرار کرده، امکان پیگیری هس یا حقوقیه؟

      • سلام در صورتی که خلاف واقع مدعی گرفتن این مدارک که معمولا جعلی هستند شده باشه میتونه به عنوان کلاهبرداری از طریق دادسرای امور بین الملل تهران مطرح بشه

  • با سلام یک آقای به نام فیلیپ برنیر و توی پیج اینستاگرامی خودشو مشاور مهاجرتی معرفی کرد و تونست با حیله مبلغ ۲۶ هزار دلار کانادا از ما کلاهبرداری کند ، تمام مدارکی که فرستاد جعلی بود، من به پلیس فتا گفتم و خط رد یابی شد که برای آمریکاست ، پلیس کانادا هم میگه باید پلیس محله یعنی ایران گزارش بدهد ، متاسفانه من شکایت کردم در گروه روابط بین المللی و پلیس سایبری خیابان سایبری گفت چون روابط دیپلماسی با دو کشور کانادا و امریکا نداریم در حقیقت دوندگی من بی نتیجه در ایران است . خب من الان باید چکار کنم سازمان مهاجرت کانادا هم بعد از یک و نیم شکایت خوب جواب نمی دهد و مداوم میگه تعداد پرونده ها زیاد و شما در نوبت هستید شاید من ده سال دیگم توی نوبت باشم ، اون پیج فعال و شماره حسابهای بین المللی است با آدرس و اسم در ونکوور ، لطفا اگر کسی مثل من گزارش داد حتما ماها را به هم معرفی کنید . با تشکر از گروه شما

  • سلام
    در شرکت palladiumvestpro.com و با قراردادهای 2 ماهه سرمایه گذاری کردم تا دوهفته ی اول سود سرمایه گذاری را واریز میکردند زمانی که مبلغ سرمایه گذاری را بیشتر کردم سیستم یوزرنیم و پسورد من را نمیشناخت و پشتیبانی نیز پاسخگو نبود و متوجه شدم که این شرکت اسکم و کلاهبردار میباشد. راهی وجود دارد تا شکایت کنم و مبالغ واریزی را برگردانم ؟؟ این شرکت در ظاهر در انگلستان ثبت شده اما به تازگی متوجه شدم که انها مال روسیه هستند

    • سلام صرفا از طریق دادسرای امور بین الملل در تهران امکان طرح شکایت دارید.
      در صورت نیاز به مشاوره حقوقی با وکلای بین المللی موسسه حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با شماره 09120067664 تماس بگیرید.

  • سلام،
    من حدود 50 روز قبل از طریق تلگرام در یک شرکت مستقر در نیویورک سرمایه گذاری بیت کوین انجام دادم. از حدود 25 روز گذشته، شرکت ادعا نموده که مورد حمله هکر قرار گرفته است و درخواست اخذ 16 درصد کارمزد به ازای کل اصل و سود سرمایه گذاری می کند. و حتی قبول نمی کند که کارمزد را از کل مبلغ ارسالی کسر و مبلغ خالص را ارسال نماید. بنده چون دو حساب سرمایه گذاری داشتم، برای یکی از حساب ها کارمزد را پرداخت نموده ام اما تاکنون هیچ تسویه انجام نداده اند و فقط تاریخ تسویه را تعویق انداخته است. طبق تحقیقی که انجام دادم این شرکت کلاه بردار است. بنده مستندات خاصی ندارم فقط لینک انتقال بیت کوین به کیف پول آن شرکت در شبکه بلاک چین موجود است. نحوه پیگیری حقوقی این مورد چگونه است و چقدر احتمال دارد که وجوه مزبور برگردانده شود؟
    ممنون

  • سلام
    من قصد مهاجرت داشتم یه رابط پیدا کردم تو یونان قرار شد منو ببره ۶۸ ملیون ریختم به حساب یه افغانی تو ایران که رابطش بود،متاسفانه پول منو خورد میتونم از طریق اینترپل شکایت کنم به نتیجه میرسم الانم فهمیدن تو آتن گرفتنش،مدارکم دارم .یونان با ایران قرارداد داره برای گرفتن کلاهبردار ها؟

    • سلام از طریق دادسرای امور بین الملل در تهران شکایتتون رو مطرح کنید.
      در صورتی که موضوع قاچاق انسان باشه امکان پیگیری موضوع وجود داره

  • با سلام
    شخصی رو به من معرفی کردند که کارهای مهاجرتی انجام میده ما مبلغی رو از طریق یه نفر که خودشون اعلام شماره حسابشو دادند برای ایشان واریز کردیم و ایشون که جواب تماس های ما رو نمیده.من از ایشون فقط یه اسم دارم و یه شناره که واتس آپشون فعال هست همچنان و شماره حساب شخصی که پولو براشون واریز کردیم(بانک مشخصات این شخص به ما نمیه میگه باید حکم دادگاه داشته باشین).البته من یه شماره تماس هم از فردی که قبلا کارهای فرستادن پولو براشون انجام میداده دارم که دیگه با این آدم کار نمیکنه.آیا با این اطلاعات کم من میتونم از ایشون شکایت کنم و آا پیگیری میشه و به جایی میرسه یا نه؟ممنون میشم جواب بدین؟(من ریز مکالمات و پیام هامون روی واتس آپ رو دارم)

  • با سلام
    شخصی رو به من معرفی کردند که کارهای مهاجرتی انجام میده ما مبلغی رو از طریق یه نفر که خودشون اعلام شماره حسابشو دادند برای ایشان واریز کردیم و ایشون که جواب تماس های ما رو نمیده.من از ایشون فقط یه اسم دارم و یه شماره که واتس آپشون فعال هست(ایشون الان هلند هستند) همچنان و شماره حساب شخصی که پولو براشون واریز کردیم(بانک مشخصات این شخص به ما نمیه میگه باید حکم دادگاه داشته باشین).البته من یه شماره تماس هم از فردی که قبلا کارهای فرستادن پولو براشون انجام میداده دارم که دیگه با این آدم کار نمیکنه.آیا با این اطلاعات کم من میتونم از ایشون شکایت کنم و آا پیگیری میشه و به جایی میرسه یا نه؟ممنون میشم جواب بدین؟(من ریز مکالمات و پیام هامون روی واتس آپ رو دارم)

    • سلام بله موضوع قابل شکایت و پیگیری هست و با استعلام قضایی دارنده حساب مشخص خواهد شد.

  • با سلام، ما به یه نفر داخل ایران که از فامیل دور هست مدارک حساب بانکی ترکیه رو دادیم برای باز کردن مسدودی حساب، به بهانه آشناهایی که دارن مدارک رو از ما گرفتن و ما متوجه شدیم با مدارک ما با مدیر بانک صحبت کرده که موجودی حساب رو خالی کنه چه جوری میتونیم شکایت کنیم
    ممنون میشم راهنمایی کنین من شاهد بابت گرفتن مدارک حساب و تمام پیام های اون آقا رو دارم که خودش اعتراف کرده میخواد بره حساب و خالی کنه با این چیزا میتونم کلاهبرداری ایشونو ثابت کنم ؟

    • سلام اگر با مدارک شما حساب بانکی رو به نفع خودش خالی کرده باشه موضوع کلاهبرداری نیست و خیانت در امانت هست.
      در صورت نیاز به مشاوره با وکیل لطفا با شماره زیر تماس بگیرید.
      09120067664

  • کلاهبرداران تمایل دارند همیشه پیشینه خوبی داشته باشند تا به شما بگویند که در پلتفرم هایشان سرمایه گذاری کنید. من بیش از 40000 دلار به گروه های MTGOX برای کمک به سرمایه گذاری در فارکس از دست دادم و مورد کلاهبرداری قرار گرفتم. اما پس از مشاهده توضیحات آنها در گوگل، با JOLLYINVESTIGATORS .COM تماس گرفتم. پس از تحقیقات بسیار توسط JOLLYINVESTIGATERS. COM، هم پول سرمایه گذاری شده و هم سود من توسط JOLLYINVESTIGATERS به من برگردانده شد.

    • سلام با من تماس میگیری راجع به این کلاهبرداری واین شرکت سوال دارم از شما
      Ash_esh@
      اکانت تلگرام

  • سلام
    چند مدت پيش ي خريد كوچيك از دبي داشتم با ي افغاني كه دوستان معرفي كردن كاراي خريدو بقولي انجام داد بعد كه پول رو واريز كردم افغاني منو بلاك كرد اي دي كارت دبي و رسيد دريافت پول كه از صرافي گرفته رو دارم ايا ميتونم شكايت كنم؟؟ از چه طريق لطفا راهنمايي كنيد ممنون

  • یک شخص در خارج از کشور غیر ایرانی از بنده مبلغی را توسط سرمایه گذاری و … کلاهبرداری کرده ایا راهی برای پیگیری وجود دارد یا بیخیال شوم ؟؟

  • سلام وقت بخیر من چگونه می توانم به علی وصل بشم آخه مشکل من هم شبیه مشکل علی هست می خواستم ببینم به این سایتی که معرفی کرده میشه بهش اعتماد کرد و واقعا پول را بازیابی می کنند یا نه ممنون میشم اگه بتونم با علی در پست قبلی ارتباط بگیرم سپاسگزارم

      • سلام وقت بخیر
        من یکسال پیش با آقای در فضای مجازی اشنا شدم بعد از گذشت مدتی به من گفتن که برای من یک بسته هدایا فرستادن و یک کد برام ارسال کرد که توسط اون کد بسته رو پیگیری کنم ببینم رسیده به ایران یا خیر . وقتی پیگیری کردم اون رباط که زبانشم انگلیسی بود گفت که بسته بخاطر مسائل پولشویی درگمرک ایران توقیف شده و باید مبلغ ۴۰۰ دلار بابت جریمه پولشویی پرداخت کنم . من این پول رو به حساب یک خانم که ایرانی بود و خود رباط به من شماره حسابشرو داد ارسال کردم . اما هرگز بسته هدایا به دستم نرسید . چند وقت بعد این آقا گفتن که برای دیدن من قصد دارن به ایران سفر کنن و در نهایت وقتی برای استقبالشون به فرودگاه رفتم به من پیام دادن و گفتن در دوبی دستیگر شده چون پول نقد همراهش بوده و بابد جریمه پرداخت کنه و باز من با هزار زحمت ۱۵۰۰ دلار به یک شماره حساب شخصی در دوبی واریز کردم . و هرگز به ایران نیومد چون گفت به دلیل تخلف منو دیپورت کردن . و تقریبا سه هفته پیش هم با یک روش حیله گرانه از من ۸۰۰ دلار پول گرفت که از طریق یک شماره حساب شخصی ترکیه ایی پول رو پرداخت کردم . این آقا در تلگرام و واتساپ و اینستاگرام منو مسدود کرده ولی من عکس پاسپورتش رو دارم البته ممکنه جعلی باشه ولی احتمالم داره نباشه . خواستم بپرسم من با طرح شکایت در دادسرای بین الملل میتونم این شخص رو دستگیر کنم . ایشون خودشون یک آمریکایی که مهندس نفت هستن و در روسیه کار میکنند معرفی کردند .

        • سلام روز به خیر
          میتونین شکایت رو در دادسرای بین الملل تهران مطرح کنید اما اینکه به نتیجه برسین یا بتونین هویت واقعی شخص رو پیدا کنید یا پرونده به نتیجه برسه رو اطلاعی نداریم.

  • سلام. من در شرکت coinhub ایمن سرمایه گذاری کردم. اکنون باید برای برداشت پول واریز می کردم که این کار را انجام دادم. حالا می گویند هزینه بیمه بدین ادرس و شماره واتساپ و اینارو دارم میشه کمک کنید چه باید کنم

  • سلام میخوام از یک شرکت خارجی در خارج از ایران طرح شکایت کنم ی شرکت بین المللی هست و درخواست غرامت کنم بنظرتون کدوم دادگاه بین المللی مناسبتر هست چطور میتونم با شما ارتباط برقرار کنم

    • سلام
      با شماره های موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید تا وقت مشاوره با وکیل تخصصی پرونده ها و دادگاههای بین المللی براتون تعیین بشه.

  • کسایی که میان برای شکایت و اون پیام علی را که هر کس میبیند از جولی تعریف میکند کاملا کلاهبرداری هست من با انها تماس گرفتم متاسفانه از انها هم کلاهبرداری شد ازم مراقب باشین کسی حرف های علی را باور نکند ۱۵هزار دلار همان جولی ازم‌کلاهبرداری کرد همان علی هم با انها همکار هست

  • سلام. یکی ازراه های تشخیص شرکتهای متقلب خارجی مراجعه به سایت pilot.com می باشد آنجا آنهایی که مورد کلاهبرداری واقع شده اند برای آن شرکت ستاره قرمز رد کرده اند . نام شرکت راآنجا سرچ کنید بعد متوجه میشوید.

  • با سلام
    بنده سال ۹۷ حدود ۴۰۰ میلیون پول به یکی از دوستان دادم برای سرمایه گذاری در ایران…
    از ایشون چک و قراداد کاری هم دارم و از یکی از شرکای ایشون هم که با هم بودن سفته دارم
    این دو نفر هر دو به آلمان فرار کردن و فقط از یکی از اونها خبر دارم
    از اون موقع تا حالا کاری نکردم ولی حالا که اینا کم کم دارن اونجا کار و اقامت میگیرن پیگیری کنم
    سوالم اینه من چه شکایتی بکنم و از چه طریق؟
    و آیا میتونم مطمن باشم که اگر تهدیدشان کنم که دارم از شما شکایت میکنم و کارتون رو خراب میکنم که دیپورت بشید راه به جایی میبرم ؟
    یعنی میشه با این قرارداد و چک و سفته کاری کرد که طرف خبردار بشه و از ترس اینکه کارش خراب بشه تن به خواسته من بده ؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام داشتن قرارداد سرمایه گذاری دلیلی بر کلاهبرداری نیست. شما میتونین از طریق تقدیم دادخواست حقوقی مطالبه وجه کنید. ضمن اینکه بدون دانستن جزئیات موضوع امکان راهنمائی دقیق نداریم.
      در صورت تمایل به مشاوره با وکیل تخصصی بین المللی با مهر پارسیان تماس بگیرید.

  • سلام
    اگر کالایی از دبی خریداری کنیم و مبلغ را برای شخصی که در دبی است حواله بزنیم و طرف مبلغ را دریافت کند و کالایی ارسال نکند امکان رسیدگی دارد ( کلاهبرداری )

    • سلام این موصوع کلاهبرداری نیست و میتونین از طریق محاکم بین المللی یا دادگاه دبی اقدام به الزام ایشون برای انجام تعهد کنید

    • با سلام
      جهت دریافت راهنمایی میتونید با شماره تلفن های موسسه تماس حاصل فرمایید.

  • سلام من از یک شرکت امریکایی پروژه داشتم که باید کتابی رو ترجمه میکردم و کردم برای بازدید و تایید کتاب رو براشون فرستادم قرار بود تا فرداش ۳۰۰۰دلار برام واریز کنن ولی دیگه خبری ازشون نیست نماینده شرکتشون ۳ روزه که انلاین نیست شرکتشون هم هیچ جوابی به من نمیده الان من چه کاری باید انجام بدم؟؟

    • سلام متاسفانه کاری نمیتونین انجام بدین مگر اینکه از طریق محاکم امور بین الملل تهران مطالبه وجه را در دستور کار قرار بدین که البته شانس موفقیت بسیار کمی دارید.

  • سلام
    من در کانادا برای یک دانشگاهی پولی را برای شهریه ریختم.
    متاسفانه اتفاقاتی افتاد که نشد برم.پول رو از دانشگاه به حساب یک دوست مورد اعتماد ریختم، همکار سابقم
    الان میگه اون ده هزار دلار رو به حساب صراف ریخته و اون به ما نمیده
    صراف هم ایرانیه تو ونکور کانادا…
    از دوستم و یا صراف میشه شکایت کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *