با موضوع شماره وکیل مهاجرت همراه شما هستیم.

شماره وکیل مهاجرتالو سلام خسته نباشین موسسه مهاجرتی؟
بله بفرمایین در خدمتتون هستیم
اقا من شماره وکیل میخواستم مستقیم به خودش زنگ بزنم چند تا سوال دارم ازشون
شما میتونین با وکیل صحبت کنین اما باید قبلش اخذ زمان مشاوره داشته باشین
و باید برای شما زمان از قبل رزرو بشه.
یعنی چی من واسه چند تا سوال باید وقت بگیرم؟
خب این مکالمه کوتاهی که با هم دیدیم قسمت خیلی کوچکی هست که ما هر روز ان را میشنویم
حالا موضوع از چه قرار است اصلا این اخذ تایم مشاوره برای چیست برای چی ما مستقیم نمیتونیم همون اول هر موقع دلمون خواست با وکیل حرف بزنیم؟

اصلا این وکیلا کجان هیچوقتم تلفن جواب نمیدن؟

مشاوره حقوقی مهاجرتی تلفنی با وکیل متخصص

یکی از رایج ترین گلایه هایی که موکلان دارند این است که وکلا به ندرت پاسخ تماس های موکلان را می دهند.

اگرچه این رفتار را نمی توان به اکثریت وکلا نسبت داد اما گلایه های متعدد حکایت از آن دارد که چنین رفتاری در بین اقلیت قابل توجهی از وکلا رایج است. این مقاله که از سلسله یاد داشتهای جناب آقای سهیل نظری استخراج شده به خوبی شرح می دهد که علت بروز این واکنش از سوی  وکلا چیست و چگونه می توان با مدیریت رفتار حرفه ای از ایجاد سوء تفاهم و نا خرسندی طرفین جلو گیری کرد.

پیشاپیش از بذل عنایت جناب آقای دکتر محمد رضا مهری بهترین وکیل مهاجرت تهران که اجازه انتشار تجربیات و مطالب ارزشمندشان رابه پایگاه آموزشی وکیل سرپرست می دهند تشکر و قدردانی می نماییم

وکلای دادگستری در بیشتر مراجع قضایی امکان استفاده از تلفن همراه خود را ندارند.

به همین دلیل به هنگام حضور در این مراجع به تماس ها پاسخ نمی دهند.

اگر موکل با وکیل تماس بگیرد و گوشی وکیل در اختیار او نباشد یا در وضعیتی باشد که امکان پاسخگویی به تماس را ندارد بهتر است در اولین فرصت پس از برقراری امکان تماس، با موکل تماس بگیرد. توصیه این است که دلیل عدم پاسخگویی برای موکل توضیح داده شود تا اگر این اتفاق تکرار شد موکل دچار بدبینی نشود زیرا برخی از موکلان نسبت به این وضعیتِ وکلا آگاهی ندارند.

  لیست مشاغل مورد نیاز آلمان

یکی از دلایل این رفتار آن است که موکل پیگیر اقدامی است که وکیل باید انجام می داده یا در انتظار خبری است که بنا بوده وکیل به او بدهد اما وکیل آن اقدام را انجام نداده و یا به مرجع رسیدگی برای کسب خبر مراجعه نکرده و پاسخی برای موکل ندارد.شماره وکیل مهاجرت

تماس موکل در ساعات غیر کاری و روزهای تعطیل

تماس موکل در ساعات غیر کاری و روزهای تعطیلدر چنین وضعیتی توصیه این است که اگر تا فاصله تماس بعدی موکل وکیل امکان انجام اقدام یا کسب خبر را دارد آن را انجام دهد و تماس بعدی را پاسخ گوید اما اگر این امکان وجود ندارد پاسخ ندادن به مدت طولانی به تماسهای موکل نه تنها ممکن است در او بدبینی ایجاد کند بلکه این تصور را به وجود می آورد که موکل و کار او برای وکیل بی اهمیت است بنابراین بهتر است وکیل تماس موکل را پاسخ داده و ضمن عذرخواهی از تأخیر به او اطمینان دهد در اولین فرصت اقدام لازم را انجام خواهد داد یا خبر مورد نظر را کسب خواهد کرد

یکی از دلایل این رفتار آن است که برخی وکلا در برابر پیگیری های بیش از حد موکل که در فواصل کوتاه زمانی انجام می‌شود به تنگ می آیند و ترجیح می دهند به تماس های موکل پاسخ ندهند. بعضی از موکلان به دلیل اضطراب زیاد و یا دیگر دلایل روانی مانند وسواس به دفعات آخرین وضعیت را از وکیل جویا می شوند و این در حالی است که وکیل آن ها را از آخرین وضعیت پیشرفت کار مطلع کرده و تفهیم شده اند که تا انجام اقدام بعدی (مثلاً برگزاری جلسه دادرسی که وقت آن ابلاغ شده) می بایست در انتظار باشند.

  سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی

عدم پاسخ گویی به این دسته از موکلان تبعات بسیار نامطلوبی دارد.

ممکن است رابطه وکیل و موکل به تنش بیانجامد زیرا این دسته از موکلان تحت تاثیر اضطراب یا حالات روانی آنی نمی توانند شکیبایی خود را حفظ کنند.

در چنین مواردی درست آن است که وکیل با موضوع برخورد حرفه ای داشته باشد و موکل را جهت مذاکره حضوری دعوت کند و با صبوری فرآیند انجام کار را برای او تشریح کرده و با بیان این که وضعیت او را درک می‌کند توضیح دهد پیگیری مکرر موجب بهبود نتیجه و یا افزایش سرعت فرآیند کار نخواهد شد.

تعیین وقت مذاکره جهت پیگیری پرونده از وکیل

به احتمال زیاد پس از این مذاکره مشکل حل خواهد شد.
برخی موکلان بی ملاحظه در زمان های نامناسب مانند ساعت های پایانی شب با وکیل تماس می گیرند.

بدیهی است چنانچه وکیل می داند موکل حسب ضرورت تماس نگرفته و این رفتار برای او معمول است نباید در این زمان ها به تماس موکل پاسخ دهد. بهتر است وکیل در مقابل این رفتار موکل در اولین زمان مناسب (مثلاً صبح روز بعد) با موکل تماس گرفته و دلیل تماس او را جویا شود و به او بفهماند که جز در موارد ضروری که با پیامک از ضرورت تماس مطلع شود در زمان های غیر کاری به تماس های موکلان پاسخ نمی دهد

خب فهمیدیم چرا وکلا تلفن جواب نمیدن و فهمیدیم برای مشاوره و صحبت کرن با یک وکیل درست حسابی باید وقت قبلی بگیریم.
حالا برای گرفتن تایم مشاوره با وکیل مهاجرت چیکار باید بکنیم؟

مشاوره با موکلان و پرداخت هزینه مربوطه

مشاوره با موکلان و پرداخت هزینه مربوطهموسسات حقوقی مهاجرتی مختلفی در سراسر کشور ایران وجود دارند که مشغول فعالیت های گسترده ای بوده و انواع خدمات حقوقی و مشاوره ای را برای متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور ارائه می‌نمایند. یکی از این موسسات که البته جزو برترین موسسات مهاجرتی محسوب می گردد، موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان است که از دیرباز در حیطه مهاجرت و حقوق بین الملل مشغول فعالیت و ارائه خدمات بوده و اکنون نیز در همین راستا فعال می باشد.

  دریافت ویزای ازدواج آلمان

نکته قابل توجهی که در این خصوص وجود دارد، این است که برخلاف سایر موسسات حقوقی و مهاجرتی، مبلغ بسیار پایینی را بابت هزینه مشاوره حضوری و همچنین پذیرفتن پرونده مهاجرت افراد درنظر گرفته است هزینه دریافتی از موکلین تا زمانی به موسسه تعلق دارد که پرونده فرد مهاجر با موفقیت به انجام برسد. به عبارت دیگر در صورتی که وکیل مهاجرت مربوطه موفق به انجام امور مهاجرت متقاضی به خارج از کشور نگردد، کلیه مبالغ دریافتی بابت پذیرفتن پرونده قابل استرداد بوده و به متقاضی عودت خواهد شد.

مزیت های انتخاب بهترین وکیل مهاجرت

در بررسی موضوع بهترین وکیل مهاجرت، این موسسه حقوقی لازم می داند مزایایی که در راستای انتخاب وکیل مهاجرتی خبره برای انجام پرونده مهاجرتی شما وجود دارد را مورد بررسی قرار دهد:

انتخاب وکیل مهاجرت حرفه‌ای و معتبر موجب تسریع در امور و گرفتار نشدن در دام کلاهبرداران و سودجویانِ به ظاهر وکیل می گردد.
دریافت راهنمایی های مربوطه در زمان سفر و نحوه خروج از کشور

صرفه جویی در هزینه ها بدین صورت که با پرداخت مبلغ کلی به بهترین وکیل مهاجرت، نیازی به پرداخت مبالغ متعدد به افراد مختلف نخواهید داشت.
ایجاد امنیت روانی، عدم استرس، از بین رفتن سردرگمی ها در فرد مهاجر، اطلاع از روند قانونی پرونده و آگاهی از قوانین جدید کشور مقصد
وکیل مهاجرت با در نظر گرفتن شرایط و صلاح فرد مهاجر، در انتخاب یکی از روش های مهاجرتی مانند تحصیلی، شغلی، ثبت شرکت، سرمایه گذاری و… به او کمک و مشاوره می دهد.
فرد مهاجر با استفاده از راهنمایی ها و آگاهی های قبلی از سوی وکیل مهاجرت در خصوص آداب و رسوم و قوانین حاکم بر کشور مقصد برای زندگی، می تواند به راحتی در کشور مقصد اقامت داشته باشد.

  اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت

شماره وکیل مهاجرت شماره وکیل مهاجرت شماره وکیل مهاجرت شماره وکیل مهاجرت شماره وکیل مهاجرت شماره وکیل مهاجرت شماره وکیل مهاجرت شماره وکیل مهاجرت شماره وکیل مهاجرت شماره وکیل مهاجرت شماره وکیل مهاجرت شماره وکیل مهاجرت شماره وکیل مهاجرت شماره وکیل مهاجرت شماره وکیل مهاجرت

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (22 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *