این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

شرایط گرفتن مسکن دانشجویی در آلمان

شرایط گرفتن مسکن دانشجویی در آلمانآیا درباره شرایط گرفتن مسکن دانشجویی در آلمان سوال دارید؟ اطلاعی از نحوه اجاره خوابگاه دانشجویی در آلمان دارید؟ نحوه پرداخت هزینه خوابگاه دانشجویی در آلمان چگونه است؟ موسسه مهاجرتی معتبر جهت مهاجرت به آلمان کدام است؟ دلایل انتخاب گروه وکلای مهر و موسسه حقوقی بین المللی محمدرضا مهری برای مهاجرت چیست؟ چگونه می توان خوابگاه دانشجویی متاهلی در آلمان اجاره کرد؟

پاسخگویی به سوالات متقاضیان مهاجرت تحصیلی به آلمان در سایت رسمی موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، توسط گروه وکلای مهاجرتی مهر تهران که با آموزش حقوق مهاجرت و حقوق بین الملل خصوصی توسط محمدرضا مهری متخصص حقوق مهاجرت در ایران، اقدام به ارائه مشاوره حقوقی می نمایند، گامی مثبت در تحقق اهداف این موسسه معتبر حقوقی محسوب می شود.

انواع خانه های دانشجویی در آلمان

دانشجویان بیشتر ترجیح می‌دهند در خانه‌ های مشترک دانشجویی زندگی کنند. هر شخصی اتاق مخصوص خودش را دارد که حمام و آشپزخانه مشترک است. هزینه ی این گونه خانه‌ها بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ یورو است. برای پیدا کردن خانه‌ های دانشجویی می‌توانید به سایت های زیر مراجعه نمائید:

Bitte teilen! WG Zimmer Wohnungen Wohnungssuche WG Suche WG Wohnung vermieten WG Nachmieter Zwischenmiete : WG-Gesucht.de

WG und provisionsfreie Wohnungen im Wohnungsmarkt: kostenlose Wohnungssuche

studentenwohnung.de im Adomino.com Domainvermarktung Netzwerk

کسی که می‌خواهد در آپارتمانی شخصی زندگی کند، بایستی از قبل تمامی جوانب را بدقت بسنجد. هزینه‌ها بستگی به اندازه، استاندار بودن آن و موقعیت آپارتمان، کاملا متفاوت است. پیدا کردن آپارتمانی با قیمتی کمتر از ۲۵۰ یورو در آلمان بسیار دشوار است. همچنین شما باید توجه داشته باشید که برق، گاز، تلفن و اینترنت خود را هم به ثبت برسانید. صاحب خانه می‌تواند در صورت لزوم میزان درآمد شما را بپرسد و یا حتی ودیعه‌ای را هم درخواست کند. ساده‌ ترین راه پیدا کردن آپارتمان جستجو در اینترنت است.

Immobilien, Wohnungen und Häuser bei Immonet.de

اگر شما در آلمان هستید اما هنوز نتوانستید مکانی را برای اقامت خود پیدا کنید، می‌توانید بطور موقت از یک هتل یا خوابگاه جوانان و یا حتی هتل دانشجویی اتاقی را اجاره کنید.

 Home | Deutsches Studentenwerk

اجاره مسکن برای دانشجویان متاهل

تحصیل در آلمان به زبان انگلیسیدر مواردی که همزمان با صدور ویزای تحصیلی متقاضی تحصیل در آلمان، اقدام جهت درخواست ویزای همراه دانشجو می شود، امکان صدور ویزای همزمان فرزند و همسر فرد دانشجو وجود دارد. یکی از مدارکی که باید ضمیمه مدارک سفارت پس از صدور پذیرش شود، اجاره نامه است. جهت دریافت اجاره نامه برای دانشجویان اعم از متاهل یا مجرد، می توانند از طریق سایت های معرفی شده اقدام نمایند و یا اینکه با استفاده از خدمات مشاوره وکیل مهاجرت به آلمان در تهران، اقدام به دریافت اجاره نامه معتبر نموده تا در زمان وقت سفارت با مشکل مواجه نشوند.

روش های پرداخت هزینه   uni-assist

پرداخت هزینه uni-assist به دو روش قابل انجام است:

حواله بانکی (Money Transfer) : در این روش متقاضی مبلغ را برای حساب  uni-assist  در آلمان حواله می کند و چنانچه از یک حساب بانکی خارج از آلمان اقدام می کنید ، هزینه تراکنش بین بانکی نیز به مبلغ پرداختی شما افزوده می شود، اما در صورتی که فردی از دوستان شما که در بانک های آلمان حساب بانکی دارد این کار را برای شما انجام دهد این هزینه اضافی وجود ندارد.

پرداخت از طریق کارت اعتباری : راه دیگر برای  پرداخت بهره گیری از  کارت های Mater Card و یا Visa Card است. با این مسیر متقاضی  در گام اول  فرم مربوط به پرداخت یونی اسیست را با تکمیل  کرده و  فرم تکمیل شده را به همراه دیگر مدارکتان ارسال می کنید.

وکیل معتبر مهاجرت به آلمان در تهران

دریافت نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران و همچنین ثبت رسانه های دیجیتال در مرکز این رسانه ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیاز به مدارک مطمئن و طی مراحلی از قبیل، شناسایی محل کسب، بازرسی از دفاتر معرفی شده، احراز صدور مجوزهای لازم و طی تشریفات اداری دارد.

موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، به عنوان تنها موسسه حقوقی کشور و دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره و همچنین نماد ساماندهی، معتبرترین موسسه حقوقی کشور در زمینه مهاجرت شناخته شده است.

در صورت عدم حصول نتیجه در پرونده های مهاجرتی، تمامی مبالغ حق الوکاله ظرف ده روز به حساب متقاضی واریز و اعاده می گردد.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید
  ویزای کار آلمان بدون مدرک دانشگاهی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *