این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با بررسی شرایط پذیرش تخصص پزشکی در اسپانیا با شما هستیم.

شرایط پذیرش تخصص پزشکی در اسپانیاپس از انجام 2 سال علوم زیست شناسی (شیمی، ریاضی، فیزیک و آمار) و دانش عمومی (مانند گرامر، زبان های خارجی)، آزمون انتخابی مورد نیاز است. هنگامی که آزمون انجام می شود، علامت نهایی دریافت خواهید کرد که تعیین می کند که آیا شما برای دانشگاه پذیرفته می شوید یا خیر.
شما باید حد نصاب نمره را برای تبدیل شدن به یک دانشجوی پزشکی بگیرید. هم دانشگاه های دولتی و هم خصوصی رشته پزشکی را در اسپانیا دارند. بسته به دانشگاهی که می خواهید بروید، باید یک آزمایش زیست شناسی را انجام دهید و همچنین یک آزمون سطح زبان انگلیسی و یک آزمون روانشناختی که هر آزمون یک علامت دارد. بهترین علامت ها پذیرفته می شوند تا ثبت نام شوند.

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری بهترین وکیل مهاجرتی در تهران، پاسخگوی سوالات عزیزان درباره شرایط پذیرش تخصص پزشکی در اسپانیا خواهد بود.

دوره پزشکی در اسپانیا

جهت تحصیل در اسپانیا در دوره پزشکی باید 3 سال علوم پایه + فارماکولوژی و 3 سال آموزش بالینی که جمعا 6 سال طول می کشد را بگذرانید. چه آزمون هایی باید انجام دهید؟

  وکیل ثبت شرکت اسپانیا

آزمون MIR این آزمون پس از پایان دوره پزشکی به پایان می رسد و باید قبل از اینکه پزشکان بتوانند اقامت را انجام دهند، باید تکمیل شوند.

بسته به علامت، شما می توانید یک تخصص در یک بیمارستان ثبت نام کنید. اگر علامتی را که می خواستید دریافت نکردید یا اگر رد شدید، می توانید آن را در سال بعد تکرار کنید. هنگامی که درجه پزشکی کامل شده است، شما “دکتر” نامیده می شود، اما تا زمانی که اقامت شما کامل نشده است، نمی توانید به عنوان یک دکتر کار کنید.

هزینه تحصیل پزشکی در اسپانیا

شما باید برای اقامت دائم به عنوان پزشک عمل کنید (بسته به تخصص، حدود 2 تا 5 سال طول می کشد). میانگین هزینه تحصیل در اسپانیا برای حضور در دانشگاه چقدر است؟ دانشگاه های دولتی به شما پول برای ثبت هر دوره پرداخت می کنند، این نسبتا ارزان است و هر ساله به حدود 700 یورو (1000 دلار) می رسد. دانشگاه خصوصی بسیار متفاوت است. بعضی از مردم می توانند به دلیل علامت های خود پول دریافت کنند و یا به دلیل عدم پرداخت هزینه عمومی، اما دانشگاه های خصوصی معمولا وام های زیادی را نمی دهند.

شرایط پذیرش تخصص پزشکی در اسپانیا

درآمد پزشکان در اسپانیا

⁠⁣تمکن مالی در آلمانپزشکان در صبح در کلینیک های خصوصی و در بعد از ظهرها در بیمارستان های عمومی کار می کنند. پزشکانی که اینقدر کار می کنند می توانند در حدود 120،000 € / سال (171،552 دلار) درآمد کسب کنند. آیا امنیت شغلی خوب است؟

همیشه در این کشور امنیت بوده است. اسپانیا امروزه به پزشکان زیادی نیاز دارد، به همین دلیل است که پزشکان خارجی برای پیدا کردن شغل اینجا می آیند. آیا می توانید برگردید و تخصص خاصی را انتخاب کنید؟

  اجرای اسناد خارجی در ایران

بله، شما می توانیداین کار را انجام دهید. شما می توانید “آزمون MIR” را هر چند بار که می خواهید انجام دهید، حتی اگر آن را تصویب کرده اند به عنوان یک دکتر در یک تخصص کار کنید.

کار پزشکی در اسپانیا

بیشتر کارهایی که برای دانش آموزان کالج در اسپانیا انجام می شود، فصلی است، به این معنی که فقط ماه های خاصی از سال وجود دارد که می توانید کار کنید. اسپانیا سومین کشور کم درآمد در اروپا است. آموزش ابتدایی پزشکی به طور سنتی بین مطالعات پیشین و بالینی تقسیم می شود. اولی شامل علوم پایه مانند آناتومی، فیزیولوژی، بیوشیمی، فارماکولوژی، آسیب شناسی است. دومی شامل آموزش در زمینه های مختلف پزشکی بالینی مانند پزشکی داخلی، اطفال، زنان و زایمان، روانپزشکی، عمل عمومی و جراحی است.

وکیل و مشاور حقوقی مهاجرت به اسپانیا

برای دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی،  همه روزه از ساعت‌های 19 الی9 و پنجشنبه‌ها15 الی9 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *