با بررسی موضوع شرایط مهاجرت به استرالیا همراهتان هستیم.

شرایط مهاجرت به استرالیااسترالیا یکی از کشورهای شناخته شده و محبوب برای افراد مهاجر، به خصوص برای ایرانیان می‌باشد. این کشور به عنوان یکی از کشورهای مهاجرپذیر در کنار سایر کشورها از جمله کانادا به حساب می‌آید. البته لازم به ذکر است که چند سالی می‌باشد که شرایط ورود مهاجران به این کشور، کمی دشوار شده و به همین دلیل، مشکلاتی سر راه مهاجران ایجاد شده است.

به صورت کلی مهاجرت از طریق روش‌های مختلفی از جمله، مهاجرت از طریق تحصیل، مهاجرت از طریق کار، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری، مهاجرت از طریق ازدواج، دریافت تابعیت از طریق تولد و مهلاجرت از طریق پناهندگی که موسسه مهرپارسیان هیچگونه خدماتی در زمینه پناهندگی ارائه نمی‌کند.

در گروه وکلای مهاجرتی مهرپارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع شرایط مهاجرت به استرالیا پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهرپارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در بررسی موضوع شرایط مهاجرت به استرالیا بررسی می‌شوند:

1. شرایط مهاجرت به کشور استرالیا چیست؟
2. شرایط سنی مهاجرت به کشور استرالیا چگونه است؟
3. هزینه‌های زندگی در کشور استرالیا چگونه است؟
4. مزایای دریافت اقامت دائم کشور استرالیا چیست؟
5. شرایط دریافت شهروندی کشور استرالیا بعد از مهاجرت به این کشور چیست؟
6. چگونه می‌توان برای دریافت اطلاعات مورد نیاز در زمینه شرایط مهاجرت به استرالیا از وکیل حاذق و متخصص مشاوره دریافت نمود؟

شرایط مهاجرت به کشور استرالیا چیست؟

بررسی ویزای 870 استرالیااکثر افرادی که به دنبال مهاجرت به کشورهای خارجی هستند، کشور استرالیا را به عنوان یک گزینه خوب در نظر می‌گیرند. ولی، سوالی که در ابتدای امر در ذهن این افراد ایجاد می‌شود، این است که چگونه می‌توانند به این کشور مهاجرت کنند؟

  روش‌های مهاجرت به استرالیا

در جهت پاسخ به این سوال باید عنوان نمود که افراد متفاوت با توجه به شرایط سنی، سابقه کار، تحصیلات، رشته و مدارک تحصیلی، سرمایه شخصی، بیزینس و …. ، شرایط متفاوتی جهت مهاجرت به کشور استرالیا و اخذ ویزای این کشور را دارند.

در بعضی موارد ممکن است برای فرد متقاضی هیچ راهکاری وجود نداشته باشد و برعکس در بعضی موارد هم فرد متقاضی از طریق چند روش مختلف می‌تواند ویزای کشور استرالیا را دریافت نماید.

اداره مهاجرت به کشور استرالیا حدود ۱۵۰ نوع ویزای استرالیا برای افراد متقاضی مهاجرت به این کشور در نظر گرفته است. بنابراین، باید توجه نمود که برای اینکه فرد متقاضی بتواند بهترین نوع ویزا را با توجه به شرایطی که دارد انتخاب کند، باید آگاهی و شناخت کامل از انواع ویزای استرالیا داشته باشد.

شرایط سنی مهاجرت به کشور استرالیا چگونه است؟

به صورت کلی، شرایط سنی که فرد متقاضی باید برای مهاجرت به کشور استرالیا داشته باشد، بستگی به ویزایی دارد که از طریق آن اقدام به این امر می‌نماید.

در صورتی که متقاضی قصد دارد از طریق دریافت ویزای تحصیلی نسبت به مهاجرت به استرالیا اقدام کند، هر چه سن او و همچنین گپ تحصیلی او کمتر باشد، شانس او هم بیشتر خواهد شد.

در صورتی که متقاضی قصد دارد از طریق دریافت ویزای کار نسبت به این امر اقدام کند، بهترین سن بین ۲۵ تا ۳۳ سال است و متقاضی با داشتن این سن بالاترین امتیاز ممکن را به دست خواهد آورد.

اگر فرد متقاضی قصد دارد از طریق دریافت ویزای سرمایه‌گذاری نسبت به امر مهاجرت اقدام کند، بهترین سن برای او بین ۳۰ تا ۵۰ سال است.
پس با توجه به مواردی که ذکر شد، شرایط سنی مهاجرت به کشور استرالیا کاملا بستگی به نوع ویزایی دارد که متقاضی می‌خواهد دریافت کند و از آن طریق مهاجرت نماید.

  مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

هزینه‌های زندگی در کشور استرالیا چگونه است؟

هزینه دریافت اقامت استرالیاهر روشی که برای مهاجرت به کشور استرالیا انتخاب می‌شود، دارای هزینه‌های متفاوتی می‌باشد. ولی، مهمترین هزینه‌ای که فرد متقاضی باید آن را در نظر داشته باشد، هزینه‌های زندگی در این کشور است.

کشور استرالیا دارای سطح رفاه اجتماعی بالا و کیفیت زندگی مطلوب و مناسبی می‌باشد و میزان هزینه‌ی هر فردی با توجه به سبک زندگی، خوراک، پوشاک، محله‌ و شهری که فرد در آن زندگی می‌کند و…. متفاوت می‌باشد.

به عنوان مثال، هزینه زندگی در شهرهای بزرگ استرالیا کمی بیشتر است، که فرد متقاضی مهاجرت به این کشور، باید حتما این مورد را در نظر داشته باشد.

مزایای دریافت اقامت دائم کشور استرالیا چیست؟

واضح است که شرایط مطلوب و مناسب آب و هوایی و کیفیت زندگی در کشور استرالیا، دلایل کافی و اصلی جهت مهاجرت به این کشور به حساب نمی‌آیند. دلایل دیگری از جمله، تأمین رفاه نسبی و آرامش در کشور استرالیا، می‌تواند اولویت اصلی افراد مهاجر به این کشور باشد.

کشور استرالیا در سال‌های گذشته توانسته، رضایت مهاجرین را در همه جنبه‌ها، جلب نماید. بنابرین، مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت دائم این کشور، دارای مزایای بسیاری است که به شرح ذیل می‌باشند:

  • صدور اجازه کار در استرالیا.
  • امکان دریافت وام‌های تحصیلی و تحصیل در استرالیا.
  • امکان سرمایه‌گذاری در استرالیا.
  • امکان استفاده از خدمات تامین اجتماعی و بیمه سلامت.
  • امکان استفاده فرزندان از تسهیلات آموزشی و سلامت.
  • امکان استفاده از خدمات کنسولگری‌ها در خارج از استرالیا.
  • امکان اقدام برای دریافت ویزای نیوزلند.
  • امکان گرفتن پاسپورت استرالیا پس از اخذ شهروندی.
  • بهره‌مندی از مزایای کامل شهروندی استرالیا.

شرایط دریافت شهروندی کشور استرالیا بعد از مهاجرت به این کشور چیست؟

دریافت اقامت کشور استرالیاکشور استرالیا شرایطی را برای افراد متقاضی مهاجرت در نظر گرفته است و امکان شهروندی را برای آن‌ها فراهم نموده است. البته، مطابق اعلام اداره مهاجرت استرالیا در سال‌های اخیر، قوانین مربوط به اخذ شهروندی استرالیا تا حدودی تغییر کرده و کمی سخت‌گیرانه‌تر شده است.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

افرادی که متقاضی اخذ شهروندی کشور استرالیا هستند، باید اثبات نمایند که به قوانین مدنی این کشور، پایبند هستند و به بیانی دیگر، مطابق تغییراتی که اشاره شد، تمرکز اصلی دولت در آزمون شهروندی استرالیا بر روی اطاعت از قوانین این کشور از جمله، آزادگی انتخاب مذهب، برابری حقوق زنان و مردان و غیره می‌باشد.

بنابرین، کسانی که خود یا خانواده‌ آن‌ها سابقه کیفری دارند، قطعا موفق به اخذ شهروندی کشور استرالیا نخواهند شد. اخذ شهروندی استرالیا دارای مزایایی است که افراد متقاضی می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. این مزایا به شرح ذیل می‌باشند:

  • عدم نیاز به پرداخت شهریه دانشگاه در زمان تحصیل، پرداخت اقساطی بعد از پایان تحصیلات و در حین اشتغال به کار.
  • امکان درخواست کار در بخش‌های دولتی استرالیا و یا نیروی دفاع استرالیا.
  • امکان سکونت در خارج از استرالیا به مدت نامحدود بدون نگرانی برای از دست دادن شهروندی استرالیا.
  • امکان استفاده از خدمات کنسولگری‌ها در خارج از استرالیا.
  • امکان ثبت تولد فرزندان متولد در خارج از کشور به عنوان تبعه استرالیا برحسب نسب. (تبعیت از اصل خون)
  • امکان راهیابی به پارلمان استرالیا از طریق انتخابات.
  • امکان درخواست پاسپورت استرالیایی و ورود و خروج آزادانه به استرالیا.
  • امکان استفاده فرزندان از تسهیلات آموزشی و سلامت.
  • امکان شرکت در تمامی انتخابات از جمله انتخابات فدرال، ایالتی و منطقه‌ای، رفراندوم و همه پرسی‌ها.

چگونه می‌توان برای دریافت اطلاعات مورد نیاز در زمینه شرایط مهاجرت به استرالیا از وکیل حاذق و متخصص مشاوره دریافت نمود؟

در صورتی که به دنبال دریافت اطلاعات مورد نیاز در زمینه موضوع شرایط مهاجرت به استرالیا می‌باشید، می‌توانید از وکلای متخصص و باتجربه در این زمینه کمک دریافت کنید تا شما را از ابتدا تا انتهای مسیر راهنمایی و کمک کنند.

  مهاجرت کاری به استرالیا

به همین دلیل، ما به شما موسسه حقوقی و مهاجرتی مهرپارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در زمینه موضوع مهاجرت به استرالیا می‌باشد.

جهت دریافت نوبت مشاوره در زمینه موضوع شرایط مهاجرت به استرالیا، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

2 دیدگاه ها

  • سلام ما اقامت دائم استرالیا رو گرفتیم، دخترم که به زودی متولد میشود، شهروند استرالیا میشود؟

    • سلام دوست عزیز
      بله، اگر دختر شما در خاک استرالیا متولد شود، شهروند استرالیا محسوب می‌گردد و اگر خارج از خاک استرالیا متولد شود، دختر شما اقامت دائم را خواهد داشت و بعد برای دریافت شهروندی اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *