این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

در این مقاله با بررسی موضوع شرایط سرمایه گذاری در انگلستان با شما همراه هستیم.

شرایط سرمایه گذاری در انگلستان

سرمایه گذاری در کشور انگلستان برای افرادی که قصد گسترش فعالیت های تجاری خود در بازارهای اروپایی را دارند، یک گزینه بسیار عالی و مناسب می‌باشد. زیرا این کشور به عنوان رهبران مشاغل تجاری در بازارهای اتحادیه اروپا شناخته شده می باشد.

سرمایه گذاری در کشور انگلستان این امکان را به شرکت‌های ثبت شده در این کشور می دهد تا بتوانند فرصت های گسترده ای را در سطح جهان کسب کنند و بازدهی بالای آن باعث شده تا انگلستان یک مقصد محبوب برای افراد سرمایه‌گذار در این کشور به حساب آید.

در گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع شرایط سرمایه گذاری در انگلستان پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهمی که در بررسی موضوع شرایط سرمایه گذاری در انگلستان پاسخ داده می‌شوند عبارتند از:

  1. روش‌های سرمایه گذاری در کشور انگلستان چیست؟
  2. شرایط سرمایه گذاری در کشور انگلستان و دریافت اقامت از این طریق چیست؟
  3. آیا سرمایه گذاری در کشور انگلستان منجر به دریافت اقامت می‌شود؟
  4. مزایای سرمایه گذاری در کشور انگلستان چیست؟
  5. بهترین وکیل در زمینه سرمایه گذاری در انگلستان کیست و دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

روش‌های سرمایه گذاری در کشور انگلستان چیست؟

سرمایه گذاری در کشور انگلستان از طریق روش‌های گوناگونی امکان پذیر است که این روش‌ها را با یکدیگر بررسی خواهیم نمود:

سرمایه گذاری در کشور انگلستان از طریق خرید ملک

خرید ملک در انگلستانسرمایه گذاری در کشور انگلستان از طریق خرید ملک برای افراد خارجی که در این کشور زندگی نمی‌کنند هم، امکان پذیر می باشد. البته، ممکن است افرادی که کمتر از 2 سال در کشور انگلستان اقامت داشته باشند، با شرایط سخت‌ گیرانه‌تری روبرو گردند.

  ویزای کار انگلستان

لازم به ذکر است که بهتر است خرید ملک در کشور انگلستان برای افراد خارجی از طریق سرمایه نقد صورت گیرد و نیازی به درخواست وام نباشد. چرا که درخواست چنین وام‌هایی در کشور انگلستان برای افراد خارجی کاری بسیار دشوار می‌باشد.

پس در صورتی که فردی به دنبال خرید ملک و سرمایه گذاری در انگلستان می باشد، باید درک کاملی از بازار ملک در این کشور و سرمایه کافی برای خرید ملک داشته باشد.
شرایط سرمایه گذاری در انگلستان

سرمایه گذاری در کشور انگلستان از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

اوراق قرضه دولتی انگلستاناز سال ۲۰۰۸ دولت انگلستان برنامه ای را برای سرمایه‌گذاران خارجی معرفی نمود. این کشور با هدف توانمند سازی اقتصاد کشور خود با سرمایه خارجی توانست شرایط اقتصادی در کشور خود را بهبود بخشد و همچنین، سرمایه گذاران خارجی و اعضای خانواده آن‌ها با سرمایه‌گذاری در کشور انگلستان، می‌توانند مجوز اقامت و تابعیت این کشور را به کسب کنند.

در این روش، سرمایه گذاران این توانایی را دارند تا با خرید حداقل 2 میلیون پوند اوراق قرضه و یا با سرمایه گذاری در شرکت های ثبت شده در کشور انگلستان، اقامت کل خانواده خود را دریافت کنند. باید به این نکته توجه نمود که افراد متقاضی، باید حداقل سه ماه قبل از درخواست اقامت، سرمایه معادل ۲ میلیون پوندی را در حساب بانکی داشته باشند.شرایط سرمایه گذاری در انگلستان

سرمایه گذاری در کشور انگلستان از طریق ثبت شرکت

اقتصاد قوی در کشور انگلستان، یکی از مهمترین نقاط قوت این کشور می‌باشد که موجب جذب سرمایه گذاران خارجی می باشد. کشور انگلستان در فهرست تجارت جهانی از نظر بانک های بین المللی در سال ۲۰۱۸ توانست جزو ۷ کشور اول دنیا به حساب آید.شرایط سرمایه گذاری در انگلستان

برای مثال، راه اندازی یک تجارت و یک کسب و کار در کشور انگلستان به طور میانگین ۱۳ روز زمان نیاز دارد. این در حالی است که برای راه اندازی کسب و کار در کشورهای اروپایی، به طور میانگین ۳۲ روز زمان لازم است.
سرمایه گذاری در کشور انگلستان از طریق ثبت شرکت به سه روش امکان پذیر است.
شرایط سرمایه گذاری در انگلستان

ویزای INNOVATOR

ویزای Innovetaer انگلستانافرادی که شهروند خارج از اتحادیه اروپا هستند و مایلند تا در کشور انگلستان تجارتی را راه اندازی کنند، می توانند از طریق این ویزا اقدام کنند. متقاضیان می توانند با ارائه یک طرح نوآورانه در تجارتی که در انگلستان موجود نیست، به سرمایه گذاری با مبلغ 50 هزار پوند اقدام کنند.

  ازدواج و طلاق انگلستان

در حقیقت، در این روش خرید بیزینس در انگلیس امکان پذیر نیست و باید حتما طرحی ارائه گردد که تا کنون در این کشور اجرا نشده باشد.

افراد سرمایه گذار باید یک ایده تجاری جدید ارائه نمایند که در نهادهای مورد نظر کشور انگلستان ارزیابی شود و به تائید برسد و در صورتی که عملی بودن طرح تجاری اثبات گردد، نامه ای برای متقاضیان ارسال می شود تا آنان بتوانند در مورد طرح خود توضیحات تکمیلی را ارائه نمایند.

همچنین، متقاضیان باید ثابت کنند که دارای درآمد کافی جهت حمایت از خود در انگلستان هستند. بنابراین، متقاضیان باید حداقل دارای 945 پوند در حساب بانکی خود باشند. در این راستا، افراد متقاضی جهت ایجاد کسب و کار در انگلستان باید حداقل دارای 50 هزار پوند سرمایه باشند.

اعضای خانواده برای مهاجرت از طریق Innovator visa عبارتند از همسر و فرزندان زیر 18 سال. البته فرزندان بالای 18 سال هم که در حال حاضر به خانواده خود وابسته هستند، می توانند از طریق این ویزا اقدام به مهاجرت کنند.
شرایط سرمایه گذاری در انگلستان

ویزای START-UP

ویزای استارتاپ انگستانجهت دریافت ویزای Start-up در انگلستان باید یک طرح تجاری یا بیزنس پلن خلاق و نوآورانه ارائه داد که قبلا در این کشور اجرا نشده باشد. کشور انگلستان لیستی از مؤسسات مورد تایید که شامل دانشگاه ها یا مراکز تجاری حامی کارآفرینی می‌باشند را ارائه نموده است، که طرح تجاری متقاضی باید مورد حمایت این مؤسسات قرار بگیرد.

همچنین، فرد متقاضی باید به زبان انگلیسی مسلط باشد و در 90 روز گذشته حداقل 945 پوند در حساب بانکی خود داشته باشد. این نوع ویزا به مدت 2 سال صادر می گردد و قابل تمدید نمی‌باشد و جهت تمدید اقامت، باید نوع ویزا را تغییر داد.
شرایط سرمایه گذاری در انگلستان

شرایط سرمایه گذاری در کشور انگلستان و دریافت اقامت از این طریق چیست؟

سرمایه گذاری در کشور انگلستان دارای یکسری شرایطی می‌باشد که شرایط این ویزا به شرح ذیل می‌باشند:

  • سن متقاضی باید 18 سال یا بیشتر باشد.
  • متقاضی باید حتما منشا و منبع پول را اثبات نماید که آیا برای خودش است یا برای همسرش و یا از طرف پارتنرش می باشد.
  • متقاضی باید حساب بانکی در کشور انگلیس داشته باشد.
  • بودجه شخص در یک یا چند نهاد مالی تنظیم شده باشد.شرایط سرمایه گذاری در انگلستان

مزایای سرمایه گذاری در کشور انگلستان چیست؟

سرمایه گذاری در کشوری مانند انگلستان به طور قطع مزایایی برای افراد متقاضی دارد که در ادامه آن‌ها را عنوان خواهیم نمود:

  • پروسه انجام سرمایه گذاری و دریافت اقامت این کشور به واسطه سرمایه گذاری در مدت زمان کوتاهی صورت می‌گیرد.
  • افراد متقاضی به واسطه سرمایه گذاری در انگلستان، می توانند مانند شهروندان دیگر این کشور از خدمات و امکانات دولتی برخوردار گردند.
  • سرمایه گذاری در این کشور موجب می شود که متقاضی بتواند به همراه همسر و فرزندان زیر سن 18 سال وارد این کشور شود و برای آن‌ها نیز اقامت اخذ نماید.
  • سرمایه گذاری در کشور انگلستان منجر به دریافت اقامت دائم و سپس تابعیت این کشور برای فرد و خانواده او خواهد شد.
  • یکی از مزایای مهم سرمایه گذاری در کشور انگلستان، باقی ماندن سرمایه فرد متقاضی در حساب شخصی او می باشد، که همین امر سبب می شود تا سرمایه گذاری در این کشور دارای ریسک پایینی باشد.شرایط سرمایه گذاری در انگلستان

بهترین وکیل در زمینه سرمایه گذاری در انگلستان کیست و دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

بهترین وکیل در زمینه سرمایه گذاری در انگلستان با تمامی قوانین مهاجرتی کشور انگلستان به صورت کامل آشنا است و تجربه بالایی در این زمینه دارد و امور مربوط به مهاجرت را به صورت اصولی و کاملا قانونی انجام می‌دهد.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

به همین دلیل، ما موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را به شما مخاطبان معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در زمینه سرمایه گذاری در انگلستان می‌باشد.

جهت برقراری ارتباط با وکلا در زمینه شرایط سرمایه گذاری در انگلستان و همچنین دریافت نوبت مشاوره، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان تماس حاصل نمایید.

شرایط سرمایه گذاری در انگلستان

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *