این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با بررسی موضوع شرایط دریافت بورسیه تحصیلی آلمان در خدمت شما همراهان گرامی هستیم.

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی آلمانآیا از شرایط دریافت بورسیه تحصیلی در آلمان اطلاعی دارید؟ چند نوع بورسیه تحصیلی در آلمان به دانشجویان خارجی اعطا می شود؟ آیا همزمان با تحصیل رایگان در آلمان، امکان برخورداری از بورس تحصیلی آلمان وجود دارد؟ بهترین وکیل و مشاور حقوقی جهت مهاجرت به آلمان کیست؟ موسسه حقوقی معتبر مهاجرتی در ایران چه شرایط و ویژگیهایی دارد؟ راه مهاجرت آسان و ارزان به آلمان کدام است؟

پاسخ سوالات شما درباره شرایط دریافت بورسیه تحصیلی در آلمان، با مشاوره مستقیم محمدرضا مهری بهترین وکیل مهاجرت در ایران، در وب سایت رسمی گروه وکلای مهر تهران و موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، درج خواهد شد.

مقدمات دریافت بورسیه تحصیلی در آلمان

از شروط اولیه جهت اخذ بورسیه تحصیلی آلمان، داشتن رزومه تحصیلی قوی که شامل کسب نمرات ممتاز از دانشگاه، داشتن فعالیت‌های پژوهشی و کسب نمرات ممتاز در مقاطع تحصیلات متوسطه که با ریز نمرات فرد قابل بررسی است.

از نکاتی دیگری که جهت دریافت بورسیه آلمان  باید بدان توجه داشت، این است که این کمک هزینه علاوه بر دانشجویان آلمانی به دانشجویان ایرانی نیز تعلق می گیرد و برخلاف سایر بورسیه ها، شرایط اختصاصی صرفا جهت اتباع آلمانی ندارد.

  لیست مشاغل مورد نیاز آلمان

به علاوه بعضی  از کمک هزینه‌های تحصیلی، دانشجویان را متعهد به بازپرداخت  بخشی از میزان بورسیه دریافتی پس از پایان دوران تحصیل می کند، این درحالی است که «بورسیه آلمان» جزو وام‌ هایی نیست که نیازمند  بازپرداخت باشند و دانشجویان دریافت‌کننده بورسیه‌، تعهدی نسبت به آن پس از پایان دوران تحصیل ندارند. شرایط دریافت بورسیه تحصیلی آلمان

امکان تمدید بورسیه  تحصیلی در آلمان

در صورت پذیرفتن درخواست دریافت «بورسیه آلمان» دانشجوی متقاضی حداقل دو ترم تحصیلی ماهانه مبلغ 320 یورو دریافت خواهند کرد و دانشگاه پس از پایان این دوره یک ساله و پس از برسی شرایط علمی و شغلی دانشجو در صورت امکان، مدت دریافت «بورسیه آلمان» را تمدید می کند.

متقاضیان تحصیل در آلمان که به دنبال  دریافت بورسیه آلمان هستند، باید قبل هر چیز، از ادارات مسئول در دانشگاه مطلع شوند، تا دانشگاه انتخابی جهت ادامه تحصیل در آلمان، عضو شبکه اهدای بورسیه آلمان است باشند. بهترین راه برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از شرایط تعریف شده و خاص برای هر دانشگاه جهت دریافت بورسیه آلمان مکاتبه و مراجعه مستقیم به دانشگاه است. نهایت امر تصمیم‌گیری در این باره که متقاضی دریافت بورسیه آلمان از شرایط لازم برخوردار است نیز برعهده دانشگاه و اداره بورسیه است.

موسساتی برای حمایت مالی از دانشجویان خارجی در آلمان

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی آلماندر آلمان هشت موسسه وجود دارد که عمده فعالیتشان مربوط به حمایت مالی از دانشجویان خارجی است. از شرایط دریافت بورسیه تحصیلی در آلمان، می‌توان به نمرات خوب در مقطع کارشناسی، اتمام تحصیل در موعد مقرر و همچنین شرکت در سمینارهایی که از سوی موسسه مورد نظر برگزار می‌شود، اشاره کرد.

  لیست مشاغل مورد نیاز آلمان

بورسیه ی دولتی در آلمان

عنوان نوعی از کمک هزینه‌ی مالی برای دانشجویان دانشگاه‌های آلمان است که از سال ۲۰۱۱ میلادی از سوی دولت این کشور و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تامین و به متقاضیان داده می‌شود.

طبق آماری که به تازگی منتشر شده است، تعداد دریافت‌کنندگان بورسیه آلمان  (Deutschlandstipendium)  در سال جاری به ۱۴ هزار دانشجو رسیده که در مقایسه با سال گذشته دو برابر افزایش داشته است.

دانشجویان متقاضی «بورسیه آلمان» در صورت موافقت با درخواست‌شان ماهانه مبلغ ۳۰۰ یورو از سوی دانشگاه دریافت خواهند کرد. آن چه درباره دریافت «بورسیه آلمان» اهمیت دارد، توجه به این نکته است که درخواست بورسیه پس از ثبت نام متقاضی در دانشگاه بررسی خواهد شد و نه پیش از ورود دانشجو به دانشگاه.

در کشور آلمان که خودش بخش بزرگی از تجهیزات مهندسی پزشکی جهان رو تامین میکند. دانشگاه های خیلی مطرح در زمینه مهندسی پزشکی مثل دانشگاه های مارتین لوتر ، دانشگاه ماگدیبرگ، دانشگاه کلن و دانشگاه هامبورگ، که عموما شهریه ندارند.
دانشگاه های دیگه ای چون آخن هم هستن اما اون دانشگاه های مذکور در BME گروه قوی تری دارند .
آلمان در زمینه تجهیزات و سیستم های مهندسی پزشکی عملکرد خوبی داشته  اما  دانشگاه های زیادی این رشته را ارائه نمی دهند!!!

در همگی این دانشگاه ها به زبانی آلمانی یا رایگان هستند یا ماکزیمم 1000 یورو درسال شهریه دارند :
TU Berlin. KIT. TU Dresden. TU Dortmund. RWTH.  Magdeburg.  Stuttgart. Bochum

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی آلمان

بهترین وکیل مهاجرت به آلمان در تهران

گروه وکلای مهاجرتی مهر با همکاری موسسات مهاجرتی و سازمان های بین المللی مهاجرت در دنیا، برای اولین بار در ایران، با ضمانت استرداد تمامی حق الوکاله دریافتی در صورت عدم اخذ نتیجه مطلوب در امر مهاجرت به آلمان، تمامی مشاوره های مهاجرتی را با کمک متخصصین حقوق مهاجرت و از طریق آموزش حقوق مهاجرت، به انجام می رساند.

  درخواست اقامت آلمان از طریق ازدواج

جهت دریافت مشاوره حقوقی آنلاین درباره مهاجرت به آلمان و سایر کشورها، با دفاتر گروه وکلای مهر تهران تماس حاصل فرمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *