این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با موضوع سرمایه گذاری در نیوزلند همراهتان هستیم.

سرمایه گذاری در نیوزلندکشور نیوزلند دارای سیستم آموزشی قوی و خدمات درمانی مناسبی برای شهروندان خود می‌باشد. اخذ اقامت این کشور دارای مزایای بسیاری است. یکی از روش‌های دریافت اقامت کشور نیوزلند، سرمایه‌گذاری می‌باشد.

در گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع سرمایه گذاری در نیوزلند پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در بررسی موضوع سرمایه گذاری در نیوزلند:

  1. شرایط عمومی در کشور نیوزلند چگونه است؟
  2. دریافت اقامت کشور نیوزلند از طریق سرمایه گذاری به چه صورت می‌باشد؟
  3. آیا امکان اخذ تابعیت کشور نیوزلند از طریق سرمایه گذاری وجود دارد؟
  4. مزایای سرمایه گذاری در کشور نیوزلند چیست؟
  5. سرمایه گذاری در کشور نیوزلند از طریق چه روش‌هایی امکان پذیر است؟
  6. بهترین وکیل در زمینه سرمایه گذاری در نیوزلند کیست و دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

شرایط عمومی در کشور نیوزلند چگونه است؟

برای سرمایه گذاری در کشور نیوزلند ابتدا باید شرایط عمومی این کشور را مورد بررسی قرار دارد. کشور نیوزلند، جزیره ای در قاره استرالیا در جنوب اقیانوس آرام و جنوب غربی جزایر پلینزی واقع می‌باشد.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

این کشور شامل دو جزیره اصلی شمالی و جنوبی می‌باشد. پایتخت آن شهر ولینگتون و بزرگترین شهر آن اوکلند است. نیوزلند دارای جمعیتی حدودا چهار میلیون و هفتصد و هشتاد هزار نفر می‌باشد و آب و هوای آن معتدل است.

همه چیز در مورد نیوزلندمی‌توان گفت که کشور نیوزلند یک کشور انگلیسی زبان است و به همین دلیل، مورد توجه بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت را دارند، قرار گرفته است. زبان مائوری دومین زبان رسمی نیوزلند است و واحد پول در این کشور، دلار نیوزلند است.

روش‌های متفاوتی وجود دارد که افراد متقاضی بتوانند به کشور نیوزلند مهاجرت نمایند. این روش‌ها عبارتند از، مهاجرت از طریق تولد، ازدواج، کار، تحصیل و سرمایه گذاری.

اقتصاد کشور نیوزلند یک اقتصاد پیشرفته و توسعه یافته است و همچنین، جزو کشورهای برتر دنیا از لحاظ شاخص توسعه انسانی به حساب می‌آید. البته لازم به ذکر است که بیشتر اقتصاد کشور نیوزلند متکی بر محصولات کشاورزی و دامی است.

سرمایه گذاری در کشور نیوزلند از طریق چه روش‌هایی امکان پذیر است؟

اخذ اقامت کشور نیوزلند از طریق سرمایه‌گذاری، یکی از روش‌های بسیار پر طرفدار و محبوب جهت مهاجرت به این کشور است که از طریق روش‌های مختلفی امکان پذیر است. در ادامه قصد داریم تا این روش‌ها را بررسی کنیم:

مهاجرت به کشور نیوزلند از طریق خرید ملک

خرید ملک در کشور نیوزلند، یکی از روش های متداول جهت سرمایه گذاری می باشد. افراد خارجی این اجازه را دارند تا در کشور نیوزلند ملک خریداری نمایند. به طور معمول، با حداقل یک میلیون دلار نیوزلند می‌توان در این کشور یک ملک مسکونی خریداری کرد.

با توجه به این که نیوزلند یک کشور توریستی می‌باشد، سرمایه گذاری در بخش املاک این کشور می تواند برنامه سود ده به حساب آید. باید این نکته را عنوان نمود که خرید ملک در کشور نیوزلند نهایتا منجر به دریافت اقامت این کشور نمی گردد.

سرمایه گذاری در کشور نیوزلند از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت در کشور نیوزلند، یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به این کشور می‌باشد. متقاضیان ثبت شرکت در نیوزلند باید یک بیزینس پلن به اتحادیه مربوطه ارائه نمایند و اقامت موقت جهت زندگی کردن در کشور نیوزلند را دریافت کنند.

  وضعیت اقامت بعد از تحصیل در نیوزلند

ثبت شرکت در یونانبعد از ارائه نمودن بیزینس پلن توسط فرد متقاضی، او به مدت 1 سال فرصت دارد تا شرکت خود را راه اندازی کند. به دو روش می توان در کشور نیوزلند سرمایه گذاری و ثبت شرکت نمود. روش اول به این صورت است که متقاضی باید حداقل با 3 میلیون دلار شرکت ثبت نماید. در این روش، متقاضی باید سرمایه اولیه موجود در حساب شرکت را به مدت 4 سال نگه دارد.

در صورتی که در این مدت، شرکت متقاضی به میزان کافی برای کشور نیوزلند سود دهد، متقاضی می تواند جهت دریافت اقامت دائم این کشور نیز اقدام کند و همچنین بعد از گذشت 5 سال از اقامت دائم، می تواند پاسپورت نیوزلند را دریافت کند.

لازم به ذکر است که در این روش، حضور در کشور نیوزلند الزامی می‌باشد و فرد متقاضی اجازه تحصیل و کار در این کشور را دارد. جهت ثبت شرکت از این طریق، متقاضی باید شرایط ذیل را داشته باشد:

  • داشتن حداقل 3 سال سابقه کار.
  • داشتن مدرک زبان آیلتس با نمره 5 به بالا.
  • داشتن سن کمتر از 65 سال.
  • حضور 146 روز در سال در کشور نیوزلند.

روش دوم هم به این صورت می‌باشد که متقاضی باید دارای مبلغ 10.000.000 دلار در حساب شرکت خود باشد. این مبلغ باید به مدت سه سال در حساب شرکت نگه داشته شود و همچنین، شرکت در این مدت برای کشور نیوزلند سودآوری داشته باشد تا متقاضی بتواند اقامت دائم این کشور را از این طریق دریافت کند.

اخذ ویزای کارآفرینی کشور نیوزلند

کارآفرینی یکی از روش های سرمایه گذاری در کشور نیوزلند است که این روش امتیازات بسیار مناسبی مانند، اقامت دائم و اجازه کار تمام وقت را به فرد متقاضی می‌دهد.

اگر فرد متقاضی حد نصاب امتیازات لازم را به دست آورد، در ابتدا اقامت یک ساله دریافت می‌نماید و وارد کشور نیوزلند می شود و همچنین بیزینس خود را شروع می‌کند. بعد از گذشت سه سال، اگر بیزینس کارایی مناسبی برای اقتصاد کشور نیوزلند داشته باشد، فرد می‌تواند اقامت دائم نیوزلند را دریافت کند.

  راه‌های مهاجرت به نیوزلند

سرمایه گذاری در کشور نیوزلند از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

روش دیگر جهت سرمایه گذاری در کشور نیوزلند، خرید اوراق قرضه دولتی است. اوراق قرضه به طور معمول، سالیانه از طرف دولت ارائه می گردد. افراد می توانند بعد از عرضه اوراق توسط دولت و تایید آن ها در بانک های مربوطه، این اوراق را خریداری نمایند.

ارزش هر یک از این اوراق 100 دلار نیوزلند است و فردی که قصد دریافت اقامت نیوزلند از این طریق داشته باشد، باید حداقل به ارزش 5.000.000 دلار نیوزلند اوراق خریداری کند.

آیا امکان اخذ تابعیت کشور نیوزلند از طریق سرمایه گذاری وجود دارد؟

هزینه مشاوره تلفنیبر اساس بررسی‌هایی که در بخش قبل صورت گرفت، متوجه شدیم که سرمایه گذاری در کشور نیوزلند گاهی منجر به دریافت تابعیت این کشور می گردد. تابعیت دوگانه در کشور نیوزلند مورد قبول واقع شده است و مشکلی با این موضوع وجود ندارد.

این در حالی است که برخی از کشورها تابعیت دوگانه را قبول ندارند و فرد متقاضی برای به دست آوردن تابعیت کشور مورد نظر، باید تابعیت اولیه خود را منحل کند.

مزایای سرمایه گذاری در کشور نیوزلند چیست؟

سرمایه گذاری در کشور نیوزلند دارای مزایای بسیاری می‌باشد. به عنوان مثال، با دریافت ویزای سرمایه گذاری در کشور نیوزلند، فرد متقاضی می‌تواند خود به همراه اعضای خانواده درجه یک به این کشور مهاجرت نماید.

از دیگر مزایای سرمایه گذاری در این کشور، می‌توان نرخ پایین فساد، حمایت گسترده از حق مالکیت ها توسط دولت، روابط اقتصادی و سیاسی دوستانه با دیگر کشورها، ثبات سیاسی، استانداردهای بالای زندگی و نظام مالیاتی قوی را عنوان نمود.

بهترین وکیل در زمینه سرمایه گذاری در نیوزلند کیست و دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

بهترین وکیل در زمینه سرمایه گذاری در نیوزلند دارای تجربه بالایی می‌باشد و همچنین نسبت به قوانین مهاجرتی این کشور اطلاعات دقیق و جامعی دارد و با ارائه مشاوره به فرد متقاضی، می‌تواند این اطلاعات را در اختیار فرد متقاضی قرار دهد و او تا انتهای مسیر کمک کند.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

بنابراین، ما موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را به شما مخاطبان معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در زمینه سرمایه گذاری در نیوزلند می‌باشد.

جهت برقراری ارتباط با وکلا در زمینه سرمایه گذاری در نیوزلند و همچنین دریافت نوبت مشاوره، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *