این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با بررسی موضوع سرمایه گذاری در سوئد همراهتان هستیم.

کشور سوئد دارای یک جامعه صنعتی توسعه یافته و پیشرفته می‌باشد. سرمایه گذاری در این کشور از جمله روش‌های مهاجرتی است که در صورتی که فرد متقاضی به صورت صحیح نسبت به آن اقدام کند و شرایط سرمایه گذاری در سوئد را رعایت نماید، می‌تواند اقامت این کشور را دریافت کند.

برای دریافت اقامت کشور سوئد از طریق سرمایه گذاری، آگاهی از شرایط عمومی این کشور مانند موقعیت جغرافیایی، شرایط زندگی، وضعیت اقتصادی، تولید ناخالص داخلی، نرخ بیکاری و غیره می‌تواند در انتخاب فرد متقاضی تاثیر چشمگیری داشته باشد.

در گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع سرمایه گذاری در سوئد پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در بررسی موضوع سرمایه گذاری در سوئد

  1. شرایط عمومی سرمایه گذاری در سوئد چیست؟
  2. فرد متقاضی، برای دریافت اقامت سوئد از طریق سرمایه گذاری باید چه چیزهایی را ثابت کند؟
  3. فرد متقاضی مهاجرت به سوئد از طریق سرمایه گذاری، باید دارای چه معیارهایی باشد؟
  4. منظور از استانداردهای سرمایه گذاری چیست و استانداردهای سرمایه گذاری در کشور سوئد به چه صورت می‌باشد؟
  5. مدت اعتبار اقامت کشور سوئد از طریق سرمایه گذاری چه میزان است؟
  6. وکیل متخصص در زمینه سرمایه گذاری در سوئد کیست و دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

شرایط عمومی سرمایه گذاری در سوئد چیست؟

سرمایه گذاری در کشور سوئد از طریق روش‌های مختلفی امکان پذیر می‌باشد و افراد متقاضی مهاجرت می‌توانند با انتخاب بهترین روش، اقامت این کشور را به دست آورند. کشور سوئد در شمال قاره اروپا و در حوزه اسکاندیناوی واقع می‌باشد و به عنوان بزرگترین کشور اسکاندیناوی و پنجمین کشور بزرگ در قاره اروپا شناخته شده است. این کشور دارای ۴۵۰.۲۹۵ کیلومتر مربع مساحت می‌باشد و بیش از ۱۰ میلیون نفر جمعیت دارد.

  وکیل ویزای کاری سوئد

افراد خارجی که قصد سرمایه گذاری در سوئد را دارند، باید یک طرح تجاری قوی ارائه نمایند و با ارائه این طرح نشان دهند که قرار است در کشور سوئد اشتغال زایی کنند و منفعت‌ زیادی را برای این کشور به دست آورند.

دولت کشور سوئد جهت جذب سرمایه گذاران خارجی این فرصت را به آنان داده است تا با روش‌های مختلف سرمایه‌گذاری، مانند کارآفرینی و ایجاد کسب و کار، به اقتصاد این کشور کمک کرده و علاوه بر آن، اقامت دائم کشور سوئد را کسب کنند.

کسانی که خارج از اتحادیه اروپا و کشور‌های عضو شنگن هستند و قصد دارند تا از طریق سرمایه گذاری در سوئد اقامت این کشور را کسب کنند، می‌تواند از دو طریق اقدام نمایند:

  • راه اندازی یک تجارت جدید و سرمایه گذاری درآن. برای سرمایه گذاری از این طریق، باید برای ثبت شرکت در سوئد اقدامات مورد نیاز انجام شوند.
  • خرید شرکت و تجارت در حال کار.

فرد متقاضی جهت خرید شرکتی که از پیش ثبت گردیده است، باید حداقل ۵۱ درصد از سهام این شرکت را را خریداری نماید. علت این که حداقل میزان سرمایه گذاری باید ۵۱ درصد باشد این است که فرد متقاضی می‌تواند در امور شرکت تصمیم گیری کند.

ولی، نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است، این می‌باشد که شرکت به اداره مالیات بدهی نداشته باشد و کار خلاف قانون انجام نداده باشد.

شرایط لازم برای مهاجرت به سوئد با انتقال سرمایه

در واقع، اقامت از طریق سرمایه گذاری یکی از اصلی‌ترین روش‌های مهاجرت می‌باشد. جهت اینکه فرد متقاضی شرایط سرمایه گذاری در سوئد را داشته باشد، باید اثبات کند که در زمینه شغلی خود، دارای تجربه بسیار زیادی می‌باشد و سابقا در آن زمینه کار کرده است. همچنین، فرد متقاضی باید دارای مهارت بسیار بالایی در زبان‌های انگلیسی و یا سوئدی داشته باشد، و اثبات کند که تجارت و بیزینس خود را در کشور سوئد اداره خواهد نمود و حداقل نصف سهام شرکت بازرگانی متعلق به او می‌باشد.

  سرمایه گذاری در سوئد

علاوه بر آن، باید در مورد نحوه فروش کالا و خدمات شرکت تجاری خود در سوئد توضیحاتی ارائه نماید و دارای تمکن مالی کافی جهت فراهم نمودن مخارج زندگی خود و خانواده‌اش در طول دو سال اول اقامت در کشور سوئد باشد و در انتها باید ثابت کند که بعد از گذشت مدت دو سال، شرکت بازرگانی مذکورقادر خواهد بود، فرد متقاضی و خانواده او را از لحاظ مالی ساپورت نماید.

متقاضی مهاجرت به سوئد از طریق سرمایه گذاری، باید دارای چه معیارهایی باشد؟

معیارهایی که فرد متقاضی مهاجرت به سوئد از طریق سرمایه گذاری باید داشته باشد، به شرح ذیل می‌باشند:

  • دارای تجربه بالایی در زمینه‌ی تخصصی خود باشد و همچنین سابقه کارآفرینی و اداره و مدیریت کار خود را داشته باشد.
  • فرد متقاضی باید این توانایی را داشته باشد که در مورد نحوه فروش خدمات و کالاهای تجاری شرکت بازرگانی خود در سوئد توضیح دهد و ثابت نماید که این موارد در سوئد به فروش خواهند رسید.
  • در صورتی که فرد متقاضی نسبت به زبان سوئدی و یا زبان انگلیسی مسلط باشد، می‌تواند امتیاز مثبتی برای او به حساب آید.
  • فرد متقاضی باید دارای تمکن مالی کافی جهت تامین هزینه‌های زندگی خود و اعضای خانواده‌اش در طول دو سال اول اقامت در کشور سوئد باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده، فرد متقاضی باید مدارکی را ارائه دهد که این مدارک عبارتند از:

  • کپی صفحات پاسپورت.
  • کپی حساب بانکی فرد متقاضی.
  • قرارداد خرید، در صورتی که متقاضی یک شرکت تجاری را در کشور سوئد خریداری نموده و یا قصد خرید آن را دارد و اگر معامله به اتمام رسیده باشد، باید سند خرید را نیز ارائه نماید.
  • کپی قرار داد با مشتریان یا تامین کنندگان کالاها و یا خدمات.
  • کپی مدارک تحصیلی فرد متقاضی.
  • نامه تاییدیه شغلی از کارفرمای قبلی فرد متقاضی.
  • کپی مدارک شرکت‌های ثبت شده توسط فرد متقاضی ( هم در کشور سوئد و هم خارج از آن)
  دریافت ویزای تحصیلی سوئد

استانداردهای سرمایه گذاری در کشور سوئد به چه صورت می‌باشد؟

فردی که به دنبال سرمایه گذاری در کشور سوئد می‌باشد، باید استانداردهای سرمایه گذاری در این کشور را مورد بررسی قرار دهد، که این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در حقیقت، استاندارد سرمایه گذاری، چگونگی برخورد دولت با سرمایه گذاران خارجی را مشخص می‌نماید، مانند سابقه دولت در مصاده اموال و نحوه برخورد دولت آن کشور با سرمایه گذاران خارجی.

زمانی که فردی قصد سرمایه گذاری در کشور سوئد را دارد، باید نرخ مصادره اموال را مورد بررسی قرار دهد.  این نرخ بین عدد یک تا هفت است که عدد یک به معنی امن بودن کشور برای سرمایه گذاری می‌باشد. نرخ مصادره اموال در کشور سوئد برای سرمایه گذاری یک می‌باشد و این یعنی کشور سوئد، کشور امنی برای سرمایه گذاران بین المللی به حساب می‌آید.

مدت اعتبار اقامت کشور سوئد از طریق سرمایه گذاری چه میزان است؟

مدت زمان اعتبار اقامت برای فرد متقاضی سرمایه گذاری در کشور سوئد، دو سال می‌باشد که بعد از  پایان این دو سال، می‌تواند دو سال دیگر درخواست اقامت دهد. پس از گذشت چهار سال، فرد متقاضی می‌تواند اقامت دائم کشور سوئد را به دست آورد.

متقاضی می‌تواند همسر و فرزندان زیر هجده سالش را به همراه خود ببرد. البته، به شرطی که نشان دهد پس از دو سال شرکت او درآمد کافی را جهت تامین زندگی آن‌ها دارد.

لازم به ذکر است که همسر فرد متقاضی اجازه کار در دو سال اول را ندارد و هنگامی می‌تواند مشغول به کار شود که به صورت جداگانه برای مهاجرت به کشور سوئد اقدام نموده باشد. همچنین، فرزندان بالای ۱۸ سال می‌توانند از طریق تحصیل به کشور سوئد وارد شوند و در شرکت سرپرست خانواده خود کار کنند و پس از گذشت مدت ۴ سال کار و دریافت حقوق و پرداخت مالیات، اقامت این کشور را به دست آورند.

وکیل متخصص در زمینه سرمایه گذاری در سوئد

وکیل متخصص در زمینه سرمایه گذاری در سوئد، دارای اطلاعات دقیق و جامع در مورد روند اجرایی امور مربوط به سرمایه گذاری در خارج از کشور است و می‌تواند فرد متقاضی را به صورت کامل نسبت به این امر آگاه کند.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

بنابراین، در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات مورد نیاز در مورد موضوع سرمایه گذاری در سوئد هستید، می‌توانید از وکلای متبحر و باتجربه در این زمینه کمک دریافت کنید تا شما را از ابتدا تا انتهای مسیر راهنمایی و کمک نمایند و علاوه بر آن شما را با چالش‌هایی که ممکن است با آن‌ها روبرو شوید نیز، آشنا کنند.

به همین دلیل، ما به شما موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در زمینه موضوع سرمایه گذاری در سوئد می‌باشد.

جهت دریافت نوبت مشاوره در زمینه موضوع سرمایه گذاری در سوئد، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *