این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با موضوع سرمایه‌ گذاری در فنلاند همراهتان هستیم.

سرمایه‌گذاری در فنلاندمهاجرت به کشورهای خارجی از طریق روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است که سرمایه‌ گذاری یکی از آن روش‌ها می‌باشد.

ما نیز در این مقاله قصد داریم تا مبحث سرمایه‌ گذاری در فنلاند را با شما مخاطبان مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم. پس لطفا با ما همراه باشید.

موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، آماده ارائه خدمات در زمینه سرمایه‌ گذاری در فنلاند به شما می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در زمینه سرمایه‌ گذاری در فنلاند

  1. سرمایه‌ گذاری در فنلاند از طریق چه روش‌هایی امکان‌پذیر است؟
  2. چه نوع سرمایه ‌گذاری در کشور فنلاند موجب اخذ اقامت می‌گردد؟
  3. بهترین روش سرمایه‌ گذاری در فنلاند چیست؟
  4. آیا از طریق خرید ملک در فنلاند می‌توان اقامت و پاسپورت این کشور را دریافت نمود؟
  5. سود سرمایه گذاری در فنلاند چه میزان می‌باشد؟
  6. آیا سرمایه ‌گذاری در فنلاند به اقامت دائم و تابعیت منجر می‌شود؟
  7. آیا داشتن وکیل در زمینه سرمایه گذاری در فنلاند الزامی می‌باشد؟

سرمایه‌ گذاری در فنلاند از طریق چه روش‌هایی امکان‌پذیر است؟

سرمایه‌ گذاری در فنلاندنرخ رشد اقتصادی کشور فنلاند بالا و نرخ بیکاری در آن پایین است و این مسئله به خوبی نشانگر وضعیت اقتصادی این کشور می‌باشد. سرمایه گذاری در فنلاند از طریق روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

  مالیات بر ارث متوفیان خارج از کشور

_ خرید ملک یکی از روش های سرمایه گذاری در کشور فنلاند است که دارای سود خوبی هم می‌باشد. خرید املاک و مستغلات در فنلاند توسط افراد خارجی، دارای هیچگونه مانعی نمی‌باشد.

در مورد خرید ملک در فنلاند باید عنوان نمود که دولت نقش بسیار مهمی در بازار املاک و مستغلات این کشور دارد.

از حدود 800 هزار خانه اجاره‌ای در کشور فنلاند، بیش از نیمی از آن‌ها به واسطه یارانه‌های دولتی از مرکز امور مالی و توسعه مسکن فنلاند ساخته شده‌اند و اکثر آن‌ها متعلق به شهرداری‌ها می‌باشند و از طریق شرکت‌های شهرداری، مقامات محلی و شرکت‌های مسکن با سود محدود اداره می‌شوند.

_ روش دیگر سرمایه گذاری در کشور فنلاند، ثبت شرکت است. به وجود آوردن یک تجارت در فنلاند بسیار ساده می‌باشد، ولی در عمل تعداد بالایی از شرکت‌ها و اشخاص خارجی جهت تشکیل یک شرکت در این کشور، نیازمند کمک می‌باشند.

این امکان وجود دارد تا یک شرکت توسط نهاد خارجی تأسیس گردد، ولی در اکثر موارد بهترین روش، استفاده از کمک‌های خارجی می‌باشد. به وجود آوردن تجارت در کشور فنلاند نیازمند ارائه اسناد و مدارک بسیاری می‌باشد که توسط بانک و اداره ثبت فنلاندی صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است که ثبت شرکت در کشور فنلاند انواع مختلفی دارد که شامل شرکت با مسئولیت محدود، شرکت سهامی عام و ثبت شرکت از طریق نمایندگی می‌باشد.

_ فردی که به دنبال ورود به کشور فنلاند برای سرمایه گذاری از طریق روش کارآفرینی می‌باشد، باید ابتدا اجازه اقامت خود را قبل از صدور مجوز، دریافت کند. به طور معمول، کارآفرینان باید تجارت خود را در اداره ثبت و اختراعات فنلاند ثبت کنند.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

کارآفرینی که نوپا می‌باشد، باید قبل از درخواست اقامت خود، بر اساس طرحش از کشور فنلاند اظهارنامه مثبت دریافت نماید. وی بعد از 5 سال اقامت دائم، این اجازه را دارد تا جهت اخذ تابعیت فنلاند اقدام نماید.

_ از دیگر روش‌های سرمایه گذاری در کشور فنلاند، خرید اوراق قرضه می‌باشد. اوراق قرضه غالبا به واسطه دولت انتشار می‌گردد و سررسید آن طولانی می‌باشد.

دولت فنلاند این توانایی را دارد تا جهت تأمین نمودن کسری بودجه خود یا تأمین کردن سرمایه مورد نیاز خود برای طرح‌های عمرانی خاص یا عمومی، اوراق قرضه دولتی منتشر کند. به طور معمول، نرخ سود این اوراق، برای کل دوره در این روش به صورت ثابت می‌باشد.

آیا در بین روش‌های سرمایه گذاری در فنلاند، روش خود حمایتی هم امکان‌پذیر می‌باشد؟

خودحمایتی فنلانددر جهت پاسخ به این سوال باید عنوان نمود، خیر. در روش خود حمایتی یا تمکن مالی، متقاضی با ثابت کردن شرایط مالی خوب در کشور خود، می‌تواند اقامت کشور اروپایی را دریافت کند.

در حال حاضر این روش در کشورهایی مانند فرانسه، یونان، سوئیس، اتریش و اسپانیا امکان‌پذیر می‌باشد. در روش خود حمایتی، فرد متقاضی می‌تواند با کمترین ریسک اقامت دریافت نماید.

در روش خود حمایتی، با توجه به کشور مقصد، محدودیت‌هایی برای فرد متقاضی وجود دارد ولی به صورت کل باید عنوان نمود که که فرد متقاضی در روش خود حمایتی اجازه کار کردن ندارد، ولی به طور معمول می‌تواند خود، صاحب کسب و کاری باشد.

در بعضی از کشورها مثل اتریش، ظرفیت مشخصی در سال برای پذیرش افراد اعلام می‌گردد و یا بعضی از شرایط مانند شرط حضور فرد در طول سال در کشور مقصد را برای متقاضیان معین می‌کنند.

چه نوع سرمایه ‌گذاری در کشور فنلاند موجب اخذ اقامت می‌گردد؟

با سرمایه گذاری در فنلاند از طریق ثبت شرکت، دریافت اقامت و در نهایت تابعیت برای فرد متقاضی امکان‌پذیر می‌باشد. در این روش، فرد متقاضی جهت دریافت اقامت باید یک طرح تجاری ارائه نماید و ثابت کند که سرمایه گذاری او تاثیر مثبتی در اقتصاد کشور فنلاند خواهد داشت.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

بهترین روش سرمایه‌ گذاری در فنلاند چیست؟

همانگونه که عنوان شد، روش‌های متفاوتی جهت سرمایه گذاری در فنلاند وجود دارد که در حال حاضر، ثبت شرکت همراه با ارائه یک طرح تجاری مطلوب و قوی، یکی از بهترین روش‌های سرمایه گذاری در فنلاند به حساب می‌آید.

آیا از طریق خرید ملک در فنلاند می‌توان اقامت و تابعیت این کشور را دریافت نمود؟

بر خلاف این که خرید ملک در فنلاند، موجب به دست آوردن سود ناشی از سرمایه گذاری می‌گردد، ولی موجب اخذ اقامت و تابعیت این کشور نمی‌شود. بنابراین، افرادی که به دنبال سرمایه گذاری در فنلاند از طریق خرید ملک می‌باشند، باید به این نکته توجه نمایند که به واسطه خرید ملک در فنلاند، اقامت این کشور به آن‌ها ‌اعطا نمی‌شود.

سود سرمایه گذاری در فنلاند چه میزان می‌باشد؟

سود سرمایه گذاری در فنلاند به صورت ثابت نمی‌باشد و با توجه به عوامل و مسائل مختلف که در آن تاثیر گذار هستند نیز، به صورت متغیر می‌باشد. یکی از مهمترین عواملی که در میزان سود سرمایه گذاری دخیل است، نوع سرمایه گذاری می‌باشد.

آیا داشتن وکیل در زمینه سرمایه گذاری در فنلاند الزامی می‌باشد؟

خیر. داشتن وکیل در زمینه سرمایه گذاری در فنلاند الزامی نمی‌باشد. ولی در صورتی که فرد متقاضی با نداشتن اطلاعات کامل، تصمیم اشتباهی بگیرد، ممکن است در این مسیر شکست بخورد و یا سرمایه خود را از دست دهد.

سپردن امور مهاجرت به یک وکیل متخصص و باتجربه، موجب سرعت گرفتن کارها می‌شود. چرا که وکیل با توجه به مهارت و آگاهی که نسبت به قوانین مهاجرتی کشور مقصد دارد، تاثیر بسیار چشمگیری در نتیجه پرونده متقاضی دارد.

بنابراین، داشتن وکیل در زمینه سرمایه گذاری در فنلاند الزامی نمی‌باشد ولی بسیار ضروری است و همچنین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

  کالج زبان انگلیسی در فنلاند

به همین دلیل، ما موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را به شما مخاطبان معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در زمینه سرمایه گذاری در فنلاند است.

سرمایه‌ گذاری در فنلاند

جهت برقراری ارتباط با وکلای متبحر موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان و همچنین دریافت نوبت مشاوره، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (40 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *