روش ‌های کسب اقامت ترکیهروش ‌های کسب اقامت ترکیه, در حال حاضر کشور میان ‌قاره‌ای ترکیه که بخشی از آن در قاره اروپا و بخشی دیگر در آسیا واقع شده است، به یکی از محبوب‌ترین مقاصد مهاجرتی به ویژه برای ایرانیان تبدیل شده است.

دولت کشور ترکیه برای جذب توریست و مهاجران به کشور خود با اهداف اقتصادی و نیز سیاسی و بیش از هر چیز به منظور جذب سرمایه‌های خارجی، برنامه‌های مهاجرتی قابل توجهی همچون تسهیل مهاجرت تحصیلی، توریستی، کاری، سرمایه‌گذاری، خرید ملک، کارآفرینی و غیره ارایه می‌دهد.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری، به واسطه حضور گروه تخصصی کارشناسان مهاجرتی و گروه وکلای تخصصی مهر در کنار همکاری با وکلای بین‌المللی فعال در موسسات مهاجرتی بین‌المللی معتبر در ترکیه، ضمن ارایه اطلاعات لازم در خصوص روش‌های اخذ اقامت ترکیه، همراه شما با حضور وکلای بین‌المللی ترکیه در تمامی مراحل مهاجرت به ترکیه خواهد بود.

در مطلب پیش‌رو و در ادامه مطلب گذشته در خصوص روش‌های اخذ اقامت ترکیه (لینک داده شود به مقاله اول با موضوع روش‌های اخذ اقامت ترکیه)، به روش‌های مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت از طریق ازدواج، خرید ملک، سیستم فیروزه‌ای و کارآفرینی می‌پردازیم.

پیش از این به روش‌های مهاجرت توریستی ترکیه، مهاجرت تحصیلی ترکیه و مهاجرت کاری ترکیه اشاره شده است. روش ‌های کسب اقامت ترکیه

سوالات متداول

چه روش‌های مهاجرتی به ترکیه وجود دارد؟ از چه طرقی می‌توان اقامت ترکیه را اخذ نمود؟
نحوه تبدیل اقامت موقت به دایم به چه صورت است؟
آیا امکان تبدیل اقامت موقت به دایم در ترکیه وجود دارد؟
چگونه می‌توان از طریق ازدواج، اقامت ترکیه را به دست آورد؟
چه برنامه‌هایی از سوی دولت ترکیه به منظور جذب مهاجر ارایه شده است؟
آیا خرید ملک در ترکیه، تضمینی برای دریافت اقامت دایم این کشور می‌باشد؟
چگونه کارآفرینی در ترکیه منجر به اقامت این کشور می‌گردد؟
بهترین وکیل مهاجرت به ترکیه در تهران کیست؟

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

چگونه اقامت ترکیه را به دست آوریم

به منظور اقامت در کشور ترکیه برای مدت بیش از 90 روز، باید یکی از روش‌های زیر را در کنار روش تحصیلی و کاری برگزینید:

اقامت ترکیه از طریق ازدواج

ازدواج ایرانی در ترکیهاز طریق ازدواج با یک شهروند ترکیه‌ای می‌توان اقامت ترکیه را اخذ کرد. در این روش همنند روش‌های قبل، بعد از گذشت حدود 3 تا 5 سال می‌توانید درخواست اقامت دایم داده و در ترکیه مقیم شوید.

ولی باید توجه داشته باشید که ازدواج نباید صوری بوده و همچنین فردی که با وی ازدواج می‌کنید، نباید پناهنده ترکیه باشد. به خاطر داشته باشید در طی این 5 سال اقامت موقت، پلیس در حال تحقیق برای ثابت کردن ازدواج صوری یا غیر صوری شما می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی در خصوص نحوه اخذ اقامت ترکیه از طریق ازدواج، با کارشناسان ما جهت تعیین وقت مشاوره در دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهرپارسیان تماس حاصل نمایید.

اقامت ترکیه از طریق خرید ملک
روش ‌های کسب اقامت ترکیه

طبق قانون 6458 که در روزنامه‌ی رسمی جمهوری ترکیه نوشته شد، با معرفی روش اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک (لینک داده شود به مقاله با همین عنوان)، اتباع خارجی می‌توانند با خرید ملک، اقامت موقت 1 ساله‌ی ترکیه را اخذ نمایند. لازم به ذکر است که در این روش نیز با تمدید کردن اقامت موقت به مدت پنج تا هشت سال‌، می‌توانید اقامت دایم ترکیه را بدست آورید.

تمدید اقامت موقت ترکیه و در انتها اخذ اقامت دایم ترکیه، شامل شرایط خاصی می‌باشد. یکی از مهم‌ترین شرایط، حفظ شرایطی است که بر مبنای آن اقامت موقت یکساله به شما اعطا شده است.

  کارت کیملیک چیست

به این معنی که اگر شما از روش خرید ملک موفق به اخذ اقامت ترکیه شده‌اید، در این صورت هنگام درخواست تمدید اقامت موقت، باید کماکان مالک ملک مذکور باشید. اگر از روش ثبت شرکت در ترکیه اقامت موقت ترکیه را گرفته‌اید ، شما باید مدارک عملکرد شرکت شامل گردش مالی سالیانه، ترازنامه سود و زیان و فیش پرداخت مالیات و غیره را به اداره مربوطه ارایه کنید.

اقامت ترکیه از طریق سیستم فیروزه‌ای

سیستم فیروزه‌ای که در سال 2017 ارایه شده است، اجازه می‌دهد تا افرادی که دارای مهارت و یا ویژگی خاصی در فن آوری، اقتصاد، ورزش، فرهنگ و هنر هستند، برای دریافت شهروندی ترکیه مجاز شوند.

همچنین مدیران تجاری و سرمایه‌گذاران نیز می‌توانند برای نوع دیگری از شهروندی (که تقریبا تمام حقوق عادی را دارد) درخواست دهند.

اقامت ترکیه از طریق ایجاد اشتغال

کشور ترکیه به منظور افزایش اشتغال و سرمایه‌های داخلی، به کسانی که برای 100 شهروند ترک اشتغال ایجاد کنند، شهروندی ترکیه را خواهد داد. بنابراین اگر قصد دریافت اقامت ترکیه را دارید، می‌توانید به فکر ایجاد اشتغال برای حداقل 100 نفر از شهروندان ترک باشید.

روش ‌های کسب اقامت ترکیه
تبدیل اقامت موقت به اقامت دایم کشور ترکیه

خرید پاسپورت ترکیهیکی از دغدغه‌های مهاجران به کشور ترکیه، تبدیل اقامت موقت خود به اقامت دایم به منظور دستیابی به کارت شهروندی و در صورت امکان اخذ تابعیت کشور ترکیه می‌باشد.

بدین منظور موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری، در مطلب پیش‌رو شما را با نحوه تبدیل اقامت موقت ترکیه به اقامت دایم آشنا می‌سازد.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با همکاران ما در دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل در تماس باشید.

از شرایط تبدیل اقامت موقت ترکیه به اقامت دایم، اقامت در این کشور برای مدت 5 تا 8 سال بسته به نوع برنامه‌ی مهاجرتی شما و نیز به تشخیص دولت ترکیه، داشتن درآمد کافی و پایدار، داشتن بیمه معتبر، عدم سوپیشینه و عدم مغایرت حضور فرد با نظام احتماعی و عمومی ترکیه به تشخیص دولت ترکیه می‌باشد.

همچنین افراد بعد از دریافت اقامت دایم خود می‌توانند با ارایه مدارکی همچون پاسپورت معتبر، کارت اقامت، گواهی پزشکی و سلامت، گواهی تسلط به زبان ترکی، گواهی تمکن و درآمد مالی و دیگر موارد درخواست شهروندی ترکیه خود را ثبت نمایند.

خدمات موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری، با حضور گروه وکلای مهر، برترین خدمات تخصصی و حقوقی را به شما ارایه می‌دهد.

همکاری با وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی معتبر در کشور ترکیه، موسسه مهر پارسیان را به یکی از معتبرترین و تخصصی‌ترین موسسات حقوقی در ایران در ارایه مشاوره حقوقی مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت این کشور از طریق تحصیل، کار، ازدواج، خرید ملک، ایجاد اشتغال و نیز اقامت توریستی مبدل کرده است. جهت تعیین وقت مشاوره آنلاین و مشاوره حضوری، با کارشناسان مهاجرتی ما تماس حاصل نمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *