این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

روش های مهاجرت به کشور لهستان, در حقوق بین الملل خصوصی، مباحثی طرح شده سات که می توان در بحث حقوق مهاجرت از آنها استفاده کافی برد.

روش های مهاجرت به کشور لهستانمحمدرضا مهری بنیانگذار حقوق مهاجرت در ایران، با هدف تهیه دانشنامه حقوقی مهاجرت به کشورهای مختلف و پیشگیری از انتخاب اشتباه کشورهای مقصد مهاجرت، با تشکیل گروه نگارش صفحات دانشنامه مهاجرت و انتشار آن در وب سایت های رسمی موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان و همچنین همراهی متخصصین مهاجرتی گروه وکلای مهر، خواستار برداشتن گامی مثبت و انقلابی در زمینه مهاجرت به کشورهای دیگر است.

مطالعه روش های مهاجرت به سایر کشورها و ارزیابی انجام مهاجرت واقعی با چشم اندازی واقعی، وظیفه خطیر دیگری است که به آن جامه عمل خواهیم پوشاند.

اگر از روش های مهاجرت به کشور لهستان و اخذ اقامت دائم اروپا با مهاجرت به لهستان اطلاعاتی ندارید، مطالعه این برگه مختصر به شما پیشنهاد می شود.

مهاجرت به کشور لهستان از طریق ID کارت

متقاضی مهاجرت به لهستان از راه کار در لهستان م تواند از طریف دریافت آی دی کارت لهستان به این کشور مراجعه نماید. ID کارت برای کسانی صادر می شود که پیشنهاد شغلی از کارفرمایی در لهستان دارند و با ارائه مدارک قابل اثبات توسط وکیل رسمی در لهستان، موفق به دریافت آن می شوند. اعتبار این کارت یک تا سه سال است و با پنج سال اقامت در لهستان امکان دریافت اقامت دائم اروپا و تردد در حوزه شنگن را دارد.

  وکیل دادگاه تجدید نظر مهاجرت تهران

مهاجرت به لهستان از طریق ازدواج با شهروند لهستانی

مشاور حقوقی ازدواج در کاناداازدواج با تبعه یکی از کشورهای اروپایی و یا هر کشور دیگری، معمولا به اخذ اقامت آن کشور ختم خواهد شد. در صورتی که با شخصی از اتباع لهستان ارتباطی برقرار کرده اید و از آشنایی شما حداقل یکسال می گذرد، با ارائه مدارک قابل استناد مبنی بر ازدواج با یکی از شهروندان لهستانی به اداره مهاجرت در این کشور و یا سفارت لهستان در کشور مبدا، می توانید درخواست ویزای ازدواج نموده و پس از ورود به لهستان، نسبت به اخذ اقامت در این کشور اقدام نمایید. در صورت تداوم ازدواج و اقامت در لهستان، پس از سه سال امکان دریافت اقامت دایم لهستان را خواهید داشت.

نکته مهم در مهاجرت به لهستان از طریق ازدواج: : توصیه می شود فقط به خاطر دریافت این نوع اقامت، ازدواج صوری انجام ندهید، زیرا درصورت مشخص شدن موضوع، نه تنها اقامت حاصله باطل میشود بلکه فرد را مواجه با برخورد قانونی از طرف دولت خواهد کرد. بنابراین درباره آثار حقوقی مهاجرت به لهستان از هر راهی، با وکیل متخصص مهاجرت به لهستان مشورت نمایید.

روش های مهاجرت به کشور لهستان

مهاجرت دانشجویی به لهستان

در اقامت دانشجویی، متقاضی تحصیل در لهستان، مکلف است به صورت تمام وقت نسبت به تحصیل در لهستان اقدام نماید. متقاضی مهاجرت به لهستان از راه تحصیل، اجازه کار دانشجویی خواهد داشت و نمی تواند به عنوان تحصیل وارد لهستان شده و سپس به ایجاد کسب و کار بپردازد. پس از ده سال تحصیل در لهستان امکان دریافت اقامت دائم لهستان وجود دارد.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

مهاجرت به لهستان از طریق ثبت شرکت تجاری

ثبت شرکت در اسپانیادر این روش متقاضی باید یک شرکت تجاری  به نام خود به ثبت برساند.

لازم به ذکر است که ثبت شرکت در لهستان نیازی به شریک بومی ندارد و صد درصد سهام می تواند متعلق به خارجی باشد. همچنین شرکت می تواند فقط به نام یک نفر به ثبت برسد.

پس از ثبت شرکت و پس از مراحل مربوط به انجام دریافت اجازه کار، متقاضی باید کسب و کار خود را در لهستان راه اندازی کند و سپس با ایجاد درآمد و پرداخت مالیات به دولت پروسه درخواست اقامت از این طریق را انجام دهد.

مشاوره حقوقی آثار مهاجرت به لهستان

از بین روش های مهاجرت به لهستان، روش های کاربردی و قانونی تا حدودی مورد بررسی قرار گرفته است. متقاضیان کسب اطلاعات روش های مهاجرت به کشور لهستان می توانند جهت برخورداری از مشاوره های حقوقی مهاجرت به لهستان، از طریق تمامی دفاتر گروه وکلای مهر در ایران و اروپا، نسبت به دریافت اطلاعات تکمیلی و مشاوره با وکلای متخصص حقوق بین الملل خصوصی و مهاجرت اقدام فرمایند.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (20 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *