با بررسی روش‌های مهاجرت به استرالیا همراهتان هستیم.

روش‌های مهاجرت به استرالیااسترالیا از جمله کشورهای محبوب جهت مهاجرت ایرانیان است. این کشور در سال 2020 دارای حدود 7.6 میلیون نفر مهاجر از جمعیت 25.6 میلیون نفر بود. البته باید عنوان نمود که این کشور چند سالی است که شرایط سخت گیرانه‌ای را برای ورود مهاجران به این کشور ایجاد نموده است.

در گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی روش‌های مهاجرت به استرالیا پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در بررسی موضوع روش‌های مهاجرت به استرالیا:

1. شرایط کلی کشور استرالیا چگونه است؟
2. روش‌های مهاجرت به کشور استرالیا کدامند؟
3. آیا دریافت اقامت دائم کشور استرالیا از طریق ویزای کار امکان پذیر است؟
4. مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری چگونه است؟
5. چگونه می‌توان از طریق ازدواج به کشور استرالیا مهاجرت نمود؟
6. آیا مهاجرت به کشور استرالیا از طریق تحصیل امکان پذیر است؟
7. چگونه می‌توان اطلاعات مورد نیاز در مورد روش‌های مهاجرت به استرالیا را دریافت نمود؟

شرایط کلی کشور استرالیا چگونه است؟

بررسی ویزای 870 استرالیاکشور استرالیا برای افراد علاقه‌مند به مهاجرت بسیار کشور محبوبی است. شرایط آب و هوایی، انگلیسی زبان بودن مردم، اقتصاد و فرهنگ قوی و از همه مهمتر مهاجر پذیر بودن، از جمله مهمترین دلایل محبوبیت این کشور می‌باشند.

  شرایط مهاجرت به استرالیا

همچنین، این کشور به دلیل دارا بودن سیستم آموزشی مدرن و با کیفیت، دانشگاه‌های رتبه بالا، امنیت بالا و موقعیت‌های شغلی زیاد، مکان بسیار مناسبی برای زندگی خانواده‌ها می‌باشد. با توجه به این که این کشور، سال‌های بسیاری است که مهاجران زیادی را می‌پذیرد، به همین دلیل دارای فرهنگ مهاجر پذیر بالایی است .

مهاجرت به کشور استرالیا از طریق روش‌های متفاوتی امکان پذیر است که افراد متقاضی می‌توانند با توجه به شرایطی که دارند، یکی

از این روش‌ها را انتخاب کنند و جهت دریافت اقامت این کشور اقدام کنند.

روش‌های مهاجرت به کشور استرالیا کدامند؟

مهاجرت به کشور استرالیا از طریق روش‌های مختلفی امکان پذیر است که عبارتند از:

  • مهاجرت از طریق کار.
  • مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری.
  • مهاجرت از طریق تحصیل.
  • مهاجرت از طریق ازدواج.

آیا دریافت اقامت دائم کشور استرالیا از طریق ویزای کار امکان پذیر است؟

شرایط ویزای ۸۹۰ استرالیا اقامت دائم مستقلمهاجرت از طریق کار، یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به این کشور، است. ویزا کار استرالیا دارای تنوع بسیاری می‌باشد که مطابق شرایط تمام متقاضیان از سمت دولت و اداره مهاجرت استرالیا مشخص شده است که بعضی از این ویزاها منجر به مهاجرت و دریافت اقامت کشور استرالیا می‌شوند.

ویزاهای کاری استرالیا با توجه به تحصیلات فرد متقاضی، مهارت‎‌های فردی، ‌میزان سابقه کاری و در نهایت دارا بودن مدرک زبان انگلیسی و غیره سنجیده می‌شوند و بر اساس Point Based System می‌باشد. افراد در صورت داشتن شرایط، می‌توانند با دریافت این ویزا به خاک کشور استرالیا وارد شوند و اقامت کاری خود را دریافت کنند. در ادامه بعضی از ویزاهای کار استرالیا که باعث مهاجرت به این کشور می‌شوند را بررسی خواهیم نمود:

ویزای کار استرالیا از نوع Sub class 189

این ویزا توسط دولت استرالیا برای افراد ماهر و متخصص در نظر گرفته شده است. جهت این امر، افراد متقاضی باید بتوانند انگیزه، مهارت و علاقه کار در استرالیا را نشان دهند که بعد از تائید آن، دعوتنامه‌ای برای آنان صادر می‌شود.

باید این نکته را عنوان نمود که این ویزا مختص افرادی می‌باشد که قصد دارند به صورت مستقل اقدام کنند و مقرر نگردیده که بتوانند از طرف خانواده، اقوام و یا از سمت کارفرمایان در کشور استرالیا حمایت شوند. افراد متقاضی برای ارسال فرم و در خواست خود به اداره مهاجرت استرالیا، باید دارای شرایط زیر باشند:

  • شغل افراد متقاضی باید جزو مشاغلی محسوب گردد که دولت استرالیا نیاز به نیروی کار داشته باشد.
  • سن افراد متقاضی در زمان اقدام برای مهاجرت کاری به استرالیا، باید بین 18 الی 50 سال باشد.
  • دارا بودن سابقه کاری کافی در رشته تحصیلی افراد متقاضی الزامی می‌باشد.
  • مدرک زبان انگلیسی باید ارائه گردد.
  مهاجرت کاری به استرالیا

نکته قابل توجه این است که SUB CLASS 189 بر اساس امتیاز بندی می‌باشد و فرد متقاضی باید امتیازات لازم را به دست آورد.

ویزای کار استرالیا از نوع SUB CLASS 190

این ویزا مختص افرادی می‌باشد که قصد دارند برای یکی از استان‌های کشور استرالیا اقدام نمایند. در حقیقت این ویزا برای متقاضیانی است که دارای اسپانسر ایالتی می‌باشند. دریافت این ویزا بر اساس امتیاز بندی است که بر اساس سن، مدرک زبان انگلیسی، سابقه کار و مدرک تحصیلی فرد متقاضی سنجیده خواهد شد و در صورتی که فرد متقاضی امتیازات لازم را کسب کند و بتواند اسپانسر دریافت کند، وارد نوبت دهی جهت دریافت دعوتنامه خواهد شد.

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری چگونه است؟

کشور استرالیا به دلیل داشتن استانداردهای بالای زندگی و شرایط ایده آل اقتصادی، مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران خارجی قرار گرفته است. بنابراین، علاقه مندان مهاجرت به کشور استرالیا، با بررسی دقیق قوانین مهاجرتی در استرالیا و همچنین بررسی میزان ریسک سرمایه گذاری و خطر سلب مالکیت، باید نسبت به شرایط سرمایه گذاری در استرالیا آگاه شوند، تا بتوانند از این طریق به کشور استرالیا مهاجرت نمایند.

کار آفرینی از جمله روش‌های مهاجرت به کشور استرالیا از طریق سرمایه گذاری می‌باشد. سرمایه گذاران و بخصوص کارآفرینان، می‌توانند با یک فعالیت کارآمد که منجر به تجاری سازی یک محصول گردد و یا با ارائه خدمات در کشور استرالیا آغاز نمایند و باید بتوانند تجارت خود را در این کشور گسترش و توسعه دهند.

در صورتی که سرمایه گذاران و کارآفرینان بتوانند تمام شرایط مورد نیاز را رعایت کنند، به آن‌ها اقامت 4 ساله اعطا می‌گردد که در نهایت این اقامت منجر به اقامت دائم خواهد شد.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

لازم به ذکر است که افراد متقاضی در این نوع ویزا باید حداقل 65 امتیاز را کسب کنند.

چگونه می‌توان از طریق ازدواج به کشور استرالیا مهاجرت نمود؟

مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواجیکی دیگر از روش‌های مهاجرت به استرالیا، ازدواج با یک فرد تبعه استرالیایی می‌باشد. البته، مطابق قوانین مهاجرت کشور استرالیا، افراد در همان ابتدای ازدواج با یک فرد استرالیایی، اقامت دائم را کسب نخواهند کرد. بنابراین، در ابتدا اقامت موقت دریافت می‌نمایند که افراد می‌توانند آن اقامت را به صورت سالیانه تمدید کنند.

به صورت کلی، افراد باید برای مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج، دارای شرایط زیر باشند:

  • همسر متقاضی باید تابعیت کشور استرالیا را داشته باشد.
  • همسر متقاضی می‌تواند هنگام اقدام برای دریافت این نوع ویزا، به عنوان اسپانسر شخصی اعلام حضور کند.
  • شرایط مالی همسر متقاضی و سلامت و شرایط پزشکی او باید از جانب دولت استرالیا بررسی شود.

آیا مهاجرت به کشور استرالیا از طریق تحصیل امکان پذیر است؟

در جهت پاسخ به این سوال باید عنوان نمود، بله. تحصیل در مقاطع مختلف مانند مدارس، مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در کشور استرالیا برای دانش آموزان و دانشجویان خارجی امکان پذیر می‌باشد.

بنابراین، مهاجرت از طریق تحصیل، یکی دیگر از راه‌های مهاجرت به کشور استرالیا است که دارای طرفداران بسیاری می‌باشد. یکی از نقاط قوت این روش مهاجرتی، امکان مشغول شدن به کار همزمان با تحصیل است. بنابراین، افراد دانشجو می‌توانند در طول تحصیل، هزینه‌های زندگی خود را تامین کنند و با شناخت کاملی که از شرایط کار و محیط کار در استرالیا به دست می‌آورند، بعد از تحصیل می‌توانند به راحتی وارد بازار کار شوند.

چگونه می‌توان اطلاعات مورد نیاز در مورد روش‌های مهاجرت به استرالیا را دریافت نمود؟

در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات لازم در مورد موضوع روش‌های مهاجرت به استرالیا هستید، می‌توانید از وکلای متخصص و باتجربه در این زمینه کمک دریافت نمایید تا شما را از ابتدا تا انتهای مسیر راهنمایی و کمک کنند.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

با دریافت مشاوره از یک وکیل حاذق در ابتدای مسیر می‌توانید به راحتی، با شانس بالاتر و با سرعت بیشتری به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنید. به همین دلیل، ما به شما موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در زمینه موضوع روش‌های مهاجرت به استرالیا می‌باشد.

جهت دریافت نوبت مشاوره در زمینه موضوع روش‌های مهاجرت به استرالیا، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *