این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با بررسی موضوع راه‌های مهاجرت به نیوزلند همراهتان هستیم.

راه‌های مهاجرت به نیوزلندکشور نیوزیلند در جنوب غربی اقیانوس آرام واقع شده است که متشکل از دو جزیره بزرگ و جزایر کوچک می‌باشد.

مساحت این کشور در حدود 268,000 کیلومتر مربع می‌باشد، پایتخت آن شهر ولینگتون است و جمعیتی که در این کشور ساکن هستند حدود 4.5 میلیون نفر می باشد.

کشور نیوزلند تحت حمایت دولت انگلستان است و مردم آن به زبان‌های انگلیسی و مورائی صحبت می‌نمایند. نیوزیلند کشوری پیشرفته و رو به رشد است که اقتصادش بیشتر به صادرات وابسته می‌باشد.

در گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع راه‌های مهاجرت به نیوزلند پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در بررسی موضوع راه‌های مهاجرت به نیوزلند

  • راه‌های مهاجرت به کشور نیوزلند چیست؟
  • بهترین روش مهاجرت به نیوزلند چیست؟
  • وضعیت هزینه زندگی در نیوزلند چگونه است؟
  • آیا داشتن وکیل در زمینه مهاجرت به کشور نیوزلند الزامی می‌باشد؟

راه‌های مهاجرت به کشور نیوزلند چیست؟

مهاجرت به کشور نیوزلند همانند بسیاری از کشورهای دیگر، از طریق روش‌های مختلفی امکان پذیر است. این روش‌ها عبارتند از:

مهاجرت به نیوزلند از طریق اخذ ویزای تحصیل، کار، ازدواج، سرمایه گذاری و در نهایت اخذ تابعیت نیوزلند از طریق تولد که در ادامه تمامی این روش‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

همچنین، روش پناهندگی برای مهاجرت به کشور نیوزلند وجود دارد که این روش به صورت غیر قانونی می‌باشد و به همین دلیل، موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، هیچگونه خدماتی در این زمینه ارائه نمی‌کند.راه‌های مهاجرت به نیوزلند

انواع روش‌های مهاجرت به کشور نیوزلند

مهاجرت به کشور نیوزلند از طریق ویزای تحصیل

تحصیلات در نیوزلنداین روش یکی از روش های محبوب در میان افرادی است که قصد مهاجرت به کشور نیوزلند را دارند. یکی از عوامل مهمی که در ابتدای این روش باید مورد بررسی قرار داد، ارزش و اعتبار موسسات و دانشگاه های این کشور است.

نیوزلند دارای دانشگاه هایی با رنک بالا می‌باشد و مقصد بسیاری از افرادی است که قصد مهاجرت از طریق تحصیل را دارند. فردی که به دنبال چنین روشی می‌باشد، باید معدل بالا، رزومه قوی، سطح زبان مطلوب، معادل آیلتس 6 برای مقطع کارشناسی، آیلتس 6.5 برای مقطع کارشناسی ارشد و آیلتس 7 برای مقطع دکتری داشته باشد.

تحصیل در دانشگاه‌های کشور نیوزلند به طور سالیانه در مقطع کارشناسی حدود 18 الی 30 هزار دلار و در مقطع کارشناسی ارشد حدود 10 الی 18 هزار دلار هزینه دارد.

افرادی به دنبال دریافت بورسیه تحصیلی هستند تا بتوانند به صورت رایگان در این کشور تحصیل کنند، ولی نکته قابل توجه این است که اخذ بورسیه تحصیلی از دانشگاه‌های کشور نیوزلند دشوار می‌باشد و فرد باید دارای رزومه قوی باشد.راه‌های مهاجرت به نیوزلند

مهاجرت به کشور نیوزلند از طریق ویزای کار

با توجه به کیفیت زندگی و سطح بسیار بالای رفاه اجتماعی در کشور نیوزلند، افراد بسیاری مایلند تا در این کشور کار کنند. کشور نیوزلند نیازمند نیروی کاری متخصص می باشد و به دو روش می‌توان در این کشور مشغول به کار شد.

اولین روش، داشتن پیشنهاد شغلی از جانب یک کارفرمای نیوزلندی می باشد که این کارفرما جهت این که بتواند یک شخص خارجی را استخدام کند، باید اطمینان حاصل کند که هیچ شهروند نیوزلندی شرایط کاری او را ندارد

دومین روش جهت اخذ ویزای کار کشور نیوزلند، قرار گیری در سیستم امتیاز بندی می باشد که در این سیستم مهارت و تخصص متقاضی در کنار شرایط دیگر او مورد سنجش قرار می‌گیرد و در صورتی که متقاضی امتیازات لازم را کسب نماید، شرایط حضور در نیوزلند را خواهد داشت و می‌تواند به جست و جوی شغل مورد نظر خود بپردازد.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

فردی که می خواهد از این طریق اقدام کند، باید دارای سن کمتر از 55 سال باشد و موفق به اخذ امتیاز 140 گردد. ولی حتی در صورتی که فرد امتیازی برابر با 110 الی 135 را کسب کند، باز هم شانس قبولی دارد.

نرخ بیکاری در کشور نیوزلند 4.52 درصد می باشد و این یعنی از هر صد نفر کمتر از 5 نفر از آن‌ها جویای کار هستند و همچنین نشان دهنده شانس بالای فرد متقاضی در یافتن شغل مورد نظر است.راه‌های مهاجرت به نیوزلند

اخذ اقامت کشور نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در نیوزلندکشور نیوزلند دارای شرایط اقتصادی مطلوب می‌باشد و به همین دلیل، بسیاری از افراد مایل به سرمایه گذاری در این کشور هستند. این کشور شرایطی را فراهم نموده تا افراد با ارائه یک بیزینس پلن مناسب و سرمایه گذاری 100 هزار دلار بتواند یک اقامت 3 ساله دریافت کنند.

فرد متقاضی باید بعد از گذشت 12 ماه از ورود خود به این کشور سرمایه گذاری خود را انجام داده باشد و در دو سال باقی مانده ثابت کند که بیزینسش در اقتصاد کشور تاثیر مثبت داشته که در این حالت دولت نیوزلند یک اقامت 3 ساله دیگر به او می‌دهد.راه‌های مهاجرت به نیوزلند

مهاجرت به کشور نیوزلند از طریق ازدواج

مهاجرت به کشور نیوزلند از طریق ازدواج یکی از راه های ساده می‌باشد که فرد متقاضی باید اثبات کند که ازدواج او حقیقی است. برای اثبات این امر، فرد باید مدارکی را ارائه کند که نشان دهنده زندگی مشترک آن‌ها باشد. به عنوان مثال، می‌تواند عکس، گواهی ازدواج، حساب مشترک و قرارداد اجاره نامه را ارائه نماید.

در این صورت یک اقامت یک ساله به فرد اعطا می‌گردد که در صورت تداوم ازدواج، به مدت دو سال دیگر نیز تمدید خواهد شد و فرد بعد از 3 سال می‌تواند اقامت دائم این کشور را اخذ کند. سپس، 3 سال بعد از اقامت دائم، می‌تواند پاسپورت دریافت کند.راه‌های مهاجرت به نیوزلند

اخذ تابعیت کشور نیوزلند از طریق تولد

دریافت تابعیت از طریق تولد در کشورهای مختلف بر اساس دو اصل خون و خاک صورت می‌گیرد. اصل خاک یعنی نوزادی که در کشور به دنیا می‌آید، بدون در نظر گرفتن تابعیت پدر و مادر او، اقامت آن کشور را دریافت می‌کند.
اصل خون یعنی، تابعیت نوزاد به دنیا آمده وابسته به تابعیت پدر یا مادر او می باشد که کشور نیوزلند کشوری است که از اصل خون پیروی می کند.راه‌های مهاجرت به نیوزلند

بهترین روش مهاجرت به نیوزلند چیست؟

همه چیز در مورد نیوزلندبهترین روش مهاجرت نسبت به هر شخصی کاملا متفاوت می‌باشد. چرا که افراد با توجه به شرایطی که دارند، می‌توانند بهترین گزینه را انتخاب کنند و به کشور مورد نظر خود مهاجرت نمایند.

  سرمایه گذاری در نیوزلند

به عنوان مثال، بهترین گزینه برای فردی که جوان است، نسبت به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد و مدارک مورد نیاز را دارد، اخذ ویزای تحصیلی این کشور است و برای فرد دیگری که سن بیشتری دارد و از توانایی مالی بالایی برخوردار است، بهترین گزینه می‌تواند سرمایه گذاری باشد.

بنابراین، نمی‌توان یک روش را برای تمامی افراد بهترین و یا بدترین روش دانست و هر فردی باید شرایطش به صورت کاملا اختصاصی و مجزا بررسی شود تا بتواند بهترین تصمیم را در این زمینه بگیرد و راحت‌تر به اهداف خود برسد.راه‌های مهاجرت به نیوزلند

وضعیت هزینه زندگی در نیوزلند چگونه است؟

اصلی ترین عنصری که در مهاجرت به یک کشور باید مورد توجه قرار گیرد، تخمین هزینه های زندگی می باشد. اگر هزینه زندگی در کشور مقصد بالا باشد و با درآمد و توانایی مالی فرد متقاضی تناسب نداشته باشد، ممکن است چالش‌های بسیاری برای او به وجود آید.

به طور معمول، هزینه های زندگی در کشور نیوزلند، با کار یا حتی کار دانشجویی، تامین می‌گردد.

هزینه های زندگی معمولا صرف خوراک، پوشاک، حمل و نقل، اجاره مسکن و غیره می‌گردد.
لازم به ذکر است که در صورتی که فردی از طریق اخذ ویزای تحصیلی وارد کشور نیوزلند شود، باید در کنار تحصیل خود، مشغول به کار دانشجویی گردد تا بتواند هزینه های زندگی خود را تامین کند.راه‌های مهاجرت به نیوزلند

آیا داشتن وکیل در زمینه مهاجرت به کشور نیوزلند الزامی می‌باشد؟

داشتن وکیل در زمینه مهاجرت به کشور نیوزلند الزامی نیست، ولی دارای اهمیت بسیار بالایی می‌باشد. چرا که فرد با کمک گرفتن از وکیل متخصص می‌تواند به صورت اصولی نسبت به این امر اقدام کند و شانس خود را برای دستیابی به اهداف خود بالاتر ببرد.

  سرمایه گذاری در نیوزلند

بنابراین، ما موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را به شما مخاطبان معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در زمینه مهاجرت به نیوزلند می‌باشد.

جهت برقراری ارتباط با وکلا در زمینه راه‌های مهاجرت به نیوزلند و همچنین دریافت نوبت مشاوره، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

راه‌های مهاجرت به نیوزلند

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
راه‌های مهاجرت به نیوزلند

قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *