امروز با موضوع دیوان عالی آمریکا و خط و نشان برای مهاجران با شما هستیم.

دیوان عالی آمریکا و خط و نشان برای مهاجراندر این اواخر پدیده مهاجرت به آمریکا با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده است که خبر آخر با عنوان «دیوان عالی آمریکا و خط و نشان برای مهاجران» بر نگرانی به ویژه خانواده‌ها افزود.

با روی کار آمدن دولت دونالد ترامپ در آمریکا نه تنها وضعیت مهاجرت ایرانی‌ها و دیگر نژادها به آمریکا، بلکه به سایر کشورها به شدت تحت‌الشعاع قرار گرفت.

شرایط مهاجرت ایرانی‌ها به کشورهای حوزه دریای کارائیب، کشورهایی همچون گرانادا، مالت، دومنیکا، سنت کیتس و … دچار مشکلات و ممنوعیت‌هایی شده است.

به علاوه که کشور آمریکا خود نیز محدودیت‌های متعددی را بر روند مهاجرت ایرانی‌ها و سایر ملیت‌ها مانند سوری‌ها، اعمال کرده است؛ به گونه‌ای که در حال حاضر تنها متقاضیان تحصیل در آمریکا شانس و آن هم اندک، برای اخذ ویزا و ورود به کشور آمریکا دارند.

در این حالت توصیه می‌شود که کشورهای دیگر همچون کانادا از طریق اخذ ویزای تحصیلی، آلمان از طریق اخذ ویزای جستجوی کار و یا ثبت شرکت، فرانسه از طریق روش تمکن مالی و پرتغال از طریق سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بازسازی هتل برای مهاجرت برگزینید.

نتایج حاصل از آخرین جلسه دیوان عالی آمریکا و خط و نشان برای مهاجران

دیوان عالی آمریکا در آخرین جلسه خود که در اواسط مارس 2019 برگزار گردید، احکامی صادر کرد که نشان می‌دهد تا حد زیادی به پیروی از رویکرد دونالد ترامپ نسبت به مهاجران بوده است.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

طبق این حکم، مهاجران غیرشهروندی که دارای سابقه کیفری بوده و در زندان به سر می‌برند، حتی پس از آزادی هم در معرض دستگیری هستند. این احکام بدین منظور است تا با ایجاد ترس در میان متقاضیان مهاجرت، از میزان تقاضاها برای مهاجرت به ویژه مهاجرت غیرقانونی به آمریکا کاسته شود.

این قانون پیش از این بدین نحو بوده است که ماموران فدرال تنها تا بازه زمانی 24 ساعت پس از آزادی فرد دوباره می توانستند او را بازداشت نمایند. در حال حاضر این محدودیت زمانی وجود ندارد.

مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج

ثبت ازدواج در سوئیسبرای اخذ ویزای نامزدی آمریکا با اعتبار 90 روز، طی پروسه زمانی 3 تا 17 ماه را لازم دارد. برای اخذ ویزای نامزدی آمریکا اثبات وجود آشنایی میان متقاضیان برای حداقل 2 سال پیش از درخواست ضرورت دارد.

اخذ ویزای نامزدی آمریکا، مراحلی دارد که شامل مراحل کلی، مراحل اداری بعد از مصاحبه و مراحل تشکیل پرونده اولیه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصص مراحل اخذ ویزای نامزدی آمریکا از طریق شماره تماس‌های موسسه با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

افرادی که قصد اخذ ویزای ازدواج آمریکا را دارند، باید بدانند که این پروسه ممکن است بین 17 تا 24 ماه و گاها تا 4 سال زمان ببرد.

مراحل درخواست ویزای ازدواج آمریکا شامل تکمیل فرم، ترجمه عقدنامه و پرداخت هزینه مربوطه (در حدود 420 دلار) است.

آیا شرایط مهاجرت به کانادا مساعد است؟

 در حال حاضر می‌توان گفت که شرایط صدور ویزای تحصیلی کانادا نسبت به سایر کشورها از وضعیت مساعدتری برخوردار است. در عین حال کشورهایی نظیر مجارستان، ایتالیا، روسیه، سوئد نیز پذیرای دانشجویان بین‌المللی به ویژه ایرانی‌ها هستند. هرچند شرایط تحصیل در کانادا مطلوب‌تر است.

  مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای ازدواج

دیوان عالی آمریکا و خط و نشان برای مهاجران

در خصوص روش تمکن مالی فرانسه چه می‌دانید؟

با شرایطی همچون عدم وجود محدودیت سنی، عدم لزوم به ثبت شرکت، امکان تمدید اقامت به آسانی و بدون نیاز به مدرک زبان می‌توان اقامت فرانسه را به راحتی از طریق روش تمکن مالی به دست آورد.

برای اثبات تمکن مالی ارایه مدارک مربوط به درآمد ماهیانه به علاوه سند ملک ضرورت دارد. به علاوه اسناد مربوط به سهام بورس و سپرده‌های بانکی نیز قابل ارایه است.

وکیل متخصص قوانین مهاجرتی آمریکا

جهت برقراری ارتباط با دفتر وکیل امور مهاجرت به آمریکا، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به آمریکا، سوئد، پرتغال، آلمان، سایر کشورهای اروپا، کانادا و استرالیا از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *