این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با موضوع دفتر وکیل مهاجرت به پرتغال در خدمت شما همراهان گرامی هستیم.

دفتر وکیل مهاجرت به پرتغالسپردن امور مربوط به مهاجرت به وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، باعث پیشرفت بیشتر امور خواهد بود. دفتر وکالت محمدرضا مهری برترین مشاور حقوقی مهاجرت و مشاور حقوقی سرمایه گذاری خارجی در ایران، ارائه خدمات مهاجرتی به عزیزان را نیز خواهد پذیرفت. اطلاعات کامل درباره روشهای مهاجرت به پرتغال، روشهای سرمایه گذاری در پرتغال و همچنین معرفی دفتر وکیل مهاجرت به پرتغال در تهران، از مواردی است که در ادامه این نوشتار مطالعه خواهید فرمود.

روشهای دریافت ویزای طلایی پرتغال

برنامه مهاجرتی ویزای طلایی پرتغال، از جمله برنامه های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری بوده و مبنای اصلی آن خرید ملک است. در این نوشتار قصد داریم به بررسی روشهای دریافت ویزای طلایی پرتغال بپردازیم. همانطور که می دانید  ویزای طلایی پرتغال در تقسیم بندی برنامه های مهاجرتی در طبقه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری قرار گرفته است.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

اصلاحات اخیر قوانین و مقررات ویزای طلایی پرتغال سبب گردیده است تا این نهاد، موارد بیشتری از سرمایه گذاری را در بر بگیرد. متقاضی ویزای طلایی پرتغال که یکی از شرایط و ملزومات زیر را داشته باشد می تواند برای اخذ گلدن ویزای پرتغال اقدام کند.

۱اخذ ویزای طلایی پرتغال از طریق انتقال سرمایه به میزان یک میلیون یورو

این روش مهاجرت به اروپا ، یکی از روشهایی است که کمتر مورد استفاده قرار گرفته است. به این دلیل که اخذ ویزای طلایی پرتغال در این روش به سرمایه گذاری حداقل یک میلیون یورو موکول شده است. به هر حال برای آن دسته از متقاضیان که سرمایه در دسترس دارند و با کار در بازار سرمایه آشنا هستند روش بسیار مطمئن به شمار می رود.

۲اخذ گلدن ویزای پرتغال از طریق ایجاد حداقل ۱۰ موقعیت شغلی

این روش مهاجرت به پرتغال که نیاز به ایجاد ۱۰ موقعیت  شغلی دارد همچنین غیر معمول است. متقاضی باید قراردادها و اسناد و مدارک اشتغال به علاوه گواهی تامین اجتماعی را با موضوع اشتغال زایی به سازمان مهاجرت تسلیم نماید.

۳اخذ ویزای طلایی پرتغال از طریق خرید ملک با قیمت حداقل ۵۰۰ هزار یورو

در کدام شهر ترکیه ملک بخریمسرمایه گذاری در حوزه املاک در پرتغال یکی از محبوب ترین راههای اخذ ویزای طلایی و بدست آوردن اقامت پرتغال محسوب می شود. این روش، راهی ساده و سریع برای مهاجرت به اروپا است. به علاوه پرتغال بازار خرید و فروش املاک بسیار فعال و جذابی دارد که در آن انتخاب متقاضی بسیار گسترده است.

حوزه املاک در پرتغال بخشی بسیار رقابتی بوده و در صدر جدول استانداردهای سرمایه گذاری اروپا است. این استانداردها شامل کیفیت، شفافیت و پویایی بوده و قیمت ها نیز بسیار عادلانه می باشد. علاوه بر مزایای فوق، خرید ملک توسط بیش از یک متقاضی نیز وجود دارد به شرطی که هر متقاضی حداقل ۵۰۰ هزار یورو سرمایه گذاری نماید.

  اقامت یونان مهر پارسیان

۴اخذ گلدن ویزای پرتغال از طریق خرید ملک با قیمت حداقل ۳۵۰ هزار یورو

در این روش ملک موردنظر باید حداقل ۳۰ سال از تاریخ ساخت اش گذشته باشد یا اینکه در منطقه بازسازی شهری واقع شده باشد. این روش توسط آخرین اصلاحات قوانین در دسترس قرار گرفته است و پتانسیل بسیار فوق العاده ای دارد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم بازار املاک پرتغال بزرگترین شانس متقاضیان اقامت اروپا و مهاجرت به اروپا  است.

دفتر وکیل مهاجرت به پرتغال

۵اخذ ویزای طلایی پرتغال بوسیله  انتقال سرمایه به میزان ۳۵۰ هزار یورو

در این روش مهاجرت به اروپا ، مبلغ فوق باید در بخش توسعه تحقیقات عمومی یا خصوصی در موسسات مربوطه سرمایه گذاری شود. این موسسات بخشی از ساختار ملی دانش و تکنولوژی پرتغال است.

اصلاحات اخیر قوانین و مقررات مهاجرت پرتغال، به تازگی اخذ ویزای طلایی را با سرمایه گذاری حداقل ۳۵۰ هزار یورو در بخش تحقیقات علمی میسر کرده است. متقاضی مهاجرت به پرتغال باید گواهی سرمایه گذاری که توسط موسسات عمومی و خصوصی تحقیقات علمی صادر شده است را ارائه دهد.

۶اخذ اقامت پرتغال از طریق انتقال سرمایه به میزان ۲۵۰ هزار یورو

در این روش مهاجرت به اروپا از طریق اخذ اقامت پرتغال، مبلغ فوق باید در بخش هنر و تولید هنری، بازسازی و نگهداری سرمایه های ملی فرهنگی پرتغال سرمایه گذاری شود. در این نوع اخذ ویزای طلایی که سایقه استفاده بسیار قلیلی دارد متقاضی باید گواهی اداره ارزیابی فرهنگی و طرح ریزی استراتژیک پرتغال را در خصوص سرمایه گذاری ارائه دهد.

۷اخذ گلدن ویزای پرتغال از طریق انتقال سرمایه به میزان ۵۰۰ هزار یورو

در این روش مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، مبلغ فوق باید در خرید سهام نهادهای سرمایه گذاری یا موسسات ریسک و سرمایه صرف شود. این روش برای کسانی مفید است که قصد ندارند شرکت مستقل خود را در پرتغال بنا کنند. قانون این مکان را فراهم آورده است تا این متقاضیان با سرمایه گذاری در موسسات تامین سرمایه برای شرکت های کوچک و متوسط بتوانند ویزای طلایی پرتغال را بدست آورند.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

تمکن مالی پرتغال را چطور اثبات کنیم ؟

منابع اثبات تمکن مالی پرتغال

اقامت تمکن مالی فنلاندتمکن مالی پرتغال را چطور اثبات کنیم ؟  براستی منابع اثبات تمکن مالی پرتغال چیست؟ یا به عبارت دیگر درآمدهای مورد  قبول ویزای تمکن مالی پرتغال چه چیزهاییست؟ از چه درآمدهایی می توان کمک گرفت تا یک درخواست موفق از سازمان SEF ( سازمان مهاجرت و مرزهای پرتغال) داشت ؟

منابع اثبات تمکن مالی پرتغال

در حال حاضر منابع اثبات تمکن مالی پرتغال به شرح زیر است :

  • حقوق بازنشستگی ( به همراه حکم بازنشستگی که این موضوع را اثبات کند)
  • دریافت اجاره از املاک ( به همراه مدارک اثبات کننده که موجر اجاره دریافت می کرده است )
  • سپرده بانکی در داخل و خارج از کشور
  • اثبات دارا بودن شرکتی در ایران که درآمد زایی می کند ( به همراه ارائه گواهی تاسیس ، اساسنامه و … )
  • حقوق و مزایای دریافتی ( به همراه مدارک اثبات کننده آن )

به طور کلی در خصوص منابع اثبات تمکن مالی پرتغال  باید گفت که شخص متقاضی باید اثبات کند که زندگی مالی و معیشتی خود را در ایران چطور می گذرانده است و همه درآمدهای خود را از هر نوع که هست ، اگر مدرک اثبات کننده دارد ، لیست نماید.

در این مورد ما توصیه می کنیم که شخص متقاضی تمکن مالی پرتغال بین ۲۵۰۰۰ یورو تا ۵۰۰۰۰ یورو به حساب شخصی خود در پرتغال  واریز نماید. در بین منابع اثبات تمکن مالی پرتغال این  بهترین منبع است. این کار به مثابه یک شتاب بزرگ برای پروسه ویزای تمکن مالی پرتغال است و شخص متقاضی را چند قدم جلو می اندازد.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

دفتر وکیل مهاجرت به پرتغال

همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با همکاری گروه وکلای مهاجرتی در تهران، آمادگی پذیرش مشاوره حقوقی درباره نحوه سرمایه گذاری در پرتغال، شرایط دریافت اقامت دایم اروپا از راه سرمایه گذاری در پرتغال و مشاوره حقوقی آنلاین روشهای سرمایه گذاری در پرتغال هستند.

دپارتمان حقوق مهاجرت گروه وکلای مهر

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *