این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با بررسی موضوع دریافت ویزای تحصیلی سوئد همراهتان هستیم.

دریافت ویزای تحصیلی سوئدفرد متقاضی برای دریافت ویزای تحصیلی سوئد، باید شناخت بیشتری از این کشور داشته باشد. سوئد یکی از بزرگترین کشورهای قاره اروپا است که در شبه جزیره اسکاندیناوی واقع می‌باشد و با کشورهایی مانند: فنلاند، دانمارک و نروژ هم مرز می‌باشد.

پایتخت این کشور استکهلم است، زبان رسمی مردم این کشور زبان سوئدی می‌باشد و جمعیت آن بیش از 10 میلیون نفر می‌باشد.
در گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع دریافت ویزای تحصیلی سوئد پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در بررسی موضوع دریافت ویزای تحصیلی سوئد:

1. شرایط دریافت ویزای تحصیلی کشور سوئد چیست؟
2. شرایط دریافت ویزای تحصیلی برای مدارس کشور سوئد چیست؟
3. شرایط تحصیل در مدارس کشور سوئد چیست؟
4. شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه‌های کشور سوئد چیست؟
5. شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌های کشور سوئد چیست؟
6. شرایط تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه‌های کشور سوئد چیست؟
7. مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی سوئد چیست؟
8. آیا در کشور سوئد، فرد دانشجو می‌تواند بدون مدرک زبان تحصیل نماید؟
9. آیا داشتن وکیل در زمینه موضوع دریافت ویزای تحصیلی سوئد الزامی است؟

شرایط دریافت ویزای تحصیلی کشور سوئد چیست؟

از جمله شرایط مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی کشور سوئد عبارتند از:

  • دریافت پذیرش از یکی از دانشگاه های کشور سوئد.
  • داشتن بیمه درمانی جامع.
  • ارائه مدرک تمکن مالی برای تامین مخارج.
  • علاوه بر این موارد، فرد متقاضی باید سالانه مجوز اقامت خود را تمدید نماید.
  ثبت نام در دانشگاه‌های سوئد

شرایط تحصیل در مدارس کشور سوئد چیست؟

تحصیل در مدارس کاناداتحصیل در کشور سوئد از سن 7 سالگی اجباری می‌باشد و افراد می‌توانند در مدارس دولتی این کشور به صورت رایگان تحصیل نمایند. تحصیل در دوره‌های ابتدایی و متوسطه جزو دوره‌های اجباری کشور سوئد است که این دوره تحصیلی 9 سال می‌باشد و بعد از آن، دانش‌آموز به مدت 3 سال در دوره دبیرستان مشغول به تحصیل می‌شود و بعد از این دوره افراد برای وارد شدن به دانشگاه و ادامه تحصیل در مقاطع عالی دانشگاهی آماده می‌شوند.

تحصیل در کشور سوئد برای اتباع خارج از اتحادیه اروپا که والدین آن‌ها به واسطه یکی از روش‌های مهاجرتی اقامت این کشور را دریافت کرده باشند، به صورت رایگان می‌باشد. در غیر این صورت، اگر شخصی بخواهد فرزند خود را در مدارس کشور سوئد ثبت نام نماید، باید در این کشور فردی را به عنوان قیم قانونی فرزند خود معرفی نماید و یا از مدارس شبانه روزی این کشور برای فرزند خود درخواست پذیرش کند.دریافت ویزای تحصیلی سوئد

شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه‌های کشور سوئد چیست؟

تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه‌های کشور سوئد برای اتباع کشورهای دیگر نیز، امکان پذیر می‌باشد. دوره کارشناسی در کشور سوئد به دو زبان سوئدی و انگلیسی برگزار می‌گردد که جهت ورود به دوره انگلیسی زبان، متقاضی باید دارای مدرک زبان آیلتس 6 باشد.

دوره لیسانس در کشور سوئد به طور معمول 3 یا 4 سال به طول می‌انجامد که با توجه به رشته و دانشگاه متفاوت می‌باشد. افرادی که متقاضی ورود به مقطع کارشناسی هستند، باید توجه نمایند که ارائه مدرک دیپلم 12 ساله تحصیلی الزامی می‌باشد. فرد دانشجو در این مقطع اجازه دارد تا 10 الی 20 ساعت در هفته مشغول به کار شود.

هزینه تحصیل در مقطع لیسانس با توجه به رشته و دانشگاه فرد متفاوت می‌باشد که به طور میانگین بین 80,000 تا 130,000 کرون در سال است.دریافت ویزای تحصیلی سوئد

شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌های کشور سوئد چیست؟

تحصیل در آفریقای جنوبیتحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، همانند دوره لیسانس به دو زبان انگلیسی و سوئدی برای دانشجویان خارجی امکان پذیر است. رشته‌های ارائه شده در دانشگاه‌های کشور سوئد در حال حاضر بیش از 900 رشته است که اکثر این رشته‌ها در مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی تدریس می‌گردند.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

مدرک زبانی که فرد متقاضی باید برای ادامه تحصیل در این مقطع ارائه نماید، مدرک زبان آیلتس 6.5 است. مدت زمان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور سوئد بین یک سال و نیم تا دو سال است و فرد دانشجو باید طی گذراندن این دوره تعداد 60 تا 120 واحد درسی را بگذراند.

فرد متقاضی جهت دریافت پذیرش کشور سوئد در مقطع کارشناسی ارشد، باید آخرین مدرک تحصیلی خود را ارائه نماید. دانشجو در این مقطع هم به مدت 20 الی 30 ساعت در هفته اجازه کار دارد. البته، باید عنوان نمود که دانشجویان در روزهای تعطیل و غیر درسی می توانند به صورت تمام وقت مشغول به کار شوند. هزینه تحصیل در این مقطع به صورت میانگین حدود 130,000 کرون در سال است.

شرایط تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه‌های کشور سوئد چیست؟

تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه‌های کشور سوئد مانند کشورهای دیگر نیاز به ارائه تاییدیه از سوی استاد راهنما دارد. مدت زمان تحصیل در این مقطع به طور معمول 4 سال می‌باشد. فرد متقاضی در این مقطع به مدت 30 الی 40 ساعت در هفته اجازه کار دارد که از این طریق می‌تواند بخشی از هزینه‌های افراد را تامین کند.

جهت درخواست پذیرش در مقطع دکتری، افراد می توانند برای رشته‌های علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی که اغلب عنوان پروژه های خاصی اعلام می شود.، زمینه های تحقیقاتی اعلام شده را بررسی نمایند و با توجه به آن‌ها پروپوزال تحقیقاتی خود را ارائه دهند.

علاوه بر آن، دانشجویان هنر، علوم انسانی و علوم اجتماعی می‌توانند ایده‌های خود را ارائه نمایند. افراد می توانند بعد از کسب راهنمایی و مشورت از یک استاد سوپروایزر، پروپوزال تحقیقاتی خود را آماده کنند.دریافت ویزای تحصیلی سوئد

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی سوئد چیست؟

برای دریافت ویزای تحصیلی کشور سوئد، باید از دانشگاه‌های این کشور پذیرش دریافت نمود. فرد متقاضی برای دریافت ویزای دانشجویی باید اسنادی را ارائه نماید که این مدارک عبارتند از:

  • ارائه گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار.
  • ارائه رسید از پرداخت شهریه دانشگاه
  • ارائه نامه پذیرش
  • ارائه بیانیه هدف که بیانگر هدف فرد از تحصیل در کشور سوئد است.
  • ارائه گواهی تمکن مالی.
  • پرداخت هزینه درخواست ویزا.
  • ارائه آخرین مدرک تحصیلی.
  سرمایه گذاری در سوئد

آیا در کشور سوئد، فرد دانشجو می‌تواند بدون مدرک زبان تحصیل نماید؟

شرایط دوره زبان یکساله سوئدجهت تحصیل در دانشگاه‌های کشور سوئد برای دانشجویان خارجی این امکان وجود دارد که به زبان انگلیسی تحصیل کنند. جهت شرکت در دوره‌‌های کوتاه‌ مدت زبان، ارائه مدرک آیلتس نمره ۵.۵ توسط متقاضیان دانشجو الزامی می‌باشد.

مدت زمان دوره‌‌های کوتاه‌ مدت زبان انگلیسی به سطح زبان فرد دانشجو بستگی دارد. اما، به صورت کلی این دوره‌‌ها بین ۳ ماه تا ۶ ماه زمان می‌برد و هزینه این دوره در کشور سوئد با توجه به مدت زمان انتخابی متقاضی از ۶ هزار یورو تا ۸ هزار یورو متغیر می‌باشد.دریافت ویزای تحصیلی سوئد

آیا داشتن وکیل در زمینه موضوع دریافت ویزای تحصیلی سوئد الزامی است؟

داشتن وکیل در زمینه موضوع دریافت ویزای تحصیلی سوئد الزامی نمی‌باشد ولی باعث می‌شود تا فرد متقاضی با آگاهی بیشتر و شانس بالاتری نسبت به این امر اقدام کند. در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات دقیق و جامع در مورد موضوع دریافت ویزای تحصیلی سوئد هستید، می‌توانید از وکلای متبحر و حاذق در این زمینه کمک دریافت نمایید.

بنابراین، ما به شما موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در زمینه موضوع دریافت ویزای تحصیلی سوئد است.

جهت دریافت نوبت مشاوره در زمینه موضوع دریافت ویزای تحصیلی سوئد، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *