این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با بررسی موضوع دریافت ویزای تحصیلی اسپانیا همراهتان هستیم.

دریافت ویزای تحصیلی اسپانیاکشور اسپانیا دارای مساحتی حدود 506 هزار کیلومتر مربع می باشد و جمعیت آن 47 میلیون نفر است. زبان رسمی در این کشور اسپانیولی است و پایتخت آن مادرید می باشد. واحد پول در اسپانیا مانند کشورهای کل اتحادیه اروپا یورو است. فرد متقاضی می تواند در تمامی مقاطع تحصیلی در این کشور با دریافت ویزای دانشجویی به تحصیل بپردازد.

از جمله مزایای دریافت ویزای تحصیلی کشور اسپانیا می توان به هزینه کم، امکان کار بعد از پایان تحصیلات و امکان تحصیل در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری نیز، اشاره نمود. از معروف ترین شهرها جهت ادامه تحصیل در کشور اسپانیا می توان شهرهای والنسیا، مادرید و بارسلون را عنوان نمود.

در گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع دریافت ویزای تحصیلی اسپانیا پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در بررسی موضوع دریافت ویزای تحصیلی اسپانیا

1. شرایط تحصیل در کشور اسپانیا چگونه است؟
2. تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در کشور اسپانیا چگونه است؟
3. چه شرایطی برای دریافت بورسیه تحصیلی مقطع دکتری دانشگاه‌های اسپانیا لازم است؟
4. مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای دانشجویی کشور اسپانیا چیست؟
5. آیا داشتن وکیل در زمینه دریافت ویزای تحصیلی اسپانیا الزامی است؟

شرایط تحصیل در کشور اسپانیا چگونه است؟

اقامت تحصیلی در اسپانیابرای ادامه تحصیل در کشور اسپانیا نیاز به مدرک دیپلم دبیرستان و مدرک پیش دانشگاهی می باشد. البته داوطلبانی که دارای مدرک پیش دانشگاهی نیستند، باید در آزمون ورودی دانشگاه ها شرکت نمایند و اگر قبول شوند، می توانند به دانشگاه های اسپانیا ورود پیدا کنند.

  اقامت یونان مهر پارسیان

دروس در دانشگاه های کشور اسپانیا به زبان های اسپانیایی و انگلیسی تدریس می گردند و به همین دلیل، دانشجویان باید دارای مدرک زبان اسپانیایی یا انگلیسی باشند. البته افرادی که دارای مدرک زبان نمی‌باشند، باید پیش از وارد شدن به دانشگاه ها، درکالج های زبان شرکت کرده و مدرک زبان خود را دریافت نمایند.

جهت دریافت راحت‌تر ویزای دانشجویی اسپانیا، پیشنهاد می‌گردد که متقاضیان مدرک زبان خود را در ایران بگیرند. زیرا برای سفارت درخواست گذراندن دوره های یادگیری زبان در کالج های اسپانیا دلیل متقاعد کننده‌ای برای دادن ویزا نیست و باید پذیرش در یک مقطع تحصیلی را به سفارت ارائه کرد.

تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در کشور اسپانیا چگونه است؟
تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور اسپانیا:

تحصیل در کشور اسپانیا در مقطع کارشناسی حدود 4 سال طول می‌کشد و دروس در این مقطع به زبان اسپانیایی تدریس می‌گردند و به همین دلیل، آشنایی با زبان اسپانیایی و دارا بودن مدرک زبان اسپانیایی برای دانشجویان الزامی می‌باشد.

لازم به ذکر است که دانشجویان در مقطع لیسانس اجازه دارند 10 ساعت در هفته مشغول به کار شوند و مبلغی حدود 80 تا 100 یورو به ازای هر هفته حقوق دریافت کنند که این هزینه قسمتی از هزینه های مربوط به زندگی و تحصیل دانشجو را تامین می کند.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور اسپانیا

مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های کشور اسپانیا 2 سال زمان می‌برد و دروس به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی تدریس می گردند. دانشجویان برای تحصیل به زبان اسپانیایی باید پیش از وارد شدن به دانشگاه مدرک زبان اسپانیایی را ارائه نمایند و نیازی به مدرک زبان انگلیسی ندارند.

  کالج زبان در اسپانیا

ولی برای متقاعد نمودن افسر سفارت و همچنین برقراری ارتباط با مردم در کشور اسپانیا، دانستن زبان انگلیسی امری لازم و ضروری است. دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد اجازه دارند تا 20 ساعت در هفته را کار کنند و به ازای هر هفته حقوقی حدود 160 تا 200 یورو اخذ نمایند که این مبلغ می‌تواند هزینه های زندگی و تحصیل دانشجو در این کشور را تامین کند. هزینه افراد دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد تقریبا 5000 یورو می باشد و دانشجویان در دانشگاه های اسپانیا می توانند این مبلغ را به صورت اقساط نیز پرداخت نمایند.

تحصیل در مقطع دکتری در کشور اسپانیا

کار در اسپانیاتحصیل در دانشگاه‌های کشور اسپانیا در مقطع دکتری 5 سال طول می‌کشد که 2 سال آن مربوط به شرکت در کلاس های تخصصی می‌باشد و 3 سال آن برای تکمیل پایان نامه و دفاع از آن است.

دروس در مقطع دکتری به زبان انگلیسی تدریس می شوند. دانشجویان در این مقطع می توانند از بورسیه تحصیلی اسپانیا استفاده نمایند. باید عنوان نمود که بورسیه حدود 1000 الی 1200 یورو می باشد، اما دریافت آن بسیار دشوار است و به صورت کلی نباید روی آن حساب باز نمود.

باید عنوان نمود که مدارک دانشگاه های کشور اسپانیا دارای اعتبار بالایی می‌باشند و همین امر می تواند باعث شود که دانشجو نه تنها در اسپانیا بلکه در سایر کشورهای اروپایی نیز شغل مورد نظر خود را به دست آورد و از آن طریق نیز اقامت اسپانیا و یا کشور مورد نظر خود را اخذ نماید.

چه شرایطی برای دریافت بورسیه تحصیلی مقطع دکتری دانشگاه‌های اسپانیا لازم است؟

_ دارا بودن مدرک زبان آیلتس حداقل نمره 6.5.
_ دارا بودن مدارک دانشگاهی از دانشگاه های معتبر.
_ دارا بودن مقالات بین المللی و یا تالیف کتاب.
_ جلب نظر یک استاد مشاور جهت پشتیبانی از دکتری.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای دانشجویی کشور اسپانیا چیست؟

_ ارائه مدارک تحصیلی به همراه ریزنمرات آن‌ها.
_ ارائه گواهی اشتغال به تحصیل فرد متقاضی. ( البته این مسئله در حالی است که فرد متقاضی به تحصیل اشتغال داشته باشد و وقفه‌ای در دوران تحصیلی او وجود نداشته باشد).
_ ارائه اصل و کپی از شناسنامه فرد متقاضی.
_ ارائه اصل و کپی گذرنامه فرد متقاضی.
_ ارائه مدرک زبان انگلیسی و یا اسپانیایی با حداقل نمره تعیین ‌شده از جانب سفارت اسپانیا.
_ ارائه رزومه کاری متقاضی.
_ ارائه گواهی سلامت روحی و جسمی فرد متقاضی.
_ ارائه گواهی عدم سوءپیشینه متقاضی.
_ ارائه مدرکی معتبر که نشان ‌دهنده تمکن مالی متقاضی باشد.

  وکیل ثبت شرکت اسپانیا

لازم به ذکر است که متقاضیان اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا باید به این نکته توجه نمایند که مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای دانشجویی اسپانیا، باید به‌ صورت کامل ارائه گردند و هیچ‌ گونه نقصی در آن‌ها وجود نداشته باشد.

بنابراین، قبل از مراجعه به سفارت اسپانیا باید تمام مدارک به‌ صورت کامل آماده باشند و آن‌ها را در کنار نامه پذیرش از دانشگاه معتبر اسپانیایی تحویل سفارت داد. بیشتر دانشگاه‌های کشور اسپانیا، بدون داشتن مدرک زبان نیز دانشجویان را پذیرش می‌کنند، ولی در صورتی که فرد متقاضی مدرک زبان نداشته باشد، سفارت اسپانیا از صدور ویزای دانشجویی برای او امتناع خواهد نمود.

آیا داشتن وکیل در زمینه دریافت ویزای تحصیلی اسپانیا الزامی است؟

خیر. داشتن وکیل در زمینه دریافت ویزای تحصیلی اسپانیا الزامی نمی‌باشد ولی از اهمیت و ضرورت بسیار بالایی برخوردار است. وکیل متخصص دارای اطلاعات دقیق و کامل در زمینه مهاجرت به اسپانیا از طریق ویزای تحصیلی می‌باشد و همچنین نسبت به روال انجام امور اشراف دارد.

بنابراین، در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات دقیق و جامع در مورد موضوع دریافت ویزای تحصیلی اسپانیا می‌باشید، باید از وکلای متخصص و باتجربه در این زمینه کمک دریافت نمایید.

جهت کسب اطلاعات مورد نیاز و اقدام در زمینه موضوع دریافت ویزای تحصیلی اسپانیا، ما به شما موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در این زمینه می‌باشد.

برای دریافت نوبت مشاوره در زمینه موضوع دریافت ویزای تحصیلی اسپانیا، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *