با بررسی موضوع درآمد در کشور یونان همراه شما هستیم.

درآمد در کشور یونانافرادی که قصد مهاجرت به کشوری دیگر را دارند، باید این مورد را از همان ابتدا در نظر داشته باشند که منبع درآمد آن‌ها در آن کشور قرار است چه چیزی باشد و ماهیانه چقدر درآمد می‌توان از آن طریق کسب کرد تا بتوان زندگی خوبی در آن‌جا داشت.

داشتن یک زندگی خوب و مرفه در کشور خارجی منوط به داشتن درآمد مناسب در کشور مورد نظر می‌باشد. علاوه بر آن برای انجام امور مهاجرت، فرد باید بتواند اثبات کند که از پس هزینه‌های زندگی خود بر می‌آید.

موسسه حقوقی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما عزیزان می‌باشد.

جهت برقراری ارتباط با بهترین وکیل در این زمینه، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند تماس حاصل نمایید.
ما نیز در این مقاله قصد داریم تا مبحث درآمد در کشور یونان را با شما مخاطبان گرامی مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم. پس لطفا در این مقاله با ما همراه باشید.

سوالات مهم در زمینه درآمد در کشور یونان

  1. چگونه برای اخذ ویزای کار در یونان باید اقدام کرد؟
  2. آیا فرد متقاضی اخذ ویزای کار در یونان، می‌تواند خانواده‌اش را نزد خود ببرد؟
  3. وضعیت درآمد در کشور یونان چگونه است؟
  4. آیا کار در یونان منجر به اخذ تابعیت می‌شود؟
  5. چه شغل‌هایی در یونان دارای درآمد بیشتری هستند؟
  6. چرا فردی که قصد مهاجرت به کشور خارجی را دارد، باید حتما با یک وکیل متخصص مشورت کند؟
  7. بهترین و با تجربه‌ترین وکیل در زمینه مهاجرت به یونان کیست و دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

چگونه برای اخذ ویزای کار در یونان باید اقدام کرد؟

اخذ ویزای کار در یوناناقداماتی که جهت اخذ ویزای کار کشور یونان باید انجام شوند، به این صورت می‌باشد که متقاضی باید به واسطه یک ویزای کوتاه مدت 30 روزه وارد کشور یونان شود و با یک کارفرما ارتباط برقرار نماید.

بعد از اینکه متقاضی تاییدیه اولیه را از کارفرما دریافت نمود، باید به کشور مبدا خود بازگردد. سپس کارفرما باید فرم‌های مورد نیاز را تکمیل کند و همچنین کارهای اداری را انجام دهد و پیشنهاد شغلی را به اداره استخدام نیروی کار و وزارت کار این کشور ارائه نماید.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

باید به این نکته توجه نمود که، کارفرما باید دلایلی را ارائه کند تا ثابت نماید که نیروی کار بومی و اتباع یونان و اتحادیه اروپا وجود نداشته است و همچنین دلایل محکمی جهت انتخاب فرد مورد نظر ارائه کند. در صورتی که امور اداری متقاضی انجام شود، او می‌تواند با داشتن پیشنهاد شغلی وارد کشور یونان گردد.

کارفرمایی که در کشور یونانی می‌باشد، باید دعوت نامه رسمی و قرارداد کاری را به سفارتخانه و یا کنسولگری یونان در کشور متقاضی ارسال کند و به واسطه آن متقاضی را به مصاحبه کاری دعوت کند.

افرادی که بتوانند ویزای کار یونان را اخذ کنند، بعد از انجام مراحلی که عنوان شد، می‌توانند اقامت یک ساله خود را دریافت نمایند. متقاضی بعد از مدت 1 سال می‌تواند اقامت خود را دوباره تمدید نمایند. البته این در صورتی است که، فرد قرارداد کاری خود را تمدید نماید.

اگر این روال به مدت 5 سال ادامه یابد، متقاضی می‌تواند موفق به دریافت اقامت دائم گردد.
درآمد در کشور یونان

مدارک لازم جهت دریافت ویزای کار یونان چیست؟

  • گذرنامه معتبر
  • اثبات قرار داد کار در یونان
  • ارائه بیمه نامه معتبر در یونان
  • ارائه نامه عدم سوءپیشنه
  • ارائه نامه تمکن مالی
  • ارائه رزومه کاری و تحصیلی

آیا فرد متقاضی اخذ ویزای کار در یونان، می‌تواند خانواده‌اش را نزد خود ببرد؟

بله؛ فرد متقاضی مهاجرت به یونان در صورتی که بتواند توانایی پرداخت هزینه‌های زندگی خود و خانواده‌اش را اثبات کند، این توانایی را دارد تا جهت اخذ ویزای همراه اقدام کند.

وضعیت درآمد در کشور یونان چگونه است؟

میزان درآمد افراد در کشور یونان، کاملا بستگی به میزان سابقه کاری آن‌ها، شغلی که انتخاب می‌کنند، مکانی که در آن‌جا مشغول به کار می‌شوند و موارد دیگری نیز دارد.

  خرید سیم کارت در یونان

فردی که قصد مهاجرت به یونان را دارد، باید از همان ابتدا اطلاعات لازم در زمینه درآمد در آن کشور را به دست آورد تا بتواند با آگاهی لازم اقدامات مورد نیاز را انجام دهد و به اهداف خود نزدیک شود.

آیا کار در یونان منجر به اخذ تابعیت می‌شود؟

در جهت پاسخ به این سوال باید عنوان نمود که، بله. افرادی که از طریق کار به کشور یونان مهاجرت می‌کنند، در صورتی که 5 سال در این کشور مشغول به کار شوند و موفق به دریافت اقامت دائم شوند، می‌توانند جهت اخذ تابعیت این کشور اقدام کنند.

چه شغل‌هایی در یونان دارای درآمد بیشتری هستند؟

شغل‌هایی از قبیل داروسازی، پرستاری، دندانپزشکی، معماری و غیره دارای درآمد خوبی هستند که متقاضی اخذ اقامت یونان از طریق ویزای کار، باید ابتدا با یک وکیل متخصص در این زمینه مشورت کند تا بتواند اطلاعات دقیقی به دست آورد.

لیست مشاغل مورد نیاز یونان کدامند؟

مشاغلی که در یونان مورد نیاز می‌باشند و ایرانیان می‌توانند به این مشاغل بپردازند عبارتند از:
مهندس هوا و فضا، دستیار خلبان، معمار، معلم، پرستار کودک، مهندس عمران، مهندس مکانیک، کارمند آژانس مسافرتی، متخصص تغذیه، پرستار، توسعه دهنده وب و برنامه نویس، حسابدار، مسئول کنترل ترافیک هوایی، خلبان، مکانیک خودرو، مترجم، معلم مهدکودک، مهندس برق و الکترونیک، آشپز، دندانپزشک، تکنسین آزمایشگاه، تکنسین کامپیوتر، داروساز.
درآمد در کشور یونان

میزان حقوق دریافتی در یونان چقدر است؟

درآمد در یونانمیزان حقوقی که افراد طی مدت یک ماه دریافت می‌کنند برای همه به صورت یکسان نمی‌باشد و بستگی به عوامل زیادی از جمله تجربه افراد و کاری که به آن مشغول می‌شوند، دارد.

به طور کل ممکن است افراد حدودا بین 4000 یورو تا 14000 یورو درآمد داشته باشند.

چرا فردی که قصد مهاجرت به کشور خارجی را دارد، باید حتما با یک وکیل متخصص مشورت کند؟
فردی که می‌خواهد به کشور یونان و یا هر کشور خارجی دیگری مهاجرت کند، باید با یک وکیل متخصص که نسبت به قوانین مهاجرتی کشور مورد نظر تسلط دارد، مشورت کند.

  وکیل حقوق مالکیت در یونان

در این صورت فرد کاملا با مسائل و چالش‌هایی که ممکن است با آن‌ها روبرو گردد، آشنا می‌شود و می‌تواند تصور صحیح و واقع‌بینانه‌ای از مهاجرت به کشور مورد نظر برای خود ایجاد کند.

در صورتی که فرد متقاضی به دلیل عدم مشورت با وکیل متخصص و عدم داشتن اطلاعات لازم و صحیح، تصمیم اشتباهی بگیرد و دست به اقدام اشتباهی بزند و یا با مسائلی که ممکن است برایش به وجود آید آشنا نباشد، احتمال این که فرصت مهاجرت به کشور مورد نظر را از دست بسیار است.

بهترین و با تجربه‌ترین وکیل در زمینه مهاجرت به یونان کیست و دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

بهترین وکیل در زمینه مهاجرت به یونان وکیلی است که به صورت دقیق و کامل نسبت به قوانین کشور یونان تسلط داشته باشد.

وکیل متخصص به واسطه تجربه و اطلاعات جامعی که دارد، می‌تواند فرد متقاضی مهاجرت را با ارائه یک مشاوره تخصصی، به صورت دقیق راهنمایی کند و او را در این مسیر کمک کند.

اگرچه فرد متقاضی، خود به تنهایی می‌تواند اطلاعات مورد نیاز را به دست آورد و نسبت به امر مهاجرت اقدام کند. ولی مشکلی که وجود دارد این است که ممکن است متقاضی اطلاعات ناکافی و یا نادرستی را به دست آورد و تصمیم اشتباهی در این زمینه بگیرد و دست به کار اشتباهی بزند.

در این صورت حتی ممکن است فرد متقاضی سرمایه خود را نیز از دست دهد و نه تنها به اهدافی که به دنبال آن‌ها است نزدیک نشود، بلکه از آن‌ها نیز دور شود.
به همین دلیل ما موسسه حقوقی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم، که دارای بهترین و با تجربه‌ترین وکلا در زمینه مهاجرت به یونان می‌باشد.

دریافت مشاوره در موسسه حقوقی مهر پارسیان، هم به صورت حضوری امکان‌پذیر است و هم به صورت تلفنی.

شما عزیزان می‌توانید جهت برقراری ارتباط با وکیل متخصص در زمینه مهاجرت به یونان و همچنین دریافت نوبت مشاوره، با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهر پارسیان، که در آخر مقاله درج شده‌اند تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.
درآمد در کشور یونان

  مشاور سرمایه گذاری ملکی یونان

درآمد در کشور یونان درآمد در کشور یونان درآمد در کشور یونان درآمد در کشور یونان درآمد در کشور یونان درآمد در کشور یونان درآمد در کشور یونان درآمد در کشور یونان درآمد در کشور یونان درآمد در کشور یونان درآمد در کشور یونان درآمد در کشور یونان 

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
انجام مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل حقوق بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (20 امتیاز)

2 دیدگاه ها

  • سلام. وقت بخیر. من 28 سالمه و 10 سال سابقه کار در رشته مترجمی دارم. مجرد هستم و قصد مهاجرت کاری به کشور یونان را دارم. آیا امکان مهاجرت کاری به یونان با توجه به شرایط بنده وجود دارد؟

    • سلام. شغل مترجمی جزو شغل‌هایی می‌باشد که به واسطه آن می‌توان ویزای کار کشور یونان را اخذ نمود. اما موارد دیگری هم هستند که در جهت اخذ ویزای کار کشور یونان باید مورد بررسی قرار گیرند. در صورتی که شرایط مورد نیاز را داشته باشید، می‌تواند موفق به اخذ ویزا شوید. جهت کسب اطلاعات کامل‌تر، با وکلای موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *