با بررسی موضوع خرید پاسپورت ترکیه در خدمت شما همراهان گرامی هستیم.

خرید پاسپورت ترکیهدر پی تسهیل قوانین مهاجرت ترکیه، این کشور برنامه سرمایه گذاری جدیدی را ارایه داده است که بر مبنای آن شرایط خرید پاسپورت و دریافت شهروندی ترکیه را ضمن تغییر به طور قابل توجهی آسان ساخته است.

موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان با مدیریت محمدرضا مهری، با به کارگیری کادر مجرب در زمینه حقوق مهاجرت و حقوق بین الملل، به دنبال تسلط بر جدیدترین قوانین مهاجرت و شهروندی ترکیه، آماده همراهی شما در تمامی مسیر مهاجرت به و خرید پاسپورت ترکیه می باشد.

قوانین جدید خرید پاسپورت ترکیه

در برنامه جدید سرمایه گذاری ترکیه، متقاضیان از تاریخ 19 سپتامبر 2018، تنها با خرید ملک به ارزش 250 هزار دلار آمریکا یا خرید شرکت به ارزش 500 هزار دلار و یا اختصاص 500 هزار دلار سرمایه در برنامه های سرمایه گذاری های دولتی و بانکی در ترکیه، پاسپورت ترکیه را اخذ نمایند.

از تاریخ 5 مه 2017، مقرره جدیدی به ماده 20 قوانین شهروندی ترکیه مبنی بر اعطای پاسپورت و شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک یا سرمایه گذاری، افزوده شده است. طبق این مقرره، دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه، منوط به خرید ملک یا سرمایه گذاری به ارزش حداقل 1.5 میلیون دلار آمریکا با امکان بازگشت سرمایه بعد از سه سال بوده است.

همانطور که اشاره شد، این مقرره از تاریخ 19 سپتامبر 2018 تغییر کرده است. از نکاتی که در این ماده قانونی در حقوق شهروندی ترکیه آمده است، امکان بازگشت مبالغ پرداختی برای سرمایه گذاری و نیز انتقال ملک خریداری شده با هدف اخذ پاسپورت ترکیه بعد از سه سال می باشد. بنابراین افراد تا سه سال متعهد به عدم فروش ملک یا املاک خریداری شده و نیز عدم برداشت سرمایه هستند.

  کارت کیملیک چیست

خرید پاسپورت ترکیه

مهاجرت به ترکیهنکته قابل توجه در این است که اگر متقاضی روش خرید ملک با اختصاص حداقل 250 هزار دلار آمریکا را برای اخذ پاسپورت ترکیه انتخاب نماید، لازم نیست که تنها یک ملک با ارزش حداقل 250 هزار دلار آمریکا را خریداری نماید. بدین معنی که امکان خرید چند ملک با مجموع ارزش 250 هزار دلار آمریکا وجود دارد. افراد باید توجه داشته باشند که طبق ماده 20 قوانین شهروندی ترکیه با موضوع استثنائات اعطای شهروندی ترکیه، حق فروش و انتقال هیچ یک از این املاک را تا سه سال نخواهند داشت.

علاوه بر این، امکان اخذ پاسپورت برای همسر و فرزندان زیر 18 سال متقاضی اصلی نیز وجود دارد. نیاز به عدم حضور در کشور ترکیه، از دیگر جذابیت های این برنامه مهاجرتی در کنار امکان بازگشت سرمایه به علاوه سود آن بعد از سه سال می باشد. پاسپورت ترکیه شما تا پایان عمر معتبر و همراه شما بوده و فرزندان تازه متولد شده ی شما نیز از این پس شهروند ترکیه محسوب می گردند. اخذ پاسپورت و شهروندی ترکیه، مسلتزم ترک شهروندی سابق شما نبوده و لذا شما همزمان هم شهروند ایران و هم شهروند ترکیه محسوب می گردید.

امکان لغو درخواست پاسپورت و شهروندی ترکیه

در صورتی که متقاضیان پاسپورت ترکیه، در طول دوره سه ساله بعد از خرید ملک یا سرمایه گذاری، تصمیم به لغو درخواست خود گیرند، با شرط ثبت نام صاحب ملک به عنوان شهروند ترکیه در سیستم، با درخواست متقاضی شهروندی وی بعد از سه سال لغو می گردد؛ در غیر اینصورت طی مراحل و شرایط متناسب با اعلام اداره کل امور جمعیت و شهروندی ترکیه لازم می باشد.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

خرید پاسپورت ترکیه

مالیات بر فروش املاک در ترکیه

خرید و فروش املاک در کشور ترکیه مستلزم پرداخت مالیات می باشد. تعیین مبلغ مالیات مطابق با قانون شماره 1319 قوانین مالیات بر املاک صورت می گیرد. اگر ارزش ملک به اندازه ارزش مذکور در این ماده باشد، میزان مالیات مشخص است. در غیر اینصورت، متناسب با ارزش ملک مالیات تعیین می گردد.

مراحل انجام اخذ پاسپورت ترکیه

اقامت از طریق خرید ملک در ترکیهمرحله اول، کسب اطلاعات لازم از آخرین قوانین مهاجرتی و شهروندی ترکیه از طریق وکلا و کارشناسان مهاجرت معتبر است. موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و با به کارگیری کادری مجرب به واسطه همکاری با وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین المللی در ترکیه، همگام با شما در تمامی مراحل اخذ پاسپورت ترکیه در کمترین زمان با ارایه مشاوره حقوقی و تخصصی می باشد.

مرحله دوم، یافتن وکیل معتبر مهاجرت به ترکیه مسلط به تمامی قوانین مهاجرتی و شهروندی جدید ترکیه است. در این مرحله، با اتکا به کادر مجرب در دپارتمان مهاجرت و حقوق بین الملل طلیعه عدالت و مهرپارسیان، با معرفی وکلای تخصصی و بین المللی معتبر همراه شما خواهیم بود.ٌ

مرحله سوم، شناسایی نیاز خود و انتخاب نوع برنامه مهاجرتی یعنی خرید ملک، خرید شرکت یا سرمایه گذاری دولتی و بانکی می باشد. در این مرحله، کارشناسان مهاجرتی ما متناسب با نوع نیاز و همچنین شرایط شما، بهترین مسیر را در اختیار شما قرار خواهند داد.ً

خدمات موسسه حقوقی و داوری بینالمللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان

موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و فارغالتحصیل از آمریکا، با حضور گروه وکلای مهر، برترین خدمات تخصصی و حقوقی را به شما ارایه می‌دهد. همکاری با وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی معتبر در کشور ترکیه، موسسه مهرپارسیان را به یکی از معتبرترین و تخصصی‌ترین موسسات حقوقی در ایران در ارایه مشاوره حقوقی مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت این کشور از طریق تحصیل، کار، ازدواج، خرید ملک، ایجاد اشتغال و نیز اقامت توریستی مبدل کرده است. جهت تعیین وقت مشاوره آنلاین و مشاوره حضوری، با کارشناسان مهاجرتی ما تماس حاصل نمایید.ً

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (11 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *