این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با مبحث خرید ملک در مالزی در خدمت شما هستیم.

خرید ملک در مالزیکشور مالزی با داشتن حدود 32 میلیون نفر جمعیت، به دلیل شرایط خوبی که برای زندگی دارد. متقاضیان بسیار زیادی برای امر مهاجرت نیز دارد.

این کشور  دارای سیستم آموزشی با سطح بالایی است و در بسیاری از دانشگاه‌ها دروس به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند، به همین دلیل جوانان و محصلان زیادی علاقه‌مند به تحصیل در این کشور می‌باشند.

زبان رسمی کشور مالزی، زبان مالزیایی است، و زبان دوم در این کشور، زبان انگلیسی می‌باشد و بسیاری از مرد در این کشور به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. دین رسمی در این کشور دین اسلام می‌باشد.

کشور مالزی دارای مکان‌های دیدنی بسیار زیادی است و سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.
با داشتن سبک زندگی مناسب، هزینه زندگی در این کشور بسیار مناسب است. شرایط زندگی در پایتخت این کشور که کوالالامپور است، از کیفیت خوبی برخوردار است.

مردم کشور مالزی، بسیار مهربان و مهمان نواز می‌باشند. مسلمان‌ها در این کشور رستوران‌ها و فروشگاه‌هایی دارند که در این رستوران‌ها و فروشگاه‌ها، حلال بودن مواد غذایی، با آرم حلال مشخص می‌شوند. باید به این نکته توجه کنید که، قبل از هر گونه اقدامی در زمینه مهاجرت به کشور دیگر بهتر است ابتدا با یک وکیل مهاجرتی با تجربه و ماهر مشورت کنید، تا با آگاهی کامل بتوانید نسبت به این امر اقدام کنید و نتیجه مورد نیاز را به دست آورید.

  وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور

ما نیز در این مقاله قصد داریم تا موضوع خرید ملک در مالزی را با شما عزیزان مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم. پس لطفا با ما همراه باشید.

سوالات مهم

آیا خرید ملک در مالزی برای ایرانیان امکان‌پذیر است؟
آیا با خرید ملک در مالزی می‌توان اقامت این کشور را کسب کرد؟
راه‌های مهاجرت به کشور مالزی چه روش‌هایی هستند؟
آیا برای خرید ملک در مالزی نیاز به وکیل داریم؟
وکیل چگونه می‌تواند ما را جهت خرید ملک در مالزی کمک کند؟
هزینه زندگی در مالزی چگونه است؟
چه شرایطی برای خرید ملک در مالزی لازم است؟

بهترین راه مهاجرت به کشور مالزی چیست؟

راه‌های مهاجرت به کشور مالزی چه روش‌هایی هستند؟

زندگی در مالزییکی از راه‌های مهاجرت به کشور مالزی، مهاجرت از طریق کار می‌باشد، که این کشور به دلیل نرخ بیکاری پایینی که دارد، موقعیت خوبی برای افرادی می‌باشد که قصد مهاجرت به کشوری دیگر از طریق کار را دارند.

در این مورد حتما باید یک کاری در کشور مالزی به فرد پیشنهاد شود. متقاضی باید از طریق سایت‌های کاریابی جهت این امر اقدام نماید.

روش دیگر مهاجرت به کشور مالزی، تحصیل است.

کشور مالزی دارای دانشگاه‌هایی با سطح آموزشی خوبی می‌باشد.
به همین دلیل افراد زیادی متقاضی مهاجرت به این کشور و تحصیل می‌باشند. دانشجویان بعد از اتمام تحصیل خود، می‌توانند از طریق کار اقامت خود را تمدید کنند. ولی در این مورد حتما باید ویزای تحصیل خود را به ویزای کار تبدیل کنند و همچنین از یک شرکت یا موسسه در کشور مالزی پیشنهاد شغلی دریافت کنند.

  سرمایه گذاری در مالزی

خرید ملک در مالزی

_ روش بعدی مهاجرت به کشور مالزی، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری می‌باشد، که دارای زیرشاخه‌هایی است و با این روش فرد متقاضی می‌تواند اقامت این کشور را به دست آورد.

_ روش دیگر اخذ اقامت کشور مالزی، تولد می‌باشد. در این روش، با توجه به اینکه کشور مالزی از سیستم تابعیت خون پیروی می‌کند، در صورتی که فرزند متولد شده دارای والدین و پدر یا مادر تبعه مالزی باشد، به واسطه سیستم تابعیت خون، فرزند متولد شده هم تابعیت کشور مالزی را دارا می‌شود.

_ ازدواج با فردی که تبعه کشور مالزی می‌باشد، روش بعدی مهاجرت به کشور مالزی می‌باشد.

در این مورد فرد می‌تواند با یک تبعه مالزی ازدواج کند و اقامت این کشور را اخذ کند.

در این مورد فردی که قصد اخذ تابعیت کشور آلمان را دارد، باید مدارک عدم سوء پیشینه و مدارک تست سلامتی خود را به اداره ازدواج کشور مالزی ارائه نماید.

چه شرایطی برای خرید ملک در مالزی لازم است؟

برای خرید ملک در کشور مالزی، هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و افراد می‌توانند در این کشور، ملک خریداری کنند.

ولی در این مورد باید به نکاتی توجه کرد، از جمله اینکه در پایین‌ترین قیمت برای خرید ملک در بیشتر استان‌های این کشور حدود 2 میلیون رینگت باید هزینه شود.

اگر می‌خواهید خانه را از شرکت‌ها خریداری کنید، حتما توجه کنید که این شرکت‌ها دارای مجوز باشند.

به طور کل بهتر است، همان ابتدا با یک وکیل متخصص که نسبت به قوانین بین‌الملل اشراف دارد مشورت کنید، تا با داشتن آگاهی کامل در مورد قوانین مربوط به خرید ملک در کشور آلمان، جهت این امر اقدام کنید.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

آیا برای خرید ملک در مالزی نیاز به وکیل داریم؟

وکیل مهاجرت به مالزیهر کشوری قوانین و مقررات خاص خود را دارد. کشور مالزی هم قوانین متفاوتی در مورد خرید ملک دارد. فردی که قصد خرید ملک در مالزی را دارد، ممکن است، نسبت به مقررات خرید ملک این کشور اطلاعات کافی و صحیحی نداشته باشد و با یک تصمیم اشتباه و یا ناآگاهی نسبت به قوانین، ممکن است سرمایه خود را از دست دهد.

به همین دلیل ما قطعا به یک وکیل با تجربه و متبحر در زمینه خرید ملک در مالزی نیاز داریم، تا اطلاعات جامعی در این مورد در اختیار ما قرار دهد و ما را از بروز هر گونه مشکلی و یا ایجاد خطری محافظت کند. به همین جهت، اگر شما هم قصد خرید ملک در کشور مالزی و یا هر کشور دیگری را دارید و می‌خواهید از یک وکیل متخصص، مشاوره دریافت کنید، ما به شما موسسه حقوقی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، که دارای بهترین و با تجربه‌ترین وکلا و مشاوران در زمینه خرید ملک در مالزی می‌باشد، را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

جهت ارتباط با وکیل متخصص و یا دریافت نوبت مشاوره در زمینه خرید ملک در مالزی، فقط کافیست تا با شماره‌ تماس‌های موسسه حقوقی مهر پارسیان، که در آخر مقاله درج شده‌اند تماس حاصل فرمایید، تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

مشاوره حقوقی خرید ملک در مالزی

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (46 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *