امروز با موضوع خرید ملک در فرانسه با شما هستیم. با مشاورین مهاجرت ما همراه باشید.

مقدمه

خرید ملک در فرانسهفرانسه با عنوان رسمی جمهوری فرانسه یکی از کشورهای اروپای غربی است که دارای منطقه‌ها و قلمروهای زیادی در آنسوی دریاهاست.

فرانسه یکی از سه کشوری است که سواحلی هم در دریای مدیترانه و هم در اقیانوس اطلس دارد (دو کشور دیگر عبارتند از اسپانیا و مراکش). فرانسه از جنوب با آندورا و اسپانیا، از شرق با ایتالیا و سوئیس و آلمان و لوکزامبورگ و بلژیک، از جنوب با موناکو مرز زمینی دارد. همچنین از طریق کانال مانش با انگلستان ‌مرز است.

مساحت

بر پایه مساحت، فرانسه بزرگ‌ترین کشور اروپای غربی و اتحادیه اروپا و همچنین سومین کشور بزرگ در کل قاره اروپا به ‌شمار می‌آید.

جمعیت

جمعیت فرانسه فراتر از 65 میلیون تَن است که با این شمار، فرانسه در رتبه دومین کشور پرجمعیت پس از آلمان در اتحادیه اروپا قرار می‌گیرد.

فرانسه چهارمین کشور دارنده بیشترین میراث جهانی یونسکو در جهان است. هر ساله بیش از ۸۳ میلیون گردشگر به این کشور سفر می‌کنند. این کشور دارنده مقام اول از نظر تعداد گردشگر است.

پایتخت

پایتخت فرانسه، شهر پاریس است. این شهر بزرگ‌ترین شهر این کشور و مرکز اصلی تجارت و فرهنگ فرانسه است.

فرانسه دارای مناطق مختلفی هست که خط ساحلی خیره کننده آن در مدیترانه و اقیانوس اطلس و مناظر کوهستانی دیدنی آن در آلپ، مناطقی بی‌نظیر است.

اقتصاد

اقتصاد فرانسهدر زمینه‌هایی چون فرهنگ، علوم بنیادی، صنعت و فناوری، هنر، نظام، اقتصاد و سیاست، فرانسه یکی از کشورهای مهم و تأثیرگذار جهان است. این کشور دارای رتبه پنجم در بین سایر کشورها از نظر بودجه و هزینه‌های نظامی است.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

همچنین از نظر ذخایر هسته‌ای، رتبه سوم را داراست. فرانسه یکی از کشورهای توسعه یافته است که قدرت اقتصادی زیادی دارد. از دید اقتصادی، پنجمین اقتصاد بزرگ جهان و از نظر برابری قدرت خرید رتبه هفتم جهان است.

در زمینه استانداردهای بین‌المللی، فرانسه را می‌توان از کشورهای پیشرو دانست. استانداردهای بالای زندگی، تحصیلات، سلامت، امید به زندگی، آزادی و شاخص بالای توسعه انسانی فرانسه را از جمله کشورهای ایده‌آل برای زندگی معرفی می‌کند.

فرانسه همچنین از کشورهای مؤسس سازمان ملل متحد بوده و یکی از پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل است. این کشور همچنین از کشورهای پیشرو در تأسیس اتحادیه اروپا بوده ‌است.

چرا فرانسه برای خرید ملک مناسب است؟

فرانسه دومین مقصد محبوب مهاجران قاره اروپا جهت خرید ملک است.

به طور کلی دو دلیل که سبب خرید ملک در فرانسه و زندگی در این کشور می‌شود، یکی آرامش حاکم بر فرانسه و دیگری هزینه نسبتا ارزان زندگی و خرید ملک در فرانسه.

افرادی که به دنبال آرامش در زندگی هستند بدون شک فرانسه یکی از برترین مقاصد آن‌ها در اروپا است. پایتخت فرانسه، پاریس است. این شهر از لحاظ فرهنگی در درجه بالایی قرار دارد و موزه‌ها، تئاتر و سینماهای بسیاری دارد. به علاوه، هزینه زندگی و اقامت در فرانسه بسیار ارزان‌تر از انگلستان است. ناگفته نماند در مقابل ده سال پیش هزینه زندگی بیشتر شده است و مبلغ خانه ها از سال ۱۹۹۷ حدود ۸۰ درصد افزایش یافته است.

آیا اخذ اقامت از طریق خرید ملک در فرانسه امکان پذیر است؟

پاسخ به این سوال منفی است. خرید ملک در فرانسه منجر به اخذ اقامت در این کشور نمی‌گردد و جهت اخذ اقامت این کشور باید به سایر روش‌ها متوسل شد.

آیا می‌توانم با ویزای توریستی در فرانسه بمانم؟

مهاجرت به فرانسهبا ویزای توریستی می‌توانید ۹۰ روز در خاک فرانسه بمانید، اما تمدید ویزا در این کشور ممکن نیست.

به عبارتی باید از یکی از روش‌های اقامت اقدام به اخذ مجوز کرد که به مدت یک سال اعتبار دارد و نیاز است که آن را هر سال تمدید کنید و جهت تمدید این مجوز می‌بایست ثابت کنید که در امور تحصیل، کار و سرمایه گذاری در این کشور مشارکت دارید.

  مشاوره خرید ملک در فرانسه

مطابق قانون، هر کس در این کشور یک کد شناسایی دارد. بنابراین بازدیدکنندگان باید هر زمان که گذرنامه معتبری دارند، با ارائه سایر مدارک درخواست اقامت دهند.

استانداردهای سرمایه گذاری خرید ملک در فرانسه

میزان خرید ملک در فرانسه در چند سال اخیر بسیار کمتر شده است و نسبت به کشورهای اروپایی دیگر نظیر هلند و اسپانیا که قیمت خرید ملک در آنها حدود ۲۰ درصد کاهش یافته، این کشور اندکی افزایش قیمت و تورم در قیمت خانه و املاک آن مشاهده می شود.

در حال حاضر سیاست دولت فرانسه بدین گونه بوده که قیمت خانه را متعادل نگه دارد و از افزایش این قیمت جلوگیری کند و در واقع بتواند بر اساس استانداردهای سرمایه گذاری جهت حفظ تعادل قیمت ملک، رفتار کند.

برای خرید ملک در فرانسه چه شرایطی لازم است؟

بر اساس قوانین این کشور همه می‌توانند در این کشور ملک بخرند.

جهت خرید ملک مسکونی در فرانسه، باید به ازای هر نفر، ۱۴ متر مربع خانه خریداری شود.

نکته قابل تامل آن است که جهت خرید ملک مسکونی، وام به شما تعلق نمی‌گیرد، اما اگر بخواهید ملک تجاری بگیرد، دولت فرانسه به شما وام اعطا می‌کند که ۶۵ درصد مبلغ ملک می‌باشد و همسر و فرزند زیر ۱۸ سال شخص نیز ویزای توریستی می‌گیرند.

شما می‌توانید با یک ویزای توریستی وارد این کشور شوید و ملک خود را خریداری نمایید. البته با ویزای توریستی تنها چند ماه می‌توانید در فرانسه اقامت داشته باشید.

توصیه ما به شما این است با یک وکیل حقوقی معتبر در ارتباط با خرید ملک در فرانسه مشورت بفرمایید تا دچار زیان نگردید چرا که بعضی قسمت ها در فرانسه دارای رشد خوب و بعضی قسمت‌ها چنان رشد اقتصادی خوبی در طی گذر زمان نداشته‌اند.

هزینه‌های خرید ملک و اجاره ملک در فرانسه

اقامت فرانسه از طریق تمکن مالیخرید ملک در فرانسه، با توجه به موقعیت ملک، نوساز یا قدیمی بودن آن و همچنین متراژ آن قیمت های متفاوتی دارد به گونه ای که قیمت آپارتمان‌ها در مرکز شهر، نسبت به نرخ آپارتمان ها در خارج و اطراف پایتخت، رشد و افزایش بیشتری را شامل می‌شود.

  تحصیل رایگان موسیقی در فرانسه

با توجه به اینکه در چند سال گذشته قیمت‌ها رو به افول بوده و تقاضای وام مسکن در این کشور نیز پایین آمده است، در حال حاضر نسبت به کشورهای همسایه همچون اسپانیا و هلند، این کشور در شرایط خوبی به سر نمی‌برد.

برخی از هزینه‌های مربوط به خرید و اجاره ملک در فرانسه در جدول زیر نمایش داده شده است. در ضمن هزینه‌های خانه علاوه بر هزینه خرید شامل مالیات نیز می‌باشد که علاوه بر مالیات هزینه ملک، شامل مالیات هزینه‌های مشاور املاک و هزینه های وکیل و هزینه های ثبت سند و . . . می‌باشد.

خرید آپارتمان در مرکز شهر هر متر مربع معادل ۱۰،۳۷۵ یورو و خرید آپارتمان در خارج از شهر هر متر مربع حدود ۷،۳۴۹ یورو برآورد می‌شود.

مراحل قانونی خرید ملک در فرانسه چیست؟

خرید ملک در فرانسه به گونه‌ای است که ابتدا باید اطمینان حاصل نمایید که ملک مورد نظر منع قانونی خرید و فروش نداشته باشد. پس از اطمینان خاطر از این موضوع، می توانید به عنوان پیش پرداخت، هزینه‌ای را به مالک بپردازید و پس از آن که قرارداد ملک مورد نظر از نظر قانونی مورد امضا و تایید طرفین قرار گرفت، مابقی پول را پرداخت کنید.

در هنگام خرید ملک شخص باید به شما گزارش شرایط خرید ملک، مبنی بر میزان خسارت‌های وارده بر ملک چه از نظر بلایای طبیعی و چه از نظر موارد دیگر بدهد و شما را از وضعیت ملک آگاه کند.

عنایت فرمایید با خرید ملک در این کشور، به طور مستقیم نمی‌توانیم به اخذ اقامت و پاسپورت برسیم و مراحلی را جهت این کار باید طی کنیم.

توصیه‌های حقوقی در رابطه با خرید ملک در فرانسه

جهت خرید ملک در فرانسه، ابتدا ملک مورد نظر را مشاهده نمایید و تمامی موارد آن را بررسی نمایید تا در این موارد با فروشنده دچار مشکل نشوید.

مجوزی که نشان دهنده وضعیت ملک و آسیب های وارده بر ملک می باشد را که هر فروشنده ای ملزم به دریافت آن است را در وهله اول از او دریافت نمایید تا در رابطه با ملک، اطمینان خاطر حاصل نمایید.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

در رابطه با صحت قیمت ملک مورد نظر و انعقاد قرارداد با یک وکیل معتبر، آشنا به امور حقوقی و خرید ملک، مشورت لازم را نمایید تا قیمت ملک را بیش از مبلغ واقعی به شما اعلام نکنند و ریسک خرید ملک پایین بیاید.

در صورت تردید در قیمت واقعی ملک، می توانید به دفتر اسناد رسمی مراجعه نمایید و از قیمت خرید ملک، آسوده خاطر گردید. موسسه حقوقی بین‌المللی مهر پارسیان آماده است تا به شما در تمامی این موارد و خرید ملک در فرانسه، مشاوره و سایر خدمات لازم را ارائه دهد.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (8 امتیاز)

2 دیدگاه ها

  • سلام وقتتون بخیر سوالی از خدمتتون داشتم من قصد مهاجرت به فرانسه از طریق خود حمایتی رو دارم منتها من ۴۸ سالم میخوام بدونم برای این نوع مهاجرت آیا شرایط سنی مطرح است؟

    • سلام و احترام
      اقدام برای دریافت اقامت تمکن مالی فرانسه و یا سایر کشورهای اروپایی محدودیت سنی ندارد.
      کافیست که شرایط مالی مناسبتون برای اداره مهاجرت اثبات بشه.
      وکلای بین المللی مهاجرتی مهر پارسیان میتونن در این زمینه کمکتون کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *