این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با موضوع خرید ملک در اسلواکی با شما هستیم.

خرید ملک در اسلواکیاغلب افراد این روز‌ها به دنبال روشی هستند تا بتوانند به کشوری مهاجرت کنند که آن کشور از لحاظ مختلف، از جمله شرایط اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سطح زندگی، سطح آموزشی، سطح درآمد، نرخ بیکاری و بسیاری از موارد دیگر، شرایط بهتری را نسبت به کشور خود داشته باشد.

مهاجرت به کشورهای مختلف، روش‌های گوناگونی دارد.

از جمله مهاجرت از طریق تحصیل، مهاجرت از طریق کار، مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت از طریق تولد و یا مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری، که هر کدام از این روش‌ها در کشورهای مختلف، با شرایط و قوانین خاص همان کشور انجام می‌پذیرد.

خرید ملک به تنهایی در بعضی از کشورها موجب اخذ اقامت می‌شود و در اکثر کشورها هم باعث گرفتن اقامت نمی‌شود. ما نیز در این مقاله قصد داریم تا موضوع خرید ملک در اسلواکی را با شما عزیزان مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

با دفتر وکالت و مشاوره حقوقی مهاجرتی محمد رضا مهری وکیل پایه یک دادگستری همراه باشید.

سوالات مهم

1 . وضعیت زندگی در کشور اسلواکی چگونه است؟
2 . آیا می‌توان به صرف خرید ملک در اسلواکی، اقامت این کشور را دریافت کرد؟
3 . آیا ایرانیان می‌توانند در کشور اسلواکی، ملک خریداری کنند؟
4 . آیا برای خرید ملک در اسلواکی، حضور یک وکیل الزامی است؟
5 . بهترین راه‌های مهاجرت به کشور اسلواکی کدام است؟
6 . با چه مبلغی می‌توان در کشور اسلواکی، ملکی را خریداری کرد؟
7 . آیا کشور اسلواکی مقصد امنی برای مهاجرت است؟

  اجرای اسناد خارجی در ایران

وضعیت زندگی در کشور اسلواکی چگونه است ؟

شرایط زندگی در اسلواکیکشور اسلواکی یکی از کشورهای اروپای مرکزی است، که با کشورهای اتریش، چک، لهستان، اوکراین و مجارستان همسایه می‌باشد.

هزینه زندگی در پایتخت اسلواکی نسبت به وین، پایتخت اتریش، کمتر می‌باشد و فاصله این دو شهر از یکدیگر حدود یک ساعت می‌باشد.

به همین دلیل بسیاری از افراد، پایتخت اسلواکی را برای زندگی انتخاب کرده‌اند، ولی محل کار خود را وین قرار داده‌اند.

جمعیت این کشور 5 میلیون نفر است و اقتصادش بر تولید و صادرات خودرو و لوازم الکترونیکی به کشور آلمان وابسته است و در کل چرخه اقتصادی و رشد اقتصاد در کشور اسلواکی بر پایه صادرات استوار می‌باشد.

سیستم حمل و نقلی این کشور بسیار پیشرفته و تقریبا ارزان می‌باشد.

هزینه زندگی در کشور اسلواکی در مقایسه با کشورهای دیگر اروپایی، ارزان‌تر است و به همین علت، این کشور متقاضیان زیادی برای اخذ اقامت و زندگی دارد.

حتی طبق بررسی‌هایی که صورت گرفته است، کشور اسلواکی یکی از ارزان قیمت‌ترین کشور اروپایی از لحاظ تامین حداقلی ما یحتاج زندگی می‌باشد.

شرایط خوب زندگی در اسلواکی نیز به دلیل سطح رفاه اجتماعی بالا و جمعیت کم این کشور است.

کشور اسلواکی از کم جمعیت‌ترین کشورهای اروپا به حساب می‌آید که اصولا تراکم پایین جمعیت سبب می‌شود که مردم در این کشور، زندگی آرام و همچنین دور از شلوغی و ترافیک را تجربه کنند و سطح اجتماعی بالایی در این کشور داشته باشند.

آیا می‌توان به صرف خرید ملک در اسلواکی، اقامت این کشور را دریافت کرد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت، خیر.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

اقامت اسلواکیبه صرف خرید ملک در کشور اسلواکی نمی‌توان اقامت این کشور را اخذ کرد. ولی نکته‌ مهم این است که، این کشور برای خرید ملک محدودیتی قرار نداده است و اتباع کشورهای دیگر نیز می‌توانند در این کشور ملک خریداری کنند و تنها محدودیتی که در این زمینه وجود دارد این است که اتباع خارجی نمی‌توانند زمین‌های کشاورزی این کشور را خریداری کنند و فقط کسانی که اقامت دائم را دریافت کرده‌اند، می‌توانند زمین کشاورزی خریداری کنند. با اینکه اتباع خارجی می‌توانند در این کشور، ملک خریداری کنند، ولی به صرف خرید ملک در این کشور نمی‌توانند درخواست اقامت کنند.

با خرید ملک در کشور اسلواکی شما می‌توانید برای خود با توجه به اینکه در آن کشور از طریق تحصیل، کار و یا روش دیگری اقامت دریافت کرده‌اید، محل سکونت تامین کنید و در آن ملک زندگی کنید و یا اینکه اگر اقامت این کشور را ندارید، می‌توانید با خرید ملک و اجاره دادن آن سود خوبی را هر ماه به دست آورید، به طوری که بعد از گذشت چند مدت با دریافت اجاره‌بها به صورت ماهانه، هزینه‌ای که بابت خرید ملک پرداخت کرده بودید، مجددا به حساب شما باز خواهد گشت.

 آیا ایرانیان می‌توانند در کشور اسلواکی، ملک خریداری کنند؟

خبر خوب این است که، کشور اسلواکی برای خرید ملک در این کشور محدودیتی قرار نداده است و با اینکه افراد نمی‌توانند به تبع خرید ملک اقامت این کشور را دریافت کنند، ولی می‌توانند به واسطه خرید ملک در این کشور سرمایه‌گذاری کنند و سود مناسبی به دست بیاوردند.

خرید ملک در کشوری دیگر، از زیر شاخه‌های سرمایه‌گذاری است.

نکته‌ مهم این است که افراد برای سرمایه‌گذاری در کشوری دیگر، ابتدا باید استانداردهای سرمایه‌گذاری در آن کشور را بررسی کنند.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

آیا برای خرید ملک در اسلواکی، حضور یک وکیل الزامی است؟

همه ما می‌دانیم که برای خرید ملک در کشوری دیگر باید هزینه بسیار زیادی را پرداخت کنیم و در صورتی که اطلاعات کافی و صحیح، از قوانین و مقررات آن کشور نداشته باشیم، ممکن است پولی که پرداخت کرده‌ایم و یا ملکی که خریداری کرده‌ایم را از دست دهیم.

بهترین راه این است که قبل از هرگونه اقدامی، با یک وکیل متخصص در این زمینه مشورت کنیم و سپس قدم برداریم، تا هم با اطمینان و آسودگی خاطر و بدون استرس اقدام به این کار کنیم و هم با توجه اطلاعاتی که در این زمینه داریم، با آگاهی بیشتر و دردسر کمتر به چیزی که می‌خواهیم برسیم. پس همانطور که دیدیم، حضور یک وکیل برای خرید ملک در اسلواکی الزامی نیست، ولی از اهمیت و ضرورت بسیار بالایی برخوردار است.

بهترین و کم‌ هزینه‌ترین روش مهاجرت به کشور اسلواکی کدام است؟

مهاجرت به اسلواکیمهاجرت به کشور اسلواکی روش‌های مختلفی دارد از جمله، مهاجرت از طریق کار، تحصیل، سرمایه‌گذاری، تولد و ازدواج. بهترین روش مهاجرت به کشور اسلواکی، مهاجرت از طریق تحصیل می‌باشد و همچنین کم هزینه‌ترین روش جهت مهاجرت به این کشور، مهاجرت از طریق کار می‌باشد.

اما باید در نظر داشت که بهترین راه جهت مهاجرت به کشوری دیگر، برای هر شخصی با توجه به شرایط زندگی همان شخص متفاوت می‌باشد. برای مثال ممکن است مهاجرت از طریق تحصیل برای یک فردی بهترین روش باشد، ولی بهترین راه برای فرد دیگری، مهاجرت از طریق کار باشد.

آیا نیاز به اطلاعات کامل از راههای مهاجرت به اسلواکی و اروپا دارید؟
چگونه می توان با ثبت شرکت در اسلواکی اقامت دائم این کشور را اخذ نمود؟
راه دریافت پاسپورت اسلواکی چیست؟
چگونه می توان با خرید خانه و مستغلات در اسلواکی در اروپا ساکن شد؟

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

اگر به دنبال بهترین و با تجربه‌ترین وکیل برای دریافت مشاوره در این زمینه می‌باشید، ما به شما موسسه حقوقی مهر پارسیان به مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم.

برای این کار فقط کافیست تا با شماره‌های موسسه که در آخر مقاله درج شده‌اند تماس حاصل فرمائید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (49 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *