این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با بررسی موضوع حقوق کارگر در یونان همراه شما هستیم.

حقوق کارگر در یونانفردی که می‌خواهد به کشور خارجی مهاجرت کند، ابتدا باید مسائل بسیار زیادی را بررسی کند.
بهتر است قبل از آن که متقاضی به کشور مورد نظر مهاجرت کند، یک بار به آن کشور سفر کند تا بتواند شرایط و سبک زندگی در کشور مقصد را از نزدیک و به صورت واقعی درک کند.

چرا که بسیاری از افراد هستند که ذهنیت واقع‌ بینانه‌ای در مورد کشور مورد نظر ندارند و با امید و آرزوهای خیالی و به گمان این که در کشور مد نظر با هیچ مسئله و مشکلی روبرو نمی‌شوند، وارد آن کشور می‌شوند.

اما متاسفانه این افراد به محض ورود به آن کشور و بعد از گذشت چند روز متوجه تفاوت شرایط با آن چیزی که تصور می‌کردند، می‌شوند و در بعضی مواقع مجبور به بازگشت به کشور مبدا می‌شوند.

جهت جلوگیری از بروز این اتفاق ناگوار، بهتر است فرد متقاضی قبل از انجام هرگونه اقدامی، ابتدا یک مشاوره با وکیل متخصص در زمینه مهاجرت داشته باشد، تا بتواند با مسائل و چالش‌هایی که ممکن است با آن‌ها روبرو شود نیز آشنا گردد.

در این صورت متقاضی می‌تواند تصور واقعی و به دور از وهم و خیال، در مورد روش و سبک زندگی و یا سختی و آسانی شرایط زندگی در کشور مورد نظر را به راحتی به دست آورد.

ما نیز در این مقاله قصد داریم تا مبحث حقوق کارگر در یونان را با شما مخاطبان گرامی مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم. پس لطفا در این مقاله با ما همراه باشید.

  وکیل بین المللی در آتن

موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما عزیزان می‌باشد.

جهت برقراری ارتباط با بهترین وکیل در زمینه مهاجرت به یونان، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در زمینه حقوق کارگر در یونان

  1. روش‌های مهاجرت به کشور یونان چیست؟
  2. هزینه زندگی در کشور یونان به چه صورت است؟
  3. شرایط دریافت ویزای کار یونان کدامند؟
  4. لیست مشاغل مورد نیاز یونان کدامند؟
  5. وضعیت کار در یونان به چه صورت است؟
  6. آیا یونان کشور مناسبی برای ایرانیان است؟
  7. برای دریافت مشاوره از یک وکیل متخصص باید چه کاری انجام داد؟
  8. چرا فردی که قصد مهاجرت دارد باید از یک وکیل متخصص در این زمینه کمک بگیرد؟

روش‌های مهاجرت به کشور یونان چیست؟

روش های مهاجرت به یونانمهاجرت به یونان از طریق تحصیل: یکی از راه‌های مهاجرت به کشور یونان، اخذ اقامت از طریق تحصیل می‌باشد. دانشگاه‌های یونان دارای سطح مناسبی هستند. به همین دلیل، این کشور متقاضیان زیادی در زمینه مهاجرت تحصیلی دارد.

تحصیل در کشور یونان تا سن 15 سالگی به صورت اجباری می‌باشد و بعد از آن دانش‌آموزان به مدت 3 سال دیگر تحصیل می‌کنند و دیپلم دریافت می‌کنند.

بعد از این دوره فرد وارد دانشگاه می‌شود، که طول دوره تحصیل در مقطع کارشناسی 4 سال و در مقطع کارشناسی ارشد 2 سال می‌باشد. در دانشگاه‌های دولتی این کشور دروس به زبان یونانی تدریس می‌شوند و در دانشگاه‌های خصوصی دورس به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند.

بعد از این که فرد دانشجو تحصیل در دانشگاه را به پایان رساند، به مدت 6 ماه تا یک سال فرصت دارد تا شغل مورد نظر خود را پیدا کند و به آن مشغول شود. در این صورت، فرد می‌تواند نوع ویزای خود را از تحصیلی به کاری تبدیل کند.
حقوق کارگر در یونان

مهاجرت به یونان از طریق کار

یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به کشور یونان، مهاجرت از طریق ویزای کار می‌باشد. در این روش، فرد متقاضی باید یک پیشنهاد شغلی از کارفرما دریافت کند.
بعد از اینکه فرد پیشنهاد شغلی دریافت نمود، باید به سفارت یونان در کشور خود مراجعه کند و دریافت ویزا کند. این پروسه چند ماه به طول می‌انجامد.

  فروش ملک پس از اقامت یونان

کار در یونان_ مهاجرت به یونان از طریق سرمایه گذاری: در این روش فرد متقاضی یا باید مبلغ 250 هزار یورو سرمایه‌گذاری کند و یا تمکن مالی خود را به اثبات برساند. به نوعی باید ثابت کند درآمد بالایی دارد و نیازی به کار کردن در کشور یونان ندارد.

یکی از مزایای انتخاب این روش برای مهاجرت به کشور یونان این است که، فرد متقاضی می‌تواند اقامت این کشور را برای خود، همسر، فرزندان، مادر و پدر خود و مادر و پدر همسر خود دریافت کند.

_ مهاجرت به یونان از طریق ازدواج: یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به کشور یونان، مهاجرت از طریق ازدواج می‌باشد. در این روش، در صورتی که متقاضی با فردی که اقامت و یا تابعیت یونان را دارد ازدواج کند، می‌تواند با رعایت یکسری شرایط، اقامت کشور یونان را اخذ کند.

_ مهاجرت به یونان و اخذ تابعیت از طریق تولد: در این روش، در صورتی که پدر و مادر فرزند متولد شده به مدت 5 سال در این کشور زندگی کرده باشند، تابعیت یونان به فرزند متولد شده هم اعطا می‌شود.
حقوق کارگر در یونان

هزینه زندگی در کشور یونان به چه صورت است؟

هزینه زندگی را نمی‌توان برای تمامی افراد یکسان دانست. هزینه زندگی فرد مهاجر در کشور یونان بستگی به موارد زیادی از جمله، شهر و منطقه‌ای که برای زندگی انتخاب می‌کند، مواد غذایی که استفاده می‌کند، نوع و سبک زندگی که دارد و غیره دارد.

مدارک مورد نیاز ویزای کار در یونان چیست؟

مدارکی که جهت اخذ ویزای کار کشور یونان مورد نیاز هستند عبارتند از:

  • پاسپورت، شناسنامه و کپی آن‌ها
  • دو قطعه عکس
  • فرم ویزا
  • نامه‌ی تایید محل اقامت
  • گواهی سلامت پزشکی
  • گواهی سوابق کیفری
  • نامه تمکن مالی برای اینکه شخص می‌تواند هزینه‌های زندگی خود و خانواده را بپردازد.
  • نامه پیشنهاد شغلی یا قرارداد کاری که از طرف کارفرمای یونانی صادر شده است.
  • رسید پرداخت هزینه مورد نیاز اداره‌ی مالیات

وضعیت کار در یونان به چه صورت است؟

وضعیت کار در یونانکشور یونان نرخ بیکاری تقریبا بالایی دارد و درست است که هزینه زندگی در کشور یونان پایین است، اما درآمد هم به نسبت در این کشور تقریبا پایین می‌باشد.

  وکیل انحصار وراثت شمال تهران

شرایط و وضعیت کار در یونان برای افرادی که قصد مهاجرت به این کشور از طریق کار را دارند، با توجه به شغل و محلی که در آن مشغول به کار می‌شوند نیز کاملا متفاوت است.

بنابراین در صورتی که فردی بخواهد از طریق ویزای کار به این کشور و یا هر کشور خارجی دیگری مهاجرت کند، باید ابتدا با یک وکیل متخصص و حاذق در این زمینه مشورت کند، اطلاعات مورد نیاز را به دست آورد و سپس با آگاهی کاملآ نسبت به این امر اقدام کند.

آیا یونان کشور مناسبی برای ایرانیان است؟

کشور یونان بر خلاف این که یک کشور اروپایی به حساب می‌آید، ولی هزینه زندگی در این کشور نسبت به کشورهای اروپایی دیگر پایین‌تر می‌باشد. دولت این کشور امکانات مناسبی را برای افراد مهاجر در نظر گرفته است. به همین دلیل می‌توان گفت، یونان کشور مناسبی برای ایرانیان می‌باشد.

چرا فردی که قصد مهاجرت دارد باید از یک وکیل متخصص در این زمینه کمک بگیرد؟

فردی که قصد مهاجرت دارد با کمک گرفتن از یک وکیل متخصص و با تجربه، می‌تواند در کمترین زمان ممکن و همچنین با پشت سر گذاشتن مشکلات کمتری، به اهداف خود برسد.

در این صورت، فرد متقاضی با سرعت بیشتری می‌تواند به کشور مورد نظر مهاجرت کند.
اگر چه متقاضی خود به تنهایی می‌تواند این مسیر را طی کند، اما باید مدت زیادی را به مطالعه و کسب اطلاعات مورد نیاز بپردازد و همچنین ریسک تصمیم‌گیری اشتباه و نرسیدن به هدف مورد نظر را پذیرد.

به همین دلیل ما موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم، که دارای بهترین و با تجربه‌ترین وکلا در زمینه مهاجرت به کشور یونان می‌باشد.

دریافت مشاوره در موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، هم به صورت حضوری امکان‌پذیر است و هم به صورت تلفنی.

شما عزیزان می‌توانید جهت برقراری ارتباط با وکیل متخصص و باتجربه در زمینه مهاجرت به یونان و همچنین دریافت نوبت مشاوره، با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، که در آخر مقاله درج شده‌اند تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.
حقوق کارگر در یونان

  وکیل حقوقی در یونان

میزان حقوق ماهیانه کارگر در یونان

معمولا برای هر ساعت کار در یونان بین 5 الی 12 یورو به عنوان دستمزد در نظر گرفته می شود.

این مبلغ بسته به نوع فعالیت کارگر در یونان متفاوت است.
اما در مجموع میزان درآمد کارگر یا کارمند در یونان کفاف پرداخت هزینه های زندگی وی را خواهد داد.

حقوق ماهیانه بین 1200 تا 2000 یورو در ماه است.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (13 امتیاز)

2 دیدگاه ها

  • سلام خدمت شما. من قصد مهاجرت به یونان از طریق ویزای کار دارم. میخوام بدونم آیا درآمدی که در کشور یونان به دست آورده میشه با هزینه زندگی در آن کشور همخوانی داره و میتوان در آنجا زندگی خوبی داشت؟ چون شنیدم درآمد در یونان پایینه.

    • سلام. بله درآمد در کشور یونان نسبتا پایین است، اما هزینه زندگی هم نسبت به کشورهای دیگر اروپایی پایین‌تر است. درآمد هر فردی با توجه به سابقه کاری، مهارت و تخصصی که دارد نیز متفاوت می‌باشد. درآمد دقیق با مشخص شدن شغل مورد نظر شما قابل تشخیص است. جهت کسب اطلاعات دقیق‌تر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *