ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشوربهترین وکیل بین المللی در این نوشتار به بررسی نحوه ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور پرداخته است.

چنانچه در این زمینه نیازمند اخذ مشاوره هستید با شماره تماس های مندرج در سایت تماس حاصل فرمائید.

سامانه ثنا

درگاه خدمات الکترونیک قضایی یا سامانه عدل ایران www.adliran.ir یکی از مهمترین این سامانه های اینترنتی می­ باشد که ارائه­ دهنده خدمات مرتبط با دستگاه قضایی، به مراجعین به این دستگاه می باشد.

ثبت­ نام در سامانه ثنا برای ایرانیان خارج از کشور

از خدمات قوه­ قضائیه با هدف بهره­ مندی برای اتباع ایرانی مقیم خارج از کشور از خدمات سامانه­ ثنا، راه­ اندازی سامانه­ ای با نشانی «international.adliran.ir» که متفاوت از نشانی داخلی سامانه ثنا است.

  • نحوه ثبت­ نام در سامانه ثنا برای ایرانیان خارج از کشور، از طریق گزینه سامانه ثبت نام الکترونیک قضائی است.
  • کلیه مراحل ثبت نام، احزار هویت و استفاده از امکانات این سایت، به صورت غیرحضوری و به شیوه آنلاین صورت می پذیرد.

شرایط ثبت­ نام در سامانه ثنا

مهمترین شرایط ثبت­ نام در سامانه ثنا به شرح ذیل عبارتند از؛

  • داشتن تابعیت ایرانی (داشتن کارت ملی هوشمند)،
  • داشتن خط فعال تلفن همراه ایران،
  • داشتن امکان پرداخت آنلاین در ایران.

نکته: ایرانیان مقیم خارج از کشور برای ورود به سامانه ثنا باید به آدرس international.adliran.ir مراجعه کنند.

جهت دریافت مشاوره در خصوص ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

اهداف خدمت رسانی سامانه ­ثنا به ایرانیان مقیم خارج از کشور

قوه قضائیه با هدف خدمات­ رسانی هر چه بهتر به ایرانیان خارج از کشور، امکان ثبت نام و عضویت این افراد را در سامانه ثنا فراهم نموده است. با این وجود ممکن است برخی افراد با امکانات و قابلیت­ های این سامانه آشنایی نداشته باشند، که به همین دلیل سعی بر این است که به جزئیات سامانه ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور پرداخته شود.

طبق قانون آئین دادرسی کیفری و آئین­ نامه «نحوه استفاده از سامانه­ های رایانه­ ای یا مخابراتی» مصوب سال 1395، قوه­ قضائیه موظف شد تا سایتی را تحت عنوان «سامانه ثنا» طراحی و کلیه ابلاغیه­ های دادگستری را از این طریق به اشخاص حقیقی و حقوقی ابلاغ نماید و با هدف دسترسی ایرانیان خارج از کشور به سامانه ثنا و استفاده از خدمات آن، این سازمان،سامانه ثنا ویژه ایرانیان خارج از کشور را راه اندازی نموده است.

شرایط ثبت نام ثنا برای ایرانیان مقیم خارج از کشور

برخورداری فرد متقاضی از شرایطی برای ثبت نام در سامانه ثنا توسط ایرانیان خارج از کشور لازم و ضروری است و اگر فرد فاقد شرایط نام ­نویسی در این سامانه باشد، امکان تکمیل روند ثبت­ نام را نخواهد داشت، که به شرح ذیل عبارتند از؛

  1. یکی از مهمترین شرایط ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور، داشتن تابعیت ایرانی است. بنابراین افراد غیر ایرانی که فاقد کد ملی و ثبت نام کارت ملی هوشمند می باشند، توانایی ثبت نام در سامانه ثنا را ندارند.
  2. با توجه به این­که برای ثبت نام در سامانه ثنا، هزینه­ ای اخذ می­ گردد، ثبت­ نام کنندگان می­بایست شرایط پرداخت آنلاین در ایران را داشته باشند. این هزینه به ریال از کلیه افرادی که قصد ثبت نام در سامانه ثنا را داشته، دریافت شده و از این جهت، تفاوتی میان افراد داخل کشور و خارج کشور وجود ندارد.
  اجرای اسناد خارجی در ایران

مدارک لازم برای ثبت نام ثنا برای ایرانیان مقیم خارج از کشور

ایرانیان مقیم خارج از کشور و متقاضی ثبت­ نام در سامانه ثنا، می­بایست مدارکی را به شرح ذیل تهیه و تنظیم نموده و قبل از شروع فرآیند نام نویسی، در نزد خود داشته باشند، چرا که این امر به اشخاص کمک می­ نماید که در روند ثبت نام دچار مشکل نشوند؛

  • یکی از مدارک لازم برای نام نویسی، اسناد هویتی و شخصی فرد می ­باشد؛

الف) اطلاعات شناسنامه ای ضروری است و باید متقاضی این مدرک را به همراه داشته باشد،

ب) علاوه بر این، داشتن کارت ملی هوشمند، از دیگر مدارک هویتی ضروری و لازم برای ثبت نام به شمار می رود.

  • وارد نمودن شماره تلفن در روند نام نویسی امری ضروری می ­باشد. در نتیجه، ایرانیان خارج از کشور به منظور ثبت نام در سامانه، لازم است که خط فعال تلفن همراه در داخل کشور داشته تا بتوانند با استفاده از آن، کد پیامک شده را در سایت وارد نمایند.
  • داشتن حساب بانکی ریالی، زیرا این هزینه ­ها به ریال از کلیه افرادی که قصد ثبت نام در سامانه ثنا را داشته، دریافت می ­شود.

هزینه ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج

ثبت نام در سامانه ثنا برای ایرانیان خارج از کشور، متضمن پرداخت هزینه می ­باشد و درصورت عدم پرداخت هزینه مذکور، فرد موفق به استفاده از خدمات سامانه ثنا نخواهد شد. فرد متقاضی به منظور تکمیل نمودن مراحل نام نویسی، میبایست مبلغی را تحت عنوان هزینه احراز هویت پرداخت نمایند.

نکته: میزان این هزینه برای ایرانیان داخل و خارج کشور یکسان بوده و مبلغ 12 هزار تومان تعیین شده است و پرداخت این هزینه از طریق کلیه کارت های عضو شبکه شتاب امکان پذیر می­ باشد.

نکته: پرداخت این هزینه، به منظور ثبت امضاء و احراز هویت افراد می باشد. ایرانیان خارج از کشور که قصد پرداخت هزینه مذکور را دارند، میبایست از امکان پرداخت انلاین در ایران برخوردار باشند.

استعلام و پیگیری ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج

ممکن است برخی موسسه­ ها برای ارائه خدمات به ایرانیان مقیم خارج از کشور، از آن­ ها مدرک استعلام ثبت نام ثنا را درخواست نمایند، افراد متقاضی به­ منظور دریافت استعلام و پیگیری ثبت نام ثنا خود، می­ توانند به سایت سامانه ثنا برای ایرانیان خارج از کشور یعنی international.adliran.ir مراجعه نموده و از قسمت “تغییر اطلاعات”، گزینه “چاپ اطلاعات ثبت نام” را کلیک نمایند.

با انتخاب گزینه مذکور، متقاضی موفق می شود که اطلاعات ثبت نامی خود را به صورت فایل دریافت نموده و به عنوان برگه استعلام و پیگیری ثبت نام ثنا، مورد استفاده قرار دهد.

نکته: در این برگه، کلیه اطلاعات ثبت نامی فرد نوشته شده که نشان از نام نویسی و احراز هویت موفقیت آمیز وی دارد.

جهت دریافت مشاوره در خصوص ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

مراحل ثبت ­نام در سامانه ثنا برای ایرانیان مقیم خارج از کشور

کاربرانی که دارای حساب کاربری در سامانه ثنا نیستند، می­ توانند از طریق ثبت نام و احزار هویت آنلاین، کد ثنا خود را از سامانه دریافت و برای ورود به سایت و ثبت­ نام در سامانه ثنا کافی است افراد مراحل ذیل طی نمایند؛

  • ورود به سایت international.adliran.ir،
  • وارد کردن مشخصات هویتی (شماره ملی، تاریخ تولد و شماره سریال شناسنامه)
  • تائید توافق نامه حساب کاربری،
  • وارد کردن مشخصات شناسنامه ایرانی فرد متقاضی،
  • تکمیل اطلاعات تماس و محل سکونت فرد متقاضی،
  • بارگذاری یک عکس 4*3،
  • پس از طی کلیه مراحل فوق، کلیک روی گزینه اتمام،
  • انجام احراز هویت غیرحضوری ثنا.
  وکیل انحصار وراثت شمال تهران

نکته: اگر ایرانیان مقیم خارج از کشور، دارای کد ثنا می­ باشند، می­ توانند از تمام امکانات سامانه ثنا مثل سایر شهروندان داخل کشور استفاده نمایند که از جمله آن می­توان به رویت ابلاغیه­ ها و متن دادنامه­ ها، اخذ نوبت از واحدهای قضایی و درخواست گواهی سوء پیشینه اشاره نمود.

نکته: لازم به­ ذکر است که نشانی در سامانه ثنا برای ایرانیان خارج از کشور با داخل متفاوت بوده و آن­ ها می­بایست برای انجام امور قضایی خود به سایت international.adliran.ir رجوع نمایند.

مراحل و نحوه ثبت نام ثنا غیرحضوری برای ایرانیان خارج

ایرانیان خارج از کشور با هدف استفاده از خدمات سامانه ثنا، در ابتدا می­بایست در این سایت نام نویسی نمایند. با این حال ممکن است عده ای از این شهروندان، با مراحل و چگونگی ثبت نام آشنایی نداشته باشند. به همین دلیل مراحل و نحوه ثبت نام غیرحضوری ثنا برای ایرانیان مقیم خارج از کشور را به­ شرح ذیل بیان می­ گردد؛

ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور

مرحله اول

در ابتدا لازم است فرد متقاضی نشانی تارنمای سامانه ثنا برای ایرانیان خارج از کشور یعنی international.adliran.ir را در مرورگر دستگاه خود جستجو کرده تا وارد صفحه اصلی سایت شود.

ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور

مرحله دوم

پس از ورود به تارنمای سامانه ثنا از طریق گزینه ثبت نام الکترونیک قضایی، فرد متقاضی باید وارد سامانه مربوطه شده و بر روی گزینه (ثبت نام برخط شخص حقیقی) کلیک نماید.

ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور

مرحله سوم

فرد متقاضی ثبت ­نام بایستی اطلاعات شخصی – هویتی خود به شرح ذیل را که لازم است در قسمت­ های مربوطه درج  و سپس بر روی گزینه ادامه، کلیک نماید، که عبارتند از؛

  • شماره ملی،
  • تاریخ تولد،
  • شماره سریال شناسنامه،
  • کد امنیتی.

نکته: پس از درج اطلاعات در این قسمت، بایستی با انتخاب گزینه تائید وارد مرحله بعدی شوید.

ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور

مرحله چهارم

فرد متقاضی در ادامه باید اطلاعات شناسنامه­ ای (نام، نام خانوادگی و…) خود را در قسمت مربوطه وارد کرده و گزینه مرحله بعد را که در قسمت پایین سمت چپ قرار گرفته، را انتخاب نماید.

ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور

مرحله پنجم

فرد متقاضی در این بخش، باید اطلاعات تماس، نظیر؛ تلفن ثابت و شماره همراه در کادر ها وارد نماید.

ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور

مرحله ششم

فرد متقاضی در این مرحله، باید اطلاعات مربوط به اقامتگاه، که شامل محل سکونت یا کار می­ شود، وارد نماید.

نکته: ایرانیان خارج از کشور باید توجه داشته باشند،که در قسمت آدرس محل سکونت خود در خارج از کشور را وارد نمایند.

ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور

مرحله هفتم

فرد متقاضی در این بخش، باید میزان تحصیلات و شغل خود را تعیین کرده و دکمه ثبت اطلاعات اولیه را انتخاب نماید.

نکته: تکمیل قسمت­ هایی که با ستاره قرمز مشخص شده­ اند، الزامی است.

ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور

مرحله هشتم

فرد متقاضی اکنون، لازم است تا کد امنیتی که به شماره تلفن همراه ثبت شده، ارسال می­ گردد، وارد نماید.

مرحله نهم

فرد متقاضی در این نوبت بایستی اقدام به پرداخت هزینه احراز هویت نماید، در این مرحله فرد باید یکی از کارگزاران را انتخاب کرده و دکمه پرداخت هزینه را بزند.

  اصل خاک

ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور

مرحله دهم

فرد متقاضی در این مرحله، وارد درگاه پرداخت اینترنتی بانک شده و باید به­ منظور پرداخت هزینه، اطلاعات کارت خود را وارد نماید، پرداخت این هزینه برای ثبت نام سامانه ابلاغ ثنا ضروری است.

ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور

نکته: در این مرحله، روند ثبت نام در سایت ثنا ایرانیان خارج از کشور، پایان می پذیرد. با این حال برای این که فرد بتواند از خدمات سایت ثنا ویژه ایرانیان خارج از کشور نیز استفاده نماید،بایستی فرآیند احراز هویت را نیز انجام دهد.

جهت دریافت مشاوره در خصوص ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

اپلیکیشن ثبت نام ثنا برای ایرانیان مقیم خارج از کشور

به­ منظور تسهیل و سهولت در دسترسی کاربران به خدمات سامانه ثنا، قوه قضائیه برنامه مخصوص سامانه الکترونیکی قوه قضائیه به نام عدالت همراه را ایجاد کرده است. این اپلیکیشن، امکانات زیادی را برای کاربران خود فراهم نموده که از جمله آن میتوان به مشاهده ابلاغیه ها، دریافت نوبت و… اشاره نمود.

امکان ثبت نام ثنا برای ایرانیان مقیم خارج از کشور با تلفن­ همراه

شهروندان خارج از کشور به­ منظور استفاده از خدمات این برنامه، می­بایست در ابتدا در سامانه ثنا ایرانیان خارج از کشور ثبت نام نموده و احراز هویت شده باشند. بنابراین، امکان نام نویسی در سامانه، با استفاده از برنامه گوشی و موبایل برای ایرانیان خارج از کشور وجود ندارد.

علاقمندان به استفاده از خدمات این برنامه، در ابتدا می­بایست با توجه نوع سیستم عامل خود، به دانلود اپلیکیشن عدالت همراه بپردازند. بعد از دانلود این برنامه، کاربر می­تواند آن را بر روی گوشی همراه نصب نموده و وارد برنامه شود، پس از ورود به برنامه، صفحه­ ای مطابق تصویر زیر برای کاربر نمایش داده می­ شود که فرد، می­بایست در این قسمت کد ملی و رمز خود را وارد کرده و گزینه مرحله بعدی را انتخاب نماید.

امکانات اپلیکیشن عدالت همراه

کاربر با ورود به برنامه، امکان استفاده از بخش­ های مختلف آن، از جمله مشاهده ابلاغیه های الکترونیکی دارد. از دیگر امکانات اپلیکیشن عدالت همراه می­توان به اطلاع رسانی پیرامون پرونده، نظرسنجی، نوبت دهی و صدور گواهی عدم سوء پیشینه اشاره نمود.

احراز هویت ثنا برای ایرانیان مقیم خارج از کشور

به منظور استفاده از خدمات سامانه ثنا، شهروندان خارج از کشور می­بایست، مرحله احراز هویت را نیز انجام دهند و انجام مراحل احراز هویت ایرانیان خارج از کشور نیز به صورت غیرحضوری امکان پذیر می­ باشد، که شامل مراحل ذیل است؛

  • فرد متقاضی ابتدا میبایست به سامانه عدل ایران ویژه افراد خارج از کشور، به آدرس international.adliran.ir وارد شده و همان­طور که در بخش نحوه ثبت نام گفته شد، مراحل نام نویسی خود را انجام دهد و هزینه مربوطه را پرداخت نماید.
  • پس از پرداخت هزینه احراز هویت، کاربر لازم است با دوربین موبایل یا وب کم لپ تاپ، عکس چهره خود را مطابق دستور العمل قید شده بگیرد.
  • امضاء الکترونیک نیز باید در کادر مربوطه، درج شده و دکمه ثبت و ادامه انتخاب شود.
  • در این مرحله، یک عبارت برای فرد نمایش داده می شود و لازم است که فرد متقاضی، در حین این که گزینه رکورد ویدئو را فعال کرده، آن عبارت را تکرار کند. سپس گزینه ارسال ویدئو کلیک شده و ویدئو فرستاده می شود و با ارسال ویدئو، مراحل احراز هویت فرد تکمیل می­ شود.
  طلاق ایرانیان مقیم خارج از کشور

نکته: اگر فرد، فرآیند احراز هویت خود را انجام ندهد، نمی­تواند از امکانات سامانه استفاده کند. این روند به­ منظور تائید اطلاعات شخصی فرد، نظیر مشخصات چهره و جلوگیری از بروز هرگونه تقلب در روند نام نویسی، صورت می­ گیرد.

جهت دریافت مشاوره در خصوص ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری متانکلائی وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری متانکلائی

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور

خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل حقوق بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور

ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور 

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *