این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با موضوع ثبت شرکت در آلمان همراه شما عزیزان هستیم.

ثبت شرکت در آلمانکشور آلمان به عنوان سومین کشور صنعتی در جهان، برنامه‌های جذب مهاجر یا به عبارت بهتر جذب سرمایه ارایه می‌دهد. از مهم‌ترین این برنامه‌ها امکان ثبت شرکت در آلمان برای اتباع خارجی و خارج از اتحادیه اروپا می‌باشد.

به طور کلی، تمامی افراد حقیقی و یا حقوقی که علاقه‌مند به حضور در بازار بین‌المللی در آلمان هستند، می‌توانند با ثبت شرکت، به صورت رسمی به عنوان صاحب یک برند آلمانی در جهان شناخته شوند. ثبت شرکت در آلمان علاوه بر لزوم رعایت شرایط مربوطه، مزایایی را برای متقاضی و خانواده وی به همراه دارد که چشم پوشی از آنها چندان ممکن نمی‌باشد.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری، با توجه به همکاری با برترین وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی در آلمان و نیز با حضور کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل، همواره موثق‌ترین اطلاعات پیرامون آخرین قوانین مهاجرتی آلمان را در اختیار مخاطبان خود در سراسر دنیا قرار می‌دهد.

  ثبت شرکت در آلمان

در حال حاضر موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، یکی از معتبرترین موسسات حقوقی مجاز در زمینه ارایه مشاوره حقوقی ثبت شرکت در آلمان، در ایران می‌باشد که همواره با عنایت به آخرین قوانین و پیگیری امور مهاجرتی از طریق کنسولگری‌های ایران در آلمان، مفتخر به ارایه خدمات مشاوره حقوقی در تمامی زمینه‌های مهاجرت به کشور آلمان بوده است.

انواع شرکت در آلمان

در مجموع امکان ثبت 4 نوع شرکت در آلمان وجود دارد:

  1. ثبت شرکت مستقل
  2. ثبت شعبه مستقل
  3. ثبت شعبه وابسته
  4. ثبت دفتر نمایندگی

ثبت شرکت مستقل در آلمان

صاحبان مشاغل می‌توانند با ثبت و تاسیس شرکتی مستقل در آلمان، فعالیت خود را تحت عنوان برند آلمانی در زمینه‌های تولید، خدمات و امور بازرگانی آغاز نمایند. به تبع با توجه به آلمانی بودن شرکت، قوانین آلمان بر این شرکت حاکم می‌گردد.

ثبت شعبه مستقل در آلمان

ثبت شرکت در آلماندر صورتی که متقاضی تمایلی به ثببت شرکت جدید در آلمان را نداشته باشد، می‌تواند شعبه‌ای مستقل در آلمان به ثبت برساند. شعبه مستقل اگرچه شعبه‌ای از شرکت ایرانی به شمار می‌آید اما با توجه به حاکمیت قانون مقر شرکت در قوانین آلمان، حاکمیت قانون آلمان بر شعبه مستقل غیر قابل انکار است. این شعبه به لحاظ حقوقی شخصیت حقوقی مستقلی نداشته و وابسته به شرکت مادر (واقع در کشوری غیر از آلمان مانند ایران) می‌باشد. نکته مهم در این است که با وجود نداشتن شخصیت مستقل از شرکت مادر به لحاظ حقوقی، بعد اقتصادی محو نشده و شعبه مستقل شخصیت اقتصادی مستقل خود را با داشتن حساب بانکی، ترازنامه و غیره جدا از شرکت مادر نشان می‌دهند.

  درخواست اقامت آلمان از طریق ازدواج

ثبت شعبه وابسته در آلمان

تفاوت شعبه مستقل و شعبه وابسته در این است که علی رغم شعبه مستقل، شعبه وابسته کاملا به شرکت مادر خود وابسته بوده و صرفا به لحاظ مکانی جدا از شرکت مادر مستقر شده است؛ بدین نحو تمامی فعالیت‌های شعبه وابسته با طرفیت اول شرکت مادر صورت می‌گیرد. به عبارتی اگر یک شعبه وابسته قراردادی منعقد نماید، ذینفع شرکت مادر می‌باشد. در واقع شعبه وابسته به عنوان پایگاه ثابت شرکت مادر در آلمان محسوب می‌گردد.

ثبت دفتر نمایندگی در آلمان

دفتر نمایندگی با حوزه اختیارت بسیار محدود در آلمان ثبت می‌گردد. در واقع نمایندگی به عنوان نماینده شرکت مادر ایرانی در آلمان امور مربوط به برقراری ارتباط با مشتری، تبلیغات، امور علمی و تحقیقاتی را پیگیری می‌نماید. به عبارت بهتر، دفتر نمایندگی ارتباط میان شرکت ایرانی شرکت و تجار بین‌المللی و یا آلمانی را مدیریت می‌کند.

نکاتی در خصوص ثبت شعبه در آلمان

ثبت شعبه مستقل احتیاج به ثبت در دادگاه صلاحیتدار دارد؛ این در صورتی است که برای ثبت شعبه وابسته این امر نیاز نیست و صرف ثبت در اداره بازرگانی محل استقرار شرکت کفایت می‌کند. نکته قابل توجه دیگر این است که شعبه در آلمان همچون شرکت‌های مستقل موظف به پرداخت مالیات (درآمد اشخاص حقیقی، چون درآمد شعبه به عنوان درآمد اشخاص حقیقی به شمار می‌آید) هستند که معادل 17 تا 47 درصد است. این درحالی است که درآمد شرکت‌های سهامی و یا مسئولیت محدود، 25 درصد از درآمد شرکت است. اگر شرکت از نوع تجاری باشد، شعبه مستقل و اگر شرکت از نوع غیرتجاری باشد، شعبه وابسته ثبت می‌گردد.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

مزایای ثبت شرکت در آلمان

  • عدم نیاز به حضور شریک محلی و امکان مالکیت 100 درصد سهام شرکت
  • وجود فرصت‌های تجاری و شغلی
  • امکان شرکت در مزایدات و مناقصات در کنار نمایشگاه‌های بین‌المللی
  • امکان تجارت بین‌المللی به عنوان یک برند آلمانی
  • امکان افتتاح حساب بانکی
  • امکان دریافت اقامت آلمان برای مدیر عامل شرکت
  • امکان دریافت اقامت برای خانواده شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال
  • امکان دریافت وام تجاری با کارمزد تا حداکثر 4 درصد
  • امکان دریافت تخفیف‌های ویژه برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی در آلمان

خدمات موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و حضور گروه وکلای مهر، با همکاری وکلا و موسسات مهاجرتی بین‌المللی در سراسر دنیا، آماده ارایه مشاوره تخصصی و حقوقی در زمینه مهاجرت به آلمان و امور مربوط به ثبت شرکت در آلمان و دیگر امور مهاجرتی به هموطنان عزیز در سراسر ایران و سایر کشورها می‌باشد. برای اخذ مشاوره تخصصی با کارشناسان ارشد در دپارتمان مهاجرت در تماس باشید.

دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *