این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با بررسی موضوع ثبت شرکت در آلمان همراهتان هستیم.

ثبت شرکت در آلماندر سال‌های گذشته، دولت آلمان استقبال بسیاری از سرمایه گذاران و کارآفرینان بین‌المللی نموده و مسیرهای وارد شدن به کشور آلمان را بسیار آسان کرده است. یکی از این روش‌ها، سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در کشور آلمان است.

در گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع ثبت شرکت در آلمان پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در بررسی موضوع ثبت شرکت در آلمان:

1. شرایط دریافت اقامت کشور آلمان از طریق ثبت شرکت چیست؟
2. انواع شرکت‌ها در کشور آلمان کدامند؟
3. آیا اخذ تابعیت آلمان از طریق ثبت شرکت امکان پذیر است؟
4. چه دلایلی باعث می‌شود تا افراد نسبت به ثبت شرکت در کشور آلمان ترغیب شوند؟
5. بهترین و باتجربه‌ترین وکیل در زمینه موضوع ثبت شرکت در آلمان کیست و دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

شرایط دریافت اقامت کشور آلمان از طریق ثبت شرکت چیست؟

ثبت شرکت و راه اندازی یک تجارت و کسب و کار در کشور آلمان دارای مراحل مختلفی می‌باشد، مانند ارائه پیش نویس برنامه تجاری و اساس نامه و موضوع شرکت، تکمیل فرم‌های مرتبط با این برنامه و مدارک دیگر که این امور باید در دفاتر اسناد رسمی واقع در کشور آلمان تکمیل و ثبت گردند.

شرکتی که ثبت می‌شود، می تواند نیروی کار درخواست نماید و فرد متقاضی را به عنوان نیروی کار در آنجا استخدام کند. فردی که به عنوان نیروی کار در آلمان ورود پیدا می‌کند، باید دارای شرایطی از جمله سن مناسب، مدرک زبان آلمانی، تحصیلات دانشگاهی و سابقه کار باشد.

  تمکن مالی در سفارت آلمان

پس از استخدام به عنوان نیروی کار، فرد متقاضی می تواند همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را به عنوان همراه با خود به آن کشور ببرد. همسر متقاضی اجازه دارد تا در آن کشور به کار و تحصیل بپردازد و تحصیل فرزندان نیز به صورت رایگان است و همچنین تمامی حقوق شهروندی نیز شامل آنها می‌گردد.

فرد متقاضی با ثبت شرکت در آلمان، می‌تواند شرایط اقامت دائم در آن کشور را فراهم نماید. در صورتی که درخواست اقامت متقاضی از طریق سرمایه‌گذاری موفقیت‌آمیز باشد، به او اجازه اقامت آلمان داده می‌شود که به مدت سه سال اعتبار دارد.

انواع شرکت‌ها در کشور آلمان کدامند؟

هزینه ثبت شرکت در سوئدبا توجه به شرایطی که کشور آلمان برای سرمایه گذاران خارجی دارد، از جمله زیر ساخت‌های قوی اقتصادی، دارا بودن نیروهای متخصص کاری، دسترسی راحت به سایر بازارهای اروپایی، افراد بسیاری مایل به سرمایه گذاری در آلمان می‌باشند.

این کشور در قسمت هایی مثل تحقیق و توسعه نیز بسیار فعال می‌باشد که فرصت‌های بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری در این حوزه ها وجود دارد. انواع مختلفی از شرکت‌ها وجود دارد که هر کدام از این شرکت‌ها دارای شرایط و جزئیات مخصوص به خود هستند که در ادامه به تفسیر آن‌ها خواهیم پرداخت.ثبت شرکت در آلمان

شرکت مسئولیت محدود

این نوع شرکت یکی از محبوب‌ترین نوع شرکت‌ها می باشد. این شرکت می تواند با حداقل یک شخص سرمایه گذار یا چند سرمایه گذار ثبت گردد. حداقل سرمایه اولیه جهت تاسیس شرکت در کشور آلمان 25 هزار یورو است. این سرمایه اولیه می‌تواند به صورت نقد ارائه گردد که در صورتی که به این نحو باشد، باید در توضیح اساس نامه به صورت مفصل توضیح داده شود.

نکته‌ای که در خصوص شرکت‌های مسئولیت محدود باید عنوان کنیم این است که سهام این شرکت ها غیر قابل انتقال به افراد و غیر قابل فروش در بازار سهام می‌باشد. مدیریت این شرکت توسط مجمعی تحت عنوان مجمع سهامداران عمومی مشخص می‌شود. پس از معین شدن مدیر شرکت، تمام تصمیمات شرکت، توسط این فرد صورت می‌گیرد.

  دریافت ویزای ازدواج آلمان

شرکت سهامی

این نوع شرکت برای اشخاصی می‌باشد که قصد راه اندازی بیزنس‌ها و شرکت های بزرگی دارند. سرمایه اولیه لازم برای افتتاح این شرکت ها 50 هزار یورو است و اگر تصمیم به افزایش سرمایه گرفته شود، این امکان نیز فراهم می‌باشد.

هیئت نظارت بر شرکت توسط سه عضو، وظیفه نظارت بر فعالیت‌های شرکت را دارند. این هیئت سه نفره به واسطه مدیریت تشکیل می‌گردند. حساب ها و حسابرسی های مرتبط با این نوع شرکت‌ها توسط حسابرس قانونی انجام و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

مشارکت محدود آلمان

ثبت شرکت در یوناندو نوع شریک در این نوع از شرکت وجود دارد. شریک نوع اول که شرکای ساکت نامیده می‌شوند و شریکک نوع دوم که شرکای عمومی هستند. شرکای ساکت، موظف به ارائه سهم در سرمایه واحد تجاری می‌باشند که به اندازه میزان سهمی که وارد شرکت می کنند، مسئولیت دارند. شرکای نوع دوم که شرکای عمومی می‌باشند، به طور معمول در قسمت سرمایه جهت قسمت تجاری، هیچ سهمی ندارند ولی دارای مسئولیت‌های کامل هستند و در قسمت بدهی‌ها و قسمتی که چه کسی مطالبه سود نماید نیز، فعالیت دارند.ثبت شرکت در آلمان

لازم به ذکر است که شرکای عمومی دارای اختیارات بیشتری هستند، از جمله تصمیم گیری در مشارکت ولی شرکای ساکت توانایی و اختیار تصمیم گیری در هیچ زمینه ای ندارند.

تجارت به صورت انفرادی

نوعی دیگر از شرکت‌ها تجارت به صورت انفرادی است که تک نفره می باشد و فرد می تواند به تنهایی شرکتی را افتتاح نماید. این شرکت ها اگر با هر نوع مشکل مالی از جمله ورشکستگی رو به رو گردند، دولت هیچ گونه مسئولتی را در قبال آنها نمی‌پذیرد.

افتتاح شعبه

افتتاح شعبه، یکی دیگر از راه‌های ثبت شرکت در آلمان است. یک شعبه از کمپانی مادر می تواند به عنوان مرحله اول برای وارد شدن به بازار کار آلمان برای سرمایه گذاران خارجی تلقی گردد. در این نوع فعالیت دارایی‌ها و بدهی‌های متعلق به شعبه، بر عهده شرکت و کمپانی اصلی است.

  وکیل ملک ایرانیان ساکن آلمان

چه دلایلی باعث می‌شود تا افراد نسبت به ثبت شرکت در کشور آلمان ترغیب شوند؟

اقامت آلمان از طریق ثبت شرکتشهروندی آلمان، مزایای زیادی را فراهم می‌نماید، مانند فرصت زندگی در آلمان و کار در آن کشور. گذرنامه آلمان، یکی از قوی‌ترین گذرنامه‌های جهان محسوب می‌گردد، چرا که برای دارنده آن اجازه وارد شدن به بیش از ۱۹۰ کشور در سراسر جهان را بدون نیاز به ویزا فراهم می‌نماید.

دلایلی سبب ترغیب سرمایه‌گذاران جهت ثبت شرکت در آلمان می‌شوند که عبارتند از:
اقتصاد قوی و پویا: کشور آلمان در میان کشورهای دیگر در اروپا دارای بالاترین قدرت خرید می‌باشد و ایده‌های جدید به آسانی در بازار آلمان، راه پیدا می‌نمایند.

مکانی امن و مناسب برای ایده‌ها: در کشور آلمان به‌عنوان یک کارآفرین در آلمان، از ایده‌های فرد متقاضی توسط قانون محافظت می‌گردد. علاوه بر آن، اختراعات، لوگوها و مالکیت معنوی او در آلمان حفظ می‌شود و قانون حق چاپ، قانون ثبت اختراع و قانون علائم تجاری برای حفاظت از ارزش دارایی افراد در آلمان در نظر گرفته شده است.

جذب مشتریان خارجی: آلمان کشوری مهاجرپذیر می‌باشد. اکثر، این مهاجران نیازها و درخواست‌های خاصی دارند و دانش فرد در مورد زبان و فرهنگ ملل مختلف، ممکن است کلید مشارکت‌های تجاری بین‌المللی باشد.

دریافت پشتیبانی و بودجه: زمانی که فردی به ایده تجاری رسید، این ایده به ‌عنوان پایه و اساس شرکت او عمل می‌نماید. حتی، برنامه‌های حمایتی دولت ممکن است بودجه‌ای برای شرکت او ارائه دهند.

بهترین و باتجربه‌ترین وکیل در زمینه موضوع ثبت شرکت در آلمان کیست و دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

بهترین و باتجربه‌ترین وکیل در زمینه موضوع ثبت شرکت در آلمان وکیلی است که در این زمینه اطلاعات دقیق و جامع دارد و این توانایی را دارد تا فرد متقاضی را از ابتدا تا انتهای مسیر همراهی و راهنمایی کند. پس، در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات دقیق و کامل در مورد موضوع ثبت شرکت در آلمان هستید، می‌توانید از وکلای ماهر و حاذق در این زمینه کمک دریافت نمایید.

  اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت

به همین دلیل، ما به شما موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در زمینه موضوع ثبت شرکت در آلمان است.

جهت دریافت نوبت مشاوره در زمینه موضوع ثبت شرکت در آلمان، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *