این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با مبحث تولد فرزند در هلند در خدمت شما هستیم.

تولد فرزند در هلندبسیاری از افراد هستند که قصد دارند تا فرزند خود را در کشوری دیگر به دنیا آورند تا فرزندشان به واسطه تولد در آنجا، تابعیت آن کشور را به دست آورد.

نکته‌ای که اینجا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، این است که باید ابتدا از قوانین کشور مورد نظر اطلاعات دقیقی به دست آورد و بررسی کرد که آیا با به دنیا آوردن فرزند در کشور مورد نظر، تابعیت آن کشور به فرزند تعلق می‌گیرد یا خیر.

اخذ تابعیت به فرزند متولد شده در بعضی کشورها بر اساس اصل خاک می‌باشد به این صورت که فرزند متولد شده در صورت تولد در آن کشور، تابعیت آن کشور به او تعلق می‌گیرد. حتی اگر والدینش تابعیت آن کشور را نداشته باشند و تنها به صرف تولد در خاک آن کشور، تابعیت به او تعلق می‌گیرد.

اما در اکثر کشورها، اعطای تابعیت به نوزاد متولد شده بر اساس اصل خون می‌باشد. به این صورت که، به صرف تولد نوزاد در آن کشورها، تابعیت آن کشور به او تعلق نمی‌گیرد و باید والدین او و یا حداقل یکی از والدینش تابعیت آن کشور را داشته باشند.

  وکیل ارث ایرانیان خارج از کشور

جهت اطلاع از قوانین کشورهای مختلف و انتخاب کشور مناسب با توجه به شرایط زندگی، باید با یک وکیل متخصص در این زمینه صحبت کرد تا اول مشخص شود که در کدام کشورها اعطای تابعیت بر اساس اصل خاک و یا اصل خون است و سپس بر اساس قوانین کشورها و همچنین شرایط زندگی فرد، بتوان مناسب‌ترین کشور مقصد را انتخاب کرد و اقدامات لازم را برای این امر انجام داد.

موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، آماده ارائه خدمات مشاوره به شما عزیزان می‌باشد. جهت برقراری ارتباط با وکیل متبحر در این زمینه و همچنین دریافت نوبت مشاوره، فقط کافیست تا با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، که در آخر مقاله درج شده‌اند تماس حاصل نمایید تا اقدامات لازم جهت این امر صورت گیرد.

ما نیز در این مقاله قصد داریم تا موضوع اقامت هلند تمکن مالی را با شما مخاطبان گرامی مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم. پس لطفا با ما همراه باشید.

سوالات مهم در زمینه تولد فرزند در هلند

  • اعطای تابعیت به نوزاد در چه کشورهایی بر اساس اصل خاک است و در چه کشورهایی بر اساس اصل خون؟
  • اعطای تابعیت به فرزند متولد شده در کشور هلند بر چه اصلی متکی می‌باشد؟
  • آیا با تولد فرزند در هلند، تابعیت این کشور به او تعلق می‌گیرد؟
  • وکیل متبحر، چه کمکی می‌تواند در زمینه تولد فرزند در هلند، به فرد کند؟
  • آیا داشتن وکیل در زمینه تولد فرزند در هلند الزامی می‌باشد؟
  • جهت دریافت مشاوره از وکیل حاذق در زمینه تولد فرزند در هلند، باید چه کار کرد؟
  • به صورت کلی، اخذ اقامت کشور هلند از چه روش‌هایی امکان‌پذیر است؟
  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

به صورت کلی، اخذ اقامت کشور هلند از چه روش‌هایی امکان‌پذیر است؟

اقامت هلندبه صورت کلی دریافت اقامت کشور هلند از 5 روش اصولی و قانونی امکان پذیر است که با توجه به قوانین مهاجرتی کشور هلند، هر کدام از این روش‌ها دارای شرایط و قوانین خاص خود می‌باشند.

راه‌های اخذ اقامت کشور هلند عبارتند از: اخذ اقامت از طریق تحصیل، اخذ اقامت از طریق کار، اخذ اقامت از طریق ازدواج، اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری و اخذ اقامت از طریق تولد، که هر یک از این روش‌ها دارای شرایطی متفاوت از یکدیگر می‌باشند.

در ادامه به توضیح مختصری در مورد این روش‌ها می‌پردازیم:

اخذ تابعیت از طریق تولد

که با توجه به این که اعطای تابعیت در کشور هلند بر اساس اصل خون می‌باشد، جهت اعطای تابعیت به نوزاد متولد شده، حتما باید یکی از والدین او تابعیت کشور هلند را داشته باشند.

اخذ اقامت هلند از طریق کار

که فرد باید کارفرمایی در این کشور داشته باشد و این کارفرما برای او نامه پیشنهاد شغلی ارسال نماید.

اخذ اقامت هلند از طریق سرمایه‌گذاری

که از طریق ثبت شرکت، خرید ملک و راه اندازی استارت آپ امکان‌پذیر است.

اخذ اقامت هلند از طریق تحصیل

که در این روش، اقامت دائم به صورت مستقیم به فرد متقاضی تحصیل در کشور هلند ارائه نمی‌گردد.

اخذ اقامت هلند از طریق ازدواج

که اگر متقاضی با فردی که تابعیت کشور هلند را دارد ازدواج کند و ازدواج آن‌ها صوری نباشد، می‌تواند پس از 3 سال اقامت دائم این کشور را دریافت کند.

اعطای تابعیت به فرزند متولد شده در کشور هلند بر چه اصلی متکی می‌باشد؟

تابعیت فرزند متولد شده در کشور هلندهمانطور که در ابتدای مقاله عنوان شد، اعطای تابعیت در کشورهای مختلف بر اساس اصل خاک و یا اصل خون می‌باشد. اعطای تابعیت در کشور هلند هم بر اساس اصل خون می‌باشد.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

به این صورت که فرزندی که متولد می‌شود، در صورتی که یکی از والدینش تابعیت این کشور را داشته باشد، تابعیت این کشور به فرزند متولد شده هم تعلق می‌گیرد. در غیر این صورت به صرف تولد در این کشور تابعیت به او تعلق نمی‌گیرد.

آیا با تولد فرزند در هلند، تابعیت این کشور به او تعلق می‌گیرد؟

اعطای تابعیت به فرزند متولد شده در کشور هلند دارای شرایطی می‌باشد. با توجه به اصل اعطای تابعیت در این کشور، در صورتی که فرزند متولد شده، دارای والدین تبعه هلند باشد، تابعیت این کشور به او تعلق می‌گیرد.

جهت دریافت مشاوره از وکیل حاذق در زمینه تولد فرزند در هلند، باید چه کار کرد؟

همانطور که می‌دانید، بهترین و منطقی‌ترین راه برای دریافت اطلاعات مورد نیاز، صحبت کردن با یک وکیل متخصص در زمینه مورد نظر است. نداشتن تخصص و تجربه کافی، به طور قطع تاثیر بسیاری در نتیجه کار دارد و ممکن است فرد، فرصت مناسبی که می‌تواند به دست آورد را برای همیشه از دست دهد.

به همین دلیل ما به شما عزیزان، موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم، که دارای بهترین و با تجربه‌ترین وکلای مهاجرتی در زمینه تولد فرزند در هلند می‌باشد.

جهت برقراری ارتباط با وکیل مهاجرتی متخصص در زمینه تولد فرزند در هلند و همچنین دریافت نوبت مشاوره، فقط کافیست تا با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، که در آخر مقاله درج شده‌اند تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (12 امتیاز)

2 دیدگاه ها

  • سلام. وقت بخیر. من و همسرم قصد داریم بچمون رو در یک کشور دیگری به دنیا بیاریم تا بچمون تابعیت اون کشور رو داشته باشه. حالا با توجه به شرایطمون کشور هلند رو انتخاب کردیم. سوال من اینه که آیا با توجه به قوانین کشور هلند ما میتونیم این کار رو انجام بدیم تا از این طریق بچمون تابعیت هلند رو داشته باشه؟

    • سلام. اعطای تابعیت کشور هلند بر اساس اصل خون می‌باشد و فرزند شما صرفا به علت متولد شدن در آن کشور نمی‌تواند تابعیت هلند را دریافت کند. نوزادانی که با تولد در هلند تابعیت دریافت می‌کنند دارای والدینی می‌باشند که تبعه آن‌جا هستند. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.
      09120067663

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *