این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

در این مقاله با بررسی تحصیل رایگان موسیقی در فرانسه و شرایط پذیرش رایگان در مدارس و دانشگاه‌های دولتی فرانسه همراهتان هستیم.

تحصیل رایگان موسیقی در فرانسهبا توجه به شهرت دانشگاه‌های هنر در فرانسه و قانون رایگان بودن تحصیل در این کشور، سالانه متقاضیان زیادی برای اخذ پذیرش در دوره‌های موسیقی و هنر اقدام می‌کنند.

در گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی روش‌های پذیرش تحصیلی موسیقی در فرانسه پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان گرامی می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهرپارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز تماس حاصل نمایید.

سوالاتی که در خصوص موضوع تحصیل رایگان موسیقی در فرانسه بررسی می‌شوند

1. شرایط تحصیل موسیقی در فرانسه چه می‌باشند؟
2. بهترین دانشگاه های فرانسه کدامند؟
3. هزینه‌‌های تحصیل موسیقی و هنر در دانشگاه‌های فرانسه به چه میزان می‌باشد؟
4. شرایط برنامه‌های کامپوس فرانس چه می‌باشند؟

تحصیل موسیقی در فرانسه

تحصیل موسیقی در فرانسه و شرکت در دوره‌های آن برای بسیاری از هنرجویان در رشته‌های هنر و موسیقی، همواره یکی از گزینه‌های بسیار جذاب بوده است.

با فراهم کردن بستر مناسبی برای هنرمندان در هر زمینه‌ای این امکان را به هنرجویان می‌دهد تا با آشنایی بیشتر از آثار هنرمندان ماقبل خود، دست به خلق آثار جدید و ارزشمندی بزنند.

لازم به ذکر است با وجود آنکه دانشگاه‌های فرانسه به لحاظ رتبه‌‌بندی به نسبت دانشگاه‌های آمریکا و انگلیس در رشته‌های مهندسی و پزشکی پایین‌تر هستند ،با این وجود در بسیاری از رشته‌های هنر جزو بهترین دانشگاه‌ها محسوب می‌شوند. دانشگاه‌هایی با پیشینه قوی و پرورش هنرمندان برجسته‌ای چون چالرز ترنه، که همواره از شهرت بالایی برخوردار هستند.تحصیل رایگان موسیقی در فرانسه

شرایط تحصیل موسیقی در دانشگاه‌های فرانسه

تحصیل با بورس در فرانسهبا وجود آن‌که تحصیل در دانشگاه‌های دولتی فرانسه رایگان می‌باشد، باید این نکته را در نظر داشت که عموما زبان آموزشی در آن دانشگاه‌ها فرانسوی است.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

پس چنانچه قصد آموزش در دانشگاه‌های دولتی فرانسه را دارید، حداقل مدرک زبان فرانسه B2 برای مقطع کارشناسی و C1 برای دکتری لازم می‌باشد.

داشگاه‌های خصوصی عموما دوزبانه بوده و افراد با حداقل مدرک آیلتس 5 برای پذیرش در رشته‌های موسیقی می‌توانند اقدام کنند.

افراد می‌بایست در ابتدا آزمون مهارت بدهند. گذراندن دوره‌های عملی به این صورت است که فرد باید هم به صورت صوتی و هم تصویری مهارت خود را در یکی از سازها اثبات کنند.

چنانچه فردی از ابتدا در هنرستان و یا رشته‌های مرتبط تحصیل نکرده باشد، با گذراندن دوره‌های یک‌ساله فاوندیشن می‌تواند به نمره ایده‌ال برای پذیرش دست یابد.

دوره‌های تحصیلی موسیقی در فرانسه شامل تکنولوژی، مهندسی صدا، نوازندگی، آهنگسازی و تولید موسیقی می‌باشد. تحصیل در دانشگاه‌های موسیقی خصوصا در مقطع دکتری جنبه نظری و پژوهشی دارد و بیشتر دانشجویان این مقاطع با فلسفه هنر آشنا خواهند شد.

در کنار آن مراکزی تحت عنوان کنسوراتوارها هستند که فعالیت‌های آنها بیشتر جنبه عملی داشته و همچنین تاثیر بسزایی در بهبود سطح دانش موسیقی هنر‌جویان دارند.تحصیل رایگان موسیقی در فرانسه

بهترین دانشگاه‌های فرانسه

دانشگاه پاریس : دانشگاه پاریس، تنها موسسه مرتبط با مدرسه کلیسا نتردام پاریس می‌باشد، وهمچنین دومین دانشگاه قدیمی در اروپا است. بسیاری از اعضای خانواده سلطنتی، پاپ ها، دانشمندان و روشنفکران در این دانشگاه آموزش دیده‌اند.

دانشگاه مونپلیه :دانشگاه مونپلیه، دانشگاهی تحقیقاتی در جنوب شرقی فرانسه و یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های جهان است. این دانشگاه به ترتیب در رتبه 55 و 16 را در جهان و رویترز کسب کرده است و بین 200 دانشگاه برتر در رتبه‌بندی آکادمیک جهان در سال 2019 قرار گرفته است.

  مشاوره خرید ملک در فرانسه

دانشگاه لیل : دانشگاه لیل با 66 ازمایشگاه تحقیقاتی، 350 پایان‌نامه دکتری، 3000 نشریه علمی در هر سال در جامعه تحقیقاتی به خوبی نمایان شده است. این دانشگاه یکی از اعضای دانشگاه‌های تحقیقاتی فرانسه به شمار می‌رود.

دانشگاه استراسبورگ: این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های تحقیقاتی با بیش از52000 دانشجو می‌باشد. دانشگاه استراسبورگ فرانسه با بیش از 19 جایزه نوبل و دو برنده مدال فیلدز در بین بهترین دانشگاه‌های اتحادیه تحقیقات اروپایی در ردیف بهترین‌ها قرار گرفته است.تحصیل رایگان موسیقی در فرانسه

هزینه‌های تحصیل موسیقی و هنر در فرانسه

وکیل با تجربه اقامت خود حمایتی فرانسههزینه‌های تحصیل موسیقی و هنر در دانشگاه‌‌های فرانسه به میزان قابل توجهی بسته به اینکه در دانشگاه خصوصی یا دولتی تحصیل می‌کنید، یا اینکه در مرکز شهر اقامت دارید یا حومه شهر بسیار متفاوت است.

همچنین اگر همراه همسر و فرزند خود در این کشور برای تحصیل اقامت دارید هزینه متفاوت می‌باشد. شهریه تحصیل موسیقی و هنر در دانشگاه‌های دولتی در مقطع کارشناسی حدود 2770 یورو و در مقطع کارشناسی‌ارشد 3770 یورو در سال برآورد شده و این مبلغ برای دکتری تنها 300 یورو می‌باشد. و هزینه تحصیل موسیقی در دانشگاه‌های خصوصی فرانسه در مقطع کارشناسی 10 تا 30 هزار یورو می‌باشد.

کامپوس فرانس

کامپوس فرانس، مرکزی برای مراجعه دانشجویان ایرانی و خارجی است که قصد ادامه تصیل در مراکز آموزش عالی فرانسه را داشته و رشته‌های این موسسات آموزش عالی عموما هنر، طراحی و معماری داخلی می‌باشد. همچنین این مرکز ارائه دهنده مشاوره در خصوص پرونده‌های تحصیل در فرانسه می‌باشد .تحصیل رایگان موسیقی در فرانسه

برنامه‌های این شبکه مورد تایید وزارت آموزش، امور خارجه و سازمان ملی مدارس عالی هنر می‌باشند.

  خرید ملک در فرانسه

روند شرکت در این موسسات آموزش عالی به این صورت می‌باشد که ابتدا این سایت اطلاعات لازم در مورد رشته‌های هنر، طراحی و معماری داخلی را در اختیار متقاضی قرار می‌دهند و بعد داوطلب برای انتخاب یکی از مدارس عالی هنر، هنرهای کاربردی ، مدارس دولتی و یا خصوصی راهنمایی می‌شود و شامل مقاطع مدارس هنر ، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری می‌باشد .

برنامه زمانی اپلای در برنامه کامپوس فرانس

  • 2 نوامبر زمان بازگشایی سایت می‌باشد.
  • پایان مهلت تکمیل فرم در تاریخ 30 آوریل می‌باشد.
  • آغاز پیش ثبت نام از 15 مه 2021
  • پایان مهلت پیش ثبت نام 30 مه 2021
  • زمان بسته شدن سایت از پایان ماه مه 2021

چگونه می‌توان اطلاعات مورد نیاز در مورد روش‌های مهاجرت به فرانسه را دریافت نمود؟

در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات لازم در مورد موضوع روش‌های مهاجرت به فرانسه هستید، می‌توانید از وکلای متخصص و با تجربه در این زمینه کمک دریافت نمایید. تا شما را از ابتدا تا انتهای مسیر راهنمایی و کمک نمایند.

با دریافت مشاوره از یک وکیل حاذق در ابتدای مسیر می‌توانید به راحتی با شانس بالاتر و سرعت بیشتر به اهداف مورد نظر خود دست یابید.

به همین دلیل ما به شما موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان با مدیریت جناب دکتر محمد رضا مهری را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در زمینه موضوع مهاجرت به فرانسه می‌باشد.

جهت دریافت نوبت مشاوره در زمینه موضوع تحصیل رایگان موسیقی در فرانسه و روش‌های مهاجرت به فرانسه، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *