این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با مبحث تحصیل رایگان در هلند در خدمت شما عزیزان هستیم.

تحصیل رایگان در هلندجوانانی که علاقه‌مند به تحصیل در کشورهای خارجی می‌باشند، به دنبال راهی هستند که، یا به صورت رایگان به تحصیل بپردازند و یا با کمترین هزینه ممکن.

تحصیل رایگان در بعضی کشورها امکان‌پذیر است، ولی دارای شرایطی می‌باشد که فرد متقاضی حتما باید آن ویژگی‌ها را داشته باشد. به دست آوردن اطلاعات در این مورد، نیازمند صرف وقت زیادی می‌باشد و جدا از آن، ممکن است فرد نتواند به اطلاعات صحیح و کافی دست پیدا کند.

به همین دلیل، کسی که می‌تواند فرد متقاضی را در این زمینه کمک کند، یک وکیل حاذق و با تجربه در زمینه مهاجرت می‌باشد تا با دادن اطلاعات دقیق و جامع، فرد را در تصمیم‌گیری صحیح و به موقع کمک کند.

موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، آماده ارائه خدمات مشاوره در زمینه تحصیل رایگان در هلند به شما عزیزان می‌باشد. جهت برقراری ارتباط با وکیل متبحر در این زمینه و همچنین دریافت نوبت مشاوره، فقط کافیست تا با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، که در آخر مقاله درج شده‌اند تماس حاصل نمایید تا اقدامات لازم جهت این امر صورت گیرد.

ما نیز در این مقاله قصد داریم تا موضوع تحصیل رایگان در هلند را با شما مخاطبان گرامی مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم. پس لطفا با ما همراه باشید.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

سوالات مهم در زمینه تحصیل رایگان در هلند

  1. آیا تحصیل در هلند رایگان است؟
  2. آیا بدون مدرک زبان می‌توان در هلند تحصیل کرد؟
  3. آیا پس از پایان تحصیل می‌توان در هلند کار کرد؟
  4. امکان تحصیل در هلند به زبان انگلیسی فراهم است؟
  5. شرایط گرفتن بورسیه از هلند چگونه است؟
  6. داشتن وکیل در زمینه تحصیل رایگان در هلند چه کمکی به فرد می‌کند؟

آیا تحصیل در هلند رایگان است؟

تحصیل در هلنددر پاسخ به این سوال باید گفت، خیر. تحصیل در دانشگاه‌های کشور هلند رایگان نمی‌باشد و نیازمند پرداخت هزینه است. ولی این هزینه زیاد بالا نیست و قابل پرداخت توسط فرد متقاضی می‌باشد.

باید به این نکته اشاره نمود که، فرد متقاضی جهت تحصیل در مقطع دکتری می‌تواند به صورت رایگان در این کشور تحصیل کند، که آن هم نیازمند این است تا متقاضی، شرایط لازم را داشته باشد و بتواند بورسیه تحصیلی دریافت کند.

کشور هلند به دلیل دارا بودن کیفیت بالای آموزشی و همچنین شرایط مطلوب زندگی، مقصد مورد علاقه بسیاری از جوانانی که قصد تحصیل در کشورهای خارجی را دارند، می‌باشد.

دانشجویان بین‌المللی در هلند به نسبت دانشجویان خارجی در کشورهای دیگر با استقبال بیشتری روبرو می‌شوند. به همین دلیل شرایط زندگی برای ایرانیانی که قصد تحصیل در این کشور را دارند، بسیار مناسب است.
تحصیل رایگان در هلند

آیا بدون مدرک زبان می‌توان در هلند تحصیل کرد؟

در صورتی که فرد متقاضی دارای مدرک زبان انگلیسی نباشد، ممکن است شانس خود را برای قبولی در دانشگاه‌های کشور هلند از دست دهد. بنابراین بهتر است فرد تمام مدارک لازم را ارائه دهد تا شانس بیشتری در قبولی داشته باشد.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

هزینه تحصیل در کشور هلند چقدر است؟

هزینه تحصیل در دانشگاه‌های کشور هلند به صورت میانگین بین 6000 تا 20000 یورو می‌باشد. که این هزینه با توجه به رشته تحصیلی، دانشگاه مورد نظر و مقطع تحصیلی فرد متفاوت می‌باشد. در کل هزینه تحصیل و زندگی در کشور هلند، نسبت به کشورهای دیگر پایین‌تر است.

شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا بدون نیاز به ویزای تحصیلی این توانایی را دارند تا در کشور هلند به اقامت و تحصیل بپردازند. ولی شرایط برای دانشجویان غیر اروپایی اینگونه نیست. اجازه اقامت تحصیلی به دانشجویان، عموما در مدت‌های یک ساله صادر می‌شود که در شرایط مشخص برای دانشجویانی که شرایط مورد نظر را دارا باشند، تمدید می‌گردد.

آیا پس از پایان تحصیل می‌توان در هلند کار کرد؟

کار در هلندبله، فرد دانشجو که به واسطه ویزای تحصیلی به این کشور مهاجرت کرده است، بعد از فارغ‌التحصیل شدن، می‌تواند به دنبال شغل مورد نظر خود باشد. در صورتی که در مدت معین شده توسط دولت، فرد بتواند یک شغل مناسب برای خود پیدا کند و استخدام شود، می‌تواند نوع ویزای خود را از تحصیلی به کاری تغییر دهد و اجازه دارد به اقامت در آن کشور ادامه دهد.

امکان تحصیل در هلند به زبان انگلیسی فراهم است؟

بله، علیرغم این که هلند کشوری غیر انگلیسی زبان است، این فرصت به دانشجویان خارجی داده شده است تا دروس تحصیلی خود را به زبان انگلیسی و یا زبان هلندی مطالعه کنند.

بسیاری از مردم این کشور قادرند تا به زبان انگلیسی صحبت کنند و دانشجویان خارجی که در این کشور تحصیل می‌کنند، در طول اقامت تحصیلی خود، به راحتی با مردم این کشور سازگار می‌شوند.

  وکیل ارث ایرانیان خارج از کشور

شرایط گرفتن بورسیه از هلند چگونه است؟

دریافت بورسیه تحصیلی در مقطع دکتری امکان‌پذیر است. به شرطی که متقاضی دارای یکسری شرایط باشد. این شرایط عبارتند از: داشتن مقاله در مجلات خارجی، داشتن مدرک زبان معتبر و ارائه آن، داشتن معدل بالا و غیره.

لازم به ذکر است که، هرچند دریافت بورسیه تحصیلی در کشور هلند امکان‌پذیر است، ولی چندان هم ساده نیست و حتما باید آگاهی جامعی نسبت به شرایط این امر داشت تا بتوان در این راه موفق شد.

داشتن وکیل در زمینه تحصیل رایگان در هلند چه کمکی به فرد می‌کند؟

داشتن وکیل در زمینه تحصیل رایگان در هلند به فرد کمک می‌کند تا در زمان کوتاه‌تری به نتیجه دلخواه خود برسد. همچنین با کمک وکیل می‌تواند اطلاعات لازم را به دست آورد و با مسیری که قرار است در آن قدم بردارد، به صورت دقیق آشنا شود.

به همین دلیل ما به شما عزیزان، موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم، که دارای بهترین و با تجربه‌ترین وکلای مهاجرتی در زمینه تحصیل رایگان در هلند می‌باشد.

جهت برقراری ارتباط با وکیل مهاجرتی متخصص در زمینه تحصیل رایگان در هلند و همچنین دریافت نوبت مشاوره، فقط کافیست تا با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، که در آخر مقاله درج شده‌اند تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (31 امتیاز)

2 دیدگاه ها

  • سلام. وقت بخیر. ببخشید یه سوال داشتم. ممنون میشم راهنماییم کنید. میخواستم بدونم مهلت اخذ معافیت تحصیلی یا مجوز ثبت نام برای دانشجویان خارج از کشور تا چه زمانی است؟

    • سلام. قبل از سن مشموليت با عنايت به اينكه سن مشموليت از ابتداي ماه 18 سالگي تمام مي‌باشد ،لذا خروج اشخاص قبل از سن مشموليت نياز به اخذ مجوز ندارد.
      سفرهاي علمی : 8 ميليون تومان وجه نقد یا ضمانت نامه بانکی . (سفرهای مطالعاتی در مقاطع تحصیلات تکمیلی نیز به عنوان سفرعلمی تلقی می گردد .)
      سفرجهت ادامه تحصیل (معافیت تحصیلی خارج از کشور):20 میلیون تومان وجه نقد .
      سفرسیاحتی (غیرزیارتی ، غیرعلمی) : 15 میلیون تومان وجه نقد .
      سفرهاي زيارتي عراق وعربستان : 3میلیون تومان وجه نقد .
      سفردوره های مشترک : 15 میلیون تومان وجه نقد .
      برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با موسسه حقوقی مهر پارسیان تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *