با مبحث تحصیل در دانشگاه‌های یونان همراهتان هستیم.

تحصیل در دانشگاه‌های یونانیونان کشوری است که دارای ۱۰ میلیون نفر جمعیت و ۱۳۱٬۹۹۰ کیلومتر مربع مساحت می‌باشد. این کشور تاریخی بسیار طولانی و درخشان در عرصه جهانی دارد.
یونان کشوری می‌باشد که در جنوب شرقی اروپا و جنوب شبه جزیره بالکان واقع گردیده و دارای دانشگاه‌های نسبتا خوبی می‌باشد. به همین دلیل، سالانه متقاضیان بسیاری از نقاط مختلف دنیا به دنبال اخذ پذیرش از دانشگاه‌های کشور یونان می‌باشند.
از دیگر دلایل انتخاب کشور یونان جهت تحصیل در دانشگاه‌ها، پایین بودن هزینه‌های تحصیل و زندگی در این کشور است.
موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، آماده ارائه خدمات در زمینه تحصیل در دانشگاه‌های یونان به شما مخاطبان گرامی می‌باشد. ما نیز در این مقاله قصد داریم تا موضوع تحصیل در دانشگاه‌های یونان را با شما عزیزان مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم. پس لطفا با ما همراه باشید.

سوالات مهم در زمینه تحصیل در دانشگاه‌های یونان

1. فردی که قصد تحصیل در دانشگاه‌های یونان را دارد، باید چه اقداماتی انجام دهد و به چه زبانی تسلط داشته باشد؟
2. آیا امکان کار در حین تحصیل برای دانشجویان در کشور یونان وجود دارد؟
3. آیا بعد از اتمام تحصیل دانشجو، فرصت اشتغال در کشور یونان برای او وجود دارد؟
4. آیا به واسطه تحصیل در کشور یونان می‌توان اقامت یونان و تابعیت این کشور را اخذ نمود؟
5. تحصیل در مقاطع مختلف یونان چگونه است؟
6. هزینه تحصیل در دانشگاه‌های کشور یونان چقدر است؟
7. بهترین و باتجربه‌ترین وکیل در زمینه تحصیل در دانشگاه‌های یونان دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

فردی که قصد تحصیل در دانشگاه‌های یونان را دارد، باید چه اقداماتی انجام دهد و به چه زبانی تسلط داشته باشد؟

زبان یونانیافرادی که قصد اخذ ویزای تحصیلی کشور یونان و تحصیل در دانشگاه‌های این کشور را دارد، باید مدارک خود را که مبنی بر پایان تحصیلات دوره دبیرستان است نیز، ارائه دهند. علاوه بر آن، فرد متقاضی باید مدارکی را ارائه نماید که نشان دهد او تسلط نسبی به زبان یونانی دارد.

  وکیل مشارکت در ساخت یونان

در صورتی که متقاضی نسبت به زبان یونانی تسلط نداشته باشد، بعد از اخذ ویزای تحصیلی کشور یونان، پیش از شروع کلاس‌های دانشگاه، باید در دوره‌های زبان یونانی شرکت نماید و مدرک زبان خود را دریافت کند.

متقاضیانی که به دنبال تحصیل در مقطع کارشناسی و دریافت ویزای تحصیلی کشور یونان هستند، باید از طریق وزارت آموزش عالی و امور دینی کشور یونان، نسبت به این امر اقدام کنند.

متقاضیانی که قصد تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در کشور یونان را دارند، می‌توانند به صورت مستقیم از طریق دانشگاه مورد نظر خود نیز، نسبت به این امر اقدام کنند.
فرد متقاضی برای اخذ ویزای تحصیلی کشور یونان، باید در ابتدا مدارک مورد نیاز را تهیه کند و همراه با نامه پذیرش و مدرک زبان خود به سفارت کشور یونان در محل زندگی خود ارائه نماید و ویزای تحصیلی یونان را درخواست کند.

باید به این نکته توجه نمود که فرم درخواست باید توسط خود متقاضی تحویل داده شود و حضور او در سفارت برای درخواست ویزای تحصیلی یونان نیز، الزامی می‌باشد. جهت تحصیل در بیشتر دانشگاه‌های کشور یونان، فرد متقاضی باید به زبان یونانی تسلط داشته باشد و فقط در بعضی از دانشگاه‌ها و رشته‌های تحصیلی، دروس به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند.
بنابراین، زبان تحصیل در کشور یونان به زبان بومی این کشور، یعنی زبان یونانی می‌باشد. متقاضی این توانایی را دارد تا در دوره‌های آمادگی زبان یونانی در کشور یونان شرکت نماید. دوره‌های زبان یونانی که فرد شرکت می‌کند، با توجه به سطح او می‌باشد.

آیا امکان کار در حین تحصیل برای دانشجویان در کشور یونان وجود دارد؟

بله، افرادی که در کشور یونان مشغول به تحصیل می‌شوند نیز، همانند دیگر دانشجویان در کشورهای مختلف، اجازه کار کردن دارند. بنابراین، دانشجویان در مقطع لیسانس و فوق لیسانس بین 10 الی 20 ساعت در هفته و دانشجویان در مقطع دکتری 30 ساعت در هفته اجازه دارند تا مشغول به کار شوند.

  وکیل جرم پولشویی در یونان

آیا بعد از اتمام تحصیل دانشجو، فرصت اشتغال در کشور یونان برای او وجود دارد؟

در جهت پاسخ به این سوال باید نرخ بیکاری در کشور یونان را مورد بررسی قرار داد. نرخ بیکاری و وضعیت اقتصادی در کشور یونان جهت به وجود آمدن موقعیت‌های شغلی، مخصوصا برای دانشجویان خارجی زیاد مطلوب نمی‌باشد.

همانگونه که عنوان شد، دانشجویان کشور یونان ساعات محدودی در هفته را اجازه دارند تا به صورت پاره وقت کار کنند. اما بعد از فارغ‌التحصیل شدن، فرد می‌تواند شغل مناسبی در این کشور پیدا کند و نوع ویزای خود را به کاری تغییر دهد. اما به یاد داشته باشید جهت این امر حتما باید نرخ بیکاری این کشور را مورد توجه قرار داد.

آیا به واسطه تحصیل در کشور یونان می‌توان اقامت دائم یونان و تابعیت این کشور را اخذ نمود؟

خیر، اخذ اقامت دائم و تابعیت کشور یونان، نیازمند 7 الی 8 سال کار است که باید همراه با پرداخت مالیات باشد. اگر فرد دانشجو بعد از اتمام تحصیل خود، بتواند در کشور یونان کار پیدا کند و توسط یک کارفرما در این کشور استخدام شود، این اجازه را دارد تا ویزای کار کشور یونان را اخذ نماید و به زندگی کردن در این کشور ادامه دهد.

تحصیل در مقاطع مختلف یونان چگونه است؟

تحصیل در یونانتحصیل در مقطع لیسانس در کشور یونان 3 الی 4 سال طول می‌کشد. بیشتر دروس و دوره‌های تحصیلی در این مقطع به زبان یونانی تدریس می‌گردند. فرد متقاضی جهت تحصیل در مقطع کارشناسی در یونان باید مدارکی از جمله، پاسپورت، ریز نمرات، مدرک دیپلم و مدرک زبان را ارائه نماید.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

تحصیل در مقطع فوق لیسانس در کشور یونان 2 سال زمان می‌برد. متقاضی در این مقطع این توانایی را دارد تا در برخی از رشته‌ها به زبان انگلیسی تحصیل نماید.
همچنین، تحصیل در مقطع دکتری در کشور یونان 2 سال نیز، طول می‌کشد که در این مقطع هم متقاضی می‌تواند به زبان انگلیسی تحصیل نماید.

فردی که به دنبال تحصیل در مقطع دکتری در کشور یونان می‌باشد، جهت دریافت پذیرش از دانشگاه‌های این کشور، باید دارای رزومه علمی قوی باشد.

هزینه تحصیل در دانشگاه‌های کشور یونان چقدر است؟

هزینه تحصیل دانشجو جهت تحصیل در دانشگاه‌های کشور یونان، با توجه به رشته تحصیلی و دانشگاه مورد نظر فرد نیز، متفاوت و متغیر می‌باشد.
ولی به صورت کلی هزینه‌های تحصیل و زندگی برای یک دانشجو در کشور یونان نسبت به بیشتر کشورهای اروپایی دیگر، کمتر است. هزینه‌های تحصیل برای یک فرد دانشجو در کشور یونان حدودا بین 1500 تا 4000 یورو در سال است.

بهترین و باتجربه‌ترین وکیل در زمینه تحصیل در دانشگاه‌های یونان دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

باتجربه‌ترین و بهترین وکیل در زمینه تحصیل در دانشگاه‌های یونان، وکیلی است که به صورت کامل در جریان روال انجام امور ‌باشد و بعد از بررسی شرایط فرد متقاضی، تمامی اقدامات مورد نیاز را جهت رسیدن به اهداف مورد نظر نیز، انجام ‌دهد.

او با دانش، تخصص و تجربه‌ای که در این زمینه دارد، متقاضی را با مسائل پیشرو آشنا می‌کند و همچنین با اقدامات به موقع و به‌جا، احتمال پذیرش متقاضی در دانشگاه مورد نظر را نیز، افزایش می‌دهد.

به همین دلیل، ما به شما مخاطبان گرامی که قصد تحصیل در دانشگاه‌های یونان را دارید، موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم، که دارای بهترین و با تجربه‌ترین وکلا در این زمینه می‌باشد.

  وکیل انحصار وراثت شمال تهران

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت نوبت مشاوره در زمینه تحصیل در دانشگاه‌های یونان، شما عزیزان می‌توانید با موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (25 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *