این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

در این مقاله با بررسی موضوع تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان با شما همراه هستیم.

تحصیل در دانشگاه‌های انگلستانکیفیت تحصیلی دانشگاه‌‌های انگلستان در جهان کاملا شناخته شده می‌باشد. تمامی دانشگاه‌‌های کشور انگلستان بر اساس استانداردهای دقیقی که دولت وضع‌ می‌ند اداره می‌شوند، پس به طور قطع بهترین خدمات آموزشی، پشتیبانی تحصیلی و منابع در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

در گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهمی که در بررسی موضوع تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان پاسخ داده می‌شوند عبارتند از:

  • شرایط عمومی تحصیل در انگلستان چگونه است؟
  • شرایط تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری انگلستان چگونه است؟
  • هزینه های تحصیل و زندگی در کشور انگلستان چگونه است؟
  • آیا امکان کار در کشور انگلستان برای افراد دانشجو وجود دارد؟
  • مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی انگلستان چیست؟
  • آیا امکان تمدید اقامت بعد از اتمام تحصیل برای افراد وجود دارد؟
  • آیا امکان دریافت بورسیه تحصیلی انگلستان برای افراد متقاضی وجود دارد؟
  • شرایط مورد نیاز برای دریافت ویزای همراه در زمینه تحصیل در انگلستان چیست؟
  • چگونه می‌توان از وکیل حاذق در زمینه تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان کمک دریافت نمود؟

شرایط عمومی تحصیل در انگلستان چگونه است؟

سیستم آموزش عالی کشور انگلستان از بهترین نظام‌های آموزشی جهان به حساب می‌آید و دائما در رده‌بندی‌های جهانی جایگاه‌های بسیار خوبی دریافت نموده است. دانشگاه‌های انگلستان در رده‌بندی جهانی QS در سال 2021، موفقیت‌های ذیل را به دست آورده‌اند:
کسب 4 مقام برتر در میان 10 دانشگاه‌های برتر جهان در سال 2021 (دانشگاه آکسفورد رتبه چهارم، دانشگاه کمبریج رتبه هفتم، دانشگاه یو سی ال رتبه هشتم و دانشگاه امپریال کالج لندن رتبه نهم جهان را در سال 2021 کسب نمودند.)

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

شرایط تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری انگلستان چگونه است؟

شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور انگلستان

جهت تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور انگلستان باید مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی به دانشگاه مورد نظر ارائه گردند. مدت زمان تحصیل در این مقطع بین 3 الی 4 سال می‌باشد و مدرک زبان آیلتس 6 تا 6.5 لازم است.تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان

شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور انگلستان

جهت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان باید مدرک کارشناسی معتبر و مورد تایید کشور انگلستان به همراه نمره زبان آیلتس حداقل 5 و 6 ارائه شوند. تحصیل در دانشگاه‌های کشور انگلستان در مقطع کارشناسی ارشد به دو صورت پیوسته و ناپیوسته امکان پذیر می‌باشد. تحصیل در این مقطع در بخش پیوسته 3 سال و ناپیوسته 1 سال زمان می‌برد.تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان

شرایط تحصیل در مقطع دکتری در کشور انگلستان

تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه‌های کشور انگلستان، پیش نیازهایی دارد که شامل پیشینه تحصیلی قوی، مدرک زبان با نمره بالا و داشتن استاد راهنما می‌شوند. استاد راهنما یا سوپروایزر بعد از مکاتبه متقاضی با او و تایید فرد متقاضی، برای او پذیرش تحصیلی آن دانشگاه را صادر می‌کند.

تحصیل در این مقطع در انگلستان به دو صورت نظری – تحقیقاتی و پژوهشی امکان پذیر می‌باشد که 3 سال طول می‌کشد. مدرک زبان لازم برای تحصیل در مقطع دکتری، آیلتس 7 به بالا است.تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان

هزینه های تحصیل و زندگی در کشور انگلستان چگونه است؟

هزینه های تحصیل و زندگی در کشور انگلستانکشور انگلستان یک کشور کاملا پیشرفته است و جزو برترین کشورها در جهان به حساب می‌آید. بنابراین، هر سال افراد بسیاری مایل به تحصیل در این کشور هستند. هزینه تحصیل در این کشور در هر مقطع کاملا با مقاطع دیگر متفاوت است.

  ویزای کار انگلستان

متقاضیانی که در کشور انگلستان مشغول به کار و یا تحصیل هستند، این امکان را دارند تا فرزندانشان به صورت کاملا رایگان در این کشور تحصیل کنند. نکته قابل توجه این است که دانشجویانی که عضو اتحادیه اروپا هستند، باید مانند دانشجویان انگلیسی شهریه پرداخت کنند و این شهریه همانگونه که عنوان شد در هر مقطع متفاوت است.

هزینه های تحصیل در انگلیس با توجه به نوع دانشگاه و رشته تحصیلی فرد دانشجو متفاوت می‌باشد. دانشجویان انگلیسی، باید بیش از 9.250 پوند در سال هزینه کنند و دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا، باید بین 10.000 تا 38.000 پوند در سال هزینه کنند.تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان

آیا امکان کار در کشور انگلستان برای افراد دانشجو وجود دارد؟

بر اساس قانون کشور انگلستان، دانشجویانی که از طریق ویزای تحصیلی مشغول به تحصیل در این کشور می‌باشند، اجازه کار دارند. هدف از این امر این است که فرد دانشجو بتواند در حین تحصیل، درآمد کسب نماید و از پس هزینه‌های زندگی خود برآید.

فرد دانشجو اجازه دارد تا 20 ساعت در هفته کار کند که این زمان در تعطیلات دانشگاهی قابل افزایش می‌باشد. متقاضی باید بالای 16 سال سن داشته باشد و از اداره مهاجرت و مرکز تحصیلی خود مجوز دریافت کرده باشد.تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی انگلستان چیست؟

برای دریافت ویزای تحصیلی کشور انگلستان باید مدارکی ارائه شوند. این مدارک شامل موارد زیر می‌باشند:

  • تکمیل فرم مخصوص برای درخواست ویزای تحصیلی انگلستان
  • گذرنامه معتبر
  • عکس پاسپورتی
  • نامه پذیرش از دانشگاه
  • اعلام محل سکونت و غیره

آیا امکان تمدید اقامت بعد از اتمام تحصیل برای افراد وجود دارد؟

تمدید اقامت انگلستانافراد دانشجو بعد از اتمام تحصیل در انگلستان، این امکان را دارند تا از طریق کار کردن، اقامت خود را در این کشور تمدید کنند. بنابراین، فرد دانشجو باید بعد از تمام شدن تحصیلاتش، نامه ای را مبنی بر درخواست تمدید مدت اقامت در انگلیس جهت کاریابی به Home Office ارائه کند تا به مدت 12 ماه اجازه کاریابی در انگلیس برای او صادر شود.

  تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان

باید عنوان نمود که کشور انگلستان دارای قوانین سخت گیرانه ای برای افراد خارجی متقاضی کار در این کشور می‌باشد، ولی این شرایط برای فارغ التحصیلان دانشگاه های انگلستان راحت‌تر خواهد بود.

بنابراین، متقاضی می تواند پس از تمام شدن تحصیلاتش در انگلستان مشغول به کار گردد و در صورت پرداخت منظم مالیات، بعد از 5 سال به اقامت دائم و 5 سال بعد از آن پاسپورت انگلیس را دریافت کند.تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان

شرایط مورد نیاز برای دریافت ویزای همراه در زمینه تحصیل در انگلستان چیست؟

دریافت ویزای همراه انگلستان در مبحث ویزای تحصیلی این کشور، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بر اساس تعاریف بین المللی، همراه شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال فرد دانشجو می‌باشد و برای دوره های بالای 9 ماه و ترجیحا بالای 1 سال قابلیت صدور دارد.

همراه می تواند چند ماه بعد از وارد شدن فرد دانشجو به کشور انگلستان از طریق ویزای همراه وارد این کشور شود و تحت شرایطی به کار تمام وقت مشغول گردد. مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای همراه انگلیس شامل موارد زیر می‌باشند:

  • سند ملک و املاک در خارج از انگلستان.
  • اثبات توان مالی برای پوشش هزینه های زندگی برای همسر و فرزندان.
  • داشتن سابقه سفر به انگلستان.
  • کپی رزرو بلیط.
  • منابع مالی کافی برای پوشش دادن هزینه های سفر.

چگونه می‌توان از وکیل حاذق در زمینه تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان کمک دریافت نمود؟

با دریافت مشاوره از وکیل متخصص و باتجربه در زمینه تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان، می‌توان اطلاعات مورد نیاز را به دست آورد و اقدامات لازم را با کمک وکیل به صورت اصولی و قانونی انجام داد تا نتیجه مورد نظر را کسب نمود.

  ازدواج و طلاق انگلستان

بنابراین، ما موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را به شما مخاطبان معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در زمینه تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان می‌باشد.

جهت برقراری ارتباط با وکلا در زمینه تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان و همچنین دریافت نوبت مشاوره، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (14 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *