این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با بررسی موضوع تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان همراهتان هستیم.

تحصیل در دانشگاه‌های انگلستانبسیاری از افراد به دنبال پیشرفت و ارتقای سطح زندگی و دانش خود هستند و به همین دلیل قصد تحصیل در دانشگاه‌های کشورهای خارجی را دارند که از لحاظ آموزشی دارای سطح بالاتری باشد تا بعد از تحصیل بتوانند وارد بازار کار شوند.

در گروه وکلای مهاجرتی مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در بررسی موضوع تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان:

1. شرایط عمومی تحصیل در کشور انگلستان چگونه است؟
2. به طور میانگین هزینه تحصیل در کشور انگلستان چه میزان می‌باشد؟
3. شرایط تحصیل در مقاطع مختلف دانشگاه‌های کشور انگلستان به چه صورت است؟
4. وضعیت اقامت فرد مهاجر بعد از تحصیل در انگلستان چگونه می‌شود؟
5. داشتن وکیل در زمینه مهاجرت تحصیلی به کشور انگلستان چه کمکی به فرد متقاضی می‌کند؟

شرایط عمومی تحصیل در کشور انگلستان چگونه است؟

مهاجرت به کشور انگلستان از طریق تحصیل بسیار طرفدار دارد و دلیل آن بالا بودن کیفیت نظام آموزشی است که در این کشور حاکم می‌باشد. نظام آموزشی کشور انگلستان از 3 سالگی کودکان برنامه ریزی شده و تحصیل از سن 5 تا 18 سالگی در این کشور به صورت اجباری است.

  ازدواج و طلاق انگلستان

این کشور که دارای جایگاه ویژه و برجسته‌ای از نظر سطح علمی آموزش است، پذیرای دانش آموزان و دانشجویان خارجی از سراسر دنیا می باشد. با توجه به تغییرات اخیر در کشور انگلستان و جدایی آن از اتحادیه اروپا، نیاز به نیروی کار تحصیل کرده و ماهر در این کشور بسیار مشاهده می‌گردد و همین امر، بیانگر امکان تبدیل اقامت موقت به اقامت دائم بعد از تحصیل در این کشور می باشد.

علاوه بر آن‌، امکان کار کردن همزمان با تحصیل و کسب درآمد و تجربه نیز امکان پذیر می‌باشد. دانشگاه‌های کشور انگلستان جزو برترین دانشگاه‌های دنیا هستند و تحصیل در آن ها نیاز به پرداخت شهریه دارد.تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان

به طور میانگین هزینه تحصیل در کشور انگلستان چه میزان می‌باشد؟

هزینه های تحصیل و زندگی در کشور انگلستانباید به این نکته توجه نمود که به طور میانگین یک دانشجو در ماه باید برای هزینه های خود حدود 1.000 تا 1.200 پوند را در نظر بگیرد تا با این مبلغ بتواند زندگی عادی در این کشور داشته باشد.

دانشگاه‌های کشور انگلستان رایگان نیست و پرداخت این شهریه بر عهده دانشجو می باشد. میزان شهریه دانشگاه با توجه به نوع دانشگاه و رتبه و موقعیت آن متفاوت می‌باشد، ولی هزینه تحصیل در دانشگاه‌های خصوصی بیشتر از هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی می‌باشد. به طور میانگین هزینه تحصیل در مقاطع مختلف دانشگاه‌های کشور انگلستان به شرح ذیل می‌باشد:

  • هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی تقریبا بین10 تا 38 هزار پوند در سال می‌باشد.
  • هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد تقریبا بین 14 الی 21 هزار پوند در سال می‌باشد.
  • هزینه تحصیل در مقطع دکتری بیش از 15 هزار دلار در سال می‌باشد.

شرایط تحصیل در مقاطع مختلف دانشگاه‌های کشور انگلستان به چه صورت است؟

تحصیل در مقطع کارشناسی

کشور انگلستان دانشگاه‌های معتبری دارد و اکثر این دانشگاه‌ها در رتبه یک دانشگاه‌های سراسر جهان قرار دارند. امکان تحصیل در مقطع کارشناسی برای تمامی افراد متقاضی تحصیل در کشور انگلستان وجود دارد. مهاجرت به این کشور از طریق تحصیل در مقطع کارشناسی، نیازمند دارا بودن مدرک دیپلم و نمره زبان آیلتس 6 است.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

البته، کسانی که موفق به کسب نمره مورد نظر در آزمون آیلتس نشده‌اند این توانایی را دارند تا پیش از شروع دانشگاه در دوره‌های تقویت زبان شرکت کنند. تحصیل در این مقطع سه سال و گاهی مواقع برای برخی از رشته‌ها چهار سال طول می‌کشد.

نکته بسیار مهمی که فرد متقاضی مهاجرت به انگلستان باید به آن توجه کند این است که در این مقطع او اجازه آوردن همراه و خانواده خود را ندارد.تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد

مهاجرت به کشور انگلستان از طریق تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌های این کشور امکان پذیر می‌باشد. انگلستان تنها کشوری می‌باشد که مدت زمان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در آن یک سال است و در نتیجه این مورد سبب ایجاد صرفه جویی در وقت دانشجو می‌گردد.

از جمله نیازمندی های وارد شدن دانشجو به این مقطع در کشور انگلستان، داشتن نمره آیلتس 6.5 و مدرک کارشناسی است. کارشناسی ارشد خود به دو دسته پیوسته و ناپیوسته در انگلستان تقسیم می‌شود: پیوسته شامل افرادی می‌شود که کارشناسی خود را نیز در این کشور گذرانده و هر دو مقطع آن‌ها تنها سه سال به طول می‌انجامد و کارشناسی ارشد ناپیوسته برای افرادی است که از کشورهای دیگر به قصد ادامه تحصیل به کشور انگلستان وارد می‌شوند.

از جمله رشته‌هایی که امکان تحصیل در آن‌ها در مقطع کارشناسی ارشد در کشور انگلستان وجود دارد عبارتند از: پزشکی، فلسفه، هنر، حقوق، علوم اجتماعی، فنی مهندسی، تجارت، علوم پایه و تاریخ.تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان

تحصیل در مقطع دکتری

تحصیل در انگلستانداشتن نمرات عالی در مقطع کارشناسی ارشد و همچنین دارا بودن حداقل نمره آیلتس 6.5 لازمه ورود به مقطع دکتری برای متقاضیان مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل است. علاوه بر آن، لازم است که متقاضی توصیه نامه‌هایی که از جانب اساتید پیشین او هستند را به همراه مدارک مورد نیاز به سفارت تحویل دهد.

  ویزای کار انگلستان

متقاضیان مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل در ابتدا باید درخواست خود را به دانشگاه مورد نظر ارسال کنند و با پذیرش در مقطع دکتری نیاز به استاد مشاور خواهند داشت که استاد مورد نظر از زمان ارسال درخواست پذیرش تا ارائه پروژه پایانی، دانشجو را راهنمایی می‌نماید.

مدت زمان مقطع دکتری بستگی به رشته دانشگاهی دارد، ولی به طور معمول این مقطع سه سال زمان می‌برد. باید این نکته را عنوان نمود که تحصیل در مقطع دکتری که بالاترین مقطع تحصیلی در کشور انگلستان می‌باشد امکان دریافت تابعیت و اقامت این کشور و همچنین وارد شدن به بازار کار را برای افراد متقاضی فراهم می‌کند.تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان

وضعیت اقامت فرد مهاجر بعد از تحصیل در انگلستان چگونه می‌شود؟

افرادی که از طریق تحصیل به کشور انگلستان مهاجرت می‌کنند، نمی‌توانند بعد از اتمام تحصیل خود فقط به این دلیل که در انگلستان تحصیل نموده‌اند اقامت این کشور را کسب کنند. این افراد برای این که بتوانند بلافاصله بعد از اتمام تحصیل خود در انگلستان شروع به کار کنند، باید قبل از پایان دوره تحصیل به دنبال کار مورد نظر بگردند و آن را پیدا کنند تا بلافاصله پس از فارغ التحصیل شدن به آن کار مشغول گردند.

اگر این اتفاق نیفتد، فرد دانشجو باید درخواستی مبنی بر تمدید ویزای خود به home office ارائه کند و در صورتی که درخواست او به تایید برسد اجازه ماندن در این کشور به مدت 12 ماه به او داده می‌شود.

داشتن وکیل در زمینه مهاجرت تحصیلی به کشور انگلستان چه کمکی به فرد متقاضی می‌کند؟

داشتن وکیل در زمینه موضوع تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان باعث می‌شود تا فرد متقاضی با آگاهی بیشتر، ریسک کمتر و شانس بالاتری نسبت به امر مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل اقدام کند. در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات دقیق و جامع در مورد موضوع تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان هستید، می‌توانید از وکلای متبحر و حاذق در این زمینه کمک دریافت نمایید.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

بنابراین، ما به شما موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در زمینه موضوع تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان است.

جهت دریافت نوبت مشاوره در زمینه موضوع تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *