این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با موضوع تحصیل در انگلستان در خدمت شما همراهان گرامی هستیم.

تحصیل در انگلستانکشور انگلستان به سبب امکانات آموزشی و رفاهی بسیار عالی و شرایط ایده آل و چشمگیری که در اختیار افراد قرار می‌دهد، مورد توجه اشخاص بسیاری قرار گرفته و این افراد از طریق روش‌هایی همچون تحصیلی در انگلستان، کار، سرمایه‌گذاری، ثبت شرکت، ازدواج، و…، به این کشور مهاجرت می‌نمایند.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری، با توجه به همکاری با برترین وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی در انگلستان و نیز با حضور کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل، همواره موثق‌ترین اطلاعات پیرامون آخرین قوانین مهاجرتی انگلستان را در اختیار مخاطبان خود در سراسر دنیا قرار می‌دهد.

در حال حاضر موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان، یکی از معتبرترین موسسات حقوقی مجاز در زمینه ارایه مشاوره حقوقی تحصیل در انگلستان ، در ایران می‌باشد که همواره با عنایت به آخرین قوانین و پیگیری امور مهاجرتی از طریق کنسولگری‌های ایران در انگلستان، مفتخر به ارایه خدمات مشاوره حقوقی در تمامی زمینه‌های مهاجرت به کشور انگلستان بوده است.

معرفی کشور انگلستان

کشور انگلستان در ناحیه‌ی جنوبی بریتانیای کبیر قرار گرفته است. این کشور از ناحیه‌ی شمالی با کشور اسکاتلند و از ناحیه‌ی غربی با ولز دارای مرز مشترک می‌باشد که این ویژگی به یکی از مسائل مهم در اقتصاد و حمل و نقل این کشور تبدیل گشته است.

  تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان

آب و هوای کشور انگلستان نسبتا معتدل و مرطوب بوده و اکثرا در طول فصل‌های مختلف، هوا مرطوب و بارانی است؛ بدین گونه که در فصل زمستان دمای هوا منفی نخواهد شد و در فصل تابستان هم دمای هوای پایه نیز از 23 درجه بالاتر نخواهد رفت. جمعیت کشور انگلستان مطابق با آخرین سرشماری موجود که تا سال 2015 انجام گرفته، حدود 5/54 میلیون نفر تخمین زده شده است. پایتخت کشور انگلستان شهر لندن و جمعیت حدود 5/8 میلیون نفر است.

تحصیل در انگلستانلندن، یکی از مهم‌ترین شهرهای کشور انگلستان محسوب می‌گردد. شهرلندن از قطب‌های مهم اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در انگلستان بوده و عمده ترین مراکز تجاری، فرهنگی و … را در خود جای داده است.

کشور انگلستان تنها یک درصد از جمعیت کل جهان را تشکیل می‌دهد؛ این درحالی است که کمتر از 10 درصد از تولید علم و فناوری دنیا را به خود اختصاص داده است .کشور انگلستان به کشوری پیشتاز و قدرتمند به لحاظ تکنولوژی و تولید علم در دنیا تبدیل شده و از لحاظ علمی تقریبا هم ردیف کشورهایی مانند آمریکا قرار گرفته است.

مهاجرت تحصیلی به انگلستان

سیستم آموزشی انگلستان یکی از توسعه یافته‌ترین و قوی‌ترین نظام‌های آموزشی در دنیا می‌باشد. مطابق با یکی از آخرین داده‌های آماری که در کشور انگلستان در سال 2012 میلادی انجام شده، در حدود 400-450 هزار دانشجو به این کشور از طریق تحصیل، مهاجرت نموده‌اند. از عمده دلایل مهاجرت از طریق تحصیل به کشور انگلستان، اخذ مدرک تحصیلی معتبر از دانشگاه‌ها و کالج‌های این کشور می‌باشد که از اعتبار و ارزش بین المللی بسیار بالا برخوردار هستند.

  ویزای کار انگلستان

در کشور انگلستان تحصیلات عالی به دو بخش تقسیم می‌گردد:

بخش اول: شامل مدرک لیسانس یا کارشناسی و دوره‌ی پایه یا foundation degree و اخذ مدرک این دوره‌ی پایه

بخش دوم: دربردارنده‌ی تحصیلات تکمیلی و عالی و شامل دوره‌ی فوق لیسانس(ارشد) و دکتری است. چنانجه فردی بخواهد در مقاطع عالی و تکمیلی ادامه تحصیل نماید باید مدرک کارشناسی معتبر را از دانشگاه مربوطه که مورد قبول دانشگاه‌های این کشور قرار می‌گیرد را اخذ نماید.

هزینه‌ی زندگی در کشور انگلستان

هزینه های تحصیل و زندگی در کشور انگلستان هزینه‌های زندگی در کشور انگلستان به سطح درآمدی افراد و سبک و شیوه‌ی زندگی آنان بستگی دارد. ممکن است شخصی درآمد مطلوب و بالایی داشته باشد و بخواهد برای زندگی شخصی خود بالاتر از مبالغی که در این مقاله به آن اشاره می‌کنیم هزینه کند. به طور کلی هزینه زندگی برای یک شخص به صورت ماهیانه در حدود 700-1300 پوند در ماه در نظر گرفته شده که شامل انرژی (آب، برق و… )، اینترنت، قبض موبایل، خوراک و… است.

خدمات موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و حضور گروه وکلای مهر، با همکاری وکلا و موسسات مهاجرتی بین‌المللی در سراسر دنیا، آماده ارایه مشاوره تخصصی و حقوقی در زمینه مهاجرت به انگلستان و امور مربوط به تحصیل در انگلستان و دیگر امور مهاجرتی به هموطنان عزیز در سراسر ایران و سایر کشورها می‌باشد. برای اخذ مشاوره تخصصی با کارشناسان ارشد در دپارتمان مهاجرت در تماس باشید.

دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهرپارسیان

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *