این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با موضوع تحصیلات عالی در انگلستان در خدمت شما همراهان گرامی خواهیم بود.

تحصیلات عالی در انگلستانبه طور کلی و همه ساله کشور انگلستان افراد بسیاری را به سبب شرایط و کیفت آموزشی و رفاهی مطلوبی که فراهم می‌کند، به خود جذب می‌نماید. در این بین افراد بسیاری هستند متقاضی تحصیلات عالی در انگلستان هستند.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری، با توجه به همکاری با برترین وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی در انگلستان و نیز با حضور کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل، همواره موثق‌ترین اطلاعات پیرامون آخرین قوانین مهاجرتی انگلستان را در اختیار مخاطبان خود در سراسر دنیا قرار می‌دهد.

در حال حاضر موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، یکی از معتبرترین موسسات حقوقی مجاز در زمینه ارایه مشاوره حقوقی تحصیلات عالی در انگلستان، در ایران می‌باشد که همواره با عنایت به آخرین قوانین و پیگیری امور مهاجرتی از طریق کنسولگری‌های ایران در انگلستان، مفتخر به ارایه خدمات مشاوره حقوقی در تمامی زمینه‌های مهاجرت به کشور انگلستان بوده است.

تحصیل در مقطع لیسانس در انگلستان

عده‌ای تحصیل در مقطع لیسانس در انگلستان را به سایر کشورها، حتی کشورهای اروپایی ترجیح می‌دهند. چنانچه شخصی بخواهد که دوره‌ی لیسانس را درکشور انگلستان بگذراند، صرفا باید یکی از دیپلم‌های  چهارساله‌ی دوره‌ی متوسطه که شامل علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی(طبیعی)، علوم انسانی (ادبیات) می‌باشد را برای ارایه به دانشگاه‌های انگلستان از دبیرستان مربوطه داشته باشد. برای ورود به مقطع لیسانس متقاضی باید آیلتس 6 ارایه گردد. چنانچه متقاضی نتواند نمره‌ی آیلتس 6 را  اخذ کند، می‌تواند با داشتن نمره 5/5 آیلتس از کالج‌های انگلستان پذیرش گرفته و پس از آنکه دوره‌ی کالج متقاضی سپری شد، دوره‌ی لیسانس را بگذراند.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

طول دوره‌ی لیسانس در کشور انگلستان سه سال است. دانشجو در طول دوره‌ی تحصیلی خود حق کار دانشجویی با در نظر گرفتن 10 ساعت در هفته را دارد که بخش کوچکی از هزینه‌های زندگی و دانشجویی متقاضی تامین می‌گردد.

تحصیل در مقطع فوق لیسانس در انگلستان

تحصیل در انگلستانپس از آنکه متقاضی دوره‌ی لیسانس خود را بگذراند و و مدرک تحصیلی مربوطه را دریافت نماید، می‌تواند برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های معتبر و بین‌المللی انگلستان اقدام نماید. برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های انگلستان، متقاضی باید نمره آیلتس 5/6 اخذ نماید.

دوره‌ی تحصیلی در مقطع فوق لیسانس، برخلاف آنکه در سایر کشورها دو ساله برگزار می‌شود، در انگلستان یک سال بوده و دانشجو در طی دوره‌ی تحصیلی خود، با داشتن حداکثر 20 ساعت کار دانشجویی می‌تواند به فعالیت بپردازد و بخشی از هزینه‌های زندگی و دانشجویی را تامین نماید.

شهریه‌ی تحصیل در مقطع لیسانس و فوق لیسانس:

به طور کلی شهریه تحصیل در مقطع لیسانس و فوق لیسانس برای دانشجویان بین‌المللی در حدود 10-15 هزار پوند در سال در نظر گرفته می‌شود که دانشجو در صورت پیدا کردن کار دانشجویی می‌تواند بخشی از

هزینه‌های دانشجویی و فردی را تامین نماید. تحصیلات عالی در انگلستان

دوره‌ی premaster در انگلستان

 همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم برای تحصیل در مقطع لیسانس در کشور انگلستان باید دیپلم داشته باشیم که بتوانیم تحصیل در مقطع لیسانس را به اتمام برسانیم. در این بین اشخاصی هستند که مدرک فوق دیپلم را از کشور مبدا اخذ نموده‌اند و می‌خواهند دوره‌ی فوق لیسانس را در دانشگاه‌های انگلستان بگذرانند؛ لذا دقت و توجه به این نکته ضروری است که مدرک فوق دیپلم تقریبا در اقصی نقاط دنیا تعریف مشخص و دقیقی ندارد و متقاضی اگر بخواهد در کشور انگلستان در مقطع فوق لیسانس، تحصیلات خود را تکمیل نماید باید دوره‌ی یک ساله‌ی premaster  را بگذراند و پس از اتمام این دوره‌ی یک ساله برای مقطع فوق لیسانس اقدام نماید.

  تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان

دوره‌ی pre-phd  در انگلستان

چنانچه فردی قصد تحصیل در مقطع دکتری را داشته باشد، اما نمره‌ی آیلتس کافی و لازم را که حداقل آیلتس 7 آکادمیک است را نداشته باشد، به منظور تقویت نمره زبان و آشنایی با دروس و شیوه‌های علمی دوره‌ی دکتری می‌تواند وارد دوره‌ی pre-phd شود.

تحصیل در مقطع دکتری در انگلستان

تحصیل در انگلستاندر صورتی که شخصی با اخذ مدرک فوق لیسانس بخواهد تحصیل در مقطع دکتری را در کشور انگلستان انتخاب نماید، باید آیلتس 7 و حتی بالاتر را برای این مقطع اخذ کرده باشد.

دانشجو در صورت اراdه‌ی آیلتس آکادمیک با نمره‌ی 7 و تمکن مالی مناسب، می‌تواند برای مقطع دکتری اقدام نماید. دکتری در کشورهای مختلف و حتی در انگلستان به عنوان شغل محسوب می‌گردد و دانشجو زمانی که فعالیت و پروژه‌های تحقیقاتی را انجام می‌دهد، در ازای آن به دانشجو حقوق و دستمزد تعلق می‌گیرد.

طول دوره‌ی تحصیلی در این مقطع سه ساله می‌باشد و پس از اتمام دوره‌ی تحصیلی متقاضی می‌تواند از دولت کشور انگلستان درخواست کارت اقامت یک ساله کرده و پس از دریافت کارت اقامت می‌تواند به صورت تمام وقت به فعالیت مشغول گردد.

لازم به ذکر است که متقاضی مقطع دکتری امکان بردن همسر و فرزند زیر 18 سال در واقع همراه را با خود دارد.

خدمات موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و حضور گروه وکلای مهر، با همکاری وکلا و موسسات مهاجرتی بین‌المللی در سراسر دنیا، آماده ارایه مشاوره تخصصی و حقوقی در زمینه مهاجرت به انگلستان و امور مربوط به تحصیلات عالی در انگلستان و دیگر امور مهاجرتی به هموطنان عزیز در سراسر ایران و سایر کشورها می‌باشد. برای اخذ مشاوره تخصصی با کارشناسان ارشد در دپارتمان مهاجرت در تماس باشید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *