این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با بررسی موضوع تاثیر تولد فرزند در پرونده اقامت آلمان در خدمت شما همراهان گرامی هستیم.

تاثیر تولد فرزند در پرونده اقامت آلماندانشنامه حقوقی مهاجرت به آلمان که با همراهی ده وکیل برتر مهاجرتی در اروپا و ایران در حال تدوین می باشد، به همت گروه وکلای مهر تهران در انتهای مسیر پر پیچ و خم خود قرار دارد. موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با همراهی برترین مشاورین حقوق بین الملل خصوصی و حقوق مهاجرت، اقدام به بررسی تخصصی تاثیر تولد فرزند در پرونده اقامت آلمان نموده است.

این پژوهش در نظر دارد به سوالاتی نظیر: آیا تولد فرزند در آلمان موجب تابعیت وی و اخذ اقامت آلمان برای پدر و مادر می شود؟ تاثیر تولد فرزند در پرونده اقامت آلمان برای والدین چیست؟ چگونه می توان با تولد فرزند در آلمان به تابعیت و اقامت این کشور دست یافت؟ مشاور حقوقی مطمئن جهت مهاجرت به /المان چه ویژگیهایی دارد؟ چگونه می توان با موسسه حقوقی معتبر قرارداد مهاجرت به آلمان منعقد نمود؟ تولد فرزند در آلمان چه مزایایی برای او دارد؟ آیا شخصی که سالها قبل در آلمان متولد شده و اکنون تقاضای تابعیت آلمان دارد، می تواند به هدف خود دست یابد؟ را توسط گروه مشاورین مهاجرتی مهر با مشاوره محمدرضا مهری برترین مشاور مهاجرتی در ایران پاسخ دهد.

نظام حقوقی آلمان در اعطای تابعیت

از دو اصل خاک و خون برای اعطای تابعیت، قوانین تابعیت آلمان اصل خون را به عنوان سیستم غالب اعطای تابعیت در این کشور پذیرفته است. تولد فرزند از پدر یا مادر آلمانی در خاک آلمان، بدون شک اعطای تابعیت به فرزند را در پی دارد.

  لیست مشاغل مورد نیاز آلمان

تولد فرزند از مادر آلمانی و خارج از خاک آلمان، اعطای تابعیت به کودک را با دشواری مواجه خواهد کرد ولی امکان اخذ تابعیت توسط فرزند متولد شده در خارج از خاک آلمان وجود دارد.

اما در صورت تولد فرزند از پدر و مادر خارجی در خاک آلمان، با شرایطی امکان اخذ تابعیت آلمان از طریق سیستم خاک به عنوان روش فرعی اعطای تابعیت در آلمان نیز امکان پذیر است. در قانون مدنی آلمان و بخش نامه های اداره مهاجرت دولت فدرال، این اجازه به ایالت های آلمان داده شده است، تا در صورت دریافت تقاضای تابعیت در خاک آلمان، از طریق تولد فرزند با داشتن شرایط مقرر در قانون این درخواست مورد بررسی قرار گیرد.

شرایط اعطای تابعیت آلمان از راه سیستم خاک و تولد فرزند در این کشور

مهاجرت به آلماناگر یکی از والدین کودک، اقامت دائم آلمان را داشته باشند و از تولد فرزند و اقامت وی مدت هشت سال گذشته باشد، فرزند متولد شده در آلمان می تواند تابعیت آلمانی دریافت کند.

دریافت تابعیت و پاسپورت آلمانی توسط والدین نیز یکی دیگر از شرایطی است که قانون مدنی آلمان در استثنائات اعطای تابعیت از سیستم خاک پذیرفته و قابل اجراست.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره تاثیر تولد فرزند در پرونده اقامت آلمان، با مشاورین زبده گروه وکلای مهاجرتی مهر در موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان مشاوره فرمایید.

تولد فرزند با ویزای توریستی آلمان

گاهی ممکن است شخصی با ویزای توریستی مالتی پل شنگن، در زمان بارداری به خاک آلمان سفر کند تا با تولد فرزند در آلمان، تابعیت آلمان را برای فرزند و اقامت دائم را برای خودش درخواست نماید.

  ویزای کار آلمان بدون مدرک دانشگاهی

تاثیر تولد فرزند در پرونده اقامت آلمان، در نوشتاری جداگانه به صورت مشروح مورد بررسی قرار گرفت که در وب سایت رسمی گروه وکلای مهر تهران قابل مطالعه می باشد.

اما همان طور که قبلا نیز شرح آن رفت، تولد فرزند در آلمان هیچ تاثیری در اخذ اقامت والدین ندارد و به فرزند متولد شده در آلمان که والدین وی، خارجی بوده و فاقد اقامت دائم آلمان هستند نیز تابعیتی اعطا نمی شود.

البته والدینی که با ویزای قانونی در آلمان به سر می برند و پس از تولد فرزند در آلمان، با یکی از روشهای قانونی، اقدام به اخذ اقامت آلمان می نمایند، از این بحث خارج هستند.

راههای قانونی اخذ اقامت آلمان از قبیل: ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار در آلمان، پیدا کردن موقعیت شغلی در آلمان، تحصیل دًر آلمان و سایر روشهای مهاجرت و دریافت اقامت آلمان، از جمله اموری هستند که می تواند بعد از تولد فرزند در آلمان مد نظر قرار گیرد.

وکیل مهاجرت به آلمان در تهران

راهبرد موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان در انجام امور قانونی مربوط به سرمایه گذاری در اتحادیه اروپا از طریق ثبت شرکت در آلمان، تحصیل و کار در آلمان، ویزای الحاق و پیوست به خانواده در آلمان، خدمات ترانسفر فرودگاهی با توجه به وجود شرکت ثبت شده در هامبورگ آلمان و همکار گروه وکلای مهاجرتی مهر ایران، می باشد.

جهت مشاوره حقوقی و مهاجرتی درباره راه های قانونی مهاجرت به آلمان با ما تماس بگیرید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

4.8/5 - (6 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *