این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با موضوع بورسیه تحصیلی کشور پرتغال با شما هستیم.

بورسیه تحصیلی کشور پرتغالاخذ بورسیه تحصیلی کشور پرتغال در حال حاضر از بهترین مواردی است که می تواند شما را با حداقل هزینه به هدف خود که ادامه تحصیل در کشوری مدرن در حوزه شنگن می باشد برساند.

در عصر کنونی تحصیل در کشور های حوزه شنگن و در ناحیه اروپا به دلیل کیفیت بالای نظام آموزشی خواسته بسیاری از دانش آموختگان در سراسر دنیا می باشد.

اما این امر مستلزم پرداخت هزینه هایی است که معمولا تحصیل در بسیاری از کشور های اروپایی و من جمله تحصیل در پرتغال نیز مشمول آن خواهد بود بنابراین اخذ بورسیه تحصیلی کشور پرتغال راهی است بهینه برای تحصیل در کشوری مطرح و توریستی در حاشیه اقیانوس اطلس که جذابیت های بسیار زیادی برای اقامت و زندگی دارد.

لازم به ذکر است همواره مهاجرت تحصیلی به کشور های مطرح و تراز اول دنیا از بهترین و ایمن ترین راه های مهاجرت بوده است ، چرا که در این روش از مهاجرت شخص متقاضی کمترین ریسک را مرتکب شده و علاوه بر تحصیل در دانشگاه های بسیار معتبر جهان به اقامت کشور مورد علاقه خود نیز دست پیدا می کند.

شرایط دریافت بورس تحصیلی پرتغال

هنگامی که شما به همین منظور اقدام به مهاجرت تحصیلی به کشور زیبای پرتغال می کنید اخذ بورسیه تحصیلی کشور پرتغال می تواند ریسک شما را به حداقل رسانده و با کمترین هزینه ها شما را به اقامت یکی از زیبا ترین کشور های اروپا در حوزه شنگن برساند.

  اقامت یونان مهر پارسیان

هنگامی که یک دانش آموز اقدام به مهاجرت تحصیلی به کشور های دیگر می کند و مشغول تحصیل در کشوری دیگر می شود هزینه های تحصیل و هزینه های زندگی از اهمیت بالایی برخوردار خواهند شد.

مهاجرت به پرتغالدر سراسر کشور های ثروتمند و صاحب نام دنیا سالیانه هزاران بورسیه تحصیلی ارائه می شود که بورسیه تحصیلی کشور پرتغال نیز مشمول آنها می شود. بورسیه تحصیلی کشور پرتغال علاوه بر اینکه به معدل GPA شما بستگی خواهد داشت، بستگی بسیار به ملیت، نیاز مالی و شرایط مالی شما دارد.

زمانی که شما از رزومه تحصیلی در سطح بسیار بالایی برخوردار باشدی می توانید به اخذ بورسیه تحصیلی پرتغال از دانشگاه های این کشور امیدوار باشید.

این بورسیه در مقطع فوق لیسانس و دکترا توسط توصیه نامه و نظر استادان دانشگاهی به دانشجوی متقاضی تعلق می گیرد و در مقطع لیسانس لازم است تا شخص متقاضی حداقل یک ترم تا دو ترم را با معدل بالای ۱۷ بگذراند و سپس درخواست بورسیه داده و از بورس تحصیلی پرتغال بهره مند گردد .

بورسیه تحصیلی در کشور پرتغال

علاوه بر دانشگاه ها توسط بسیاری از موسسات خصوصی و دولتی برای دانش آموزان و دانشجویان خارجی ارائه می شود . در میان موسساتی که بورسیه تحصیلی در کشور پرتغال به دانشجویان غیر اروپایی ارائه می دهد می توان theInstituto Português de Apoioao Desenvolvimento و theInstituto Camões را نام برد که از جمله موسسات خصوصی و نیمه خصوصی هستند که در رشته های علوم پایه و آموزش زبان و فرهنگ پرتغالی و همچنین رشته های فنی و مهندسی اقدام به پرداخت بورس تحصیلی در کشور پرتغال می کنند . شرایط مورد نیاز و ضرورت های موجود برای اخذ بورسیه تحصیلی کشور پرتغال بستگی بسیار به مقطعی دارد که در آن تحصیل می کنید و همچنین به سازمانی هم که از آن بورس تحصیلی را درخواست می کنید مرتبط می باشد.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

برای مثال سازمان Fundação para a Ciência e a Tecnologia در کشور پرتغال تنها به آن دسته از دانشجویان غیر اروپایی بورس تحصیلی پرداخت می کند که در مقطع فوق لیسانس و دکترا تحصیل می کنند و همچنین رشته تحصیلی آن ها از میان علوم پایه و رشته های زیر شاخه تکنولوژی باشد لازم به ذکر می باشد این موسسه سالیانه به هزار دانشجوی خارجی بورس تحصیلی پرتغال را پرداخت می کند.

نوعی از بورسیه تحصیلی در کشور پرتغال وجود دارد که از آن به بورس محلی یاد می شود.

در این نوع از بورسیه تحصیلی در کشور پرتغال کمک هزینه تحصیلی ماهیانه به دانشجویان غیر اروپایی تعلق می گیرد که هر ماه توسط دولت پرداخت می شود.

قوانین جدید سیتیزن شیپ کشور پرتغالمیزان این بورس تحصیلی در کشور پرتغال که بورس محلی نامیده می شود و توسط دولت این کشور به متقاضیان پرداخت می گردد ماهیانه حداقل ۵۰۰ یورو می باشد که بسیاری از هزینه های زندگی و تحصیل را برای دانشجویان خارجی تحت پوشش قرار خواهد داد .

علاوه بر اخذ بورس تحصیلی پرتغال در این کشور مشغول به کار شده و از این طریق مقدمات اخذ اقامت دائم خود را در کشور پرتغال و کل حوزه شنگن را فراهم کنید.

در واقع می توان گفت کشور پرتغال از جمله کشور هایی است که پروسه اخذ اقامت دائم آن می تواند در حداقل زمان ممکن صورت بگیرد و این از مهمترین ویژگی های مهاجرت تحصیلی به کشور پرتغال و بهره مندی از مزایای آن مانند اخذ بورسیه تحصیلی کشور پرتغال می باشد.

لازم به ذکر است افرادی که اقامت اروپا را از طریق تحصیل در کشور پرتقال بدست می آورند می توانند به مراتب با سهولت بیشتری به کشور هایی مانند انگلستان، امریکا، استرالیا و یا کشوری مانند کانادا مهاجرت کنند و بسیاری از موانع موجود برای ورود به کشور های مذکور را کنار بزنند.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

مزایای تحصیل در پرتغال

از مزایای بسیار مهم تحصیل در کشور پرتغال عدم نیاز به اخذ مدرک زبان انگلیسی برای ورود به دانشگاه می باشد هچمنین برای اخذ بورس تحصیلی کشور پرتغال نیاز به دریافت مدرک زبان و ارائه آن نیست و کافی است شما تسلط خود را به زبان انگلیسی از طریق مصاحبه ای که توسط دانشگاه برگذار می شود اثبات کنید.

بنابراین می توان نتیجه گرفت پروسه اخذ پذیرش تحصیلی و ویزای کشور پرتغال و همچنین اخذ بورس تحصیلی کشور پرتغال به نسبت بسیاری دیگر از کشور های دنیا مانند آلمان، انگلستان، امریکا، استرالیا و کانادا و … بسیار سریعتر انجام خواهد شد و در کمترین زمان و با حداقل هزینه شما را به هدف خود که بی گمان اقامت و تحصیل در کشوری بی نظیر و سطح بالا همانند پرتغال می باشد برساند.

از دیگر نکته های بسیار مهم اخذ پذیرش از دانشگاه های کشور پرتغال عدم محدودیت سنی برای ورود و تحصیل است. شما دانشجوی عزیز در هر رده سنی که قرار داشته باشید می توانید برای تحصیل در کشور توریستی و بسیار زیبای پرتغال اقدام کرده و به این کشور مهاجرت کنید.

علاوه بر این بایستی گفت برای اخذ بورس تحصیلی پرتغال نیز شما با محدودیت سنی روبرو نخواهید شد و امکان اخذ بورس تحصیلی پرتغال در رده های سنی مختلف امکان پذیر خواهد بود. بورسیه تحصیلی کشور پرتغال

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *