با معرفی بهترین وکیل مهاجرت شمال تهران همراه شما هستیم.

بهترین وکیل مهاجرت شمال تهرانپاسخ به این سوال که چگونه میتوان با وکیل شمال تهران ارتباط برقرار کرد موضوع بحث ماست.
دفتر وکالت در شمال تهران که دارای وکیل در رشته های مختلف دارد، بسیار کمیاب است.

تنها دفتر وکیل شمال تهران که که دارای وکیل متخصص مهاجرت در شمال تهران است و خدمات تخصصی مهاجرت و اقامت سایر کشورها را با ضمانت انجام کار توسط وکیل رسمی ارائه می دهد، موسسه حقوقی مهر پارسیان است.

رای جدید دیوان عدالت اداری که تاسیس و فعالیت موسسات حقوقی بدون حضور وکیل را ممنوع اعلام نموده است.
پس به موسسات و دفتر هایی که بدون وکیل یا با وکلای قلابی میخواهند سر شما را کلاه بگذارند اعتماد نکنید
مراقب باشید در مراجعه به دفتر وکیل شمال تهران حتما از هویت وکیل و مدیر مسئول موسسه مطمئن شوید.

با گروه وکلای رسمی مهر پارسیان همراه باشید تا به معرفی وکیل مهاجرت شمال تهران بپردازیم.

باید توجه داشت که برای انتخاب دفتر مهاجرت در شمال تهران که معتبر باشد اصلی ترین گزینه داشتن مجوز های رسمی از نهاد های دولتی باشد

مشخص کردن دفتر مهاجرتی معتبر و  وکیل مهاجرت در شمال تهران میتواند کمک شایانی به شما در مورد مهاجرت به کانادا کرده باشد.

برای معرفی وکیل مهاجرت به در شمال تهران و دفتر مهاجرت در شمال تهران یکی از راههای موثر مشاوره با یک وکیل مهاجرت به کانادا در شمال تهران است که به راحتی و با جستجو در سایت سازمان مهاجرت مهر پارسیان قابل دسترسی است.

انتخاب وکیل رسمی مهاجرت در گام اول

شاید بتوان گفت اولین و مھم ترین گام در تصمیم گیری و اقدام برای مھاجرت انتخاب موسسه مھاجرتی مناسب و مورد اعتماد می باشد موسسه ای که در ان وکیل متخصص مهاجرت با داشتن پروانه وکالت قابل استعلام فعالیت میکند.

چراکه فرد به هنگام تصمیم گیری در این مورد نیازمند بررسی اطلاعات بسیاری زیادی است؛

این اطلاعات شامل بھترین روش مھاجرتی،هزینه های مھاجرت و … می باشد که برای همه افراد یکسان نیست و شرایط و اهداف متفاوت هر فرد موجب ایجاد تفاوت در موارد گفته شده می شود.

بهترین وکیل مهاجرت شمال تهران

وکیل متخصص در مهاجرت به کاناداسازمان مهاجرتی موسسه مهر پارسیان یک سازمان مشاوره  مهاجرت در شمال تهران که در زمینه های مختلف مهاجرتی از جمله مهاجرت و شهروندی کانادا با دانش و تخصص بالا در خصوص قوانین مهاجرت و شهروندی کانادا فعال است.

  تمکن مالی در سفارت آلمان

سازمان مهاجرتی مهر پارسیان یکی از بزرگترین و برترین های مهاجرت به کانادا در شمال تهران میباشد و با دارا بودن بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در شمال تهران میتواند تمام امور مهاجرتی شما را در سریع ترین زمان و بهترین صورت انجام گیرد.

خدمات موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان

در سازمان  مهاجرتی مهر پارسیان ما خدماتی همچون: دیدار و مشاوره با موکلان، بررسی دقیق و عمیق شرایط موکلان ، آماده سازی مدارکی همچون فرم های مهاجرتی، طرح های اقتصادی، دعوت نامه، نامه‌ی وکیل و دیگر موارد و همچنین ارایه‌ی این مدارک به مراجع حقوقي از جمله مواردی است که انجام می‌شود.

ما بر آن هستیم تا در زمان و هزینه‌ی موکلان خود صرفه جویی کنیم و تمام خدمات مهاجرت به کانادا را در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه و در عین حال، با کیفتی بسیار بالا ارایه کنیم. همچنین در سازمان مهاجرتی مهر پارسیان تمام همکاران ما با صداقت و احترام با تمام موکلان همراه خواهند بود.

یکی دیگر از خدماتی که کوسسه مهاجرتی مهر پارسیان در اختیار شما میگزارد انجام تمامی امور لاتاری است بله ما در شمال تهران و با بهترین وکیل مهاجرتی شمال تهران در خدمت شما هستیم تا به سریع ترین راه ممکن کار ها و امور لاتاری شما عزیزان را انجام بدهیم

لاتاری چیست؟

لاتاری همان برنده شدن در قرعه‌کشی است که بعد از برنده شدن به شما گرین کارت  آمریکا داده می‌شود، این برنامه بر اساس حکم کنگره  آمریکا تائید شده است که سالی یک‌بار طبق قوانین تصویب شده انجام می‌گردد، این نوع قرعه‌کشی مناسب کشورهایی است که میزان کمی مهاجر در کشور  آمریکا دارند. به همین خاطر هر سال به میزان ۵۰ هزار ویزا به‌عنوان ویزای  اقامت دائم برای این کشورها در نظر گرفته شده است.

نحوه پر کردن فرم های لاتاری آمریکاجالب است بدانید که طبق قوانین این کشور برای کشورهایی که سالانه بیش از ۵۰ هزار نفر برای مهاجرت به  آمریکا مراجعه کرده باشند نمی‌توانند در لاتاری شرکت نمایند و جالب است بدانید در هر منطقه هیچ‌یک از کشورها بیشتر از هفت در صد از کل ویزاهای صادر شده را اخذ نمی‌کند.

  دریافت ویزای ازدواج آلمان

برای درخواست در قرعه‌کشی باید شرایط خاصی را داشته باشید که یکی از آن‌ها داشتن حداقل مدرک دیپلم است. نکته‌ای‌که بسیار حائز اهمیت است این است که اگر فردی دارای همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال باشد و در این قرعه‌کشی برنده شود می‌تواند برای آن‌ها نیز ویزا درخواست کرده و همگی  اقامت  آمریکا را کسب نمایند.

برای شرکت در لاتاری بهتر است از وکیل مهاجرت به  آمریکا از طریق لاتاری کمک بخواهید. در صورت برنده شدن در قرعه‌کشی باید تمام امور را به دست وکیل مهاجرت به  آمریکا از طریق لاتاری بسپارید.

چرا که با تجربه‌ای که در این زمینه دارد می‌تواند به راحتی مقدمات سفر شما را فراهم آورد و تمامی مدارکی که در این زمینه نیاز است را برای شما لیست نماید تا موفق به اخذ  اقامت دائم  آمریکا شوید. بعد از آن شما می‌توانید به راحتی در کشور  آمریکا به کار و زندگی مشغول شوید

بهترین وکیل مهاجرت شمال تهران

اطلاعات الزامی برای پر کردن فرم در لاتاری

برای ثبت نام در برنامه دی. وی ۲۰۱۸ میتوانید به قسمت نرم افزار انلاین برای ثبت مشخصات مربوطه رفته و فرم مربوطه را پر کنید این فرم هر سال در تاریخ مورد نظر اعلام میشود و در محدوده ی زمانی مشخصی میتوانید انرا پر کنید امسال از ۲می ۲۰۱۷ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۸ فرصت ارایه درخواست و پر کردن فرم به شما داده میشود. اگر تمام موارد فرم را کاملا پر نکنید در نتیجه فرم ثبت نمیشود و در نهایت درخواستتان رد خواهد شد.

یادتان باشد بعد از پر کردن فرم شماره پیگیری به شما فرستاده میشود که برای بررسی ادامه روند باید حتما انرا به یاد داشته باشید.همچنین اگر شماره پیگیری را نداشته باشید از موافقت شدن با درخواستتان و زمان مصاحبه ویزای مهاجرتی و…باخبر نمیشوید.

۱٫ نام.نام خانوادگی.نام میانی.(عینا باید مانند نام درج شده در پاسپورت شما باشد*)
۲٫ تاریخ تولد به ترتیب روز/ماه/سال.
۳٫جنسیت زن یا مرد ۴٫شهر محل تولد(همان کشوری که در ان بدنیا امدید) ۵٫ کشور محل تولد

۶٫ یادتان باشد کشور ذکر شده باید طبق سهمیه اعلام شده کشور امریکا و طبق لیست اعلام شده واجد شرایط باشد. اگر کشور واجد الشرایط باشد دستورالعمل های بعدی برای شما فعال میشود. اگر شما از کشور دیگری به غیر از کشور محل تولدتان واجد شرایط هستید باید برای اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه فرمایید.

  درخواست اقامت آلمان از طریق ازدواج

۷٫ عکس های ورودی شما: اطلاعات فنی عکس را مرور و مشاهده فرمایید و از عکس ها اطمینام حاصل کنید.)
۸٫ادرس پستی: ادرس ۱و۲ پستی /شهر/استان/کشور/کدپستی ایالت/کشور و
۹٫کشوری که در حال حاضر در ان اسکان دارید و زندگی میکنید. ۱۰٫:شماره تلفن(اختیاری)

۱۱٫ ایمیل :ارایه ادرس ایمیلی که مستقیما به ان دسترسی دارید. شما اطلاعاتی یا نتایجی را از این طریق قادر به ارسال یا دریافت نمیباشید با این حال با این حال در مراحل بعدی و در صورت انتخاب شدن شما برای اطلاع از زمان و جزییات مصاحبه ویزا و لزوم اقدامات بعدی و… بکار میاید.

۱۲٫بالاترین مدرک تحصیلی شما تا این تاریخ باید ذکر شود:

تحصیلات در اتریشیکی از سطوح تحصیلی زیر: (۱٫تنها مقاطع ابتدایی۲٫دبیرستان بدون اخذ مدرک ۳٫ مدرک دبیرستان ۴٫اموزشگاه فنی حرفه ای_هنرستان ۵٫بعضی از دوره های دانشگاهی۶٫مدارک دانشگاهی ۷٫ دوره های تخصصی سطوح بالاتر ۸٫کارشناسی ۹٫برخی سطوح دورهی دکتری ۱۰٫ دکترای تخصصی)

۱۳٫وضعیت تاهل: ۱٫مجرد/۲٫متاهل/۳٫جدایی/۴٫بیوه/۵٫طلاق قانونی

۱۴٫تعداد فزرندان: + شامل: نام/تاریخ تولد/محل تولد/تمامی فرندان بیولوژیکی فرزند خوانده ها یا فرزندهایی که به سرپرستی گرفته اید توسط شما به تصویب برسد. سن کودکان زیر ۲۱ سال در زمان وارد کردن اطلاغات یا پر کردن فرم و همچنین اطلاعات همسر خود به همین صورت تکمیل گردد، حتی اگر انها از شما جدا زندگی میکنند باز لازم است اطلاعاتشان مطرح شود یا حتی اگر نمیخواهند با شما مهاجرت کنند.

فرزندان متاهل و کودکان بالای ۲۱ سال واجد شرایط برای شرکت در برنامه دی.وی نیستند. با این حال قوانین کشور امریکا از بعضی کودکان با شرایط خاص و نیازمند مراقبت های پزشکی یا حمایت از طریق موسسه حمایت و مراقبت از کودکان مورد خمایت خود قرار میدهد اگر فرزند یا همسر شما در حال حاضر در امریکا اقامت دارند نیاز به ارسال اطلاعات نیست زیرا واجد شرایط برای ویزا دی.وی نمیباشند.اگر یک مورد هم رعایت نشود درخواست شما رد میشود.

۱۵٫اطلاعات همسر: نام /نام خانوادگی /تاریخ تولد/جنسیت/محل تولد/کشور محل نولد/عکس *حتی اگر قصد دارید قبل از درخواستتان طلاق بگیرید.عدم ارایه اطلاع صحیح منجر به رد درخواست شما میشود.

۱۶٫تمامی اطلاعات تک تک فرزندان مذکور در بند ۴ بصورت جداگانه در این بخش بصورت کامل و صحیح ارایه شود.
و در اخر باید بدانید که کلاهبرداران و سودجویان همیشه در کمین هستند و منتظر تا شما عزیزان را به دردسر بیاندازند

  ثبت شرکت در آلمان

موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان با همراه داشتن وکلا مطمئن و دارای پروانه قابل استعلام در خدمت شما هستند تا امور شما عزیزان را در اوج امنیت و سهولت انجام دهند

بهترین وکیل مهاجرت شمال تهران بهترین وکیل مهاجرت شمال تهران بهترین وکیل مهاجرت شمال تهران بهترین وکیل مهاجرت شمال تهران بهترین وکیل مهاجرت شمال تهران بهترین وکیل مهاجرت شمال تهران بهترین وکیل مهاجرت شمال تهران بهترین وکیل مهاجرت شمال تهران بهترین وکیل مهاجرت شمال تهران بهترین وکیل مهاجرت شمال تهران بهترین وکیل مهاجرت شمال تهران بهترین وکیل مهاجرت شمال تهران بهترین وکیل مهاجرت شمال تهران بهترین وکیل مهاجرت شمال تهران بهترین وکیل مهاجرت شمال تهران بهترین وکیل مهاجرت شمال تهران بهترین وکیل مهاجرت شمال تهران بهترین وکیل مهاجرت شمال تهران 

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (75 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *