این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

برنامه استارت آپ کاناداکشور مهاجرپذیر کانادا همگام با کشورهای دیگر همچون شیلی، فرانسه و هلند، از طریق برنامه‌های حمایتی و تشویقی مانند اعطای اقامت دایم تحت عنوان «برنامه استارت آپ کانادا» در کنار اختصاص سرمایه، ایده‌پردازان و شرکت‌های نوپا یا به عبارتی استارت آپ‌ها را به کشور خود جذب می‌نماید. همین امر کشور را کانادا را به یکی از بهترین فضای رقابتی در زمینه توسعه و تحقیق مبدل ساخته است.

شرکت در برنامه استارت آپ کانادا در کنار مزایای قابل توجهی که دارد، شرایط خاصی را نیز در بردارد که در ادامه مقاله بدان‌ها پرداخته خواهد شد. موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری، با توجه به همکاری با برترین وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی در کانادا و نیز با حضور کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل، همواره موثق‌ترین اطلاعات پیرامون آخرین قوانین مهاجرتی کانادا را در اختیار مخاطبان خود در سراسر دنیا قرار می‌دهد.

در حال حاضر موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان، یکی از معتبرترین موسسات حقوقی مجاز در زمینه ارایه مشاوره حقوقی برای اخذ اقامت کانادا از طریق برنامه‌ استارت آپ کانادا در ایران می‌باشد که سالانه ایده‌پردازان و شرکت‌های نوپای بسیاری را بدین منظور هدایت کرده و همچنان مفتخر به اعطای راهنمایی‌های حقوقی در این زمینه می‌باشد.

سوالات متداول پیرامون برنامه استارت آپ کانادا

  • شرایط شرکت در برنامه استارت آپ کانادا چیست؟
  • اخذ ویزای استارت آپ کانادا چه مراحلی را در بر دارد؟
  • مزایای شرکت در برنامه استارت آپ کانادا چیست؟
  • نحوه پیدا کردن سرمایه‌گذار برای برنامه استارت آپ کانادا به چه صورت است؟

شرایط شرکت در برنامه استارت آپ کانادا

ویزای استارتاپ کانادااز اولین شرایطی که صاحب ایده برای شرکت در برنامه استارت آپ کانادا می‌بایست رعایت نماید، ارایه ایده نوین که منافع اقتصادی ویژه‌ای را برای کشور کانادا در بر داشته باشد. داشتن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی، داشتن تمکن مالی برای تامین مخارج زندگی تا یکسال (حدود 12 هزار دلار کانادا)، ارایه طرح توجیه اقتصادی با تعیین میزان سرمایه مورد نیاز و تعداد شرکا (حداکثر 5 نفر که هر کدام حداقل 10 درصد از حق رای شرکت را دارا باشند) از ملزومات شرکت در برنامه استارت آپ کانادا است.

در کنار موارد مورد اشاره، یافتن سرمایه‌گذار مناسب برای ایده نوین تجاری به منظور پیشبرد برنامه استارت آپ کانادا، از مهم‌ترین شرایط لازمه برای اخذ اقامت دایم کانادا از طریق ویزای استارت آپ کانادا (لینک داده شود به مقاله با همین عنوان) است.

اداره مهاجرت کانادا، در سایت رسمی خود لیست شرکت‌ها و سازمان‌هایی که به عنوان سرمایه‌گذار فعالیت می‌کنند را منتشر کرده است.

برای دریافت کامل این لیست با کارشناسان ما در دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل مهرپارسیان در تماس باشید.

از نکات قابل توجه این است که اگر تعداد شرکا بیش از یک نفر و تا حداکثر 5 نفر باشند، همگی می‌بایست شرایط را به صورت یکسان رعایت نموده و تمامی شرکا از سابقه و تمکن مالی بالایی برخوردار باشند؛ چراکه رد ویزای یک نفر از شرکا، مردودی ویزای دیگر شرکا را نیز به دنبال دارد.

از نکات مهم دیگر در خصوص تمکن مالی این است که اگرچه میزان تمکن مالی که باید ارایه دهید، حداقل 12 هزار دلار است، اما حداکثر میزانی که به صورت معمول می‌توانید با خود به صورت نقدی در سفر به کشور کانادا حمل کنید، 10 هزار دلار است. اگر بیش از این مبلغ همراه شما باشد، می‌بایست به افسر مرزی مهاجرت اطلاع داده شود که در غیر اینصورت عواقبی همچون جریمه یا بازداشت را به همراه دارد.

سرمایه‌گذاران برنامه استارت آپ کانادا

مقایسه تحصیل در کالج و دانشگاه کاناداهمانطور که پیش از این بدان اشاره شد، تعدادی از شرکت‌ها و سازمان‌ها وجود دارند که ضمن اینکه مورد تایید اداره مهاجرت کانادا هستند، سرمایه‌های مالی و آموزشی را در اختیار صاحبان ایده‌های نوین قرار داده و  آنها را حمایت می‌نمایند. در مجموع حداقل میزان سرمایه‌ای که این شرکت‌ها و سازمان‌ها ارایه می‌دهند، 75 هزار دلار و حداکثر 200 هزار دلار می‌باشد.

برخی از این سازمان‌های سرمایه‌گذاری نیز با وجود عدم اختصاص سرمایه مالی، برنامه‌های آموزشی برای صاحبان ایده و شرکت‌های استارت آپ تدارک دیده‌اند.

شرکت‌ها و سازمان‌های که زیرمجموعه Designated Canadian Venture Capital Fund هستند، 200 هزار دلار و زیر مجموعه‌های Designated Canadian Angel Investor Group نیز 75 هزار دلار سرمایه به ایده پردازان اعطا می‌نمایند.

شرکت‌ها و سازمان‌های سرمایه‌گذار که در لیست اداره مهاجرت در ذیل عنوان Canadian Business Incubator Program ذکر شده‌اند، در واقع همان‌هایی هستند که علی‌رغم عدم پرداخت مبلغی به عنوان سرمایه، از بعد آموزشی به صاحبان ایده‌های نوین و استارت آپ‌ها کمک می‌نمایند.

علاوه بر روش پیدا کردن سرمایه‌گذار از طریق مراجعه مستقیم به سایت اداره مهاجرت کانادا (CIC)، شرکت در کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی است که میزبان شرکت‌های حامی و سرمایه‌گذار برای برنامه‌های استارت آپ هستند. از جمله این کنفرانس‌ها می‌توان به کنفرانس iBRIDGES در اسپانیا اشاره کرد که عموما سالانه در ماه دسامبر برگزار می‌گردد.

از دیگر راه‌ها شرکت‌ در نمایشگاه‌های بین‌المللی همچون نمایشگاه‌های بین‌المللی آلمان است که در شهرها و ایالت‌های مختلف آلمان برگزارشده و میزبان سرمایه‌گذاران برتر جهان از سراسر دنیا هستند.

مزایای برنامه استارت آپ کانادا

  • به ثمر رساندن ایده خود در کشوری با فضای رقابتی سالم و مناسب
  • امکان رشد و توسعه
  • اخذ اقامت دایم کانادا
  • اخذ اقامت دایم کانادا برای خانواده متقاضی
  • حضور سرمایه‌گذاران مالی و آموزشی در کنار صاحبان ایده و شرکت‌های نوپا

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید
  اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *