این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با بررسی موضوع بازار کاشت ناخن در آلمان همراهتان هستیم.

بازار کاشت ناخن در آلمانکشور آلمان دارای کمترین نرخ تورم و همچنین پایین‌ترین نرخ بیکاری می‌باشد و به همین دلیل یکی از محبوب‌ترین کشورها برای مهاجرت شناخته شده است.
این کشور مهاجران و نیروهای جوان بسیاری را سالانه در زمینه کاشت ناخن از کشورهای دیگر به خود جذب می‌نماید. ما نیز در این مقاله قصد داریم تا مبحث بازار کاشت ناخن در آلمان را با شما مخاطبان گرامی مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما عزیزان می‌باشد. شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره در این زمینه با موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم در زمینه بازار کاشت ناخن در آلمان

1. آیا کشور آلمان بازار کار خوبی در زمینه کاشت ناخن دارد؟
2. آیا فردی که از طریق شغل آرایشگری در رشته کاشت ناخن، به آلمان مهاجرت می‌کند باید مدرک زبان آلمانی داشته باشد؟
3. میانگین حقوق فردی که به شغل کاشت ناخن در آلمان مشغول است، چه میزان می‌باشد؟
4. آیا یک ناخن کار برای مهاجرت به آلمان باید مدرک معتبر داشته باشد؟
5. بهترین و با تجربه‌ترین وکیل در زمینه مهاجرت به آلمان کیست؟
6. آیا داشتن وکیل در زمینه مهاجرت به آلمان الزامی می‌باشد؟
آیا کشور آلمان بازار کار خوبی در زمینه کاشت ناخن دارد؟

  لیست مشاغل مورد نیاز آلمان

به طور کل، کشور آلمان دارای بازار کار خوبی در زمینه آرایشگری می‌باشد. بنابراین بازار کار کاشت ناخن در آلمان هم دارای شرایط مطلوب و مناسبی است.
به دلیل اینکه، کشور آلمان با کمبود نیرو در رشته کاشت ناخن مواجه می‌باشد، از سال 2020 این کشور اقدام به استخدام و جذب نیروی جوان از کشورهای دیگر در این رشته کرده است.

تمامی گرایش‌های آرایشگری دارای بازار کار خوبی هستند و فردی که در این زمینه استعداد و به آن علاقه دارد، می‌تواند با گذراندن دوره‌های سه ساله آموزشی در رشته مورد نظر خود، به آن کار مشغول گردند.

اروپا بهترین کشورها را جهت مهاجرت کاری در رشته کاشت ناخن دارد، که کشور آلمان هم نیز شامل آن می‌شود. افرادی که در زمینه کاشت ناخن ماهر هستند، در کشور آلمان به طور معمول در سالن‌های زیبایی بزرگ مشغول به کار می‌شوند.

مسلط بودن و همچنین داشتن تجربه بالا، وجه تمایز میان افراد ماهر از بی‌تجربه می‌باشد. کاملا مشخص است، که هر چقدر میزان توانایی، تجربه و تخصص فرد بیشتر باشد، شانس او در دریافت پیشنهاد شغلی و ویزای کاری کشور آلمان نیز بیشتر خواهد بود.

فرد متقاضی باید مدرک آرایشگری بین‌المللی معتبر مورد نیاز در گرایش مورد نظر خود را دریافت و سپس ارائه نماید. آرایشگری که کاشت ناخن یکی از رشته‌های آن می‌باشد، شغلی است که نیازمند داشتن ارتباط بالا با مشتریان می‌باشد و به همین دلیل است که، فرد متقاضی باید تسلط خوبی به زبان آلمانی در سطح مورد نظر داشته باشد.

آیا فردی که از طریق شغل آرایشگری در شاخه کاشت ناخن، به آلمان مهاجرت می‌کند باید مدرک زبان آلمانی داشته باشد؟

بله، فردی که قصد مهاجرت کاری به آلمان را دارد و می‌خواهد در آن کشور مشغول به کاشت ناخن شود، باید زبان آلمانی را در حد B1 بلد باشد.
این رشته نیازمند داشتن ارتباط قوی با دیگران می‌باشد. بنابراین بسیار مهم است که متقاضی تلاش کند تا سطح زبان آلمانی خود را بالا ببرد و بتواند بیشتر در این زمینه موفق شود.

  اقامت آلمان از طریق کار

میانگین حقوق فردی که به شغل کاشت ناخن در آلمان مشغول است، چه میزان می‌باشد؟

میانگین درآمد شغل آرایشگری در گرایش کاشت ناخن در کشور آلمان سالانه حدود ۲۷۷۲۰ یورو می‌باشد که بر اساس تجربه و همچنین سابقه کاری که فرد دارد، حقوق و دستمزد او نیز متغیر می‌باشد.

یک فرد با تجربه که بین ۱ تا ۳ سال در رشته کاشت ناخن سابقه کار دارد، به طور میانگین حدود ۲۱۲۰۶ یورو درآمد دارد و ناخن کار حرفه ای دیگری که دارای بالای 8 سال تجربه و سابقه کار می‌باشد، به طور میانگین حدود ۶۰۰۰۰ یورو در سال درآمد دارد.

آیا یک ناخن کار برای مهاجرت به آلمان باید مدرک معتبر داشته باشد؟

ویزای آلمانفردی که می‌خواهد در زمینه کاشت ناخن در آلمان مشغول به کار شود، باید به مدت 3 سال یک دوره آموزشی را در کشور آلمان طی کند و سپس به این شغل مشغول گردد.

داشتن مدرک معتبر آرایشگری سبب می‌شود تا طول دوره کلاس‌های آموزشی فرد متقاضی کمتر از سه سال باشد. منظور از مدرک معتبر، مدرک صادره از سازمان فنی حرفه‌ای و یا وزارت علوم می‌باشد که قابل ترجمه و همچنین مورد تایید دولت آلمان است.

هنگامی که متقاضی به عنوان یک متخصص در رشته کاشت ناخن، مدارک خود را برای اوسبیلدونگ ارسال می‌نماید، بر اساس رزومه کاری و همچنین میزان ساعاتی که فرد دوره دیده است، مشخص می‌شود که چه مقدار از زمان دوره آموزشی سه ساله او کم می‌شود.

در صورتی که فردی دارای هیچ مدرکی نباشد و فقط علاقمند به این شغل باشد، این اجازه را دارد تا از طریق این روش به کشور آلمان مهاجرت کند و به مدت سه سال دوره‌های آموزشی همراه با حقوق و بیمه را سپری کند.

  ویزای کار آلمان بدون مدرک دانشگاهی

مدارک لازم برای اقامت کاری به آلمان چیست؟

مدارک لازم جهت اخذ اقامت کاری کشور آلمان به شرح زیر می‌باشند:
_ یک پاسپورت معتبر(در ده سال اخیر اخذ شده باشد و حداقل 12 ماه بعد از تاریخ پایان برنامه ریزی شده‌ی ویزای جستجوی کار در آلمان اعتبار داشته باشد)
_ کپی از صفحه اول و دوم پاسپورت.
_ سه عکس پرسنلی رنگی در ابعاد 4×3 با زمینه سفید یا خاکستری.
_ یک رساله درباره هدف از مهاجرت به آلمان، چگونگی برنامه ریزی برای یافتن شغل و برنامه ریزی جایگزین در صورت پیدا نکردن شغل مناسب در آلمان.
_ سوابق تحصیلی دانشگاهی و غیر دانشگاهی از مهارت‌های فرد متقاضی.
_ یک رزومه از کلیه فعالیت‌های تحصیلی، علمی و شغلی متقاضی.
_ محل اسکان در طول اقامت در آلمان.
_ اثبات تمکن مالی برای نشان دادن توانایی پرداخت هزینه‌های زندگی در آلمان که می‌تواند شامل دعوت نامه جهت معرفی یک حامی مالی برای متقاضی در آلمان یا موجودی حساب بانکی مناسب یا یک حساب بانکی بلوکه شده در آلمان باشد.
_ اسناد هویتی (شامل شناسنامه، عقدنامه و … که به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد).
_ بیمه درمانی.
_ فرم پر شده درخواست ویزا.
_ گواهی عدم سوء پیشینه.
_ رسید پرداخت هزینه ویزا.

بهترین و با تجربه‌ترین وکیل در زمینه مهاجرت به آلمان کیست؟

بهترین وکیل مهاجرتی دارای تجربه بالایی است و همچنین پرونده‌های زیادی را در این زمینه به نتیجه رسانده است. او با توانایی و دانشی که دارد، می‌تواند به متقاضی کمک کند تا هر چه سریع‌تر به اهداف خود دست یابد.

فردی که می‌خواهد از طریق ویزای کار به کشور آلمان مهاجرت کند، باید ابتدا با یک وکیل با تجربه صحبت کند و اطلاعات مورد نظر را به دست آورد.

آیا داشتن وکیل در زمینه مهاجرت به آلمان الزامی می‌باشد؟

داشتن وکیل در این مورد اجباری نمی‌باشد ولی بسیار تاثیر گذار است. وکیل مهاجرتی می‌تواند به متقاضی کمک کند تا در مدت زمان کوتاه‌تر و همچنین با صرف انرژی کمتری به کشور آلمان مهاجرت نماید.

  چگونه می‌توان اقامت آلمان گرفت

به همین دلیل ما موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را به شما مخاطبان گرامی معرفی می‌کنیم، که این موسسه دارای بهترین و مجرب‌ترین وکلا در زمینه مهاجرت به آلمان می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت نوبت مشاوره، شما عزیزان می‌توانید با موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

4.9/5 - (23 امتیاز)

6 دیدگاه ها

    • سلام وقت به خیر
      دوست عزیز تاسیس آرایشگاه تو ایران هم که وطن خودتون هست و با همه مراحل اون آشنایی دارین حداقل نیاز به مدارک و مستنداتی هست.
      اینکه به چه صورتی امکان تاسیس آرایشگاه در برلین امکان پذیر هست، نیاز به مشاوره دقیق و تخصصی با وکلای کشور آلمان داره.
      در صورت تمایل به مشاوره با وکیل فارسی زبان در آلمان میتونین از طریق شماره های اعلام شده موسسه حقوقی مهر پارسیان این امکان رو به دست بیارین.

      09120067661-5

  • با سلام بنده ۲۰ سال سن دارم و مدرک فنی و حرفه ای کاشت ناخن دارم و دو سال سابقه کاری دارم مدرک دانشگاهیم هم دیپلم معماریست آیا میتونم به کشور آلمان مهاجرت کنم از طریق ویزای کاری؟

  • با سلام
    بنده مدرک فنی و حرفه ای کاشت ناخن دارم و میخواستم بدونم برای دریافت ویزای کاری آلمان نیاز به داشتن یا گذراندن دوره های اموزشی ارایشگری در زمینه های دیگه هست یا با مدرک کاشت ناخن هم میتونم ویزا بگیرم و مشغول کار بشم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *