این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با بررسی شرایط و انواع ویزای طلایی اروپا با شما خواهیم بود.

انواع ویزای طلایی اروپادریافت اقامت اتحادیه اروپا از راه سرمایه گذاری و یا اثبات تمکن مالی، یکی از بهترین و سریعترین روشهای اخذ اقامت اتحادیه اروپاست و با این روش منحصر به فرد، امکان دریافت اقامت دائم کل افراد خانواده وجود دارد.

صدور ویزای طلایی اروپا در چند کشور وجود دارد که دفتر حقوقی و مهاجرتی محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مهاجرت در تهران به بررسی انواع آن خواهد پرداخت.

نکات مهم در بررسی انواع ویزای طلایی اروپا

  • برای دریافت ویزای طلایی اروپا یا گلدن ویزا چه شرایطی لازم است؟
  • بهترین و سریعترین راه مهاجرت به اروپا چیست؟
  • آیا اعلام پناهندگی در اروپا می تواند منجر به اخذ اقامت دائم این اتحادیه شود؟
  • برای یافتن معتبرترین موسسات حقوقی مهاجرتی چه اقدامی لازم است؟

راهنمای اقامت در کشورهای عضو اتحادیه اروپا

خریداران ملک، چندین نوع گوناگون هستند. آنهایی که برای  بدست آوردن پول  بیشتر و رسیدن به  سود، ملک خریداری می کنند، آنهایی که برای دریافت اقامت کشور دیگر و یا زندگی در کشور دیگری اقدام به خرید ملک می نمایند.

  فروش ملک پس از اقامت یونان

بسیاری از کشورهای اروپایی طرح و برنامه های ویزای طلایی را ارائه می دهند. که در مقابل سرمایه گذاری در زمینه املاک  و مستغلات ( خرید و فروش ملک ) می توانند اقامت یک کشور را بگیرند.

این نوع اقامت شامل سفر به ۲۶ کشور  بدون نیاز به ویزا ، در حوزه کشورهای عضو شینگن می باشد.
کسانی که ویزای طلایی بگیرند، می توانند به کشورهای حوزه شینگن بدون ویزا مسافرت کنند.

کشور اسپانیا طرح ویزای طلایی خود را  در این ماه، ارائه می دهد و ما جزئیات این طرح را گردآوری کردیم و به شما عزیزان که علاقمند به مهاجرت هستید، ارائه و پیشنهاد می دهیم.

 اخذ ویزای طلایی کشور پرتغال

مهاجرت به پرتغالحداقل مبلغ برای سرمایه گذاری  در زمینه املاک و مستغلات ، برای اخذ ویزای طلایی کشور پرتغال  ۳۵۰ هزار یورو  می باشد.

با این ۳۵۰ هزار یورو، شما می توانید برای اخذ مجوز معتبر اقامت، در کمترین مدت زمان لازم اقدام کنید و هم جزیی از  سرمایه گذاران در زمینه، املاک و مستغلات Algarve  در کشور پرتغال باشید، و بتوانید قطعه ملکی را در این مجموعه داشته باشید.

با توجه به کاهش قیمت های املاک  و مستغلات در کشور پرتغال طی  سالهای اخیر، ویلاهای لوکس و شیک در نزدیک ساحل، بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفتند و به خریداران پیشنهاد شدند.

در واقع،  طراحان ویزای طلایی کشور پرتغال، به این برنامه اطمینان زیاد دارند که سرمایه گذاران بزرگی را بتوانند به این طرح جذب کنند و پیش بینی کرده اند که  ۱۰ هزار خانه را امسال به آنها بفروشند.

  مطالبه نفقه در اروپا

ویزای طلایی کشور پرتغال برای یک سال اعتبار خواهد داشت  و شما می توانید برای دو سال دیگر آنرا تمدید کنید. بدین منظور سرمایه گذاری شما باید حداقل ۵ سال بقوت خود باقی بماند.

انواع ویزای طلایی اروپا

بیشترین نقطه فروش و سود کدام است؟

شما فقط در کشور پرتغال می توانید هفت روز در اولین سال تان بمانید تا واجد شرایط تمدید ویزا باشید. این شرایط یک دروازه ورودی برای خریداران ملک به دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد.

 در واقع شما  با خرید ملک و سرمایه گذاری در این خصوص، می توانید بالغ بر  یک میلیون یورو به کشور انتقال دهید  و یا حداقل ۱۰ شغل  ایجاد کنید. بطور واضح،  این ویلاهای ارزان قیمت کاربرد و  تاثیر بسیاری در روند سرمایه گذاری در کشور پرتغال داشتند و دارند.

اخذ ویزای طلایی کشور قبرس

مزایا و معایب زندگی در قبرسحداقل  مبلغ سرمایه گذاری در زمینه املاک و مستغلات در کشور قبرس ،  ۳۰۰ هزار یورو می باشد.
بازار مسکن کشور قبرس بسیار راکد بود. بنابر این برنامه ویزای طلایی کشور قبرس این  کشور جزیره ای، بسیار راحت و ارزان می باشد.

شما فقط باید ۳۰۰ هزار یورو برای اخذ اقامت کشور قبرس هزینه کنید.
اگر در آمد شما بیشتر از ۳۰  هزار یورو باشد، می توانید برای خرید ملک در ویزای طلایی کشور قبرس با سرمایه ۲۰۰ هزار یورو  درخواست بدهید.

بدین معنی که شما قبل از اینکه درخواست اقامت بدهید، می توانید ۲۰۰ هزار یورو از کل مبلغ مورد نیاز را پرداخت کنید، و با درآمدی که باید بیش از ۳۰ هزار یورو باشد در ماه، می توانید مابقی ۳۰۰ هزار یورو را پرداخت کنید.

  خرید سیم کارت در یونان

در واقع این ۲۰۰ هزار یورو  بیعانه و پیش پرداخت می باشد. مجوز اقامت برای همسر و کودک ( کودک زیر ۱۸ سال ) سرمایه گذار هم هست.
یعنی همسر و کودک شخص سرمایه گذار و خریدار ملک نیز،  از این مجوز اقامت برخوردار می شوند، و شامل این مجوز اقامت خواهند بود.

اما خرید و سرمایه گذاری در کشور قبرس، با کمتر از مبلغ ۳۰۰ هزار یورو، به قیمت و مزایای روز محاسبه میشود و ممکن است شرایط تغییر کند.

بهترین وکیل مهاجرت به اروپا

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی، ثبتی و مشاوره امور مهاجرت می باشد.

جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *