امروز با بررسی موضوع اقامت کانادا از راه تولد فرزند در خدمت شما همراهان گرامی هستیم.

اقامت کانادا از راه تولد فرزندارزانترین و عملی ترین راه مهاجرت به کانادا برای زوج های جوان که قصد تولد فرزند در خاک کانادا و اخذ تابعیت برای فرزند و اقامت برای خودشان می باشد، اقامت کانادا از راه تولد فرزند است. بررسی ایت موضوع که چه کشورهایی از راه تولد فرزند تابعیت می دهند و همچنین مزایای تولد فرزند در آمریکا و کانادا، موضوع بحث در نوشته پیش رو می باشد که توسط گروه وکلای مهر تهران و در دپارتمان تخصصی تهیه دانشنامه مهاجرت به کانادا، مورد بررسی و تحقیق قرار گرفته است. شما می توانید اطلاعات تکمیلی جهت مهاجرت به کانادا را در سایر سایت های متعلق به گروه وکلای مهر نیز کسب فرمایید.

سوالاتی که جهت اقامت کانادا از راه تولد فرزند ممکن است طرح شود به شرح زیر است:

  • آیا فرزند متولد شده در کانادا با هر شرایطی شهروند کانادا محسوب می شود؟
  • هزینه تولد فرزند در کانادا و اخذ اقامت دایم والدین چه میزان است؟
  • بهترین مشاور حقوقی مهاجرت به کانادا و معتبرترین وکیل رسمی کانادا در تهران کیست؟
  • تفاوت اقامت و تابعیت کانادا در چیست؟
  • آیا تولد فرزند در آلمان و سوئیس باعث اقامت دایم والدین می شود؟
  • آثار حقوقی مهاجرت به کانادا از راه تولد فرزند چیست؟
  • هزینه تحصیل فرزند متولد شده در کانادا به عنده کیست و آیا بیمه رایگان کانادا شامل حال وی می شود؟

اقدام برای تولد فرزند در کانادا و گرفتن پاسپورت فرزند

نکته قابل توجه در روش اقامت کانادا از راه تولد فرزند این است، که اگر والدین فرزند متولد شده در کانادا، دارای اقامت کانادا نباشند، امکان اینکه با تولد فرزند در کانادا، به اقامت این کشور دست یابند بسیار ضعیف است. در پاسخ به این سوال که آیا با تولد فرزند در کانادا، به والدین هم اقامت یا تابعیت کانادا اعطا می شود یا خیر، محمدرضا مهری، برترین مشاور مهاجرتی در ایران، به این شرح پاسخ داده اند:

  موانع تنفیذ طلاق ایرانیان خارج از کشور

تولد فرزند در کانادا، فقط به نوزاد متولد شده در خاک کانادا، تابعیت و پاسپورت کانادایی اعطا می کند. فرزند متولد شده در کانادا، بعد از 18 سالگی، امکان اسپانسر شدن جهت اخذ اقامت کانادا برای والدین خود را دارد.

به نظر این حقوقدان و وکیل بین المللی، امکان دریافت اقامت برای والدین فرزند متولد شده در کانادا، راه حل های حقوقی دارد. از جمله اینکه با دریافت پیشنهاد شغلی از کارفرما، ثبت نام در دادنشگاه و یا خرید ملک و سرمایه گذاری و یا کار آفرینی در کانادا، والدین با انتخاب وکیل متخصص اخذ اقامت کانادا، بتوانند نوع ویزای خود را تغییر داده و با روش های جایگزین نسبت به اخذ اقامت کانادا اقدام نمایند.

چگونه برای تولد فرزند در کانادا اقدام کنیم

کسب اقامت دائم کانادا از طریق تولد فرزندیکی از بهترین روشها برای تولد فرزند در خاک کانادا، دریافت ویزای توریستی 5 ساله کانادا است. ویزاهای توریستی کانادا، معمولا به صورت چند بار ورود و به میزان اعتبار پاسپورت در زمان صدور، صادر و تسلیم متقاضی می شود. قبل از بارداری برای دریافت ویزای توریستی کانادا اقدام نمایید.

معمولا هر بار ورود به خاک کانادا برای دارنده ویزای توریستی، شش ماه اقامت است که توسط پلیس مرزبانی کانادا تایید می شود. هر چند که امکان تمدید شش ماه نیز وجود دارد ولی قطعی نیست. می توان در ماه های دوم تا چهارم بارداری، به خاک کانادا وارد شد و با توجه به اعتبار ویزا، و عدم امکان خروج بعد از 7 ماهگی، برای تولد فرزند در کانادا و اخذ پاسپورت برای وی اقدام نمود.

مدارک و زمان مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی کانادا

داشتن تاریخچه سفر به کشورهای مختلف، به ویژه داشتن حداقل دوبار سابقه سفر به حوزه شنگن، تمکن مالی مناسب که اثبات کند متقاضی امکان پرداخت هزینه های سفر توریستی به کانادا را دارد، در صورت امکان داشتن دعوتنامه ویزای توریستی کانادا، داشتن گواهی شغلی و سوابق بیمه، اثبات دارایی کافی و علقه ها با استناد به اسناد مالکیت متقاضی و هر موضوعی که باعث اطمینان افسر سفارت از بازگشت متقاضی باشد، می تواند در شمار مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی کانادا باشد.

  وکیل ویزای تحصیلی کانادا

به صورت معمول و در شرایط فعلی، بررسی درخواست ویزای توریستی کانادا در سفارت های این کشور، حدود 150 روز زمان نیاز دارد. زمان مورد نیاز بعد از زایمان در کانادا، حدود60 روز است تا مدارک شناسایی فرزند متولد شدهه اعم از شناسنامه و پاسپورت وی صادر و تحویل شود. حضور مادر جهت سیر مراحل قانونی الزامی است.

اقامت کانادا از راه تولد فرزند

شرایط مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی کانادا

اقامت کانادا از طریق تولد فرزندهدف از سفر: با توجیه منطقی و ترسیم برنامه ای در سفر می توان سفارت را برای صدور ویزا قانع کرد. برای مثال در فصول سرد سال، توجیهی برای سفر توریستی به کانادا وجود ندارد.

داشتن دعوتنامه از بستگان یا دوستان: داشتن خانواده درجه یک و یا دوست نزدیک و دادن دعوتنامه توسط آنها به صدور ویزا کمک شایانی خواهد کرد.

داشتن تاریخچه سفر به حوزه شنگن و کشورهایی نظیر انگلستان و استرالیا

تمکن مالی خوب که حداقل صد هزار دلار کانادا باشد.

شغل مناسب در ایران

هزینه های تقریبی زایمان در کانادا

هزینه زایمان طبیعی در کانادا هشت تا ده هزار دلار است. بیشتر زایمان ها در کانادا به صورت طبیعی انجام می شود.

هزینه زایمان سزارین در کانادا بین پانزده تا بیست هزار دلار می باشد که در موارد خاص و با تشخیص پزشک، امکان عمل سزارین وجود دارد.

هزینه زایمان در مراکز زایمان که با قابله انجام می شود، حدود 2500 دلار است که در این مراکز، زایمان فقط به صورت طبیعی انجام می شود و در صورت بروز خطر یا حالت اورژانس، بیمار به بیمارستان منتقل خواهد شد.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

پرداخت هزینه های زایمان توسط بیمه مسافرتی، امکان پذیر نیست. چون از موارد پیش بینی شده در قراردادهای بیمه مسافرتی، فقط، بیماری که عارض شده باشد و یا در اثر حادثه ای باشد، پوشش داده می شود.

هزینه اقامت در کانادا، شامل اجاره بها و خوراک ماهانه و شارژ، حدود 3000 دلار خواهد بود.
هزینه اجاره خودرو ماهانه 1000 تا 1500 دلار خواهد بود.
اقامت کانادا از راه تولد فرزند

مشاور حقوقی مهاجرت به کانادا از راه تولد فرزند

در صورتی که قصد اخذ اقامت از راه تولد فرزند در کانادا را دارید و یا اینکه با آثار حقوقی مهاجرت به کانادا از راه تولد فرزند، آشنایی ندارید، متخصصین حقوق مهاجرت و همکار گروه وکلای مهر تهران، از ابتدای دریافت مشاوره با وکیل مهاجرت در تهران، تا انتهای مسیر همراه شما خواهند بود. موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در مسیر مهاجرت به کانادا با پشتیبانی تیم متخصص حقوقی از ایران تا کانادا و تا اخذ اقامت دایم کانادا، به عنوان مشاوری امین در کنار شما خواهد بود.

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین مهاجرت در تهران

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (17 امتیاز)

4 دیدگاه ها

  • سلام خدمت وکلای محترم. من و همسرم قصد داریم تا فرزندمان را در کشور کانادا به دنیا آوریم تا بتوانیم اقامت دائم این کشور را دریافت کنیم. میخواهم بدانم چه اقداماتی باید انجام دهیم؟ سپاس از توجه شما.

    • سلام. شما صرفا به واسطه تولد فرزندتان در کشور کانادا نمی‌توانید اقامت این کشور را کسب کنید و فقط تابعیت کانادا به فرزند متولد شده شما در کانادا اعطا می‌شود. ولی فرزند شما بعد از 18 سالگی می‌تواند اقدامات لازم را انجام دهد تا بتواند شما را نزد خود به کانادا ببرد.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان تماس حاصل نمایید.
      09120067663

  • سلام من و همسرم میخوایم به کانادا مهاجرت کنیم یه بچه هم داریم. از چه طریق میشه اقدام کرد چند تا راه برای مهاجرت به کانادا هست؟

    • سلام دوست عزیز
      شما می‌توانید برای مشاوره تخصصی با مجموعه حقوقی مهاجرتی مهرپارسیان با شماره تلفن 02188663927 تماس حاصل فرمایید. اما در پاسخ به سوال شما، روش‌های بسیاری برای مهاجرت به کانادا امکان پذیر می‌باشد. به عنوان مثال از طریق: اکسپرس انتری، مهاجرت تحصیلی، سرمایه‌گذاری، کاری، کار آفرینی، پرستاری، خود اشتغالی، ثبت شرکت و…، می‌توانید برای مهاجرت به کانادا اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *