این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با مبحث اقامت کارآفرینی نروژ در خدمت شما عزیزان هستیم.

اقامت کارآفرینی نروژبا توجه به اینکه کشور نروژ از لحاظ اقتصادی و همچنین ثروت، در سطح بالایی قرار دارد و افراد می‌توانند در این کشور زندگی ایده‌آلی برای خود و یا خانواده‌ی خود بسازند، به همین دلیل این کشور تبدیل به مقصد و هدف بسیاری از افراد متقاضی مهاجرت شده است و مزایایی که این کشور دارد، باعث شده است تا افراد زیادی جهت مهاجرت به کشوری دیگر نیز کشور نروژ را انتخاب ‌کنند.

ما نیز در این مقاله قصد داریم تا روش‌های مهاجرت به کشور نروژ، به ویژه اقامت کارآفرینی نروژ را با شما مخاطبان گرامی مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم، پس لطفا با ما همراه باشید.

سوالات مهمی که در مورد اقامت کارآفرینی نروژ مطرح می‌باشند، از قرار ذیل هستند:

1 . اقامت کارآفرینی نروژ چیست؟
2 . اقامت کارآفرینی نروژ به چه صورت امکان‌پذیر است؟
3 . آیا روش دیگری برای مهاجرت به نروژ وجود دارد؟
4 . آیا شرایط سرمایه‌گذاری در نروژ برای ایرانیان مساعد است؟

روش‌های مهاجرت

مهاجرت اصولا به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد، از جمله: مهاجرت از طریق تحصیل، مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت از طریق کار، مهاجرت از طریق تولد و همچنین مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری. که هر شخصی با توجه به کشوری که برای مهاجرت انتخاب می‌کند و همچنین بررسی شرایط خود به طور اختصاصی که معمولا توسط وکلای متخصص صورت می‌گیرد ، می‌تواند از طریق یکی از این روش‌ها به کشورهای دیگر مهاجرت کند.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

اقامت کارآفرینی نروژ چیست و به چه صورت امکان‌پذیر است؟

کارآفرینی در نروژمهاجرت از طریق کارآفرینی، نوعی سرمایه‌گذاری است. به این صورت که فرد متقاضی اقامت می‌تواند، در کشور مورد نظر شرکتی را ثبت کند و از این طریق اقامت کارآفرینی اخذ کند.

اخذ اقامت کارآفرینی در کشور نروژ نیز امکان‌پذیر می‌باشد، به این صورت که فرد متقاضی می‌تواند از طریق ثبت شرکت نیز اقدام به این امر کند. در این مورد هدف و طرح اقتصادی شرکت در همان ابتدا باید عنوان شود و همچنین مورد بررسی قرار ‌گیرد. همچنین نام شرکت و افرادی که قصد انجام کار را دارند هم نیز باید اعلام شوند. در زمان قدیم روال به این صورت بود که برای ثبت شرکت دیگر نیازی به اعلام کار و فعالیت نبود و همین که فرد متقاضی، شروع کار را اعلام و مطرح می‌کرد، کافی بود و این امر به معنی انجام کار بود. به طور کلی این موارد باید نیز مشخص شوند و شرکت ثبت گردد تا از اعتبار لازم برخوردار شود.

در غیر این صورت، امر کارآفرینی به صورت کامل نامعتبر اعلام می‌گردد. اصول کسب و کار در نروژ به صورت برابر و مساوی بین افراد است و فاصله‌ی رتبه شغلی بین افراد بسیار کم است. نکته‌ی حائز اهمیت در اقامت کارآفرینی نروژ که نوعی مزیت به حساب می‌آید این است که، شخصی که موفق به اخذ اقامت کارآفرینی نروژ شود، می‌تواند همسر و فرزندان خود را به همراه داشته باشد و اقامت به خانواده‌ی او هم منتقل می‌شود. در این مورد فرد متقاضی باید ثابت کند که از لحاظ مالی، استقلال و توانایی کافی را دارد و قادر به پرداخت هزینه‌های خوراک، پوشاک، مسکن و فراهم کردن زندگی مرفه برای همسر و فرزندانش می‌باشد.

  خرید ملک در نروژ

همچنین باید توانایی پرداخت حقوق کارمندان خود را نشان دهد.

آیا شرایط سرمایه‌گذاری در نروژ برای ایرانیان مساعد است؟

حقوق ماهیانه کار در کشور نروژبا توجه به اینکه کشور نروژ یکی از پیشرفته ترین و بهترین کشورهای دنیا برای زندگی محسوب می‌شود، متقاضیان خارجی بسیاری برای مهاجرت دارد و مقصد ایده‌آل تعداد بالایی از متقاضیان مهاجرت می‌باشد. این کشور یک بازار عالی در زمینه کارآفرینی محسوب می‌شود و به همبن جهت متقاضیان اقامت کارآفرینی از استقبال و پیشرفت زیادی در این کشور برخوردار می‌باشند.

ثبت شرکت در کشور نروژ یکی از بهترین روش‌های مهاجرت و کسب اقامت این کشور می باشد. شخص کارآفرین یا همان سرمایه‌گذار در کشور نروژ قادر می‌باشد تا بعد از کارآفرینی یا تاسیس شرکت در این کشور اقامت یک ساله این کشور را اخذ کند و در صورت داشتن شرایط مورد نیاز، هر سال مجوز اقامت خود را تمدید کند. متقاضی پس از 5 سال،  می‌تواند جهت کسب اقامت دائمی از طریق کارآفرینی در این کشور نیز اقدام کند.

شما برای مهاجرت به کشور نروژ بهتر است زبان نروژی که زبان رسمی این کشور می‌باشد را یاد بگیرید تا برای برقراری ارتباط با دیگران و همچنین موفقیت در کسب و کار، با مشکل مواجه نشوید. چرا که با توجه به اینکه بیش از 90 درصد مردم این کشور به زبان نروژی صحبت می‌کنند، در صورتی که نتوانید با دیگران ارتباط برقرار کنید و کارهایتان را انجام دهید نیز، قادر به موفقیت در کسب و کار خود نمی‌باشید.

مدارک مورد نیاز برای اقامت کارآفرینی نروژ

  • شناسنامه و گذرنامه به همراه کپی از تمام صفحات
  • اعلام طرح اقتصادی و نوع کارآفرینی
  • اعلام مکانی برای ثبت شرکت
  • اعلام پرینت و حساب بانکی
  • پاسپورت سهامداران و مدیرعامل
  • تاییدیه کشور نروژ جهت شروع کار
  اجرای اسناد خارجی در ایران

چرا اقامت کارآفرینی نروژ؟

نروژ یک از کشور صلح دوست و همچنین ثروتمند در دنیا شناخته شده است. این کشور متقاضیان خارجی زیادی جهت مهاجرت از سراسر دنیا دارد، چرا که از سطح بالای رفاه اجتماعی و همچنین سطح زندگی مرفه برخوردار می‌باشد.

اقامت کارآفرینی نروژپایتخت این کشور سریع‌ترین رشد در اروپا را به خود اختصاص داده است.

زمینه‌های پرطرفدار برای سرمایه‌گذاری در کشور نروژ نیز این موارد می‌باشند: زمینه فناوری اطلاعات، طراحی، علوم زندگی، امور مالی، انرژی و تکنولوژی موسیقی، که مردم این کشور به پرداخت هزینه های تکنولوژی جدید نیز تمایل دارند. اگر بخواهیم شرایط کاری و درآمد مردم کارمند کشور نروژ را بررسی کنیم باید بگوییم که، مردم این کشور در یک سال به طور میانگین ​​1426 ساعت مشغول به کار هستند که این مقدار یکی از پایین‌ترین نرخ‌ها در دنیای توسعه یافته را شامل می‌شود. فقط تعداد کمی از کارمندان نروژ بیشتر از 50 ساعت در هفته سر کار حضور دارند و مشغول به کار هستند. به طور میانگین پرداخت ​​دستمزد در نروژ به صورت مطلوب است و اکثر مردم این کشور قادرند تا هر آنچه را که می‌خواهند را خریداری کنند.

مطالب این مقاله، مواردی بودند که لازم بود تا در زمینه اقامت کارآفرینی به شما مخاطبان گرامی ارائه شود. شما عزیزان می‌توانید در صورت نیاز، جهت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی مهرپارسیان به مدیریت دکتر محمدرضا مهری نیز تماس حاصل فرمائید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (71 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *