این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با موضوع اقامت دائم آلمان از راه خوداشتغالی همراه شما عزیزان هستیم.

اقامت دائم آلمان از راه خوداشتغالیبا توجه به قوانین مهاجرت آلمان، دریافت اقامت فرد متقاضی ( همراه با خانواده ) از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت تجاری امکان پذیر است.

آلمان، یک جامعه مدرن، جهان وطنی و نوآورانه است؛ که ممکن است نقل مکان به آلمان را برای مهاجران آسان تر کند. هنگامی که شما به آلمان مهاجرت می کنید، از تنوع منطقه ای، که بخش مهمی از هویت آلمان است برخوردار خواهید شد.

با توجه به این که آلمان کشوری مدرن است، بسیاری از مهاجران تازه وارد در آلمان مشکلات تطابق پیدا کردن با روش زندگی آلمانی را ندارند.

برای کسانی که علاقه مند به مهاجرت کاری و اقامت در آلمان هستند، کارت اقامت محدود و نامحدود وجود دارد، همان طور که از اسم آنها مشخص است کارت اقامت دائم، نیاز به تمدید ندارد.

در حالی که کارت اقامت موقت آلمان، باید تمدید شود و تاریخ تمدید بر روی تمبر قید شده است (به عنوان مثال هر ۱۲ ماه). مقامات دولتی آلمان به ندرت اجازه اقامت را رد می کنند.

مگر اینکه آنها بر این باور باشند که درخواست ارتقای سیستم رفاه اجتماعی کمک می کند. در حالی که ترس دولت آلمان از ساکنان خارجی استثمارگر، اغلب به عنوان یک منبع بیگانه ستیزی و تنش های اجتماعی در آلمان می شود.

این نباید برای مهاجران که برای کار کردن به آلمان می روند تبدیل به مشکل شود. افراد غیر آلمانی معمولا دارای قرارداد کار و ویزای کار می باشند.

  درخواست اقامت آلمان از طریق ازدواج

گروه وکلای مهر تهران، با هدف دسترسی آسان به خدمات حقوقی برای کلیه شهروندان، راه ارتباطی با وکیل مهاجرت به آلمان را از طریق آنلاین مفتوح گذاشته و نسبت به بررسی شرایط متقاضیان مهاجرت از طریق خوداشتغالی به آلمان، اقدام خواهد نمود.

اقامت دائم آلمان از راه خوداشتغالی
مشاغل مورد پذیرش جهت خود اشتغالی در آلمان

مشاغل آزاد شامل شغل های معمولی برای خود اشتغالی، مانند وکلا، روان شناسان، هنرمندان و نویسندگان مستقل است. اگر شما قصد شروع یک کسب و کار را به عنوان تولیدکننده کالا، صنعتگر و … دارید مقررات تجاری آلمان برای شما اعمال می شود.

تفاوت بین راه اندازی یک تجارت و کارکردن به عنوان خود اشتغالی و حرفه ای در آلمان تحت تاثیر چارچوب حقوقی وضع جدید، روند ثبت نام و حتی مالیات شما قرار می گیرد. وضعیت قانونی خود اشتغالی به عنوان برنامه ریزی مهاجران برای شروع یک کسب و کار در آلمان پیچیده تر است.

مهاجرت از طریق خود اشتغالی به آلمان

اقشار واجد شرایط برای برنامه خوداشتغالی کاناداجهت دریافت ویزای خود اشتغالی در آلمان، ابتدا باید بررسی نمایید آیا کار و کسبی که قصد راه اندازی آن را دارید، نیاز به صدور مجوز از سوی دولت آلمان دارد یا خیر؟ اهالی قدیمی اتحادیه اروپا، برای مهاجرت از راه خود اشتغالی به آلمان، نیازی به مجوز ندارند اما برای کشورهایی چون بلغارستان و رومانی که به تازگی به اتحادیه اروپا پیوسته اند، محدودیت هایی در نظر گرفته شده است.

اقامت دائم آلمان از راه خوداشتغالی
شرایط درخواست اقامت آلمان از راه خود اشتغالی

متقاضی میبایست با ارائه مدرک معتبر ( نامه رسمی بانک از ایران یا کشور محل سکونت خود) ثابت کند که دارای سرمایه نقدی به میزان قابل توجه می باشد.

  چگونه می‌توان اقامت آلمان گرفت

لازم به توضیح است که احتیاج به انتقال هیچ سرمایه ای به آلمان نیست و فقط جنبه اطمینان دولت آلمان جهت تامین هزینه های آتی متقاضی و خانواده اش می باشد.

ارائه طرح و برنامه تجاری یا صنعتی قابل قبول، سودآور و قابل اجرا در کشور آلمان Business Plan در شرایط دریافت اقامت دائم برای متقاضی و خانواده تحت تکفل ایشان، می بایست میزان کارکرد حساب بانکی و هزینه های متقاضی در کشور آلمان از تاریخ ورود و آغاز فعالیت تجاری تا انتهای ۳ سال آینده، ۲۵۰٫۰۰۰ € یورو باشد.

کلیه هزینه های شخصی خود و خانواده و همچنین خریدها و هزینه های جاری در آلمان ( کرایه منزل یا خرید خانه خوراک و پوشاک هزینه های کاری، حقوق ماهیانه مدیرعامل و . . . ) شامل آن ۲۵۰٫۰۰۰ € یورو محسوب خواهد شد.

اقامت دائم آلمان از راه خوداشتغالی
وکیل مهاجرت به آلمان در تهران

همراهی گروه وکلای مهر تهران، با موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان و همچنین انتخاب وکیل مهاجرت در آلمان، نکته قابل تامل در قراردادهای مهاجرتی این گروه می باشد.

دریافت نماد اعتماد الکترونیک رسانه های دیجیتال از وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز برگی دیگر در افتخارات گروه وکلای مهر تهران می باشد. جهت مشاوره حقوقی با وکیل مهاجرت، با گروه وکلای مهر تماس بگیرید.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *