این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

امروز با موضوع نحوه اخذ اقامت خود حمایتی در نروژ همراه شما عزیزان هستیم.

اقامت خود حمایتی در نروژنروژ کشوری کوهستانی است که از آب ‌و هوای بسیار سردی برخوردار می‌باشد. این کشور، در بخش شمالی اروپا واقع شده است. نروژ با کشورهای فنلاند و سوئد هم مرز می‌باشد و مساحت آن حدود 385.203 کیلومتر مربع است. جمعیت این کشور حدود 5 میلیون و دویست هزار نفر اعلام شده است.

هرچه از قسمت شمال این کشور به سمت جنوب برویم، شاهد هوای گرم‌تری نیز می‌باشیم. نرخ تورم در کشور نروژ 2.90 درصد و نرخ بیکاری، حدود 3.9 درصد اعلام شده است که با توجه به اینکه نرخ بیکاری در این کشور زیر 5 درصد می‌باشد، پس این کشور از وضعیت خوبی در زمینه کار و درآمد برخوردار است.

این کشور دارای ذخایر بزرگ نفت خام، گاز طبیعی، معدن و آب شیرین می‌باشد و همچنین ماشین آلات و تجهیزات در این کشور نیز، به کشورهای دیگر صادر می‌شود. جمعیت افراد ایرانی در کشور نروژ در سال‌های اخیر، حدود 11 درصد بیشتر از قبل برآورد شده است.

این کشور مهاجران بسیار زیادی دارد که این امر نشانگر این می‌باشد که کشور نروژ موفق بوده تا از ساختاری غنی در زمینه اقتصادی استفاده کند. حکومت در این کشور به صورت پادشاهی است، پایتخت آن شهر اسلو و همچنین سن رای در این کشور هجده سال می‌باشد.

  خرید ملک در نروژ

گفتنی است که سازمان‌ملل، کشور نروژ را در صدر بهترین و با کیفیت‌ترین استاندارد‌های زندگی بین کشور‌های مختلف نامبرده است و در این کشور اکثریت مردم امید بالایی به زندگی دارند.

حال ما قصد داریم تا در این مقاله شما مخاطبان گرامی را کمی با روش خود حمایتی در نروژ آشنا کنیم و به نوعی این روش را با شما عزیزان بررسی و تحلیل کنیم، پس لطفا با ما همراه باشید.

سوالات مهم راه دریافت اقامت خود حمایتی نروژ

  • چگونه می‌توان اقامت نروژ را دریافت کرد؟
  • راحت‌ترین راه دریافت اقامت نروژ چیست؟
  • هزینه مهاجرت به نروژ چقدر است؟
  • داشتن وکیل و اصولا کار با موسسات مهاجرتی در راه مهاجرت به نروژ تاثیری دارد؟
  • آیا شانس اقامت نروژ از طریق خود حمایتی پایین است؟
  • آیا در اقامت از طریق خود حمایتی اجازه کار و سرمایه‌گذاری وجود دارد؟

راه‌های اخذ اقامت کشور نروژ چیست؟

مهاجرت به نروژکشور نروژ به جهت سطح بالای زندگی، رفاه، نرخ پایین بیکاری، داشتن دانشگاه های سطح بالا، داشتن رفاه، امنیت و شرایط مطلوب دیگری که دارد، متقاضیان بسیار زیادی را برای مهاجرت و اخذ اقامت نیز به خود اختصاص داده است. مهاجرت به این کشور در بین ایرانیان در سال‌های گذشته نیز افزایش داشته است. اخذ اقامت کشور نروژ به روش‌های زیر صورت می‌گیرد :

مهاجرت به نروژ از طریق کار، مهاجرت به نروژ از طریق تحصیل، مهاجرت به نروژ از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت به نروژ از طریق ازدواج، مهاجرت به نروژ از طریق تولد و مهاجرت به نروژ از طریق خرید ملک.

همانگونه که اشاره شد، مهاجرت به کشور نروژ از روش‍هایی که گفته شد نیز امکان‌پذیر می‌باشد اما بهترین روش جهت مهاجرت به این کشور، ابتدا مهاجرت تحصیلی و سپس مهاجرت های کاری و سرمایه‌گذاری می‌باشند. اما روش های ازدواج، تولد و پناهندگی تقریبا روش های پر ریسکی محسوب می‌شوند.

  اجرای اسناد خارجی در ایران

اقامت نروژ از طریق خود حمایتی

جهت بررسی این موضوع ابتدا باید گفت که روش اقامت خود حمایتی زیر مجموعه اقامت از طریق سرمایه‌گذاری می‌باشد. اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری به روش‌های خود حمایتی و یا همان تمکن مالی و همچنین خرید ملک نیز صورت می‌گیرد، که ما در این مقاله اخذ اقامت خود حمایتی در نروژ را با شما عزیزان بررسی خواهیم کرد.

اگر بخواهیم نکاتی را در مورد اقامت نروژ از طریق سرمایه‌گذاری را ذکر کنیم باید بگوییم که، امنیت سرمایه‌گذاری در کشور نروژ بالا می باشد و جهت اخذ اقامت سرمایه‌گذاری در این کشور نیازی به مدرک زبان یا مدرک خاصی نیست. حداقل مبلغ سرمایه گذاری در این کشور 100.000 یورو می باشد و همچنین با اخذ اقامت سرمایه گذاری نروژ به راحتی می‌توان بدون ویزا به کشورهای عضو شنگن ورود کرد.

اقامت خود حمایتی در نروژ

دریافت اقامت دائم کشور نروژ بعد از ۳ سال زندگی مداوم در این کشور و همچنین دریافت حق شهروندی بعد از ۷ سال زندگی در این کشور امکان‌پذیر می‌باشد. فرد متقاضی با اخذ اقامت نروژ از طریق سرمایه گذاری، به راحتی می تواند فرزندان خود را از تحصیل رایگان در این کشور برخوردار کند و همچنین قادرند تا از سایر امکانات رفاهی کشور نروژ نیز برخوردار شوند.

آیا فرد متقاضی اخذ اقامت از طریق خود حمایتی، اجازه کار در این کشور را دارد؟

شرایط کار در کشور نروژدر پاسخ به این سوال باید گفت که، فرد متقاضی اخذ اقامت از طریق خود حمایتی اجازه کار در این کشور را ندارد. چرا که او باید ثابت کند که از لحاظ مالی توانایی و استقلال کامل دارد و جهت تامین یک زندگی عالی و مرفه برای خود و همچنین خانواده خود به هیچ عنوان نیازی به کار کردن و کسب درآمد در آن کشور ندارد و بدون کار کردن قادر است تا زندگی خوبی برای خود و یا همسر و فرزندان خود بسازد. در اخذ اقامت خود حمایتی، فرد متقاضی باید تمکن مالی قوی، سند مالی و گردش حساب مالی خود را نیز نشان دهد.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

هزینه زندگی در کشور نروژ

همانگونه که گفته شد، کشور نروژ جزو کشورهای با سطح زندگی بالا و مرفه می‌باشد و به همین جهت نسبت به کشورهای دیگر اروپایی هزینه‌ زندگی بالایی هم دارد. پس چیزی که در اولین مرحله جهت اقدام به کشور نروژ باید مورد بررسی قرار گیرد نیز هزینه‌های زندگی در این کشور می‌باشد.

پس فرد متقاضی ابتدا باید اطلاعات کامل و جامع در مورد هزینه‌های زندگی در کشور نروژ به دست بیاورد و سپس اقدام به مهاجرت کند. لازم به ذکر است که هزینه‌های زندگی برای افراد با توجه به سبک زندگی خود و خانوادشان بسیار متفاوت است و نمی‌توان برای هزینه‌های زندگی تمام افراد یه مبلغ خاصی را اعلام کرد.

هر فردی با توجه به شناختی که از خود دارد و همچنین شرایط زندگیش از جمله شهر، محله‌ و منزلی که برای اقامت انتخاب می‌کند نیز می‌تواند هزینه تقریبی جهت زندگی در کشور مورد نظر خود را برآورد کند.

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (62 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *