این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبین عزیز مهر پارسیان بوده و موسسه در حال حاضر خدماتی در این موضوع ارائه نخواهد داد

با مبحث اقامت تمکن مالی مالتا همراهتان هستیم.

اقامت تمکن مالی مالتادر حال حاضر بسیاری از افراد هستند که به دنبال راهی می‌باشند تا بتوانند به کشوری بهتر مهاجرت کنند. تعدادی از روش‌های مهاجرت به کشور مقصد به شرح ذیل می‌باشند:

مهاجرت از طریق تحصیل، مهاجرت از طریق کار، مهاجرت از طریق ازدواج و یا مهاجرت از طریق سرمایه‌گذای. که اخذ اقامت از طریق تمکن مالی یکی از زیر شاخه‌های مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری است.

در صورتی که قصد مهاجرت دارید، قبل از هرگونه اقدامی در این مورد، ابتدا باید با یک وکیل حاذق که تجربه بالایی در این زمینه دارد، صحبت کنید تا به شما کمک کند روش مهاجرتی مناسب با توجه به قوانین مهاجرتی کشور مقصد خود را انتخاب کنید.

موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، آماده ارائه خدمات مشاوره در زمینه مهاجرت به شما عزیزان می‌باشد. جهت ارتباط با وکلای متخصص و با تجربه‌ موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان و همچنین دریافت نوبت مشاوره، می‌توانید با شماره تماس‌های این موسسه که در آخر مقاله درج شده‌اند تماس حاصل نمایید تا اقدامات لازم جهت این امر صورت گیرد.
ما نیز در این مقاله قصد داریم تا موضوع اقامت تمکن مالی مالتا را با شما مخاطبان گرامی مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

با گروه وکلای رسمی مهر پارسیان همراه باشید.

سوالات مهم در زمینه اقامت تمکن مالی مالتا

1 . موقعیت جغرافیایی مالتا به چه صورت است؟
2 . شرایط زندگی در مالتا چگونه است؟
3 . آیا ایرانیان امکان مهاجرت به مالتا را دارند؟
4 . آیا مالتا مقصد مناسبی برای ایرانیان است؟
5 . در چه صورتی امکان اخذ اقامت تمکن مالی مالتا امکان‌پذیر است؟
6 . آیا برای مهاجرت به مالتا نیاز به وکیل داریم؟
7 . چگونه مطمئن شویم که مالتا کشور مناسبی برای زندگی کردن، می‌باشد؟

  اجرای اسناد خارجی در ایران

موقعیت جغرافیایی مالتا به چه صورت است؟

موقعیت جغرافیایی مالتامالتا کشوری است در جنوب اروپا در قلب مدیترانه و سابقا هم جزو خاک ایتالیا بوده است. پایتخت این کشور والتا می‌باشد و دارای بناهای تاریخی بسیار زیادی است. این کشور متشکل از مجمع‌الجزایر کوچکی می‌باشد که دارای نقش بسیار مهمی در طول تاریخ بوده است.

کشور مالتا جاذبه‌های گردشگری طبیعی زیادی به خصوص در سواحل دارد. در حال حاضر مهمانخانه‌های تجهیز شده در تمامی جزایر این کشور وجود دارند. تعداد زیادی از مردم کشور مالتا به کشورهای خارجی سفر می‌کنند.

شرایط زندگی در مالتا چگونه است؟

شرایط زندگی در کشور مالتا بسیار مناسب است، در صورتی که هزینه زندگی بالایی ندارد. هزینه مواد غذایی و همچنین دیگر هزینه‌های جاری در این کشور بسیار اندک است. مالتا دارای فعالیت‌های تفریحی دریایی بسیاری در سواحل خود می‌باشد.

این کشور دارای مهاجران بسیار زیادی است که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند و به همین دلیل افراد مهاجر می‌توانند ارتباط خوبی با آن‌ها داشته باشند. این کشور دارای آب و هوای بسیار عالی می‌باشد و به همین دلیل هم سالانه گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند.
اقامت تمکن مالی مالتا

آیا ایرانیان امکان مهاجرت به مالتا را دارند؟

بله ایرانیان هم امکان مهاجرت به این کشور را دارند. به طور کل روش‌های اخذ اقامت کشور مالتا به شرح ذیل می‌باشند:

اخذ اقامت از طریق تحصیل

دانشگاه‌های این کشور به دلیل هزینه تحصیل پایین و اعتبار بالایی که دارند، دارای شرایط خوبی برای تحصیل جوانان می‌باشند.

اخذ اقامت از طریق کار

جهت اخذ ویزای کار در کشور مالتا، یک کارفرما باید فرد را استخدام کند. کارفرما باید ابتدا 3 ماه عنوان شغلی مورد نظر را در مالتا و بعد از آن 3 ماه دیگر در اروپا آگهی کند و چنانچه نیروی کار یافت نشد، می‌تواند از نیروی کار خارجی استفاده کند.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری

یکی دیگر از راه‌های مهاجرت به کشور مالت، اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری می‌باشد. فرد متقاضی باید اثبات نماید که کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارد، به نفع دولت مالتا است. او می‌تواند همسر و فرزندان زیر 18 سال را نیز به همراه خود ببرد.

اخذ اقامت از طریق ازدواج

ازدواج با یک فردی که تابعیت مالتا را دارد، یکی دیگر از راه‌های مهاجرت به این کشور می‌باشد. فرد متقاضی بعد از گذشت مدت پنج سال از ازدواج با یک شهروند مالتی قادر است تا جهت اخذ تابعیت کشور مالتا اقدام کند. در این روش افراد باید بیشتر از 18 سال سن داشته باشند.

در چه صورتی امکان اخذ اقامت تمکن مالی مالتا امکان‌پذیر است؟

تمکن مالی مالتااین روزها دریافت اقامت کشور مالتا از طریق روش تمکن مالی بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است.

چراکه در روش های دیگر مهاجرت و دریافت اقامت، فرد باید دارایی خود را اثبات کند و همچنین ملزم به خارج نمودن آن از کشور می‌باشد و همچنین مجبور به سرمایه‌گذاری و یا ثبت شرکت در خارج از کشور است.

ولی در روش اخذ اقامت مالتا از طریق تمکن مالی، به داشتن تمکن مالی در داخل کشور تأکید شده است و فرد متقاضی اجباری در خارج کردن سرمایه خود ندارد.

این روش دارای ریسک کمتری می‌باشد و همچنین دارای محدودیت سنی برای افراد متقاضی نمی‌باشد. اخذ اقامت کشور مالتا از این طریق برای همسر و فرزندان زیر 18 سال فرد متقاضی نیز امکان‌پذیر می‌باشد.

آیا برای مهاجرت به مالتا نیاز به وکیل داریم؟

فردی که تصمیم دارد تا به کشوری دیگر مهاجرت کند، می‌تواند خود اطلاعات لازم را به دست آورد. ولی نکته قابل توجه این است که، فرد ممکن است اطلاعات نادرستی به دست آورد و مسیر اشتباهی را انتخاب کند و همچنین برای کسب اطلاعات مورد نیاز به صورت صحیح، باید زمان بسیار زیادی را صرف کند.

  اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران

در صورتی که با داشتن وکیل، فرد می‌تواند تصمیم درستی بگیرد، مسیر خود را مشخص کند، با اطمینان بیشتری در این مسیر قدم بردارد و همچنین با سرعت بیشتری به خواسته خود برسد.

پس همانگونه که می‌دانید، داشتن وکیل در زمینه مهاجرت به مالتا الزامی نمی‌باشد، ولی دارای اهمیت و ضرورت بسیار بالایی می‌باشد.

به همین دلیل ما به شما عزیزان، موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و با تجربه‌ترین وکلا در زمینه مهاجرت به مالتا می‌باشد. جهت برقراری ارتباط با وکیل متبحر در زمینه مهاجرت به مالتا و همچنین دریافت نوبت مشاوره، فقط کافیست تا با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.
اقامت تمکن مالی مالتا

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان

تماس خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

نشانی دفتر وکالت موسسه مهر پارسیان در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (25 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *